Eszembe nem jutott, hogy érdekelne.kaef2 írta: ↑2025.06.07., szomb. 11:47Milyen szerencse, hogy nem különösebben érdekel, hogy mit gondolsz arról, benne vagyok-e a "HiFi világában" vagy sem...SoundMania írta: ↑2025.06.07., szomb. 10:41Régóta nem gondolom már azt, hogy te még" benne vagy a HiFi világában" és hogy nem inkább csakba Pro audio, stúdiós, hangrögzítős dolgok érdekelnek csak. Ahol többek között valóban van jelentősége az ipyen számoknak, de itt a fórum olvasgató illetők nagyon nagy részének fogalma nincs ezek hasznáról és használhatóságáról. Még az impedanciákkal, terhelésekkel, osztókkal is kevesen tudnak bármit, nemhogy még értenék is a "hasznukat". Pl egy olyan egyszerű dolgot nem értenek meg mint a hangszedő illesztőtrafó adatai.....kaef2 írta: ↑2025.06.07., szomb. 10:21
Idézném magam a számok kapcsán, csak hogy tiszta legyen miről beszélek.
"... a számok a rendszer egyéb eszközeivel való kompatibilitásra és optimális együttműködésre adhatnak elsősorban iránymutatást. Segítenek a lehetőségek közül megtalálni végül is azt, amit majd a folyamat legvégén szubjektíve számunkra legmegfelelőbbnek itélve kiválaszthatunk és ha jól választottunk, akkor hosszú távon is meg fog felelni."![]()
A hang a stúdiókban pontosan ugyanúgy terjed, mint odahaza.
A levegő súrlódása is ugyanaz.
Ha most arról kellene döntenem, hogy mire költsek mondjuk 10 millió forintot, akkor biztosan azt választanám, hogy készüljön és jelenjen meg audiofil szempontból is igényesen megcsinált felvétel Binder Károllyal vagy Lukács Miklóssal, mintsem mondjuk kábelre költsem, ha már van két ilyen korszakos zsenink. Még úgyis, hogy a hazai audiofil közösség a töredékét venné az albumaikból, mint tette ezt a Jazz At The Pawnshoppal például.
Ez van.
Vágj bele, talán lesz még 1 Binder lemezem...
Pawnshopos úgy sincs.... :)