vagy CX. fejcső elég alacsony.
Valsz Sebnek ez fog legjobban tetszeni. Száguldás a murvásban és málnásban...

néha irigykedve nézem a Bükkben az ilyen gépeket, ahogy mennek be a susnyásba, gond nélkül

vagy CX. fejcső elég alacsony.
gondolom a terepesített gépet
A gumit, vagy a tárcsát (esetleg valami mást?) kell nézni?
Ekkora rönköket húzgáltál magad mögött? Jó kis erősítő edzés volt
Ha villannyal sokkolnának sem lennék képes ilyen fordulatra - máshogy vagyok összepakolva - ő meg nyilván darálásban lenne gyengébb. No meg a statikus túrázáshoz felesleges is lenne ez a pörgetési düh, de kétség kívül imponáló.AAttila írta: ↑2025.05.06., kedd 17:25Edzőbá' azt mondta,emeljük a pedálfordulatot![]()
https://www.instagram.com/reel/DHT92wts ... t3NTVrbnJ5
Minden szervezetnek megvan az optimális pedálfordulat-tartománya. Ez a keringés és az izomzat terhelése közt intuitív szinten kötött ideális kompromisszum. Ez fejleszthető egyébkent, de meg kell egyénileg vizsgálni, hogy mi a legoptimálisabb.AAttila írta: ↑2025.05.06., kedd 17:25Edzőbá' azt mondta,emeljük a pedálfordulatot![]()
https://www.instagram.com/reel/DHT92wts ... t3NTVrbnJ5
az elsőnél ez jelentsen is bármit, de jót nem sejtetst81 írta: ↑2025.05.05., hétf. 19:21Most, hogy mindenki kipihente magát a hétvégén, beszéljünk a Pilis meghódításáról![]()
A maketusz évente több Ring-eseményt is szervez, ebben találtam két - elvileg - jó útvonalat.
Egyet a kezdőknek (pl. nekem): https://ridewithgps.com/routes/49956161
Egyet Ákosnak: https://ridewithgps.com/routes/49956157
Aki többször megfordult már arrafelé, legyen szíves az útvonalat "megszakérteni", hogy országútival járható-e.
Ha igen, akkor ezeket el lehet tenni talonba ha szavazásra kerülne sor.
Igen, engem. Akkor maradtam le.
akkor ha ezt csökkentjük 5-el, 20-al kell menni
Még egy utolsó tőlem, aztán én is elengedem.pärt írta: ↑2025.05.04., vas. 11:55Még egy utolsó szempont, aztán tényleg elengedem.![]()
A 25-ös tempó nagyon közel van a családos tókerülők sebességéhez. Egy-egy csapat kikerülése eléggé elhúzódó lenne, ráadásul, a vezetőnek kell egy pillanat alatt kimatekozni, hogy a többiek beférnek-e mind, mielőtt egy vonalba érnénk egy szembe jövő csapattal (Ati, aki javarészt vezetett, végig nagyon profin megoldotta). Ha itt gyorsítgatunk- valamennyit így is kell mindig - hogy utána visszalassuljunk, az szerintem elég veszélyes tud lenni.