Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Kerékpározás
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3933
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5029
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Urak, lassan össze kéne rakni ezt a Pilist. Első lépés lehetne, hogy kinek mikor nem jó.
Re: Kerékpározás
az enyém jön velem, míg el nem szaggatja a váltóbowdentpärt írta: ↑2025.06.11., szer. 22:29Bükk dettó. Feleségemnek szoktam szólni, meddig megyek, mikortól kezdhet aggódni.Vinkler írta: ↑2025.06.11., szer. 21:42A szokásos pilisi edzésútvonalamon 70%-ban nincs térerő.asebestyen írta: ↑2025.06.11., szer. 20:48sok helyen térerő sincs, meg bent vagyok a susnyásba, úgyse tud oda jönni senki, nem tudom, végül maradok mindig az outinál.


hegyre,gyalog vokitokit viszünk, egy fokkal jobb. bár,ha ott zuhanás van,nem lesz időd azzal vacakolni. Max pingel,aztán ha nincs válasz, annak jelentése van (de ritkán válunk szét,néha megesik)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14029
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8980
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Szerintem az enyém nem aggódik. De este 9 felé lehet, h gyanakodna.pärt írta: ↑2025.06.11., szer. 22:29Bükk dettó. Feleségemnek szoktam szólni, meddig megyek, mikortól kezdhet aggódni.Vinkler írta: ↑2025.06.11., szer. 21:42A szokásos pilisi edzésútvonalamon 70%-ban nincs térerő.asebestyen írta: ↑2025.06.11., szer. 20:48sok helyen térerő sincs, meg bent vagyok a susnyásba, úgyse tud oda jönni senki, nem tudom, végül maradok mindig az outinál.

Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3933
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5029
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Bükk dettó. Feleségemnek szoktam szólni, meddig megyek, mikortól kezdhet aggódni.Vinkler írta: ↑2025.06.11., szer. 21:42A szokásos pilisi edzésútvonalamon 70%-ban nincs térerő.asebestyen írta: ↑2025.06.11., szer. 20:48sok helyen térerő sincs, meg bent vagyok a susnyásba, úgyse tud oda jönni senki, nem tudom, végül maradok mindig az outinál.
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14029
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8980
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
A szokásos pilisi edzésútvonalamon 70%-ban nincs térerő.asebestyen írta: ↑2025.06.11., szer. 20:48sok helyen térerő sincs, meg bent vagyok a susnyásba, úgyse tud oda jönni senki, nem tudom, végül maradok mindig az outinál.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
Nekem nagyon tetszik, hogy jobban halad, mint egy monti, aszfalton is lehet értelmesen menni vele, stb. Viszont amikor el kell döntenem, hogy merre megyek hétvégén hosszút, mindig lebeszélem magam a gravelről, mert mi van ha valami olyan történik..., sok helyen térerő sincs, meg bent vagyok a susnyásba, úgyse tud oda jönni senki, nem tudom, végül maradok mindig az outinál.
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6144
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7592
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Erről nem mesélnél egy picit? Meg úgy egyáltalán a gravelezésről esetleg. Te mit hogy csinálsz? Talán mást is érdekel, engem biztosan.marconi írta: ↑2025.06.09., hétf. 21:40... Big Bend (https://klnd.eu/route/the-big-bend-klnd-instant-tura/) kör teljesítése közben ...
Nekem nagyon tetszik, hogy jobban halad, mint egy monti, aszfalton is lehet értelmesen menni vele, stb. Viszont amikor el kell döntenem, hogy merre megyek hétvégén hosszút, mindig lebeszélem magam a gravelről, mert mi van ha valami olyan történik..., sok helyen térerő sincs, meg bent vagyok a susnyásba, úgyse tud oda jönni senki, nem tudom, végül maradok mindig az outinál.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Kerékpározás
ez azért sokszor a rossz szervezés miatt van. a megélhetési versenyszervezők szeretik a pénzt beszedni és cserébe fos pályabiztosítást nyújtani.
A másik, a jobb bringákkal és az egyre erősebb fiatalokkal együtt elengedni pl a mastereket, fejlövés. Master2 + U17 még belefér, de kb ennyi (10 éve még egy m2-es simán leverte az U17-es sort. a baj az volt inkább, az U17-nek nem volt kellő mezőnygyakorlata. De az az M2 sor, ma inkább M3 még az a generáció volt,akik a 80-as években végén még megtanultak kerékpározni, normális szakosztályoknál. Az ezt követő generáció, főként edző, szervezett edzés nélkül, autodidakta(+ a kivételek)). Lassan az U17-el se bírja a tempót tartani a master közösség nagy része, de próbálnak menni és jön a pulzus tetőzése,majd a reflexek lassulása. Ahol ráadásul tömegsport szerű rendezvény van, egyben megy mindenki. Isten óvjon attól a versenytől,ahol egy kupacba beteszik az elitet, az U15-öt, a mastert és persze az amatőröket (nyilván mindenki az elit után akar combozi, de szólok, nem biztos,hogy fog sikerülni. Talán annyi esély van,hogy elit versenyzők nem indulnak el ilyen versenyeken, nem éri meg egy sérülés). Ezek a gyilkos sportnapok

