Naná, hogy figyelek!

Bevallom, M3-ason, amikor hetente jártam arra hónapokig, a 260-as km környékén, ahol 3-4km-es nyíl egyenes szakasz van, kb. nulla forgalommal, én is elkergettem a Focust, meddig gyorsul. A 200 megvolt.

Naná, hogy figyelek!
Nem vagyok én hozzád méltóAlex_Aston írta: ↑2025.07.01., kedd 20:31Hogyne ismerném, már a sáv szétválásnál elveszem a gázt, és motorfékkel lassulok (legtöbbször forgalom sem enged mást, kanyar után is a lámpa sokszor fogja a sávokat).
Utána pedig 55-56 tempomat (és máshol is, ahol 50-es a terület). Persze az a pár száz méter nem kifejezetten gyalogosokkal és biciklisekkel telített szakasz, tudom, de más autó, vagy bármi attól még lehet. sosem a miatt kell lassabban menni, amit látunk, hanem amiatt, amit nem. A baleset mindig ez utóbbiból van.
Ha 40-es tábla van, akkor meg 44 tempomat.
30-asnál pedig 35 tempomat, és ha lakózóna, akkor qrvára figyelek, mert ott aztán tényleg lehet rohangáló gyerek, bármi.
Nem nehéz ezeket betartani, csak akarni kell.
Nem rohanni kell városban, hanem időben indulni, vagy gyalogolni, biciklizni. Én ezt komolyan veszem, tisztelem az embertársaimat.
Igen, biztos. Egyetlen Waze nevű appot ismerek, azt viszont alaposan.
Tekerj kicsit vissza, nem kell sokat, fényképeket is találsz róla.
Hogyne ismerném, már a sáv szétválásnál elveszem a gázt, és motorfékkel lassulok (legtöbbször forgalom sem enged mást, kanyar után is a lámpa sokszor fogja a sávokat).
Alex, én nem akarlak megbántani, de most megint k.va okos és természetesen k.va tökéletes vagy, mint ahogy már megszoktuk...Alex_Aston írta: ↑2025.07.01., kedd 20:11Én városon belül is tempomattal megyek, ahol csak lehet, kényelmes, es nem kell a sebességet figyelni.
Aki pedig csak a trafi miatt lassít lakott területen, azt gyíknak tartom. Ha ennyire menő csávó, akkor tolja a rendőr előtt is.
Röhejes, amikor a "kemeny" legények 45-re lassítani, miközben előtte mindenkit le akartak tolni.
Lakott terület számomra szent, sosem lehet tudni, mikor lép le az ember ele valaki, vagy csak egy kiforduló autó, biciklis, stb. Adjuk meg az esélyét, hogy el tudjuk kerülni a dolgot.
Felteszem senki sem örülne annak, ha a háza környékén száguldoznának az autók (bár van pár tényleg idióta, aki ott is tolja neki, ahol Lakitelek, vagy a gyerekét viszi iskolába, ettől lejjebb mar nem nagyon van...). Szóval mindig úgy menjünk lakott területen, mintha a gyerekünk ott sétálnak az út mellett, vagy azon biciklizne.
Nem akarok persze senkit megbántani, de traffipax előrejelzést is büntetném, és tiltanám.
Biztos, hogy egyre gondoltok/gondolunk?
Nem, mert 1 percért is képes bevinni fekvőrendőrös utcákba…
Napi szinten vezetek ilyen autókat. Borzasztó.Alex_Aston írta: ↑2025.06.30., hétf. 18:05Nem vezettem még ilyen autót, de el tudom képzelni, hogy a sok felesleges kütyü mellett ez sem lehet az igazi.
És ez igencsak biztonsági dolog.
https://totalcar.hu/magazin/2025/06/30/ ... r-te-atok/
A SUV-ok ütközéstesztje általában nem jobb a hagyományos karosszéria formáknál, sőt.
Csak ütközéskor védenek a megerősített vasak mindenhol.Alex_Aston írta: ↑2025.06.29., vas. 14:00Drasztikusan adóztatni kellene ezeket a böszme dögöket, hogy az emberek újra rászokjanak az autókra.
https://totalcar.hu/hirek/2025/06/28/dr ... -26-evben/
Már kb. 20 éve is voltak cikkek a holtterekről, akkor még csak pl. olyanokról, hogy az Opel Zafíra vaskos A oszlopa mennyire takar ki kanyarodáskor, de ezek a mai SUV-Crossover sz@rságok kb. egy tank kilátását adják ahhoz képest.
És szerintem is veszélyes, mert bár parkolást segítik a radarok, de haladáskor azok mit sem érnek.
Nem is neked szólt, hanem akik itt élcelődtek azon, hogy a Mustang USB hubját a gyár (vagy a márkaszerviz) is az Aliexpressszről ill. a Temuról rendeli. (egyébként megkaptam a gyári alkatrész dobozás,t és korrektül visszaadták a régi, rossz vezérlőt is. Az más tészta, hogy ha az USB hubbal kezdik, akkor minimum egy (de lehet, hogy két) műszerfalbonásnyi munkadíjat megspórolnak, na de ebben hol érdekelt egy márkaszerviz?
Nem röhögök én senkin, de cipőt a cipő boltból…
Aliexpresszen rendeltem már "filléres" cuccokat a Mustanghoz, nem biztos hogy fogok még.
Az aliexpresszes vezérlő gondolom minőségben pont a gyári alkatrész szinvonalát hozza. Én nem gondolkodtam volna...Aszpirin írta: ↑2025.06.27., pén. 11:39Hurrá, végre megjavították a Petrányiban a hibás USB csatit a Mustangban.
A három szervizlátogatás plusz a beépített anyagok (új csati, új USB-hub, összekötő kábel) ára összesen picivel 200K alatt állt meg![]()
Egyébként az anyagköltség /eredeti alkatrészek ára/ ebből kb 70ezer volt, a legdrágább természetesen az USB-hub, amit aliexpresszen töredékáron is lehet kapni a Mustanghoz, de ragaszkodtam a gyári alkatrészekhez /rendelni kellett, több hetes átfutással érkezett meg/)
Nem hinném. Én úgy tudom a gyári az Temus.stx írta: ↑2025.06.27., pén. 12:13Ők is Alin veszik.Aszpirin írta: ↑2025.06.27., pén. 11:39Hurrá, végre megjavították a Petrányiban a hibás USB csatit a Mustangban.
A három szervizlátogatás plusz a beépített anyagok (új csati, új USB-hub, összekötő kábel) ára összesen picivel 200K alatt állt meg![]()
Egyébként az anyagköltség /eredeti alkatrészek ára/ ebből kb 70ezer volt, a legdrágább természetesen az USB-hub, amit aliexpresszen töredékáron is lehet kapni a Mustanghoz, de ragaszkodtam a gyári alkatrészekhez /rendelni kellett, több hetes átfutással érkezett meg/)
![]()
Ők is Alin veszik.Aszpirin írta: ↑2025.06.27., pén. 11:39Hurrá, végre megjavították a Petrányiban a hibás USB csatit a Mustangban.
A három szervizlátogatás plusz a beépített anyagok (új csati, új USB-hub, összekötő kábel) ára összesen picivel 200K alatt állt meg![]()
Egyébként az anyagköltség /eredeti alkatrészek ára/ ebből kb 70ezer volt, a legdrágább természetesen az USB-hub, amit aliexpresszen töredékáron is lehet kapni a Mustanghoz, de ragaszkodtam a gyári alkatrészekhez /rendelni kellett, több hetes átfutással érkezett meg/)