Na, ha így haladunk, őszi buli lesz ebből.

Minden más a poron kívül kevésbé tapad rá.zoli73 írta: ↑2025.06.15., vas. 13:26Igen, valószínüleg ezt a "shine" kérdést én elengedem. Jövő héten érkezik a Motul E9, azzal még teszek egy próbát, de ha az is ilyen, akkor inkább nekiadom az apósomnak őket, fújja velük a motorját. Állítólag az az előnye megvan, hogy a velük kezelt felületre, kevésbe tapadnat a bogarak. Legalábbis a Motul ezt ígéri.Vinkler írta: ↑2025.06.15., vas. 12:43Poros terepen a tekerés utáni tisztítás, újrakenést nem lehet megúszni, ez ilyen. Szinte teljesen mindegy erre mit használsz, ok a wax-ra kevésbé tapad ez tény, de a tisztítás, újrakenés ami igazán fontos. Ha ezt elmulasztod akkor a por megeszi a hajtást, kenheted te akár mivel.zoli73 írta: ↑2025.06.15., vas. 12:21Szép napot mindenkinek!
Pénteken betérve egy komolyabb bringaboltba(kellett 1-2 apróság), kicsit elbeszélgettem az eladóval, és a szerelővel a kerékpár tisztításról, és lánckenésről. Felvázolva nekik, hogy szinte kizárólag száraz, poros körülmények között bringázom, Ők lánckenésre egyértelműen a wax-ot ajálották, és, hogy minden bringázás után, alaposan tisztítsam meg a gépet, mondván a por a legnagyobb ellenség.
A Motorex cuccok is nagyon jók szerintem, nem hibázhatsz vele és jó ötlet, hogy megvetted a gyártónak a kenőanyaga mellé a TISZTÍTÓ anyagát is. Azzal gyerekjáték a felhordott kenőanyag tisztítása, ahogy tapasztaltad is.![]()
Aki foglalkozott már komolyabb szinten autó ápolással, az tudhatja, hogy bármiféle “shine” termék általában”vonzza” a port. A mértéke a kérdéses. A MucOff ilyen jellegű terméke ebben is kiemelkedő, de bizony ott is érezhető a vonzás törvénye. Cserébe brutál fényt ad a bringának. Néha kell egy kis diszkó, na.![]()
Tényleg csilli-villi lett tőle a bringa, ha "villantani" kell vele, pl. eladási célból, akkor jól jöhet, de más előnyét nem látok.
Igen, valószínüleg ezt a "shine" kérdést én elengedem. Jövő héten érkezik a Motul E9, azzal még teszek egy próbát, de ha az is ilyen, akkor inkább nekiadom az apósomnak őket, fújja velük a motorját. Állítólag az az előnye megvan, hogy a velük kezelt felületre, kevésbe tapadnat a bogarak. Legalábbis a Motul ezt ígéri.Vinkler írta: ↑2025.06.15., vas. 12:43Poros terepen a tekerés utáni tisztítás, újrakenést nem lehet megúszni, ez ilyen. Szinte teljesen mindegy erre mit használsz, ok a wax-ra kevésbé tapad ez tény, de a tisztítás, újrakenés ami igazán fontos. Ha ezt elmulasztod akkor a por megeszi a hajtást, kenheted te akár mivel.zoli73 írta: ↑2025.06.15., vas. 12:21Szép napot mindenkinek!
Pénteken betérve egy komolyabb bringaboltba(kellett 1-2 apróság), kicsit elbeszélgettem az eladóval, és a szerelővel a kerékpár tisztításról, és lánckenésről. Felvázolva nekik, hogy szinte kizárólag száraz, poros körülmények között bringázom, Ők lánckenésre egyértelműen a wax-ot ajálották, és, hogy minden bringázás után, alaposan tisztítsam meg a gépet, mondván a por a legnagyobb ellenség.
