


jó is az aműgy. néha egy-két erdei kaptatón érzem,amikor autóval megyünk,de végigmennék itt bicajjal,csak úgy, nézelődni... aztán mikor ott vagyunk bicóval, azt mormogom: "miafaxnak jöttem ide"Alex_Aston írta: ↑2025.05.19., hétf. 08:18Pedig szerintem érdemes időnként elengedni a dolgokat, és megélni a pillanatokat.
Csodás országban élünk, annyi látnivaló van, ami mellett nem érdemes mindig elsuhanni. Nem beszélve a barátokkal töltött időről.
Emellett persze a sport érték is megmarad, max a szint idő nem lesz rekord :)
nyugi van így más is. nemrég a kollégákat vittem el Bükkbe egy laza túrára... másnap olyan voltam,mint a mosott xar... nyilván lassan mentünk, ami nekik tetszett, nézegettték a virágokat, stb... de kb dupla időt mentünk,amennyit mi az asszonnyal szoktunk* , mindezt tized intenzitáson, ami engem inkább stresszhintába tett, mint szórakoztatott volnaasebestyen írta: ↑2025.05.19., hétf. 08:53Mi szeretünk kerékpározni, amin nincs mit elengedni, kifejezetten jól éljük meg a kerékpáron töltött pillanatokat. Ha nem így lenne, nem tekernénk, hisz minket nem hogy nem fizetnek ezért, mi fizetünk érte, hogy tekerhessünk, nem is keveset. :)Alex_Aston írta: ↑2025.05.19., hétf. 08:18Pedig szerintem érdemes időnként elengedni a dolgokat, és megélni a pillanatokat.
Csodás országban élünk, annyi látnivaló van, ami mellett nem érdemes mindig elsuhanni. Nem beszélve a barátokkal töltött időről.
Emellett persze a sport érték is megmarad, max a szint idő nem lesz rekord :)
Tényleg sok csodás látnivaló van. A legtöbb tekerés olyan intenzitáson zajlik, ahol kifejezetten cél, hogy ezeket a csodákat észre vegye az ember, ugyanis a túlzott laktáttermelés egyik fő ismérve, hogy a fókusz nagyon a tekerésre összpontosul, beszűkül a tudat. Akik edzünk kerékpáron, nem "csak" tekerünk, tervezetten vannak ilyen "mindent elengedős" tekeréseink is, ahol semmilyen kritériumnak nem kell megfelelni.
A sport érték már nehezebb kérdés, abban nem igazán hiszek, ha a hagyományos értelemben vett sport értékről beszélünk, de ha az is sport érték, hogy pszichés feltöltődést ad egy ilyen ride, akkor abszolút igaz. Engem pl kifejezetten idegesíteni tud inkább egy sokmegállós kerékpáron ténfergés. Ha nagyon ténferegni akarok, nem kerékpárral megyek.
Barátokról nem tudok nyilatkozni, annyira rossz fej vagyok, hogy nincsenek barátaim.![]()
Nyilván, a nyugágyas úriember pedig épp az autogén tréninget gyakorolja.
Mi szeretünk kerékpározni, amin nincs mit elengedni, kifejezetten jól éljük meg a kerékpáron töltött pillanatokat. Ha nem így lenne, nem tekernénk, hisz minket nem hogy nem fizetnek ezért, mi fizetünk érte, hogy tekerhessünk, nem is keveset. :)Alex_Aston írta: ↑2025.05.19., hétf. 08:18Pedig szerintem érdemes időnként elengedni a dolgokat, és megélni a pillanatokat.
Csodás országban élünk, annyi látnivaló van, ami mellett nem érdemes mindig elsuhanni. Nem beszélve a barátokkal töltött időről.
Emellett persze a sport érték is megmarad, max a szint idő nem lesz rekord :)
Ööö, izé, tőlünk is...
Pedig szerintem érdemes időnként elengedni a dolgokat, és megélni a pillanatokat.
Gratulálok!Alex_Aston írta: ↑2025.05.18., vas. 16:12Célfotó!
20250518_160357.jpg
Földvár-Fulúred- Keszthely-Földvár etap letudva.
Így 46 évesen, rákészülés nélkül nem őszinte a mosolyom a célban, de azért jól esett. Semmi kapkodás, baráti társalgások tekerés közben, tegnap és tegnap előtt pálinka is volt út közben (másoknak sör és fröccs).
Legutóbb 2011ben volt meg a Balaton kör, hasonlóan 3 nap alatt. Valamit fejlődött az infrastruktúra, de azért van még hova.
Mindenesetre mindenkinek ajánlom ilyen szép lassan tekerve, mert sok apró szépséget lehet felfedezni.
20250518_135945.jpg
20250517_181732.jpg
20250518_140103.jpg
Az biztos, mert rögtön mondaná,hogy a sárvédőnek és annak alsórészén lévő leffenytyűnek majdnem a földig kellene érnieasebestyen írta: ↑2025.05.16., pén. 19:45Ezt a bicajt nem Revi fittingelte... :Alex_Aston írta: ↑2025.05.16., pén. 14:20Mai táv felénél.
Vasárnapra kényelmesen körbe érünk.
.
20250516_135506.jpg
20250516_135511.jpg![]()
Ha kézbe vehetné, kihozná belőle a maximumot.asebestyen írta: ↑2025.05.16., pén. 19:45Ezt a bicajt nem Revi fittingelte... :Alex_Aston írta: ↑2025.05.16., pén. 14:20Mai táv felénél.
Vasárnapra kényelmesen körbe érünk.
.
20250516_135506.jpg
20250516_135511.jpg![]()
2006-os évjáratú City bike, még működik.
Úúú, ezt megkönnyeztemasebestyen írta: ↑2025.05.16., pén. 19:45Ezt a bicajt nem Revi fittingelte... :Alex_Aston írta: ↑2025.05.16., pén. 14:20Mai táv felénél.
Vasárnapra kényelmesen körbe érünk.
.
20250516_135506.jpg
20250516_135511.jpg![]()
Ezt a bicajt nem Revi fittingelte... :Alex_Aston írta: ↑2025.05.16., pén. 14:20Mai táv felénél.
Vasárnapra kényelmesen körbe érünk.
.
20250516_135506.jpg
20250516_135511.jpg
ez a mindentvivőRotox írta: ↑2025.05.15., csüt. 10:03Én legutóbb ilyet vettem (Continental Grand Sport Race) a Malira: https://www.tradeinn.com/bikeinn/en/con ... e/624101/p
Akkor ez most Sport, vagy Race?![]()
Ez így kerek. Ezért is írtam, hogy valószínűleg pechem volt az általam próbált cuccokkal, másnál meg kánaán.geza123 írta: ↑2025.05.15., csüt. 10:47
![]()
A csapat csendesebb részében vagyok, vagyunk azért páran, akik felültek az aktuális trendek szerelvényére. 4 bicó, 5 pár kerék és mind tubeless, ami itthon van. És mindegyik jól működik. Conti GP5000 S Tr, Pirelli p zero, schwalbe g one speed, és schwalbe rekon race, amiket használok. Egyedül a Pirelli felrakásával küzdöttem meg, az 2 emberes lett végül, és ez volt a 28as, 30as méretnél is, úgy hogy emiatt teljesen visszaállok GP5000-re az outikon. De eszembe nem jutna belsős rendszert használni. Hosszabb túrákon van nálam tpu belső, abból is WTB NanoAir.
Igaz, nem vagyok, és nem is voltam versenyző, de nekem ez tűnik az optimumnak.
Ja, és beszerzés alatt egy akksis mini pumpa is.
![]()