Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Kerékpározás
Online
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6129
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7553
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Alábbhagyott a lelkesedés a HiFiBZK Pilis edition ride kapcsán....?!
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Online
egy hasonlót csak agyváltós 11 sebis+ékszíjas és sárvédőbe integrált lámpa…
Igaz az 50e. drágább is volt.
Erről a nyerget cserélem még majd,a hátsómnak nem tetszik…
Jó tekerést!
Re: Kerékpározás
Már nincs meg egyik sem,a külső gumi az tényleg jó, tetszett mindig is,de most ki is tudtam próbálni.Mikor megvettem a bringát akkor láttam meg,hogy hirdetnekpärt írta: ↑2025.05.30., pén. 23:23Speci pajtás előtt (tényleg, megvan még?) is egy fekete Canyon-od volt, úgyhogy csak vissszatértél.lacee írta: ↑2025.05.30., pén. 18:53Én most ezzel tolom,igaz főként melóba járós de azért aszfaltra is…..
IMG_1490.jpeg
IMG_1493.jpeg
Ma végre kipróbáltam hosszabb távon,hát nem egy országúti,de azért nem rossz, igaz edzetlen vagyok (pusztító volt)tavaly év elején mentem utoljára vékony gumissal.Azért még mindig sok a hülye a kerékpárúton mindegy,hogy gyalogolva vagy tekerve sportol![]()
![]()
Ma elhoztam Pestre a városi agyváltóst, holnap Pilisezünk egyet a fiammal. Egy jó, kompromisszumos külsővel meglepően fürge tud lenni egy melós bringa is. Úgy nézem, azok a Schwalbe-k is elég jók, úgyhogy innentől csak rajtad áll, hogy mennyire hajtod meg.
![]()
egy hasonlót csak agyváltós 11 sebis+ékszíjas és sárvédőbe integrált lámpa…

Erről a nyerget cserélem még majd,a hátsómnak nem tetszik…
Jó tekerést!
Online
Ma elhoztam Pestre a városi agyváltóst, holnap Pilisezünk egyet a fiammal. Egy jó, kompromisszumos külsővel meglepően fürge tud lenni egy melós bringa is. Úgy nézem, azok a Schwalbe-k is elég jók
, úgyhogy innentől csak rajtad áll, hogy mennyire hajtod meg.
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3897
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4992
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Speci pajtás előtt (tényleg, megvan még?) is egy fekete Canyon-od volt, úgyhogy csak vissszatértél.lacee írta: ↑2025.05.30., pén. 18:53Én most ezzel tolom,igaz főként melóba járós de azért aszfaltra is…..
IMG_1490.jpeg
IMG_1493.jpeg
Ma végre kipróbáltam hosszabb távon,hát nem egy országúti,de azért nem rossz, igaz edzetlen vagyok (pusztító volt)tavaly év elején mentem utoljára vékony gumissal.Azért még mindig sok a hülye a kerékpárúton mindegy,hogy gyalogolva vagy tekerve sportol![]()

Ma elhoztam Pestre a városi agyváltóst, holnap Pilisezünk egyet a fiammal. Egy jó, kompromisszumos külsővel meglepően fürge tud lenni egy melós bringa is. Úgy nézem, azok a Schwalbe-k is elég jók


Online
Re: Kerékpározás
Én most ezzel tolom,igaz főként melóba járós de azért aszfaltra is…..
Ma végre kipróbáltam hosszabb távon,hát nem egy országúti,de azért nem rossz, igaz edzetlen vagyok (pusztító volt)tavaly év elején mentem utoljára vékony gumissal.Azért még mindig sok a hülye a kerékpárúton mindegy,hogy gyalogolva vagy tekerve sportol
Ma végre kipróbáltam hosszabb távon,hát nem egy országúti,de azért nem rossz, igaz edzetlen vagyok (pusztító volt)tavaly év elején mentem utoljára vékony gumissal.Azért még mindig sok a hülye a kerékpárúton mindegy,hogy gyalogolva vagy tekerve sportol

Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3897
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4992
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
A bullshit alapján talán inkább valami teaházas, ezospiri, fixis nyünyinek
:
Azért a grafikus vehette volna a fáradtságot, és megnéz legalább egy képet egy lemezjátszóról. Nem lennék ebben a karban hangszedő. 