A Motorex cuccok is nagyon jók szerintem, nem hibázhatsz vele és jó ötlet, hogy megvetted a gyártónak a kenőanyaga mellé a TISZTÍTÓ anyagát is. Azzal gyerekjáték a felhordott kenőanyag tisztítása, ahogy tapasztaltad is.![]()
Aki foglalkozott már komolyabb szinten autó ápolással, az tudhatja, hogy bármiféle “shine” termék általában”vonzza” a port. A mértéke a kérdéses. A MucOff ilyen jellegű terméke ebben is kiemelkedő, de bizony ott is érezhető a vonzás törvénye. Cserébe brutál fényt ad a bringának. Néha kell egy kis diszkó, na.![]()
Ááá, ez nem fog
Poros terepen a tekerés utáni tisztítás, újrakenést nem lehet megúszni, ez ilyen. Szinte teljesen mindegy erre mit használsz, ok a wax-ra kevésbé tapad ez tény, de a tisztítás, újrakenés ami igazán fontos. Ha ezt elmulasztod akkor a por megeszi a hajtást, kenheted te akár mivel.zoli73 írta: ↑2025.06.15., vas. 12:21Szép napot mindenkinek!
Pénteken betérve egy komolyabb bringaboltba(kellett 1-2 apróság), kicsit elbeszélgettem az eladóval, és a szerelővel a kerékpár tisztításról, és lánckenésről. Felvázolva nekik, hogy szinte kizárólag száraz, poros körülmények között bringázom, Ők lánckenésre egyértelműen a wax-ot ajálották, és, hogy minden bringázás után, alaposan tisztítsam meg a gépet, mondván a por a legnagyobb ellenség.
Jó lesz az, csak még szoknod kell a hangját. Egy bejárató cd-vel a kezdeti nyersesség szépen eltűnik, egy hét múlva már negyedóráig fog pörögni. :kapdelm
Hát ez egy sz@r kerék. Ezt eddig is tudtam. Mondjuk egyelőre illik a szintemhez.
Egyébként nagyon szépen, feszesen fut, csak, hát nem túl hatékonyan. Ez az agy sztem ilyen. Valószínűleg az első használat után azért jobb lesz, majd beszámolok arról is. Ilyen volt újonnan is. Mint írtam ez a kerék arra jó, hogy hazagurulj vele a boltból. Egyéb okokból még nem vettem másik kerékszettet, de fogok.pärt írta: ↑2025.06.14., szomb. 12:06Én azonnal visszavinném. Ha csak ilyen szintet hoz az új csapágyakkal, akkor egyértelműen selejt az agy, és nagyon hamar ki fogja nyírni a valag pénzből belerakott csapágyakat is.Vinkler írta: ↑2025.06.14., szomb. 09:41
Nem mondom meg! Találd ki!![]()
Majd, ha “bekopik” lemérem megint.![]()
Egyébként annak az alu Gipiemme keréknek a ma is kapható változata újonnan 700€ körül mozog.
Mocskos módon kurvul el a világ, eddig is tudtam, de ezek a kerekek totál kiverik nálam a biztit. Miért kell egy közepesen használható kerékszettért kifizetni egy komplett kerékpár árát? És az alsóbb polc miért oly silány, már már a használhatóság határát súrolják, és az sem annyira kevés pénzért.![]()
Nah, kidühöngtem magam mára.
Egyébként a komplett szerviz 56 460 forint volt. Ennyiért megvehettem volna a célszerszámot a csapágycseréhez.![]()
A városi gépemhez fűztem két kereket DT Swiss alufelnikkel. Számolgattam, hogy ha a hátsó agyváltó helyett egy sima kazettás agyat raktam volna bele, úgy 1550-1600g körül lett volna a szett, ami a használhatóbb - értsd: nem túlkönnyített - karbonkerekek súlya. Szerintem ez a bőven elég szint a magunkfajra kocabringásnak, és ha felütöd sem szakad meg a szíved, mert fillérekből javítható.
Kíváncsiságból megpörgettem a Vittoria szett első kerekét. Addig mértem, míg a szelep már nem billent át a felső holtponton - nincs kiegyensúlyozva, de tervezem - amúgy még mindig mellette ülhetnék, míg ide-oda hintázva leáll az alsó holtpontnál. (Azért az igazsághoz tartozik, hogy ezek az idők csak részben szólnak a csapágyazás minőségéről, a másik tényező a felni/gumi tömege, no meg lehet, hogy a sok wagyu-tól Te jobban is meg is tudod pörgetni.)Screenshot_2025-06-14-09-38-08-75_577c8de17839d82220c906de10f997f7.jpg
Én azonnal visszavinném. Ha csak ilyen szintet hoz az új csapágyakkal, akkor egyértelműen selejt az agy, és nagyon hamar ki fogja nyírni a valag pénzből belerakott csapágyakat is.Vinkler írta: ↑2025.06.14., szomb. 09:41
Nem mondom meg! Találd ki!![]()
Majd, ha “bekopik” lemérem megint.![]()
Egyébként annak az alu Gipiemme keréknek a ma is kapható változata újonnan 700€ körül mozog.
