
nemtom,de nekem ami lejön,hogy outisítva lett régebben. Zoli, ha jól emléxem egy gravel bicót vett,ami szintén csak egy laza kerékcserével (és lánctányér,ha kell) átalakítható bármikor outira is. Sebinél ami most változott,kapott a kerék egy spéci gravel gumit és kész is a murvavadász repülő. A sort nem néztem,mekkora,lett e cserélve. De mostmár kergetheti a medvéket is az erdőben,meg ha akar,mehet aszfalton is a Reakcióssal,meg ott a monti is, minden van.
azt így meg nem mondom, ez a gumi tubeless, vagy szingó, de inkáb elsőre tippelek (igen, a szelep töve erre enged következtetni a kis kék rögzítőcsavar). a CX versenygumákat szokták ragasztani, mert ott a tbls lefordul 2-2,5 baron a hirtelen leborításoknál, irányváltásoknál. Eléggé szingópárti vagyok,de talán ez az a szitu,ahol kerülném. Felütés tbls-el sincs, ha meg szúrt defekt van, nem kellemes levakarni a ragasztást. főleg,hogy ezeket nem is egyszerűen ragasztják, hanem felni lescsiszol, arra egy réteg ragasztó, arra a ragasztó szalag (pl Tufo) és a gumit is lekenik előre, mert a szövetre csak simán a szalag xarul ragad. Száradás után újra lekenik és akkor illesztik össze. Xal itt a szingó többlépcsős kenés,ragasztás eredménye és Fekete Laci tudja letépni,ha jön egy defekt és a "tej" nem állítja meg

aztán, lehet pont szingó

