amúgy ezt, hogy oldottad meg? mivel szedtél le a bordákból? a kis lemezkét reszelgetted, vagy volt ilyen bütykös valami és csak vágni kellett? Vagy valami 3D csodamasina?
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Kerékpározás
Re: Kerékpározás
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
utána meg egy rendes kerékért,amin fog is a fék

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
nem csalódtampärt írta: ↑2025.06.10., kedd 15:35A gépek tényleg nem győzhetnek, már megmutattam nekik.![]()
Ez a karbonkerék (Vittoria Elusion) csak alu rotorral kapható. Pár hónap alatt 1-2mm maródott bele a nem alubakos lánckerekeknél, pedig nem vagyok az az elszabadult barom sprinter. Egyébként még a régi Mavic acél rotoromba is képes berágni a sor - ez a hülye Shimano szabvány velejárója, annyira kicsi a felfekvő felület. Készítettem három betétet rozsdamentes acélból, meg persze leszedtem a rotor bordáinak homlokfelületéből. Most ezek osztják el a terhelést, azóta öröm, bódottá', na de, na de...ezt gyárilag is megcsinálhatták volna.![]()
IMG_20240625_143847.jpgIMG_20240625_143757.jpg


egyébként én számolgattam, az össz felfekvő felület nem is nagyon tér el a Campa lánckerekek igaz, magasabb, de 4 érintkező felületétől, de a matek itt nem sokat nyom a latba,mert valahogy mégiscsak magasan győz a campa fogazás, ha aluról van szó (nyilván a bordák és a lánckerekek belső bordázata nincs halálpontosra illesztve, hiába számolgatok azokkal a felületekkel).
amúgy ez a 11speddel lett népszerű, már az alu HG rotor, aztán ennek elszenvedője a 10speed is,ha újabb kereket akarsz venni. Kevés gyártó ad acélt, mint tuning, de pl a DT Swiss is segít a hű rajongóinak,de kevesen teszik.
ha jól emlékszem, a 12 speed már teljesen más megoldást alkalmaz,de régen láttam.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
szép összefoglaló!asebestyen írta: ↑2025.06.10., kedd 14:59Kis hétvégi beszámoló...
Ha röviden szeretném összefoglalni, borzalmas volt.![]()
Először is minden volt. A csúcs outi gépektől 60mm-es aero felni, 25mm-es GP5000-rel a tanyabájkokig, a heti 20+ órát tekerőktől az idén most teker előszörig, és persze elektromos biciklisek, ami egy külön állatfaj. Volt nyílt terep 34fok tüköraszfalt és erdei mindenhol 10-20cm mély kátyús, aszfaltot nyomokban tartalmazó, illetve full gravel szakaszok.
400embert egyszerre indítottak kb 500m lassú rajt után. A verseny eleje és vége volt nehéz számomra. Az elején volt pár halvány próbálkozás az elszakadásra, de ezek csak ilyen max 30mp-s dolgok voltak, viszont 1-2 emberen azt láttam, hogy már az elején lement a roló teljesen és full ész nélkül mennek, de tényleg. Mikor a Mórról induló kerékpárúthoz értünk, én mentem előre és kezdtem egy számomra komolyabb tempót menni ezen a lankáson amit ismerek, hogy kvázi elmeneküljek. Az emelkedő tetején 2 outis kolléga lószolt volna meg éppen, de az első kiállva annyira billegtette a bicajt, hogy az őt követő sráccal összeakadtak és a hátsó srác elrepült, mint a győzelmi zászló, aztán még bele is mentek és át is estek rajta. A cuccait egy sok méter átmérőjű körből szedtük össze, pedig mindkét oldalon fű volt. Először ordított szegény, aztán ami még sokkal rosszabb volt, hirtelen elnémult. Fogtam a kezét, próbáltam kommunikálni vele, mondtam, hogy csak szemmel vagy bólintással jelezze, ha érti amit mondok. Látszott, hogy nagyon nehezen veszi a levegőt. Miután a sokk egy része lement róla, annyit próbált meg elmotyogni, hogy a kulcscsontja eltörött és nem kap levegőt. Eddigre már úton volt a mentő. Szörnyű volt.![]()
.
Baleset.jpg
.
A fotót nem én készítettem természetesen.
Ezután visszaülni és nyomni, hát nem volt jó. Érdekes volt, hogy többeket teljesen hidegen hagyott, le se szálltak a bicajról csak épp megálltak. Értem, hogy ő volt a hülye, de ...
Ezután az elektromos montikat kellett még leszedni, onnantól fizikálisan semmi extra, csak nekem a borzalmas stressz. Stressz a baleset miatt, amiatt hogy egy 5 fős sorban kellett szorosan menni, hogy az erdei utakon alig láttam valamit a végletes fényviszonyok miatt és úgy kellett számomra gyorsan menni. Én az emelkedőkön voltam elöl a sorban, lefelé nem akartam senkit feltartani. Ha nem a 40mm széles igen bütykös, aszfalton zúgó traktorgumival megyek, én nem tudom hogy mentem volna végig azokon a gravel részeken, szerintem sehogy. Persze az aszfalton aztán fizettem ennek az árát, de inkább biztonságos legyen, mint gyors. A vége előtt 10km-rel elmentünk 1 sráccal, aztán még én a vége előtt olyan 4.5km-rel egyedül.
Az egyetlen öröm az volt, hogy a feleségem és a lányom ott vártak a célban és láttam a lányomon, hogy büszke rám, hogy elsőnek értem be. Számára az nem volt érdekes, hogy ez csak egy gagyi "verseny", csak azt látta ebben, hogy az ő apja ér be elsőnek.
Tanulság... Soha többet nem indulok semmilyen versenyen, tömegrendezvényen. Futást tavaly kipipáltam, idén a bicajt, mehet tovább minden, ahogy eddig. Sokkal többet vett el tőlem a dolog, mint adott. Maga a versenyhelyzet engem nem fertőzött meg és nem vonzott be semmilyen szinten.

