


szerintem ezek már 23-asok. de nem annyira követtem a WTO-t. bespájzoltam sima Borákből, WTO-t meg főleg tárcsást láttam,azt is csak a csapágyakat néztem át. 50 fölé még nem mentem, de Peti az év egyik felét Ausztriában tölti. Az biztos, hogy a Vengével és ezzel a kerékkel, síkon elég gyors volt és tudtommal nincs kisebb kereke, ezzel mászkál Ausztriában is. de nekem biztos nagy lenne, nincs erőm beforgatni. Ezekhez a kerekekhez kell az izom a megfelelő perdület felvételéhez. Neked, Sebinek, Atinak megvan, de szeritnem Szalon is ilyesmit hajt (de neki van több). Géza kereke nem emlékszem mekkora. A magamfajta girnyóknak a 40-45 az optimális. 35 és 50-eseim vannak.Azért még az 50essel elboldogulok,de át kellett rá szokni a lábamnak, időbe telt.
én se annak szántam, csak gyors közreadtam. haver ma reggel küldte. minden évben új bicajt vesz, gondolom most megint váltott valamit és ilyenkor kiszórja a "régi"-t. megláttam az árat, akit érdekel, ennyiért ez elég kedvező, csak szóltam. szerintem már a 3ezer eurót nyaldossa a WTO. viszont,ha valakit érdekel, nem tudom centrírozni. nem tudom betenni az állványba az átütös kereket. ha valakinek kell,adok egy telszámot,aztán megebszélitek. nekem a végső árat mondta, nemtom mennyiért hirdeti facebook trithlonos és egyéb hirdetőkben.
A parkoló alkalnas mindenre :)
Ezt részben magamra veszem.
Esélyes lehet.pärt írta: ↑2025.04.09., szer. 20:14Mi sem szoktunk letérni róla, megállni is inkább csak egy csokira, pisilésre, fotóra. Mivel széltől eltekintve nem nagyon van ami kifárasszon, inkább csak a végén lazulunk lángosozás közben. Tényleg nem hosszú az egész, de ugye ez most nem verseny, bőven lesz alkalom nézelődni közben. A táj kellemes, de persze kissé monoton a műfaj miatt: füves töltésoldal, facsoportok, itt-ott látszik a víz is. Az elején a hidakon azért elég látványos.st81 írta: ↑2025.04.09., szer. 19:58Nem ismerem a környéket, hogy milyen leágazások vannak ahová érdemes eltekerni, pihenni egyet, aztán visszatérni a bringaútra. Kétszer voltam ott versenyen, de az a kerékpárúton ment végig, nem volt idő nézelődni. Abszolút benne vagyok a gurulós, megpihenős verzióban.
(A visszakört félkomolyan írtam, de ha valaki nagyon erősködne, lehet, hogy egy lángos után betársulnék.)
Mi sem szoktunk letérni róla, megállni is inkább csak egy csokira, pisilésre, fotóra. Mivel széltől eltekintve nem nagyon van ami kifárasszon, inkább csak a végén lazulunk lángosozás közben. Tényleg nem hosszú az egész, de ugye ez most nem verseny, bőven lesz alkalom nézelődni közben. A táj kellemes, de persze kissé monoton a műfaj miatt: füves töltésoldal, facsoportok, itt-ott látszik a víz is. Az elején a hidakon azért elég látványos.st81 írta: ↑2025.04.09., szer. 19:58Nem ismerem a környéket, hogy milyen leágazások vannak ahová érdemes eltekerni, pihenni egyet, aztán visszatérni a bringaútra. Kétszer voltam ott versenyen, de az a kerékpárúton ment végig, nem volt idő nézelődni. Abszolút benne vagyok a gurulós, megpihenős verzióban.
Nem ismerem a környéket, hogy milyen leágazások vannak ahová érdemes eltekerni, pihenni egyet, aztán visszatérni a bringaútra. Kétszer voltam ott versenyen, de az a kerékpárúton ment végig, nem volt idő nézelődni. Abszolút benne vagyok a gurulós, megpihenős verzióban.pärt írta: ↑2025.04.08., kedd 22:59A bringaúton szoktunk menni (és csak egy kört![]()
), így tényleg viszonylag hamar megvan. De kalandvágyból tényleg mehetünk egyszer egy oda-visszát is.