Már az eleje se biztos,de az ezutáni lehet nem lesz népszerű, de van másik szemüveg is, a versenyzői, vagy versenyszervezői oldalé.
Tehát ez főleg két tényezős kérdés, szervezés és pályabiztosítás, ill a korcsoportok elkülönítése. A hobbisokat nem lehet kizárni (bár lehet, "liszensz kötleező"-vel,de akkor is inkább beigazol valami csapathoz,vagy csinálnak egyet haverokkal, csak az előélet, tudás nincs meg ahhoz, hogy versenypályán, versenytempóban közlekedjenek). de a tömegsportrendezvényen ezt nem fogják elkövetni,ugrk a bevétel 90%-a. Kb 10 éve volt egy kezdeményezése az MKSZ-nek és szigorították az egész rendszert és MKSZ akkreditált versenyen csak igazoltak indulhattak, de olyan mélységig be volt szabályozva, hogy a csapatmezt nem hordhattad amatőr versenyen (nem is indulhattál a csapat nevében,csak saját néven) és csak az arra az idényre lejelentett csapatmez volt elfogadott, az előző évi már nem. Persze,ezt nem tudták betartatni,de ilyen elképzelések voltak,hogy a kerékpársportot leválasztják a hobbikerékpározásról, mint látjuk, ez nem sikerült hosszútávon tökéletesen, de az elmúlt 10 éve egyre erősebb és tehetségesebb fiatalokat nevelt ki, akiknek már nincs keresnivalója amatőr versenyen, sportnapokon, ahogy ez fordítva is igaz. A lakótelepi grundfocicsapat se hívja ki a ... (nem értek a focihoz, ki most a jó, de legyen egy hangzatos név

TT OB, megy a köpködés, hogy nincs amatőr futam és a master se itt lesz megrendezve. Pedig ez csak TT, de tavaly láthattuk, hogy akár rutinos öregek is tudnak hülyeséget csinálni,melegítéskor is. Semmibe nem került, csak az életébe.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Nálunk csak edzésen van teló,versenyeken nincs. Igazából nincs is értelme,mert ott vannak a többiek, a support, a mentő. Nekem is olyan agyrázkódásom volt,eszméletvesztéssel,hogy nem is tudtam volna telefonálni. A mai napig, hónapok estek ki a fejemből. Emlékszem a versenyre, a bukásra már nem és még utána pár hónapra sem.
Annyira nem készültem egy ilyenre (mert mindig optimista voltam/vagyok),hogy teljesen felborította az egész családom életét és tulajdonképpen ráment a vállalkozásom.
Ettől függetlenül én is fogok még versenyezni (minthogy versenyeztem már tavaly is), mert én így nőttem fel. 5-es korom óta versenyzek, engem ez doppingol. De most már megválogatom,hogy hova megyek el.
De tiszteletben tartom,ha valaki nem akar versenyezni, a szememben ettől még nem lesznek kevesebbek. Főleg, hogy sok ismerősöm van,akikről tudom,hogy simán elvernének, de soha nem fognak nevezni sehova. Attól nem vagyok jobb,csak mert néha elindulok itt-ott.