hogy így is a leggyorsabb voltál, külön pont!!!


avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
Nah, azt hiszem,ha most lennék gyerek, ilyenért nyafognék.

Online
Ez a karbonkerék (Vittoria Elusion) csak alu rotorral kapható. Pár hónap alatt 1-2mm maródott bele a nem alubakos lánckerekeknél, pedig nem vagyok az az elszabadult barom sprinter. Egyébként még a régi Mavic acél rotoromba is képes berágni a sor - ez a hülye Shimano szabvány velejárója, annyira kicsi a felfekvő felület. Készítettem három betétet rozsdamentes acélból, meg persze leszedtem a rotor bordáinak homlokfelületéből. Most ezek osztják el a terhelést, azóta öröm, bódottá', na de, na de...ezt gyárilag is megcsinálhatták volna.
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3921
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5011
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
A gépek tényleg nem győzhetnek, már megmutattam nekik.revox írta: ↑2025.06.10., kedd 14:22hegessz fel rá egy Campa HG-t, acél![]()
amúgy érdemes megnézni, nem megoldható e. pl a Vision Metron rotorja majdnem egyezik. a Vision rotor fel is megy a campa kerékre, fordítva nem, kicsit kellene esztergálni rajta. Lehet a Te agyadra is felmenne kis mókolással.
vagy egy campy rotor és a hézagolókat megcsiszolgatod. de a kínaiak szinte minden méretben árulnak hézagolókat. mondjuk azt nem tom, Campát árulnak e, de shimanohoz vannak tizedenként. de,ott az após esztergája. kiméred, mekkora hézagolás kell a campa lánckerekek közé aztán, ódalazás, furatkés, majd leszúró. ha szerencséd van, létezik ilyen méretű cső, akkor csak le kell szurkálni.
A gépek nem győzhetnek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mutasd meg nekik![]()
ui: lehet egyszerűbb átfűzni egy fulcrum 3 vagy 4 agyat (ha klasszik 7/14 küllőzésed van)

Ez a karbonkerék (Vittoria Elusion) csak alu rotorral kapható. Pár hónap alatt 1-2mm maródott bele a nem alubakos lánckerekeknél, pedig nem vagyok az az elszabadult barom sprinter. Egyébként még a régi Mavic acél rotoromba is képes berágni a sor - ez a hülye Shimano szabvány velejárója, annyira kicsi a felfekvő felület. Készítettem három betétet rozsdamentes acélból, meg persze leszedtem a rotor bordáinak homlokfelületéből. Most ezek osztják el a terhelést, azóta öröm, bódottá', na de, na de...ezt gyárilag is megcsinálhatták volna.

Online
Nagy kedvem idáig sem volt bármiféle versenyhez, de ez tovább jegelte. 400 vegyes induló, akikből egy csomó azt sem tudja, hova jött, aki legalább sejti, azok közt meg túl sok a tesztoszteron-túltengéses rinocérosz...ez nagyjából a katasztrófa receptje. Jó, hogy túl vagy rajta, és megúsztad.
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3921
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5011
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Legalább látod, ezekhez képest milyen higgadt úriemberekkel tekerhetsz majd a Pilisben. Lehet, hogy hülyeségeket fogunk közben locsogni, de nem vagyunk közveszélyesek

Nagy kedvem idáig sem volt bármiféle versenyhez, de ez tovább jegelte. 400 vegyes induló, akikből egy csomó azt sem tudja, hova jött, aki legalább sejti, azok közt meg túl sok a tesztoszteron-túltengéses rinocérosz...ez nagyjából a katasztrófa receptje. Jó, hogy túl vagy rajta, és megúsztad.