Bár az én öreg csontjaim rövidebbekre vannak kalibrálva, de vannak itt páran, akik szoktak hosszabbakat is gurulni, úgyhogy hajrá.
ami nekem még erről beugrik,hogy nem is csak a tempó, hanem a kanyarok még a kockakő előtt elnyújtják a sort és nem egyszerre érkezik oda 100ember, hanem eloszlik. Magyarul,már az S kombó előtt helyezkednie kell,annak,aki menni akar a kövesen és persze elől akar lenni (pl magának megválasztva a nyomvonalat) lesz tülekedésSnipi írta: ↑2025.04.09., szer. 11:56Most néztem a Roubaix idei útvonalát, és megint mókoltak egyet az Arenberg-nél. (Most tudom hogy ez az Arenberg, még kb. 10 percig.). Tavaly egy "sikán" volt a bejárat előtt, ezzel próbálták meg elkerülni azt, hogy ezer-háromszázzal zúgjanak rá a zötyögőre, idén kb. 500 méterrel előbb elmennek egy párhuzamos utcába, és a kockakő előtt egy jobb-bal kanyarral (visszajönnek az eredeti útra) akarják a sebességet csökkenteni.
asebestyen írta: ↑2025.04.09., szer. 10:35Hát jah, ha ezt (rendszeresen) olvassák, egy verseny pszichés terhelése már semmi.revox írta: ↑2025.04.09., szer. 10:30jaaaa,én a látható törzsmagra gondoltam csak. Még Zoli néha hallatja a hangját, de sokan csak read onlyasebestyen írta: ↑2025.04.09., szer. 10:15
Vannak itt nálam - akár sokkal - powerebb meg több munkát elvégző kerékpárosok, csak Ők nem nem fognak jönni (az az érzésem sajnos).de én is tudok olyanról, akiről nem is képzeltem volna, hogy olvassa
![]()
![]()
![]()
Hát jah, ha ezt (rendszeresen) olvassák, egy verseny pszichés terhelése már semmi.revox írta: ↑2025.04.09., szer. 10:30jaaaa,én a látható törzsmagra gondoltam csak. Még Zoli néha hallatja a hangját, de sokan csak read onlyasebestyen írta: ↑2025.04.09., szer. 10:15Vannak itt nálam - akár sokkal - powerebb meg több munkát elvégző kerékpárosok, csak Ők nem nem fognak jönni (az az érzésem sajnos).revox írta: ↑2025.04.09., szer. 09:12
Jelenleg, van egy igen erős sejtésem Sebi, aki kimagaslik a csoportból ez elvégzett munkát tekintve. Ha előreáll, majd loboghat a hajunk![]()
Egyébként, aki nagyon power, úgyis néha előremegy,majd vissza a dögsorra, így akinek több kell, annak lehet lesz ez 85 is a 65 helyett.
de én is tudok olyanról, akiről nem is képzeltem volna, hogy olvassa
![]()
jaaaa,én a látható törzsmagra gondoltam csak. Még Zoli néha hallatja a hangját, de sokan csak read onlyasebestyen írta: ↑2025.04.09., szer. 10:15Vannak itt nálam - akár sokkal - powerebb meg több munkát elvégző kerékpárosok, csak Ők nem nem fognak jönni (az az érzésem sajnos).revox írta: ↑2025.04.09., szer. 09:12
Jelenleg, van egy igen erős sejtésem Sebi, aki kimagaslik a csoportból ez elvégzett munkát tekintve. Ha előreáll, majd loboghat a hajunk![]()
Egyébként, aki nagyon power, úgyis néha előremegy,majd vissza a dögsorra, így akinek több kell, annak lehet lesz ez 85 is a 65 helyett.
ja. ott nem volt innováció,csak egy ötlet. De akkor elég hamar lefejezték
Vannak itt nálam - akár sokkal - powerebb meg több munkát elvégző kerékpárosok, csak Ők nem nem fognak jönni (az az érzésem sajnos).revox írta: ↑2025.04.09., szer. 09:12
Jelenleg, van egy igen erős sejtésem Sebi, aki kimagaslik a csoportból ez elvégzett munkát tekintve. Ha előreáll, majd loboghat a hajunk![]()
Egyébként, aki nagyon power, úgyis néha előremegy,majd vissza a dögsorra, így akinek több kell, annak lehet lesz ez 85 is a 65 helyett.
Egy egyszerű, montikon is használt dropper nyeregcső volt.