Online
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3897
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4992
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Ezért jó, ha csak egy géped van: nincs gyászmunka, hogy el kell engedni a dögösebbiket.asebestyen írta: ↑2025.05.28., szer. 20:41Miután kinyiffantott félig a csontkovács, másrészt élhetővé tette a testem, úgy döntöttem, nem érdekel semmi, csak úgy fogok tekerni, hogy ne nyújtson túl semmit rajtam, ne kényszerítsen olyan pozícióba, amit nem tudok bármeddig fenntartani és nem cipelek 100 kiló feletti gépeket a kollégámmal emeletre. Öreg és gyenge vagyok és ez már nem lesz jobb.
Ennek folyományaként Reacto -> Agree , Aero versenygép - > Endurance poroszkáló. Ez van.![]()
.
Cube Agree.jpg

- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13981
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8925
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Én nem bánkódnék a helyedben. A kényelmesebb bringa mindig hatékonyabb. És csak a változás örök.asebestyen írta: ↑2025.05.28., szer. 20:41Miután kinyiffantott félig a csontkovács, másrészt élhetővé tette a testem, úgy döntöttem, nem érdekel semmi, csak úgy fogok tekerni, hogy ne nyújtson túl semmit rajtam, ne kényszerítsen olyan pozícióba, amit nem tudok bármeddig fenntartani és nem cipelek 100 kiló feletti gépeket a kollégámmal emeletre. Öreg és gyenge vagyok és ez már nem lesz jobb.
Ennek folyományaként Reacto -> Agree , Aero versenygép - > Endurance poroszkáló. Ez van.![]()
.
Cube Agree.jpg

Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6129
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7553
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Miután kinyiffantott félig a csontkovács, másrészt élhetővé tette a testem, úgy döntöttem, nem érdekel semmi, csak úgy fogok tekerni, hogy ne nyújtson túl semmit rajtam, ne kényszerítsen olyan pozícióba, amit nem tudok bármeddig fenntartani és nem cipelek 100 kiló feletti gépeket a kollégámmal emeletre. Öreg és gyenge vagyok és ez már nem lesz jobb.
Ennek folyományaként Reacto -> Agree , Aero versenygép - > Endurance poroszkáló. Ez van.
.
Ennek folyományaként Reacto -> Agree , Aero versenygép - > Endurance poroszkáló. Ez van.

.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Kerékpározás
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
méret

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13981
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8925
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Dehát nincs is rajta gumi!?


Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás
asebestyen írta: ↑2025.05.27., kedd 13:03Kell hozzá pl egy ilyen és akkor ahol nincs GPS jel, ott is tudja mérni a távolságot, sebességet, stb. Kiegészítő szenzor nélkül természetesen semmi jelentősége, hogy milyen kerék kerületet állítasz be.Rotox írta: ↑2025.05.27., kedd 11:25Na, ismét láma leszek...
Szóval, a kis Bryton komp(j)uterben (Rider 15 neo) a kerék- és gumi méret megadásával két kerékpár "profilt" lehet beállítani (táblázat a használati útmutató függeléke, pl 29x2,3: 2326, 650x25C: 1952).
Amit sehogy sem értek, ha a sebességet, távolságot (égtájat, útvonalat) GPS jel alapján adja meg a kütyü (természetesen nincs semmiféle külső érzékelő a keréknél/hajtókarnál), akkor mi a jelentősége ennek?![]()
![]()
alternatív felhasználós a buta görgő, szabadgörgő vagy spinning. nekem a spinn megy így. fel van ragasztva a lendkerékre és be van állítva a 622-es gumi...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
De tegyük fel, görgőzöl. GPS szerint ugyanott vagy, de sebességed pontosabb lesz a megadott értékekkel a görgőn. Már amennyiben nem direkt görgőt használsz.Rotox írta: ↑2025.05.27., kedd 11:25Na, ismét láma leszek...
Szóval, a kis Bryton komp(j)uterben (Rider 15 neo) a kerék- és gumi méret megadásával két kerékpár "profilt" lehet beállítani (táblázat a használati útmutató függeléke, pl 29x2,3: 2326, 650x25C: 1952).
Amit sehogy sem értek, ha a sebességet, távolságot (égtájat, útvonalat) GPS jel alapján adja meg a kütyü (természetesen nincs semmiféle külső érzékelő a keréknél/hajtókarnál), akkor mi a jelentősége ennek?![]()
Re: Kerékpározás
vágom a poént, meg értékelem is, de ezek a srácok, amikor technikáról beszélnek, folyton valami lózungot öntenek az emberek nyakába. egyéb dolgaikat szeretem, de olyan ttk-s levezetéseik vannak, hogy néha már hihetetlen, hogy azt elő merik adniasebestyen írta: ↑2025.05.27., kedd 12:22GCN trükk, ne dőlj be neki!Rotox írta: ↑2025.05.27., kedd 11:25Na, ismét láma leszek...
Szóval, a kis Bryton komp(j)uterben (Rider 15 neo) a kerék- és gumi méret megadásával két kerékpár "profilt" lehet beállítani (táblázat a használati útmutató függeléke, pl 29x2,3: 2326, 650x25C: 1952).
Amit sehogy sem értek, ha a sebességet, távolságot (égtájat, útvonalat) GPS jel alapján adja meg a kütyü (természetesen nincs semmiféle külső érzékelő a keréknél/hajtókarnál), akkor mi a jelentősége ennek?![]()
![]()

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6129
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7553
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Kell hozzá pl egy ilyen és akkor ahol nincs GPS jel, ott is tudja mérni a távolságot, sebességet, stb. Kiegészítő szenzor nélkül természetesen semmi jelentősége, hogy milyen kerék kerületet állítasz be.Rotox írta: ↑2025.05.27., kedd 11:25Na, ismét láma leszek...
Szóval, a kis Bryton komp(j)uterben (Rider 15 neo) a kerék- és gumi méret megadásával két kerékpár "profilt" lehet beállítani (táblázat a használati útmutató függeléke, pl 29x2,3: 2326, 650x25C: 1952).
Amit sehogy sem értek, ha a sebességet, távolságot (égtájat, útvonalat) GPS jel alapján adja meg a kütyü (természetesen nincs semmiféle külső érzékelő a keréknél/hajtókarnál), akkor mi a jelentősége ennek?![]()

Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Online
Én szeretem a GCN-t, bár igaz, hogy szórakoztató videókként nézem őket. Ahogy például a kábel topikba sem a műszaki ismeretterjesztés miatt szoktam benézni, hanem egy kis iszapbirkózás kedvéért.
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3897
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4992
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Az epoxival ragasztott karjaik tényleg túl lettek főzve. A visszahívási kampány után nem is erőltették tovább a ragacsolást, jóval nehezebbek is az új, egy darabból üregesre kovácsolt karok. Kb. a kulacsból két korty a súlykülönbség, cserébe még az unokák is használni fogják.revox írta: ↑2025.05.27., kedd 09:03
csak a GCN-nek minden eszmefuttatása legalább ennyire sánta.
Ettől valsz, az a 105-ös meglépi egy korábbi DA szintjét és azt látom ,a 12-es rendszernél a shimano is átgondolt dolgokat és a DA is egy sokkal ehetőbb rendszernek tűnik. Még az én 9000-es szettem elég, hogy is mondjam,... túlfőzött spagetti volt nyílvessző helyett... bár a 9100 (??? ha ez a következő) is már jobb keresztmetszeteket használt pl a hajtókarnál
Én szeretem a GCN-t, bár igaz, hogy szórakoztató videókként nézem őket. Ahogy például a kábel topikba sem a műszaki ismeretterjesztés miatt szoktam benézni, hanem egy kis iszapbirkózás kedvéért.