Online
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6139
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7573
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Kis hétvégi beszámoló...
Ha röviden szeretném összefoglalni, borzalmas volt.
Először is minden volt. A csúcs outi gépektől 60mm-es aero felni, 25mm-es GP5000-rel a tanyabájkokig, a heti 20+ órát tekerőktől az idén most teker előszörig, és persze elektromos biciklisek, ami egy külön állatfaj. Volt nyílt terep 34fok tüköraszfalt és erdei mindenhol 10-20cm mély kátyús, aszfaltot nyomokban tartalmazó, illetve full gravel szakaszok.
400embert egyszerre indítottak kb 500m lassú rajt után. A verseny eleje és vége volt nehéz számomra. Az elején volt pár halvány próbálkozás az elszakadásra, de ezek csak ilyen max 30mp-s dolgok voltak, viszont 1-2 emberen azt láttam, hogy már az elején lement a roló teljesen és full ész nélkül mennek, de tényleg. Mikor a Mórról induló kerékpárúthoz értünk, én mentem előre és kezdtem egy számomra komolyabb tempót menni ezen a lankáson amit ismerek, hogy kvázi elmeneküljek. Az emelkedő tetején 2 outis kolléga lószolt volna meg éppen, de az első kiállva annyira billegtette a bicajt, hogy az őt követő sráccal összeakadtak és a hátsó srác elrepült, mint a győzelmi zászló, aztán még bele is mentek és át is estek rajta. A cuccait egy sok méter átmérőjű körből szedtük össze, pedig mindkét oldalon fű volt. Először ordított szegény, aztán ami még sokkal rosszabb volt, hirtelen elnémult. Fogtam a kezét, próbáltam kommunikálni vele, mondtam, hogy csak szemmel vagy bólintással jelezze, ha érti amit mondok. Látszott, hogy nagyon nehezen veszi a levegőt. Miután a sokk egy része lement róla, annyit próbált meg elmotyogni, hogy a kulcscsontja eltörött és nem kap levegőt. Eddigre már úton volt a mentő. Szörnyű volt.
. .
A fotót nem én készítettem természetesen.
Ezután visszaülni és nyomni, hát nem volt jó. Érdekes volt, hogy többeket teljesen hidegen hagyott, le se szálltak a bicajról csak épp megálltak. Értem, hogy ő volt a hülye, de ...
Ezután az elektromos montikat kellett még leszedni, onnantól fizikálisan semmi extra, csak nekem a borzalmas stressz. Stressz a baleset miatt, amiatt hogy egy 5 fős sorban kellett szorosan menni, hogy az erdei utakon alig láttam valamit a végletes fényviszonyok miatt és úgy kellett számomra gyorsan menni. Én az emelkedőkön voltam elöl a sorban, lefelé nem akartam senkit feltartani. Ha nem a 40mm széles igen bütykös, aszfalton zúgó traktorgumival megyek, én nem tudom hogy mentem volna végig azokon a gravel részeken, szerintem sehogy. Persze az aszfalton aztán fizettem ennek az árát, de inkább biztonságos legyen, mint gyors. A vége előtt 10km-rel elmentünk 1 sráccal, aztán még én a vége előtt olyan 4.5km-rel egyedül.
Az egyetlen öröm az volt, hogy a feleségem és a lányom ott vártak a célban és láttam a lányomon, hogy büszke rám, hogy elsőnek értem be. Számára az nem volt érdekes, hogy ez csak egy gagyi "verseny", csak azt látta ebben, hogy az ő apja ér be elsőnek.
Tanulság... Soha többet nem indulok semmilyen versenyen, tömegrendezvényen. Futást tavaly kipipáltam, idén a bicajt, mehet tovább minden, ahogy eddig. Sokkal többet vett el tőlem a dolog, mint adott. Maga a versenyhelyzet engem nem fertőzött meg és nem vonzott be semmilyen szinten.
Ha röviden szeretném összefoglalni, borzalmas volt.

Először is minden volt. A csúcs outi gépektől 60mm-es aero felni, 25mm-es GP5000-rel a tanyabájkokig, a heti 20+ órát tekerőktől az idén most teker előszörig, és persze elektromos biciklisek, ami egy külön állatfaj. Volt nyílt terep 34fok tüköraszfalt és erdei mindenhol 10-20cm mély kátyús, aszfaltot nyomokban tartalmazó, illetve full gravel szakaszok.
400embert egyszerre indítottak kb 500m lassú rajt után. A verseny eleje és vége volt nehéz számomra. Az elején volt pár halvány próbálkozás az elszakadásra, de ezek csak ilyen max 30mp-s dolgok voltak, viszont 1-2 emberen azt láttam, hogy már az elején lement a roló teljesen és full ész nélkül mennek, de tényleg. Mikor a Mórról induló kerékpárúthoz értünk, én mentem előre és kezdtem egy számomra komolyabb tempót menni ezen a lankáson amit ismerek, hogy kvázi elmeneküljek. Az emelkedő tetején 2 outis kolléga lószolt volna meg éppen, de az első kiállva annyira billegtette a bicajt, hogy az őt követő sráccal összeakadtak és a hátsó srác elrepült, mint a győzelmi zászló, aztán még bele is mentek és át is estek rajta. A cuccait egy sok méter átmérőjű körből szedtük össze, pedig mindkét oldalon fű volt. Először ordított szegény, aztán ami még sokkal rosszabb volt, hirtelen elnémult. Fogtam a kezét, próbáltam kommunikálni vele, mondtam, hogy csak szemmel vagy bólintással jelezze, ha érti amit mondok. Látszott, hogy nagyon nehezen veszi a levegőt. Miután a sokk egy része lement róla, annyit próbált meg elmotyogni, hogy a kulcscsontja eltörött és nem kap levegőt. Eddigre már úton volt a mentő. Szörnyű volt.

