Én ilyen, nyeregpálcánál klikkes rögzítésűt (is

https://bikepro.hu/kerekpar_kiegeszitok ... 08l_fekete
A megszokott méretű nyeregtáskáknál hosszabb.
Én ilyen, nyeregpálcánál klikkes rögzítésűt (is
Én maradok az 5.1 bar-nál. Gyorsan úgy sem tudok menni, lassan meg ez is jó!revox írta: ↑2025.04.23., szer. 11:32Vinkler írta: ↑2025.04.23., szer. 08:57Aki szeretné, még elsajátíthatja ezt a jelzés technikát a ride-ig.![]()
https://www.instagram.com/reel/DIs97SbS ... RubW5qdw==![]()
apropó jelzések. a tónál majd arra figyeljen mindenki (nem volt még mindenki), nem kell minden apró repedést mutogatni,mert az lesz sok (de nem vészesek. én is csak 1 barral fújok puhábbra, nem 11, csak 10. ez értelmes emberi nyomással működő bicajoknál nem kér semmi változtatást). nem lesz 190bpm veretés, hogy ne lássuk. A mutogatás előnye, hogy lehet vele irányt és tempót is veszíteni, ami a mögöttünk jövőnek nem annyira buli![]()
azért ha ott van egy félméteres árok, lehet -jó előre- ordítani,hogy "vigyázz, balra árok!!!", de ilyenkor az elől haladó már látja időben, ijesztgetés nélkül, szépen el tudja húzni a sort jobbra és kurjant egyet,hogy balra árok.
mesterséges akadályok poroszló utáni strandon valahol általában van egy-két combosabb kábelcsatorna. Néhány strandon van be és kihajtó kapu (ezeken az út áthalad), esetleg az út közepén díszelgő oszlop és persze kolbászoló kirándulók. Néha jön szemből biciklisbanda, akik a tavat bámulják és nem érzékelik a gyorsvonatot,azoknak oda lehet szólni előre,hogy "jövünk". Kiskőre és Abádszalók között jelentősen megugrik a bugrisok száma, akik autóval hajlamosak az út közepén száguldozni (kikérve maguknak, övék az út és a világ), ott fokozottan kell figyelni, de itt fokozódik a kerékpáros és gyalogos forgalom is.
Abádszalókon javasolt átmenni a falun és nem a gáton (meg a sűrűn járt strandon), aki ott elől comboz, ha nem ismeri az utat, inkább várja be, aki igen (+ van egy kút is).
Kormánytáska nem játszik. Nyeregtáskára várnám a tippeket.
áá,észrevette
Régen én is nyeregtáskát használtam, de áttértünk a kormánytáskára. Decha-ban van pár ezer forintért megfelelő nagyságú.Vinkler írta: ↑2025.04.23., szer. 13:51Kéne vennem egy nyeregtáskát, de teljesen vakon vagyok. Nem kell túl nagy, tartalék belső, alap szerszám, nasi, pár apró dolog beleférjen. Van valami tippetek? Szívesen fogadnám.
Más. Pärt kollégának kösz a tippet, vettem a dechaban egy láncbontót. Meglepően jó szvsz. Ki is cseréltem a láncot. Így szemre sokkal jobbnak tűnik a 8100-as. Persze elsőre elbénáztam és a kanál felső részénél a terelő lemez felett húztam át a láncot. Hát kezdődik az elhülyülés.![]()
De ma ki is próbáltam, tekerésre semmi különbséget nem fedeztem fel, ha a felületkezelés jobb én már boldog leszek.
Majd akkor kezdj aggódni, ha beletolsz úgy száz kilit, és mérgelődsz, hogy milyen nagy az új lánc ellenállása.
meg a balra-jobbra topogó asszonyoké
Görgőzz bent.
Vinkler írta: ↑2025.04.23., szer. 08:57Aki szeretné, még elsajátíthatja ezt a jelzés technikát a ride-ig.![]()
https://www.instagram.com/reel/DIs97SbS ... RubW5qdw==
akartam mondani,hogy sebaj,megyünk mi is, de úgy néz ki a hétvége,esős lesz. ha szombat nem is, ázik a bükk egész héten lehet
na,most megnéztem monitoron
Patentszemes a régi és az új lánc is. Már gyárilag adják. 8100-as Shimano láncot vettem. Viszont az új lánc méretre szabásához kell. 110 szemre kell szedni.
Ennyire amatőrnek nézel?
Ez a bontáshoz vagy a méretezéshez kell?
A kinyomószemen mi a menetes rész? Nem csak kicsavarodott?
Ez egy kb 20 éves cucc, de nem sokat volt használva. Holnap amúgy is megyek a dechaba, kösz a tippet.pärt írta: ↑2025.04.21., hétf. 20:56Eszméletlen szutykok ezek bontók. Gyalázatos az anyagminőségük, valószínűleg olyan alapon, hogy a júzer úgyis csak párszor használja, annyit meg talán kibír. És ez még nem is egy no name cucc. Hasonló okból kellett vennem egy Deca-sat, az kicsit normálisabbnak tűnik.