Online
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6129
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7553
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
GCN trükk, ne dőlj be neki!Rotox írta: ↑2025.05.27., kedd 11:25Na, ismét láma leszek...
Szóval, a kis Bryton komp(j)uterben (Rider 15 neo) a kerék- és gumi méret megadásával két kerékpár "profilt" lehet beállítani (táblázat a használati útmutató függeléke, pl 29x2,3: 2326, 650x25C: 1952).
Amit sehogy sem értek, ha a sebességet, távolságot (égtájat, útvonalat) GPS jel alapján adja meg a kütyü (természetesen nincs semmiféle külső érzékelő a keréknél/hajtókarnál), akkor mi a jelentősége ennek?![]()

Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Online
- Rotox
- Beköltözött
- Hozzászólások: 2079
- Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
- Értékelés: 1260
- Tartózkodási hely: Pécs
Re: Kerékpározás
Na, ismét láma leszek... 
Szóval, a kis Bryton komp(j
)uterben (Rider 15 neo) a kerék- és gumi méret megadásával két kerékpár "profilt" lehet beállítani (táblázat a használati útmutató függeléke, pl 29x2,3: 2326, 650x25C: 1952).
Amit sehogy sem értek, ha a sebességet, távolságot (égtájat, útvonalat) GPS jel alapján adja meg a kütyü (természetesen nincs semmiféle külső érzékelő a keréknél/hajtókarnál), akkor mi a jelentősége ennek?

Szóval, a kis Bryton komp(j

Amit sehogy sem értek, ha a sebességet, távolságot (égtájat, útvonalat) GPS jel alapján adja meg a kütyü (természetesen nincs semmiféle külső érzékelő a keréknél/hajtókarnál), akkor mi a jelentősége ennek?

Re: Kerékpározás
csak a GCN-nek minden eszmefuttatása legalább ennyire sánta.pärt írta: ↑2025.05.26., hétf. 17:56
Az alapállításuk annyi volt, hogy a súly szerepe túlértékelt -amivel persze lehet vitatkozni - a mechanikai gyengeségek pedig javíthatók a két silányabb egység cseréjével. Ezzel persze még csak a 105-ös feljebb húzásáról beszélünk, a tömeg az marad. Valóban több állítás lett itt egybemaszatolva, de az erősen szubjektív főtétel - ti. hogy a 105 bőven elég lenne szinte mindenkinek - az szerintem is áll.
Ettől valsz, az a 105-ös meglépi egy korábbi DA szintjét és azt látom ,a 12-es rendszernél a shimano is átgondolt dolgokat és a DA is egy sokkal ehetőbb rendszernek tűnik. Még az én 9000-es szettem elég, hogy is mondjam,... túlfőzött spagetti volt nyílvessző helyett... bár a 9100 (??? ha ez a következő) is már jobb keresztmetszeteket használt pl a hajtókarnál
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
ugye. hogy ugyegeza123 írta: ↑2025.05.26., hétf. 17:23Az a része sántít, vagy ha úgy jobban tetszik, akkor logikai bukfenc. Mivelhogy: a kiemelt alkatrészek cseréje nem tűnteti el a súlykülönbséget, csak a hajtási veszteségen javít valamennyit. Azonban ezek az alkatrészek eleve részét képezik a DA hajtásnak, így ha a hajtási veszteségeket azonosnak is tekintjük, a két rendszer súlykülönbsége attól még marad. :)revox írta: ↑2025.05.26., hétf. 16:41az OK, de olyan gyorsan lefuttatták a matekot, fel se fogtam, hogy jutott oda vissza, hogy görgő és lánc cserével eltünteti a súlyból fakadó 14 másodperc hátrányt azon a példának felhozott emelkedőnDe, majd, egyszer, lehet újranézem... szeretem érteni, hogy jön ki a matek
ma fáradt vagyok...
Mindettől függetlenül a javaslatok ésszerűnek tűnnek, ha a 105 kimaxolása a cél.