. .
A fotót nem én készítettem természetesen.
Ezután visszaülni és nyomni, hát nem volt jó. Érdekes volt, hogy többeket teljesen hidegen hagyott, le se szálltak a bicajról csak épp megálltak. Értem, hogy ő volt a hülye, de ...
Ezután az elektromos montikat kellett még leszedni, onnantól fizikálisan semmi extra, csak nekem a borzalmas stressz. Stressz a baleset miatt, amiatt hogy egy 5 fős sorban kellett szorosan menni, hogy az erdei utakon alig láttam valamit a végletes fényviszonyok miatt és úgy kellett számomra gyorsan menni. Én az emelkedőkön voltam elöl a sorban, lefelé nem akartam senkit feltartani. Ha nem a 40mm széles igen bütykös, aszfalton zúgó traktorgumival megyek, én nem tudom hogy mentem volna végig azokon a gravel részeken, szerintem sehogy. Persze az aszfalton aztán fizettem ennek az árát, de inkább biztonságos legyen, mint gyors. A vége előtt 10km-rel elmentünk 1 sráccal, aztán még én a vége előtt olyan 4.5km-rel egyedül.
Az egyetlen öröm az volt, hogy a feleségem és a lányom ott vártak a célban és láttam a lányomon, hogy büszke rám, hogy elsőnek értem be. Számára az nem volt érdekes, hogy ez csak egy gagyi "verseny", csak azt látta ebben, hogy az ő apja ér be elsőnek.
Tanulság... Soha többet nem indulok semmilyen versenyen, tömegrendezvényen. Futást tavaly kipipáltam, idén a bicajt, mehet tovább minden, ahogy eddig. Sokkal többet vett el tőlem a dolog, mint adott. Maga a versenyhelyzet engem nem fertőzött meg és nem vonzott be semmilyen szinten.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Kerékpározás
hegessz fel rá egy Campa HG-t, acél

amúgy érdemes megnézni, nem megoldható e. pl a Vision Metron rotorja majdnem egyezik. a Vision rotor fel is megy a campa kerékre, fordítva nem, kicsit kellene esztergálni rajta. Lehet a Te agyadra is felmenne kis mókolással.
vagy egy campy rotor és a hézagolókat megcsiszolgatod. de a kínaiak szinte minden méretben árulnak hézagolókat. mondjuk azt nem tom, Campát árulnak e, de shimanohoz vannak tizedenként. de,ott az após esztergája. kiméred, mekkora hézagolás kell a campa lánckerekek közé aztán, ódalazás, furatkés, majd leszúró. ha szerencséd van, létezik ilyen méretű cső, akkor csak le kell szurkálni.
A gépek nem győzhetnek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mutasd meg nekik

ui: lehet egyszerűbb átfűzni egy fulcrum 3 vagy 4 agyat (ha klasszik 7/14 küllőzésed van)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14021
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8965
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Lehet kéne keresni még egy gyereket, mert sanszos, hogy a kereket is cserélni kellene.

Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3921
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5011
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Elzüllöttem mellettetek.
De tervezem, hogy eladom a fiaim veséjét, hogy megvehessem belőle az új 13-as Campa szettet. Azzal csak a közepén állna a 19.

De tervezem, hogy eladom a fiaim veséjét, hogy megvehessem belőle az új 13-as Campa szettet. Azzal csak a közepén állna a 19.

Online
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6139
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7573
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Waxolt láncnak meg se kottyan, inkább kívánja.

Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Kerékpározás
nagy/19, Te se vagy már a régi


avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3921
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5011
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Tapasztalat(ok) áll(nak) tapasztalat(ok) ellenében. Ezek nem vágnak egybe, de a föld forog tovább, a bringák gurulnak, mindenki úgy élvez, ahogy ken. 
Én is Balatonoztam hétvégén. Túra, fürdés, zárásnak gurulás a tökéletes nap receptje.

