Ezt részben magamra veszem.
Nekem a 11:00 ideális, de a 10:30 is még simán működhet. Csak a duplázókra gondolva, amiben szerintem én is benne lehetek, és a vissza kocsikázást sem elfelejtve

Ezt részben magamra veszem.
Esélyes lehet.pärt írta: ↑2025.04.09., szer. 20:14Mi sem szoktunk letérni róla, megállni is inkább csak egy csokira, pisilésre, fotóra. Mivel széltől eltekintve nem nagyon van ami kifárasszon, inkább csak a végén lazulunk lángosozás közben. Tényleg nem hosszú az egész, de ugye ez most nem verseny, bőven lesz alkalom nézelődni közben. A táj kellemes, de persze kissé monoton a műfaj miatt: füves töltésoldal, facsoportok, itt-ott látszik a víz is. Az elején a hidakon azért elég látványos.st81 írta: ↑2025.04.09., szer. 19:58Nem ismerem a környéket, hogy milyen leágazások vannak ahová érdemes eltekerni, pihenni egyet, aztán visszatérni a bringaútra. Kétszer voltam ott versenyen, de az a kerékpárúton ment végig, nem volt idő nézelődni. Abszolút benne vagyok a gurulós, megpihenős verzióban.
(A visszakört félkomolyan írtam, de ha valaki nagyon erősködne, lehet, hogy egy lángos után betársulnék.)
Mi sem szoktunk letérni róla, megállni is inkább csak egy csokira, pisilésre, fotóra. Mivel széltől eltekintve nem nagyon van ami kifárasszon, inkább csak a végén lazulunk lángosozás közben. Tényleg nem hosszú az egész, de ugye ez most nem verseny, bőven lesz alkalom nézelődni közben. A táj kellemes, de persze kissé monoton a műfaj miatt: füves töltésoldal, facsoportok, itt-ott látszik a víz is. Az elején a hidakon azért elég látványos.st81 írta: ↑2025.04.09., szer. 19:58Nem ismerem a környéket, hogy milyen leágazások vannak ahová érdemes eltekerni, pihenni egyet, aztán visszatérni a bringaútra. Kétszer voltam ott versenyen, de az a kerékpárúton ment végig, nem volt idő nézelődni. Abszolút benne vagyok a gurulós, megpihenős verzióban.
Nem ismerem a környéket, hogy milyen leágazások vannak ahová érdemes eltekerni, pihenni egyet, aztán visszatérni a bringaútra. Kétszer voltam ott versenyen, de az a kerékpárúton ment végig, nem volt idő nézelődni. Abszolút benne vagyok a gurulós, megpihenős verzióban.pärt írta: ↑2025.04.08., kedd 22:59A bringaúton szoktunk menni (és csak egy kört![]()
), így tényleg viszonylag hamar megvan. De kalandvágyból tényleg mehetünk egyszer egy oda-visszát is.
Bár az én öreg csontjaim rövidebbekre vannak kalibrálva, de vannak itt páran, akik szoktak hosszabbakat is gurulni, úgyhogy hajrá.
ami nekem még erről beugrik,hogy nem is csak a tempó, hanem a kanyarok még a kockakő előtt elnyújtják a sort és nem egyszerre érkezik oda 100ember, hanem eloszlik. Magyarul,már az S kombó előtt helyezkednie kell,annak,aki menni akar a kövesen és persze elől akar lenni (pl magának megválasztva a nyomvonalat) lesz tülekedésSnipi írta: ↑2025.04.09., szer. 11:56Most néztem a Roubaix idei útvonalát, és megint mókoltak egyet az Arenberg-nél. (Most tudom hogy ez az Arenberg, még kb. 10 percig.). Tavaly egy "sikán" volt a bejárat előtt, ezzel próbálták meg elkerülni azt, hogy ezer-háromszázzal zúgjanak rá a zötyögőre, idén kb. 500 méterrel előbb elmennek egy párhuzamos utcába, és a kockakő előtt egy jobb-bal kanyarral (visszajönnek az eredeti útra) akarják a sebességet csökkenteni.
asebestyen írta: ↑2025.04.09., szer. 10:35Hát jah, ha ezt (rendszeresen) olvassák, egy verseny pszichés terhelése már semmi.revox írta: ↑2025.04.09., szer. 10:30jaaaa,én a látható törzsmagra gondoltam csak. Még Zoli néha hallatja a hangját, de sokan csak read onlyasebestyen írta: ↑2025.04.09., szer. 10:15
Vannak itt nálam - akár sokkal - powerebb meg több munkát elvégző kerékpárosok, csak Ők nem nem fognak jönni (az az érzésem sajnos).de én is tudok olyanról, akiről nem is képzeltem volna, hogy olvassa
![]()
![]()
![]()
Hát jah, ha ezt (rendszeresen) olvassák, egy verseny pszichés terhelése már semmi.revox írta: ↑2025.04.09., szer. 10:30jaaaa,én a látható törzsmagra gondoltam csak. Még Zoli néha hallatja a hangját, de sokan csak read onlyasebestyen írta: ↑2025.04.09., szer. 10:15Vannak itt nálam - akár sokkal - powerebb meg több munkát elvégző kerékpárosok, csak Ők nem nem fognak jönni (az az érzésem sajnos).revox írta: ↑2025.04.09., szer. 09:12
Jelenleg, van egy igen erős sejtésem Sebi, aki kimagaslik a csoportból ez elvégzett munkát tekintve. Ha előreáll, majd loboghat a hajunk![]()
Egyébként, aki nagyon power, úgyis néha előremegy,majd vissza a dögsorra, így akinek több kell, annak lehet lesz ez 85 is a 65 helyett.