Ettől függetlenül én is fogok még versenyezni (minthogy versenyeztem már tavaly is), mert én így nőttem fel. 5-es korom óta versenyzek, engem ez doppingol. De most már megválogatom,hogy hova megyek el.
De tiszteletben tartom,ha valaki nem akar versenyezni, a szememben ettől még nem lesznek kevesebbek. Főleg, hogy sok ismerősöm van,akikről tudom,hogy simán elvernének, de soha nem fognak nevezni sehova. Attól nem vagyok jobb,csak mert néha elindulok itt-ott.
Re: Kerékpározás
Ákos, gratula a nagyon szép teljesítményért! Főleg a csontkovácsos kaland után!
A verseny egy megmérettetés, ami egyfajta jutalom az edzésbe feccölt energiáért. Ugyanakkor- számomra - közösségi élmény is egyben. Legutóbb, amikor 1300 kerékpárossal gurultam együtt Balatonfüredről kifelé, az emelkedők leküzdése, a tapsoló, buzdító szurkolók tömege, a lejtőzés izgalma, a beforgás, szélárnyék gyakorlása, a befutón az utolsó csepp energiák elégetése és a célban a családi fogadtatás mind azt mondja nekem, még ilyet! Nyilván, ebben benne van a veszély is ahogy Ati fogalmaz, de mindig optimistán (meg telefonnal a zsebben) indulok a versenyeken.
Én mindenkit buzdítok ezen pozitív élmények "begyűjtésére".
A verseny egy megmérettetés, ami egyfajta jutalom az edzésbe feccölt energiáért. Ugyanakkor- számomra - közösségi élmény is egyben. Legutóbb, amikor 1300 kerékpárossal gurultam együtt Balatonfüredről kifelé, az emelkedők leküzdése, a tapsoló, buzdító szurkolók tömege, a lejtőzés izgalma, a beforgás, szélárnyék gyakorlása, a befutón az utolsó csepp energiák elégetése és a célban a családi fogadtatás mind azt mondja nekem, még ilyet! Nyilván, ebben benne van a veszély is ahogy Ati fogalmaz, de mindig optimistán (meg telefonnal a zsebben) indulok a versenyeken.
Én mindenkit buzdítok ezen pozitív élmények "begyűjtésére".
Japán vonal: Accuphase, Denon
Német vonal: Lindemann, Quadral
Magyar vonal: "Fapaci-féle" Luxor Gold
Német vonal: Lindemann, Quadral
Magyar vonal: "Fapaci-féle" Luxor Gold
Re: Kerékpározás
Ez teljesen így van. A gyerekeink annyira büszkék tudnak lenni. Pár éve eljött a család a Brigetio versenyre,mert a legnagyobb rész körpályán ment, így a mezőny többször is elment a nézők előtt. Az első körben megláttam,hogy hol vannak és utána úgy helyezkedtem,hogy arra az oldalra kerüljek. Amikor elsuhantunk,kikiabáltam a fiamnak és repült a kulacs. Éppen előtte esett le. (videó is van róla) Az a boldogság ami az arcán volt a verseny alatt


De egyébként Ákosnak is igaza van, mert ez nem mindenkinek ad akkora motivációt,hogy a testi épségét (és bizony az életèt) kockáztassa. Maga a verseny sem ad akkora adrenalin löketet,hogy rizikózzon. Mert azt el kell ismerni, hogy (bukások mindig is voltak) egyre több és súlyosabb kimenetelű bukások vannak. Az elmúlt 1-2 szezonban szinte minden versenyen dolgozott a mentő/k/ mentőhelikopter. Ennyit nem ér, a családunkat kockáztatjuk.
Talán a TT verseny vagy a BRM/KLND adhat még egy kis adrenalint. (mondjuk nekem nem) Ott nem annyira kiszolgáltatott az ember mások hülyeségeinek.
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3933
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5029
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Kézi munka az egész, szóval semmi gépi marás, meg nem is találtam volna szakit rá. A 3 lapot egy lemezből vágtam, reszeltem, a rotor testet mikromotorba (olyasmi, mint ami a fogorvosi rendelőkben meg fogtechnikusoknál visítozik) fogott kis marókkal csiszoltam le. Pepecs munka, tologattam is hónapokig .
Re: Kerékpározás
amúgy ezt, hogy oldottad meg? mivel szedtél le a bordákból? a kis lemezkét reszelgetted, vagy volt ilyen bütykös valami és csak vágni kellett? Vagy valami 3D csodamasina?
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
utána meg egy rendes kerékért,amin fog is a fék