Én is Balatonoztam hétvégén. Túra, fürdés, zárásnak gurulás a tökéletes nap receptje.
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14021
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8965
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Az, hogy nem rendszerként árulják, még nem zárja ki, hogy az. Kicsit utánaolvasva ez könnyen kideríthető, de mindegy is.pärt írta: ↑2025.06.09., hétf. 23:54Nem, egyáltalán nem rendszerként árulják. Szó nincs a termékkísérő irományban erről, nem említik, hogy semmi egyéb szer nem szedi le, ha egy kicsit is száradni kezd (ha jobban, akkor meg pláne nem), hogy idővel durván változik a viszkozitása. Ebben tényleg egyedülálló, még soha hasonló, idővel ragasztóvá alakuló kenőanyaggal nem találkoztam, minden egyéb csak koszolódik, de nem sűrűsödik. Ez a tulajdonsága nálam eleve kizáró ok.Vinkler írta: ↑1970.07.22., szer. 12:36...Ez a termék nem hasonlít semmilyen hagyományos kenőanyaghoz, olajhoz. Egy teljesen szintetikus termékről van szó, ezáltal a tisztítása is kicsit más.
NODE! Miért lepődünk meg ezen? A festékekhez is különböző hígítót kell alkalmazni.![]()
A gyártónak van láncmosó folyadéka, amit láncmosóba rakva, de a felületre permetezve is használható. Tökéletesen lepucolja a láncot, ezt garantálom! Nem is értem minek mással szenvedni! Ez egy rendszer, így működik és jól működik! A festéket sem vízzel akarod lemosni, vagy padlótisztítóval.
CÉLHOZ AZ EZKÖZT...
Ezzel együtt már négyen írtátok, hogy elégedettek vagytok vele, tehát a fenti kitételeket figyelembe véve, elfogadva nyilván működik. Számomra viszont erősen "not my cup of tea" kategória, és hát őszinten szólva nekem az egész cég egy nagy marketing lufinak tűnik, töméntelen tudományoskodó, önfényező kijelentéssel. Nem említettem korábban, de nem csak tisztíthatatlansági gondom volt vele, de valami felfoghatatlan sebességel darálódott vele használhatatlanra a láncom. (Gondolkoztam, hogy linkeljem-e a Zero Friction Cycling idevágó tesztjeit, de nem háborgatnám senki lelki békéjét.)
Én egyáltalán, semmilyen mértékű láncdegradációt nem tapasztaltam, de ahogy tudom, úgy Ákos sem. Szóval érdekes, mert Ákos évek óta, én kb. 1 éve használom, viszont, ha jól rémlik nálad egy kezeléses időszak volt a láncnál és el is kopott ennyi idő alatt?

A lánc kenőanyagon, és tisztítókon kívül egyéb kerékpártisztítási és ápolási terméküket is használom, melyek véleményem szerint kiemelkedően jók. Elég sok tapasztalatom van gépjármű tisztításban, ápolásban, de ilyen kiemelkedő minőségű termékekkel nem nagyon találkoztam.
Mindezeken kívül a karbon kenőanyagukat is használom, mely szintén bevált 100%-osan.
A fentiekből kiindulva nem hinném, hogy az egész cég egy marketinglufi lenne.
Nem lehet mindenkinek megfelelni, de ezt eddig is tudtuk.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6139
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7573
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Te valami hamisítványt vehettél, szerintem, mert én meg el vagyok képedve, mit kibírt már az a lánc, ami a Cross bicajomon van és még mindig nincs elnyúlva.pärt írta: ↑2025.06.09., hétf. 23:54Nem, egyáltalán nem rendszerként árulják. Szó nincs a termékkísérő irományban erről, nem említik, hogy semmi egyéb szer nem szedi le, ha egy kicsit is száradni kezd (ha jobban, akkor meg pláne nem), hogy idővel durván változik a viszkozitása. Ebben tényleg egyedülálló, még soha hasonló, idővel ragasztóvá alakuló kenőanyaggal nem találkoztam, minden egyéb csak koszolódik, de nem sűrűsödik. Ez a tulajdonsága nálam eleve kizáró ok.
Ezzel együtt már négyen írtátok, hogy elégedettek vagytok vele, tehát a fenti kitételeket figyelembe véve, elfogadva nyilván működik. Számomra viszont erősen "not my cup of tea" kategória, és hát őszinten szólva nekem az egész cég egy nagy marketing lufinak tűnik, töméntelen tudományoskodó, önfényező kijelentéssel. Nem említettem korábban, de nem csak tisztíthatatlansági gondom volt vele, de valami felfoghatatlan sebességel darálódott vele használhatatlanra a láncom. (Gondolkoztam, hogy linkeljem-e a Zero Friction Cycling idevágó tesztjeit, de nem háborgatnám senki lelki békéjét.)
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Online
Ezzel együtt már négyen írtátok, hogy elégedettek vagytok vele, tehát a fenti kitételeket figyelembe véve, elfogadva nyilván működik. Számomra viszont erősen "not my cup of tea" kategória, és hát őszinten szólva nekem az egész cég egy nagy marketing lufinak tűnik, töméntelen tudományoskodó, önfényező kijelentéssel. Nem említettem korábban, de nem csak tisztíthatatlansági gondom volt vele, de valami felfoghatatlan sebességel darálódott vele használhatatlanra a láncom. (Gondolkoztam, hogy linkeljem-e a Zero Friction Cycling idevágó tesztjeit, de nem háborgatnám senki lelki békéjét.
)
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3921
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5011
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Nem, egyáltalán nem rendszerként árulják. Szó nincs a termékkísérő irományban erről, nem említik, hogy semmi egyéb szer nem szedi le, ha egy kicsit is száradni kezd (ha jobban, akkor meg pláne nem), hogy idővel durván változik a viszkozitása. Ebben tényleg egyedülálló, még soha hasonló, idővel ragasztóvá alakuló kenőanyaggal nem találkoztam, minden egyéb csak koszolódik, de nem sűrűsödik. Ez a tulajdonsága nálam eleve kizáró ok.Vinkler írta: ↑1970.07.22., szer. 12:36...Ez a termék nem hasonlít semmilyen hagyományos kenőanyaghoz, olajhoz. Egy teljesen szintetikus termékről van szó, ezáltal a tisztítása is kicsit más.
NODE! Miért lepődünk meg ezen? A festékekhez is különböző hígítót kell alkalmazni.![]()
A gyártónak van láncmosó folyadéka, amit láncmosóba rakva, de a felületre permetezve is használható. Tökéletesen lepucolja a láncot, ezt garantálom! Nem is értem minek mással szenvedni! Ez egy rendszer, így működik és jól működik! A festéket sem vízzel akarod lemosni, vagy padlótisztítóval.
CÉLHOZ AZ EZKÖZT...
Ezzel együtt már négyen írtátok, hogy elégedettek vagytok vele, tehát a fenti kitételeket figyelembe véve, elfogadva nyilván működik. Számomra viszont erősen "not my cup of tea" kategória, és hát őszinten szólva nekem az egész cég egy nagy marketing lufinak tűnik, töméntelen tudományoskodó, önfényező kijelentéssel. Nem említettem korábban, de nem csak tisztíthatatlansági gondom volt vele, de valami felfoghatatlan sebességel darálódott vele használhatatlanra a láncom. (Gondolkoztam, hogy linkeljem-e a Zero Friction Cycling idevágó tesztjeit, de nem háborgatnám senki lelki békéjét.