de én is tudok olyanról, akiről nem is képzeltem volna, hogy olvassa
![]()
jaaaa,én a látható törzsmagra gondoltam csak. Még Zoli néha hallatja a hangját, de sokan csak read onlyasebestyen írta: ↑2025.04.09., szer. 10:15Vannak itt nálam - akár sokkal - powerebb meg több munkát elvégző kerékpárosok, csak Ők nem nem fognak jönni (az az érzésem sajnos).revox írta: ↑2025.04.09., szer. 09:12
Jelenleg, van egy igen erős sejtésem Sebi, aki kimagaslik a csoportból ez elvégzett munkát tekintve. Ha előreáll, majd loboghat a hajunk![]()
Egyébként, aki nagyon power, úgyis néha előremegy,majd vissza a dögsorra, így akinek több kell, annak lehet lesz ez 85 is a 65 helyett.
ja. ott nem volt innováció,csak egy ötlet. De akkor elég hamar lefejezték
Vannak itt nálam - akár sokkal - powerebb meg több munkát elvégző kerékpárosok, csak Ők nem nem fognak jönni (az az érzésem sajnos).revox írta: ↑2025.04.09., szer. 09:12
Jelenleg, van egy igen erős sejtésem Sebi, aki kimagaslik a csoportból ez elvégzett munkát tekintve. Ha előreáll, majd loboghat a hajunk![]()
Egyébként, aki nagyon power, úgyis néha előremegy,majd vissza a dögsorra, így akinek több kell, annak lehet lesz ez 85 is a 65 helyett.
Egy egyszerű, montikon is használt dropper nyeregcső volt.
akkor ez egyszer ellőhető,kiskapu volt
A verseny után be is tiltották.revox írta: ↑2025.04.09., szer. 09:49
ezekről eszembe jutott az a leengedhető nyeregcső... nem tudom, az UCI vizsgálta e, de akkor még szerintem az a szabály élt egységesen, magasságtól függően (mostmár magasságfüggő), hogy a nyereg orrának a középtengely függőleges síkjától minimum 5 centire kell lenni. Ha leengednek egy nyerget,az előrébb kúszik... nem tudom, mérték e a nyeregorrt leengedett állásban... Ha nem és valaki megóvja és belül esik az 5 centin, ugrik az első hely. De lehet ezt lemodellezték, csak akkor meg felemelve van nagyon hátul. de megnyerte, de mintha nem forradalmasította volna a versenpályákat...![]()
ezekről eszembe jutott az a leengedhető nyeregcső... nem tudom, az UCI vizsgálta e, de akkor még szerintem az a szabály élt egységesen, magasságtól függetlenül (mostmár magasságfüggő), hogy a nyereg orrának a középtengely függőleges síkjától minimum 5 centire kell lenni. Ha leengednek egy nyerget,az előrébb kúszik... nem tudom, mérték e a nyeregorrt leengedett állásban... Ha nem és valaki megóvja és belül esik az 5 centin, ugrik az első hely. De lehet ezt lemodellezték, csak akkor meg felemelve van nagyon hátul. de megnyerte, de mintha nem forradalmasította volna a versenpályákat...Snipi írta: ↑2025.04.09., szer. 09:28A Sagan-nak volt valamelyik Roubaix-on olyan bringája, hogy valamit tudott a kormányon kapcsolgatni. Ha jól emlékszem az első villa (teleszkóp ? ) rugózását tudta vele valahogy állítani. De részleteket nem tudok.revox írta: ↑2025.04.09., szer. 09:21
ott a nyeregmagasság volt állítható. lejtmentben így lentebb van a súlypont, de -súlyponttól függetlenül is- manőverezni is jobban lehet alacsony üléspoziban (kanyarokban jobban tudsz helyezkedni az ülésen,jobbra-balra és a karod is lazábban markolja a kormányt, jobban ki tudod mozgatni a bicajt magad alatt), meg kicsit áramvonalasabb is az ember, de az első kettő viszi a dolog nagy hányadát.
de rubéra is találtak már ki teleszkópos nyeregcsövet,amit lehet merevíteni a síkon, ahol nem baj,ha nem rugózik a rider.