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
nem csalódtampärt írta: ↑2025.06.10., kedd 15:35A gépek tényleg nem győzhetnek, már megmutattam nekik.![]()
Ez a karbonkerék (Vittoria Elusion) csak alu rotorral kapható. Pár hónap alatt 1-2mm maródott bele a nem alubakos lánckerekeknél, pedig nem vagyok az az elszabadult barom sprinter. Egyébként még a régi Mavic acél rotoromba is képes berágni a sor - ez a hülye Shimano szabvány velejárója, annyira kicsi a felfekvő felület. Készítettem három betétet rozsdamentes acélból, meg persze leszedtem a rotor bordáinak homlokfelületéből. Most ezek osztják el a terhelést, azóta öröm, bódottá', na de, na de...ezt gyárilag is megcsinálhatták volna.![]()
IMG_20240625_143847.jpgIMG_20240625_143757.jpg


egyébként én számolgattam, az össz felfekvő felület nem is nagyon tér el a Campa lánckerekek igaz, magasabb, de 4 érintkező felületétől, de a matek itt nem sokat nyom a latba,mert valahogy mégiscsak magasan győz a campa fogazás, ha aluról van szó (nyilván a bordák és a lánckerekek belső bordázata nincs halálpontosra illesztve, hiába számolgatok azokkal a felületekkel).
amúgy ez a 11speddel lett népszerű, már az alu HG rotor, aztán ennek elszenvedője a 10speed is,ha újabb kereket akarsz venni. Kevés gyártó ad acélt, mint tuning, de pl a DT Swiss is segít a hű rajongóinak,de kevesen teszik.
ha jól emlékszem, a 12 speed már teljesen más megoldást alkalmaz,de régen láttam.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
szép összefoglaló!asebestyen írta: ↑2025.06.10., kedd 14:59Kis hétvégi beszámoló...
Ha röviden szeretném összefoglalni, borzalmas volt.![]()
Először is minden volt. A csúcs outi gépektől 60mm-es aero felni, 25mm-es GP5000-rel a tanyabájkokig, a heti 20+ órát tekerőktől az idén most teker előszörig, és persze elektromos biciklisek, ami egy külön állatfaj. Volt nyílt terep 34fok tüköraszfalt és erdei mindenhol 10-20cm mély kátyús, aszfaltot nyomokban tartalmazó, illetve full gravel szakaszok.
400embert egyszerre indítottak kb 500m lassú rajt után. A verseny eleje és vége volt nehéz számomra. Az elején volt pár halvány próbálkozás az elszakadásra, de ezek csak ilyen max 30mp-s dolgok voltak, viszont 1-2 emberen azt láttam, hogy már az elején lement a roló teljesen és full ész nélkül mennek, de tényleg. Mikor a Mórról induló kerékpárúthoz értünk, én mentem előre és kezdtem egy számomra komolyabb tempót menni ezen a lankáson amit ismerek, hogy kvázi elmeneküljek. Az emelkedő tetején 2 outis kolléga lószolt volna meg éppen, de az első kiállva annyira billegtette a bicajt, hogy az őt követő sráccal összeakadtak és a hátsó srác elrepült, mint a győzelmi zászló, aztán még bele is mentek és át is estek rajta. A cuccait egy sok méter átmérőjű körből szedtük össze, pedig mindkét oldalon fű volt. Először ordított szegény, aztán ami még sokkal rosszabb volt, hirtelen elnémult. Fogtam a kezét, próbáltam kommunikálni vele, mondtam, hogy csak szemmel vagy bólintással jelezze, ha érti amit mondok. Látszott, hogy nagyon nehezen veszi a levegőt. Miután a sokk egy része lement róla, annyit próbált meg elmotyogni, hogy a kulcscsontja eltörött és nem kap levegőt. Eddigre már úton volt a mentő. Szörnyű volt.![]()
.
Baleset.jpg
.
A fotót nem én készítettem természetesen.
Ezután visszaülni és nyomni, hát nem volt jó. Érdekes volt, hogy többeket teljesen hidegen hagyott, le se szálltak a bicajról csak épp megálltak. Értem, hogy ő volt a hülye, de ...
Ezután az elektromos montikat kellett még leszedni, onnantól fizikálisan semmi extra, csak nekem a borzalmas stressz. Stressz a baleset miatt, amiatt hogy egy 5 fős sorban kellett szorosan menni, hogy az erdei utakon alig láttam valamit a végletes fényviszonyok miatt és úgy kellett számomra gyorsan menni. Én az emelkedőkön voltam elöl a sorban, lefelé nem akartam senkit feltartani. Ha nem a 40mm széles igen bütykös, aszfalton zúgó traktorgumival megyek, én nem tudom hogy mentem volna végig azokon a gravel részeken, szerintem sehogy. Persze az aszfalton aztán fizettem ennek az árát, de inkább biztonságos legyen, mint gyors. A vége előtt 10km-rel elmentünk 1 sráccal, aztán még én a vége előtt olyan 4.5km-rel egyedül.
Az egyetlen öröm az volt, hogy a feleségem és a lányom ott vártak a célban és láttam a lányomon, hogy büszke rám, hogy elsőnek értem be. Számára az nem volt érdekes, hogy ez csak egy gagyi "verseny", csak azt látta ebben, hogy az ő apja ér be elsőnek.
Tanulság... Soha többet nem indulok semmilyen versenyen, tömegrendezvényen. Futást tavaly kipipáltam, idén a bicajt, mehet tovább minden, ahogy eddig. Sokkal többet vett el tőlem a dolog, mint adott. Maga a versenyhelyzet engem nem fertőzött meg és nem vonzott be semmilyen szinten.