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13981
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8925
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Szerintem is. Pár dolgot kell csak modifikálni. Egyébként kb mindenki azt írta, mikor megjelent a Di2 105, hogy veszélyesen közel lett húzva a felsőbb kategóriákhoz működésben, szinte csak súlyban marad el. Én közel 120 kiló vagyok, ha nagyon lefogyok, akkor sem leszek 90 alatt, szóval nálam ez a része amúgy sem játszik.pärt írta: ↑2025.05.26., hétf. 17:56Az alapállításuk annyi volt, hogy a súly szerepe túlértékelt -amivel persze lehet vitatkozni - a mechanikai gyengeségek pedig javíthatók a két silányabb egység cseréjével. Ezzel persze még csak a 105-ös feljebb húzásáról beszélünk, a tömeg az marad. Valóban több állítás lett itt egybemaszatolva, de az erősen szubjektív főtétel - ti. hogy a 105 bőven elég lenne szinte mindenkinek - az szerintem is áll.
A működésbeli, pedig leginkább gyorsaságkülönbség a váltásnál. Az a 105 nél is annyira jó, hogy nem igazán van igényed a gyorsabbra. Az első tányéron van a nagy különbség, de az amatőr szinten kb mindegy. Hátul terhelés alatt is parádé a precizitás és a sebesség is.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13981
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8925
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Szerintem is rendben volt az elmélkedés. A láncot ugye kényszerből dobtam le (azért azon a minőségen még most is elmorzsolok egy két szitokszót, ha eszembe jut), az ulegra lánc nem mondom, hogy jobb, mert nem nagyon érzem annak, de ha ugyanolyan jó csak tartósabb, már megérte. Nekem használatra a 105-ös is bejött. Ők Dura láncot ajánlottak, lehet, ha megnyúlik az Ultegra, akkor azt veszek, nem elmebeteg az ára. A vátógörgőkkel meg amúgy is úgy voltam, hogy viszonylag olcsón lehet cserélni jobbra, miért ne lépjem meg, egy jobb csapággyal ellátott (tudom kettő) kerék mindig jobb, illetve egy jó dolognál sokszor jobb a kettő.
Most a reszelő kerékcsapágyakat is kicseréltetem valamikor. Forogni forog a kerék, de olyan hangja van, sírsz. Talán pärtnak mutattam a ridenál. Sajna most nincs pénzem új szettre, addig marad a jobb csapágy.

Most a reszelő kerékcsapágyakat is kicseréltetem valamikor. Forogni forog a kerék, de olyan hangja van, sírsz. Talán pärtnak mutattam a ridenál. Sajna most nincs pénzem új szettre, addig marad a jobb csapágy.

Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3897
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4992
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Az alapállításuk annyi volt, hogy a súly szerepe túlértékelt -amivel persze lehet vitatkozni - a mechanikai gyengeségek pedig javíthatók a két silányabb egység cseréjével. Ezzel persze még csak a 105-ös feljebb húzásáról beszélünk, a tömeg az marad. Valóban több állítás lett itt egybemaszatolva, de az erősen szubjektív főtétel - ti. hogy a 105 bőven elég lenne szinte mindenkinek - az szerintem is áll.geza123 írta: ↑2025.05.26., hétf. 17:23Az a része sántít, vagy ha úgy jobban tetszik, akkor logikai bukfenc. Mivelhogy: a kiemelt alkatrészek cseréje nem tűnteti el a súlykülönbséget, csak a hajtási veszteségen javít valamennyit. Azonban ezek az alkatrészek eleve részét képezik a DA hajtásnak, így ha a hajtási veszteségeket azonosnak is tekintjük, a két rendszer súlykülönbsége attól még marad. :)revox írta: ↑2025.05.26., hétf. 16:41az OK, de olyan gyorsan lefuttatták a matekot, fel se fogtam, hogy jutott oda vissza, hogy görgő és lánc cserével eltünteti a súlyból fakadó 14 másodperc hátrányt azon a példának felhozott emelkedőnDe, majd, egyszer, lehet újranézem... szeretem érteni, hogy jön ki a matek
ma fáradt vagyok...
Mindettől függetlenül a javaslatok ésszerűnek tűnnek, ha a 105 kimaxolása a cél.