de ez eladhatóbb találmány lesz... amúgy az állítható nyeregcső talán FSA, de erre nem teszem a nyakam. talán sima 27,2-es körszelvényű volt.
nyugi, már ketten legalább vagyunk
A Sagan-nak volt valamelyik Roubaix-on olyan bringája, hogy valamit tudott a kormányon kapcsolgatni. Ha jól emlékszem az első villa (teleszkóp ? ) rugózását tudta vele valahogy állítani. De részleteket nem tudok.revox írta: ↑2025.04.09., szer. 09:21
ott a nyeregmagasság volt állítható. lejtmentben így lentebb van a súlypont, de -súlyponttól függetlenül is- manőverezni is jobban lehet alacsony üléspoziban (kanyarokban jobban tudsz helyezkedni az ülésen,jobbra-balra és a karod is lazábban markolja a kormányt, jobban ki tudod mozgatni a bicajt magad alatt), meg kicsit áramvonalasabb is az ember, de az első kettő viszi a dolog nagy hányadát.
de rubéra is találtak már ki teleszkópos nyeregcsövet,amit lehet merevíteni a síkon, ahol nem baj,ha nem rugózik a rider.
de ez eladhatóbb találmány lesz... amúgy az állítható nyeregcső talán FSA, de erre nem teszem a nyakam. talán sima 27,2-es körszelvényű volt.
Én egy jó hangulatú, gurulós, beszélgetős meg-megállós ride-ot tervezek. Ez szerintem egyáltalán nem a "veretésről" kell, hogy szóljon. Arra van ezer más opció.revox írta: ↑2025.04.09., szer. 09:12
én arra emlékszem, a tónál azért a végére mindenki kellemesen elfárad. Nem lebecsülendő a tó körüli szél,főleg,ha körbefúj, mindig a víz felől, oldalról. Abádszalók után főleg kritikus a szél, ott azért jönnek a térdfájások, meg egyéb jelei a (kora tavaszi, értsd: edzetlen) fáradtságnak. Jelenleg, van egy igen erős sejtésem Sebi, aki kimagaslik a csoportból ez elvégzett munkát tekintve. Ha előreáll, majd loboghat a hajunk![]()
Egyébként, aki nagyon power, úgyis néha előremegy,majd vissza a dögsorra, így akinek több kell, annak lehet lesz ez 85 is a 65 helyett.
A 2 órával se lehet kalkulálni, mert azért néha meg-megállunk. megcsodáljuk egymás bringáját, meg a fene tudja mit, a Tiszát a hídnál. Az első szakasz (a hídon füred,poroszló között) se túl haladós a kirándulóktól, meg amúgy se érdemes ott veretni. Ha jönnek szembe, szétszakadhat a sor,aztán a vége már 170-es pulzussal éri el poroszlót![]()
ott a nyeregmagasság volt állítható. lejtmentben így lentebb van a súlypont, de -súlyponttól függetlenül is- manőverezni is jobban lehet alacsony üléspoziban (kanyarokban jobban tudsz helyezkedni az ülésen,jobbra-balra és a karod is lazábban markolja a kormányt, jobban ki tudod mozgatni a bicajt magad alatt), meg kicsit áramvonalasabb is az ember, de az első kettő viszi a dolog nagy hányadát.Snipi írta: ↑2025.04.09., szer. 08:54Ezt a guminyomás varázslatot valamelyik csapat 1-2 évvel ezelőtt a Roubaix-on akarták bevetni, de ha jól emlékszem aztán mégse tették, szóval Revox jól emlékszel.
Ami ilyen fixni-faxni volt az a Moho bringája a 2022-es San Remo-n, valamit lehetett menet közben az üléspozícióval mahinálni ha jól emlékszem. Arra viszont tisztán, hogy azt a San Remo-t Mohorics meg is nyerte ... (Mint az örült ki letépte láncát ... ment a lejtmenetben Mohorics a gaz gyaur kutya ... hogy képzavarral éljek)
én arra emlékszem, a tónál azért a végére mindenki kellemesen elfárad. Nem lebecsülendő a tó körüli szél,főleg,ha körbefúj, mindig a víz felől, oldalról. Abádszalók után főleg kritikus a szél, ott azért jönnek a térdfájások, meg egyéb jelei a (kora tavaszi, értsd: edzetlen) fáradtságnak. Jelenleg, van egy igen erős sejtésem Sebi, aki kimagaslik a csoportból ez elvégzett munkát tekintve. Ha előreáll, majd loboghat a hajunkpärt írta: ↑2025.04.08., kedd 22:59A bringaúton szoktunk menni (és csak egy kört![]()
), így tényleg viszonylag hamar megvan. De kalandvágyból tényleg mehetünk egyszer egy oda-visszát is.
Bár az én öreg csontjaim rövidebbekre vannak kalibrálva, de vannak itt páran, akik szoktak hosszabbakat is gurulni, úgyhogy hajrá.
nyilván... de valami luxusmárka mellett is olvastam,mint afféle kényelmi funkció.