hogy így is a leggyorsabb voltál, külön pont!!!


avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Nah, azt hiszem,ha most lennék gyerek, ilyenért nyafognék.

- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3933
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5029
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
A gépek tényleg nem győzhetnek, már megmutattam nekik.revox írta: ↑2025.06.10., kedd 14:22hegessz fel rá egy Campa HG-t, acél![]()
amúgy érdemes megnézni, nem megoldható e. pl a Vision Metron rotorja majdnem egyezik. a Vision rotor fel is megy a campa kerékre, fordítva nem, kicsit kellene esztergálni rajta. Lehet a Te agyadra is felmenne kis mókolással.
vagy egy campy rotor és a hézagolókat megcsiszolgatod. de a kínaiak szinte minden méretben árulnak hézagolókat. mondjuk azt nem tom, Campát árulnak e, de shimanohoz vannak tizedenként. de,ott az após esztergája. kiméred, mekkora hézagolás kell a campa lánckerekek közé aztán, ódalazás, furatkés, majd leszúró. ha szerencséd van, létezik ilyen méretű cső, akkor csak le kell szurkálni.
A gépek nem győzhetnek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mutasd meg nekik![]()
ui: lehet egyszerűbb átfűzni egy fulcrum 3 vagy 4 agyat (ha klasszik 7/14 küllőzésed van)

Ez a karbonkerék (Vittoria Elusion) csak alu rotorral kapható. Pár hónap alatt 1-2mm maródott bele a nem alubakos lánckerekeknél, pedig nem vagyok az az elszabadult barom sprinter. Egyébként még a régi Mavic acél rotoromba is képes berágni a sor - ez a hülye Shimano szabvány velejárója, annyira kicsi a felfekvő felület. Készítettem három betétet rozsdamentes acélból, meg persze leszedtem a rotor bordáinak homlokfelületéből. Most ezek osztják el a terhelést, azóta öröm, bódottá', na de, na de...ezt gyárilag is megcsinálhatták volna.

- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3933
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5029
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Legalább látod, ezekhez képest milyen higgadt úriemberekkel tekerhetsz majd a Pilisben. Lehet, hogy hülyeségeket fogunk közben locsogni, de nem vagyunk közveszélyesek

Nagy kedvem idáig sem volt bármiféle versenyhez, de ez tovább jegelte. 400 vegyes induló, akikből egy csomó azt sem tudja, hova jött, aki legalább sejti, azok közt meg túl sok a tesztoszteron-túltengéses rinocérosz...ez nagyjából a katasztrófa receptje. Jó, hogy túl vagy rajta, és megúsztad.

