Vinkler írta: ↑2025.04.23., szer. 08:57Aki szeretné, még elsajátíthatja ezt a jelzés technikát a ride-ig.![]()
https://www.instagram.com/reel/DIs97SbS ... RubW5qdw==

apropó jelzések. a tónál majd arra figyeljen mindenki (nem volt még mindenki), nem kell minden apró repedést mutogatni,mert az lesz sok (de nem vészesek. én is csak 1 barral fújok puhábbra, nem 11, csak 10. ez értelmes emberi nyomással működő bicajoknál nem kér semmi változtatást). nem lesz 190bpm veretés, hogy ne lássuk. A mutogatás előnye, hogy lehet vele irányt és tempót is veszíteni, ami a mögöttünk jövőnek nem annyira buli

azért ha ott van egy félméteres árok, lehet -jó előre- ordítani,hogy "vigyázz, balra árok!!!", de ilyenkor az elől haladó már látja időben, ijesztgetés nélkül, szépen el tudja húzni a sort jobbra és kurjant egyet,hogy balra árok.
mesterséges akadályok poroszló utáni strandon valahol általában van egy-két combosabb kábelcsatorna. Néhány strandon van be és kihajtó kapu (ezeken az út áthalad), esetleg az út közepén díszelgő oszlop és persze kolbászoló kirándulók. Néha jön szemből biciklisbanda, akik a tavat bámulják és nem érzékelik a gyorsvonatot,azoknak oda lehet szólni előre,hogy "jövünk". Kiskőre és Abádszalók között jelentősen megugrik a bugrisok száma, akik autóval hajlamosak az út közepén száguldozni (kikérve maguknak, övék az út és a világ), ott fokozottan kell figyelni, de itt fokozódik a kerékpáros és gyalogos forgalom is.
Abádszalókon javasolt átmenni a falun és nem a gáton (meg a sűrűn járt strandon), aki ott elől comboz, ha nem ismeri az utat, inkább várja be, aki igen (+ van egy kút is).