Re: Kerékpározás
De van, a wax!! Ráálltam a Motorex új láncwaxára és száraz poros körülmények között tökéletes! Kis vizet is elbír, de nagy esős ridera azért az említett Muc Off kerámia terméket ajánlanám inkább. Ennek is megvan persze az a “hátránya” hogy nem használat előtt kell felhordani, de simán hozzá lehet szokni hogy tekerés végén rálocsol az ember még egy réteget egy lánc áttörlés/kefélés után. De vasárnap nálam az a szentségtörés is működött hogy a 210km Big Bend (https://klnd.eu/route/the-big-bend-klnd-instant-tura/) kör teljesítése közben 130 km nél a kompra várva még ráraktam egy adagot, és csak 20 perce volt száradni, igaz melegben. Csend volt hazáig. Márpedig a Bp-Fót-Naszály közötti utak szinte full homok, szóval erre nem tapad semmi ha jól használod.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Vinkler 2025.06.09., hétf. 21:53-kor.
Ok: Idézés javítás
Ok: Idézés javítás
Audiomeca J1,Airtangent2b,SupexSD900SuperII,Krell KSP-7B(Kaisei recap), Philips cd304mkII fullBGrecap, Marantz CDA94 Vfet mod/BG recap), Philips CD100 Demo Vfet mod/BG recap, Townshend Allegri Reference mkII, Tunerman OTL twin servo, vFET srpp, Lowther Acousta (P6M square)
Re: Kerékpározás

Valóban, én ilyet használtam: https://muc-off.com/collections/bicycle ... namic-lube
Nekem nagyon bevált. 250-300 km-enként takarítottam, újrakentem (görgőnként cseppentve), nem poros körülmények között használva. A tisztításhoz pedig én is a saját terméküket használtam, ezt: https://muc-off.com/collections/chain-c ... ser-500-ml
Maradék nélkül tisztította, soha semmi gond nem volt vele.
Ha nagyon szőröznék, akkor talán azt tudnám mondani, hogy a koszt, port kicsivel jobban megkötötte, de a rendszeres ápolás, karbantartás miatt ez nem volt gond (a láncok is normál ütemben koptak).
Ami viszont nagyon jó volt, a frissen kent lánc nagyon halk volt, azonnal fel lehetett ismerni, hogy ilyen olajjal volt kezelve.
Csak azért váltottam waxra, mert meguntam, hogy tiszta olaj lettem, amikor hozzányúltam a bicóhoz.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Vinkler 2025.06.09., hétf. 21:54-kor.
Ok: Idézés javítás
Ok: Idézés javítás
Lindemann Musicbook Source; Anthem P2; Elac FS 409, HiDiamond
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14021
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8965
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Hello!
Most látom csak hogy meg lettem szólítva. Bocs, de a balcsin pihenek. Szóval megkésve bár, de azért válaszolok.
Én Ákos révén jutottam el a muc off termékekhez. Az egyik bringám volt nála karbantartáson, és úgy kaptam vissza hogy ezzel a ceramic lube-al volt kezelve a lánc. Már az első tekerésnél éreztem hogy a tekerés érzet valami más, rá is kérdeztem, hogy mivel kente be. Mondta hogy ezzel a lube-al, mert ő más nem használ. Ezt követően rendeltem én is belőle és azóta is ezt használom. A felhordás nem ördöngősség, annyi, hogy én nem húzom végig tekerés közben az anyagot a láncon, hanem egyesével csepegtetek a csapokra belőle. Ezt követően egy ronggyal visszatörlöm a felesleget és elrakom a kerékpárt. A gyártó valóban azt javasolja hogy tekerés A előtt három-négy órával végezzük el ezt a metódust. Addigra párolog ki a hordozó anyag a kenőanyagból.
Ez a termék nem hasonlít semmilyen hagyományos kenőanyaghoz, olajhoz. Egy teljesen szintetikus termékről van szó, ezáltal a tisztítása is kicsit más.
NODE! Miért lepődünk meg ezen? A festékekhez is különböző hígítót kell alkalmazni.
A gyártónak van láncmosó folyadéka, amit láncmosóba rakva, de a felületre permetezve is használható. Tökéletesen lepucolja a láncot, ezt garantálom! Nem is értem minek mással szenvedni! Ez egy rendszer, így működik és jól működik! A festéket sem vízzel akarod lemosni, vagy padlótisztítóval.
CÉLHOZ AZ EZKÖZT.
Egy szó, mint száz, én nagyon ajánlom, de vedd meg hozzá tisztító folyadékot is.
És igen, extrém poros felhasználásnál minden tekerés után tisztítás és újrakenés. Nincs ingyen ebéd itt sem.
Most látom csak hogy meg lettem szólítva. Bocs, de a balcsin pihenek. Szóval megkésve bár, de azért válaszolok.
Én Ákos révén jutottam el a muc off termékekhez. Az egyik bringám volt nála karbantartáson, és úgy kaptam vissza hogy ezzel a ceramic lube-al volt kezelve a lánc. Már az első tekerésnél éreztem hogy a tekerés érzet valami más, rá is kérdeztem, hogy mivel kente be. Mondta hogy ezzel a lube-al, mert ő más nem használ. Ezt követően rendeltem én is belőle és azóta is ezt használom. A felhordás nem ördöngősség, annyi, hogy én nem húzom végig tekerés közben az anyagot a láncon, hanem egyesével csepegtetek a csapokra belőle. Ezt követően egy ronggyal visszatörlöm a felesleget és elrakom a kerékpárt. A gyártó valóban azt javasolja hogy tekerés A előtt három-négy órával végezzük el ezt a metódust. Addigra párolog ki a hordozó anyag a kenőanyagból.
Ez a termék nem hasonlít semmilyen hagyományos kenőanyaghoz, olajhoz. Egy teljesen szintetikus termékről van szó, ezáltal a tisztítása is kicsit más.
NODE! Miért lepődünk meg ezen? A festékekhez is különböző hígítót kell alkalmazni.