Online
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6144
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7592
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Kis hétvégi beszámoló...
Ha röviden szeretném összefoglalni, borzalmas volt.
Először is minden volt. A csúcs outi gépektől 60mm-es aero felni, 25mm-es GP5000-rel a tanyabájkokig, a heti 20+ órát tekerőktől az idén most teker előszörig, és persze elektromos biciklisek, ami egy külön állatfaj. Volt nyílt terep 34fok tüköraszfalt és erdei mindenhol 10-20cm mély kátyús, aszfaltot nyomokban tartalmazó, illetve full gravel szakaszok.
400embert egyszerre indítottak kb 500m lassú rajt után. A verseny eleje és vége volt nehéz számomra. Az elején volt pár halvány próbálkozás az elszakadásra, de ezek csak ilyen max 30mp-s dolgok voltak, viszont 1-2 emberen azt láttam, hogy már az elején lement a roló teljesen és full ész nélkül mennek, de tényleg. Mikor a Mórról induló kerékpárúthoz értünk, én mentem előre és kezdtem egy számomra komolyabb tempót menni ezen a lankáson amit ismerek, hogy kvázi elmeneküljek. Az emelkedő tetején 2 outis kolléga lószolt volna meg éppen, de az első kiállva annyira billegtette a bicajt, hogy az őt követő sráccal összeakadtak és a hátsó srác elrepült, mint a győzelmi zászló, aztán még bele is mentek és át is estek rajta. A cuccait egy sok méter átmérőjű körből szedtük össze, pedig mindkét oldalon fű volt. Először ordított szegény, aztán ami még sokkal rosszabb volt, hirtelen elnémult. Fogtam a kezét, próbáltam kommunikálni vele, mondtam, hogy csak szemmel vagy bólintással jelezze, ha érti amit mondok. Látszott, hogy nagyon nehezen veszi a levegőt. Miután a sokk egy része lement róla, annyit próbált meg elmotyogni, hogy a kulcscsontja eltörött és nem kap levegőt. Eddigre már úton volt a mentő. Szörnyű volt.
. .
A fotót nem én készítettem természetesen.
Ezután visszaülni és nyomni, hát nem volt jó. Érdekes volt, hogy többeket teljesen hidegen hagyott, le se szálltak a bicajról csak épp megálltak. Értem, hogy ő volt a hülye, de ...
Ezután az elektromos montikat kellett még leszedni, onnantól fizikálisan semmi extra, csak nekem a borzalmas stressz. Stressz a baleset miatt, amiatt hogy egy 5 fős sorban kellett szorosan menni, hogy az erdei utakon alig láttam valamit a végletes fényviszonyok miatt és úgy kellett számomra gyorsan menni. Én az emelkedőkön voltam elöl a sorban, lefelé nem akartam senkit feltartani. Ha nem a 40mm széles igen bütykös, aszfalton zúgó traktorgumival megyek, én nem tudom hogy mentem volna végig azokon a gravel részeken, szerintem sehogy. Persze az aszfalton aztán fizettem ennek az árát, de inkább biztonságos legyen, mint gyors. A vége előtt 10km-rel elmentünk 1 sráccal, aztán még én a vége előtt olyan 4.5km-rel egyedül.
Az egyetlen öröm az volt, hogy a feleségem és a lányom ott vártak a célban és láttam a lányomon, hogy büszke rám, hogy elsőnek értem be. Számára az nem volt érdekes, hogy ez csak egy gagyi "verseny", csak azt látta ebben, hogy az ő apja ér be elsőnek.
Tanulság... Soha többet nem indulok semmilyen versenyen, tömegrendezvényen. Futást tavaly kipipáltam, idén a bicajt, mehet tovább minden, ahogy eddig. Sokkal többet vett el tőlem a dolog, mint adott. Maga a versenyhelyzet engem nem fertőzött meg és nem vonzott be semmilyen szinten.
Ha röviden szeretném összefoglalni, borzalmas volt.

Először is minden volt. A csúcs outi gépektől 60mm-es aero felni, 25mm-es GP5000-rel a tanyabájkokig, a heti 20+ órát tekerőktől az idén most teker előszörig, és persze elektromos biciklisek, ami egy külön állatfaj. Volt nyílt terep 34fok tüköraszfalt és erdei mindenhol 10-20cm mély kátyús, aszfaltot nyomokban tartalmazó, illetve full gravel szakaszok.
400embert egyszerre indítottak kb 500m lassú rajt után. A verseny eleje és vége volt nehéz számomra. Az elején volt pár halvány próbálkozás az elszakadásra, de ezek csak ilyen max 30mp-s dolgok voltak, viszont 1-2 emberen azt láttam, hogy már az elején lement a roló teljesen és full ész nélkül mennek, de tényleg. Mikor a Mórról induló kerékpárúthoz értünk, én mentem előre és kezdtem egy számomra komolyabb tempót menni ezen a lankáson amit ismerek, hogy kvázi elmeneküljek. Az emelkedő tetején 2 outis kolléga lószolt volna meg éppen, de az első kiállva annyira billegtette a bicajt, hogy az őt követő sráccal összeakadtak és a hátsó srác elrepült, mint a győzelmi zászló, aztán még bele is mentek és át is estek rajta. A cuccait egy sok méter átmérőjű körből szedtük össze, pedig mindkét oldalon fű volt. Először ordított szegény, aztán ami még sokkal rosszabb volt, hirtelen elnémult. Fogtam a kezét, próbáltam kommunikálni vele, mondtam, hogy csak szemmel vagy bólintással jelezze, ha érti amit mondok. Látszott, hogy nagyon nehezen veszi a levegőt. Miután a sokk egy része lement róla, annyit próbált meg elmotyogni, hogy a kulcscsontja eltörött és nem kap levegőt. Eddigre már úton volt a mentő. Szörnyű volt.