Mocskos módon kurvul el a világ, eddig is tudtam, de ezek a kerekek totál kiverik nálam a biztit. Miért kell egy közepesen használható kerékszettért kifizetni egy komplett kerékpár árát? És az alsóbb polc miért oly silány, már már a használhatóság határát súrolják, és az sem annyira kevés pénzért.![]()
Nah, kidühöngtem magam mára.
Egyébként a komplett szerviz 56 460 forint volt. Ennyiért megvehettem volna a célszerszámot a csapágycseréhez.![]()
Ezt nem értem.
Párszor volt már téma az árazás akkor majd csak azt mondtad te is,hogy jóvanazúggggyyyVinkler írta: ↑2025.06.14., szomb. 09:41Nem mondom meg! Találd ki!![]()
Majd, ha “bekopik” lemérem megint.![]()
Egyébként annak az alu Gipiemme keréknek a ma is kapható változata újonnan 700€ körül mozog.
Mocskos módon kurvul el a világ, eddig is tudtam, de ezek a kerekek totál kiverik nálam a biztit. Miért kell egy közepesen használható kerékszettért kifizetni egy komplett kerékpár árát? És az alsóbb polc miért oly silány, már már a használhatóság határát súrolják, és az sem annyira kevés pénzért.![]()
Nah, kidühöngtem magam mára.
Egyébként a komplett szerviz 56 460 forint volt. Ennyiért megvehettem volna a célszerszámot a csapágycseréhez.![]()
Nem mondom meg! Találd ki!
az enyém jön velem, míg el nem szaggatja a váltóbowdentpärt írta: ↑2025.06.11., szer. 22:29Bükk dettó. Feleségemnek szoktam szólni, meddig megyek, mikortól kezdhet aggódni.Vinkler írta: ↑2025.06.11., szer. 21:42A szokásos pilisi edzésútvonalamon 70%-ban nincs térerő.asebestyen írta: ↑2025.06.11., szer. 20:48sok helyen térerő sincs, meg bent vagyok a susnyásba, úgyse tud oda jönni senki, nem tudom, végül maradok mindig az outinál.
Szerintem az enyém nem aggódik. De este 9 felé lehet, h gyanakodna.pärt írta: ↑2025.06.11., szer. 22:29Bükk dettó. Feleségemnek szoktam szólni, meddig megyek, mikortól kezdhet aggódni.Vinkler írta: ↑2025.06.11., szer. 21:42A szokásos pilisi edzésútvonalamon 70%-ban nincs térerő.asebestyen írta: ↑2025.06.11., szer. 20:48sok helyen térerő sincs, meg bent vagyok a susnyásba, úgyse tud oda jönni senki, nem tudom, végül maradok mindig az outinál.
Bükk dettó. Feleségemnek szoktam szólni, meddig megyek, mikortól kezdhet aggódni.Vinkler írta: ↑2025.06.11., szer. 21:42A szokásos pilisi edzésútvonalamon 70%-ban nincs térerő.asebestyen írta: ↑2025.06.11., szer. 20:48sok helyen térerő sincs, meg bent vagyok a susnyásba, úgyse tud oda jönni senki, nem tudom, végül maradok mindig az outinál.
A szokásos pilisi edzésútvonalamon 70%-ban nincs térerő.asebestyen írta: ↑2025.06.11., szer. 20:48sok helyen térerő sincs, meg bent vagyok a susnyásba, úgyse tud oda jönni senki, nem tudom, végül maradok mindig az outinál.
Erről nem mesélnél egy picit? Meg úgy egyáltalán a gravelezésről esetleg. Te mit hogy csinálsz? Talán mást is érdekel, engem biztosan.marconi írta: ↑2025.06.09., hétf. 21:40... Big Bend (https://klnd.eu/route/the-big-bend-klnd-instant-tura/) kör teljesítése közben ...
ez azért sokszor a rossz szervezés miatt van. a megélhetési versenyszervezők szeretik a pénzt beszedni és cserébe fos pályabiztosítást nyújtani.