A gyártónak van láncmosó folyadéka, amit láncmosóba rakva, de a felületre permetezve is használható. Tökéletesen lepucolja a láncot, ezt garantálom! Nem is értem minek mással szenvedni! Ez egy rendszer, így működik és jól működik! A festéket sem vízzel akarod lemosni, vagy padlótisztítóval.
CÉLHOZ AZ EZKÖZT.
Egy szó, mint száz, én nagyon ajánlom, de vedd meg hozzá tisztító folyadékot is.
És igen, extrém poros felhasználásnál minden tekerés után tisztítás és újrakenés. Nincs ingyen ebéd itt sem.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6139
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7573
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Véleményem szerint poros körülmények között használt kerékpárnál sokkal többet számít a karbantartási gyakoriság és rendszeresség, mint a kenőanyag maga. Nincs olyan kenőanyag, amihez nem tapad oda a por. Minden tekerés után le kell tisztítani a hajtásláncot és újra kell kenni, csak a mérték a kérdés. A MucOff ceramic lube dry a saját környezetbarát, teljesen elbomló tisztítószerével tökéletesen pucolható mindenféle erőlködés nélkül. Csodát nem kell várni, egy normális montizás után le kell takarítani, bármivel kented be, és takarítás után újra kell kenni.
Legtöbbször elég annyi, hogy a tisztítószerből 3-4 fújás egy rongyra és azzal körbefogva áttekerni a láncot, majd újrakenni. Jónéhány alkalom után vagy nagyon extrém körülményekben tekerés után kell mélyebbre ható tisztítást elkövetni rajta. Sokan ott rontják el, hogy jól kimossák a láncot, aztán elképzelik, hogy csepegtetéssel majd vissza lehet olajozni a csapok és a görgők közé, hát ló...t. Ha áztatva kimosod a kenőanyagot mindenhonnan, akkor csak "áztatva" tudod mindenhol visszakenni is. Egyébként a MucOff-nak van ehhez ultrahangos lánc karbantartó szettje is. Pärtnak kifejezettem ajánlom: https://muc-off.com/pages/ultrasonic-chain-optimisation
Összefoglalva, sokszor kis törődés sokkal hatékonyabb, mint néha, mikor nagyon ótvarul néz ki már, akkor megpróbálni nagyon kipucolni és visszakenni.
Legtöbbször elég annyi, hogy a tisztítószerből 3-4 fújás egy rongyra és azzal körbefogva áttekerni a láncot, majd újrakenni. Jónéhány alkalom után vagy nagyon extrém körülményekben tekerés után kell mélyebbre ható tisztítást elkövetni rajta. Sokan ott rontják el, hogy jól kimossák a láncot, aztán elképzelik, hogy csepegtetéssel majd vissza lehet olajozni a csapok és a görgők közé, hát ló...t. Ha áztatva kimosod a kenőanyagot mindenhonnan, akkor csak "áztatva" tudod mindenhol visszakenni is. Egyébként a MucOff-nak van ehhez ultrahangos lánc karbantartó szettje is. Pärtnak kifejezettem ajánlom: https://muc-off.com/pages/ultrasonic-chain-optimisation

Összefoglalva, sokszor kis törődés sokkal hatékonyabb, mint néha, mikor nagyon ótvarul néz ki már, akkor megpróbálni nagyon kipucolni és visszakenni.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Online
Az biztos, hogy nagyon vissza kell törölni a maradékot - az első gazdi ész nélkül locsolta rá, ez jól látszott - azt pedig csak sejtem, hogy azoknál működik jobban, akik gyakran újrakenik, és az új adag talán visszahigítja kicsit.
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3921
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5011
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Három példát mutatott, elég felszínesen figyeltem, de úgy emlékszem, a másodiknál említi, hogy a tulaj a dry verziónál tapasztaltak alapján váltott a wet-re, hátha azzal jobb lesz, de ugyanúgy járt.
Az biztos, hogy nagyon vissza kell törölni a maradékot - az első gazdi ész nélkül locsolta rá, ez jól látszott - azt pedig csak sejtem, hogy azoknál működik jobban, akik gyakran újrakenik, és az új adag talán visszahigítja kicsit.
- zoli73
- V.I.P.
- Hozzászólások: 4667
- Csatlakozott: 2010.01.16., szomb. 22:11
- Értékelés: 3191
- Tartózkodási hely: 2465
Re: Kerékpározás
Azért ez a video egy kicsit elgondolkodtató. Ezek szerint ez egy ragacsos anyag, ami idővel kikeményedik, és nem kis fejtörést okoz az eltávolítása. Ráadásul még imbuszkulcsot is lehet vele ragasztani!pärt írta: ↑2025.06.08., vas. 23:08A cég oldalán mint javaslat szerepel a 3-4 óra várakozás, de a dobozban levő leírás nem említi . A cucc lemosásával kapcsolatban pedig itt egy video egy nem különösebben lelkes szervizestől:
https://youtu.be/CrKdvAJ1Tic?si=2nbL_giDIbTdwJ-g
Beleolvastam most a reakciókba is: kb. fele egyetért, saját tapasztalatuk is alátámasztja, hogy egy ótvar szutyok, másik fele teljesen értetlenül áll a jelenség előtt; nekik akár évek óta remekül bevált kenőanyag, soha hasonlót sem tapasztaltak.
(De pl. reddit-es meg egyéb fórumokon is láttam már érdeklődést, hogy ugyan hogyan, mivel lehet levakarni.)
Én semmiképp sem tudnék igazságot tenni, de részemről mindenképp inkább az újdonságokra nyitott, kísérletező kedvűeknek javaslom a kipróbálását, akiknek nem szegi kedvét, ha netán kukában végzi egy lánc/sor.

Mondjuk az számomra nem derült ki, hogy itt melyik körülményekre fejlesztettet használta.
Azt hiszem ezzel a kérdéssel futok még 1-2 kört.
MoFi MasterTracker - Funk Firm LSD - "Palotás" phono - Audio Research CD-1, LS-15, 100.2 - JBL Ti5000 - LessLoss - WireWorld - ValhallA - Siltech - Entreq - Furutech
Online
https://youtu.be/CrKdvAJ1Tic?si=2nbL_giDIbTdwJ-g
Beleolvastam most a reakciókba is: kb. fele egyetért, saját tapasztalatuk is alátámasztja, hogy egy ótvar szutyok, másik fele teljesen értetlenül áll a jelenség előtt; nekik akár évek óta remekül bevált kenőanyag, soha hasonlót sem tapasztaltak.
(De pl. reddit-es meg egyéb fórumokon is láttam már érdeklődést, hogy ugyan hogyan, mivel lehet levakarni.)
Én semmiképp sem tudnék igazságot tenni, de részemről mindenképp inkább az újdonságokra nyitott, kísérletező kedvűeknek javaslom a kipróbálását, akiknek nem szegi kedvét, ha netán kukában végzi egy lánc/sor.
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3921
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5011
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
A cég oldalán mint javaslat szerepel a 3-4 óra várakozás, de a dobozban levő leírás nem említi . A cucc lemosásával kapcsolatban pedig itt egy video egy nem különösebben lelkes szervizestől:
https://youtu.be/CrKdvAJ1Tic?si=2nbL_giDIbTdwJ-g
Beleolvastam most a reakciókba is: kb. fele egyetért, saját tapasztalatuk is alátámasztja, hogy egy ótvar szutyok, másik fele teljesen értetlenül áll a jelenség előtt; nekik akár évek óta remekül bevált kenőanyag, soha hasonlót sem tapasztaltak.
(De pl. reddit-es meg egyéb fórumokon is láttam már érdeklődést, hogy ugyan hogyan, mivel lehet levakarni.)
Én semmiképp sem tudnék igazságot tenni, de részemről mindenképp inkább az újdonságokra nyitott, kísérletező kedvűeknek javaslom a kipróbálását, akiknek nem szegi kedvét, ha netán kukában végzi egy lánc/sor.