. .
A fotót nem én készítettem természetesen.
Ezután visszaülni és nyomni, hát nem volt jó. Érdekes volt, hogy többeket teljesen hidegen hagyott, le se szálltak a bicajról csak épp megálltak. Értem, hogy ő volt a hülye, de ...
Ezután az elektromos montikat kellett még leszedni, onnantól fizikálisan semmi extra, csak nekem a borzalmas stressz. Stressz a baleset miatt, amiatt hogy egy 5 fős sorban kellett szorosan menni, hogy az erdei utakon alig láttam valamit a végletes fényviszonyok miatt és úgy kellett számomra gyorsan menni. Én az emelkedőkön voltam elöl a sorban, lefelé nem akartam senkit feltartani. Ha nem a 40mm széles igen bütykös, aszfalton zúgó traktorgumival megyek, én nem tudom hogy mentem volna végig azokon a gravel részeken, szerintem sehogy. Persze az aszfalton aztán fizettem ennek az árát, de inkább biztonságos legyen, mint gyors. A vége előtt 10km-rel elmentünk 1 sráccal, aztán még én a vége előtt olyan 4.5km-rel egyedül.
Az egyetlen öröm az volt, hogy a feleségem és a lányom ott vártak a célban és láttam a lányomon, hogy büszke rám, hogy elsőnek értem be. Számára az nem volt érdekes, hogy ez csak egy gagyi "verseny", csak azt látta ebben, hogy az ő apja ér be elsőnek.
Tanulság... Soha többet nem indulok semmilyen versenyen, tömegrendezvényen. Futást tavaly kipipáltam, idén a bicajt, mehet tovább minden, ahogy eddig. Sokkal többet vett el tőlem a dolog, mint adott. Maga a versenyhelyzet engem nem fertőzött meg és nem vonzott be semmilyen szinten.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Kerékpározás
hegessz fel rá egy Campa HG-t, acél

amúgy érdemes megnézni, nem megoldható e. pl a Vision Metron rotorja majdnem egyezik. a Vision rotor fel is megy a campa kerékre, fordítva nem, kicsit kellene esztergálni rajta. Lehet a Te agyadra is felmenne kis mókolással.
vagy egy campy rotor és a hézagolókat megcsiszolgatod. de a kínaiak szinte minden méretben árulnak hézagolókat. mondjuk azt nem tom, Campát árulnak e, de shimanohoz vannak tizedenként. de,ott az após esztergája. kiméred, mekkora hézagolás kell a campa lánckerekek közé aztán, ódalazás, furatkés, majd leszúró. ha szerencséd van, létezik ilyen méretű cső, akkor csak le kell szurkálni.
A gépek nem győzhetnek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mutasd meg nekik

ui: lehet egyszerűbb átfűzni egy fulcrum 3 vagy 4 agyat (ha klasszik 7/14 küllőzésed van)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14029
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8980
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Lehet kéne keresni még egy gyereket, mert sanszos, hogy a kereket is cserélni kellene.

Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3933
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5029
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Elzüllöttem mellettetek.
De tervezem, hogy eladom a fiaim veséjét, hogy megvehessem belőle az új 13-as Campa szettet. Azzal csak a közepén állna a 19.

De tervezem, hogy eladom a fiaim veséjét, hogy megvehessem belőle az új 13-as Campa szettet. Azzal csak a közepén állna a 19.

Online
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6144
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7592
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Waxolt láncnak meg se kottyan, inkább kívánja.

Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Kerékpározás
nagy/19, Te se vagy már a régi


avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu