Csak semmi...veretés!


ezekről eszembe jutott az a leengedhető nyeregcső... nem tudom, az UCI vizsgálta e, de akkor még szerintem az a szabály élt egységesen, magasságtól függetlenül (mostmár magasságfüggő), hogy a nyereg orrának a középtengely függőleges síkjától minimum 5 centire kell lenni. Ha leengednek egy nyerget,az előrébb kúszik... nem tudom, mérték e a nyeregorrt leengedett állásban... Ha nem és valaki megóvja és belül esik az 5 centin, ugrik az első hely. De lehet ezt lemodellezték, csak akkor meg felemelve van nagyon hátul. de megnyerte, de mintha nem forradalmasította volna a versenpályákat...Snipi írta: ↑2025.04.09., szer. 09:28A Sagan-nak volt valamelyik Roubaix-on olyan bringája, hogy valamit tudott a kormányon kapcsolgatni. Ha jól emlékszem az első villa (teleszkóp ? ) rugózását tudta vele valahogy állítani. De részleteket nem tudok.revox írta: ↑2025.04.09., szer. 09:21
ott a nyeregmagasság volt állítható. lejtmentben így lentebb van a súlypont, de -súlyponttól függetlenül is- manőverezni is jobban lehet alacsony üléspoziban (kanyarokban jobban tudsz helyezkedni az ülésen,jobbra-balra és a karod is lazábban markolja a kormányt, jobban ki tudod mozgatni a bicajt magad alatt), meg kicsit áramvonalasabb is az ember, de az első kettő viszi a dolog nagy hányadát.
de rubéra is találtak már ki teleszkópos nyeregcsövet,amit lehet merevíteni a síkon, ahol nem baj,ha nem rugózik a rider.
de ez eladhatóbb találmány lesz... amúgy az állítható nyeregcső talán FSA, de erre nem teszem a nyakam. talán sima 27,2-es körszelvényű volt.
nyugi, már ketten legalább vagyunk
A Sagan-nak volt valamelyik Roubaix-on olyan bringája, hogy valamit tudott a kormányon kapcsolgatni. Ha jól emlékszem az első villa (teleszkóp ? ) rugózását tudta vele valahogy állítani. De részleteket nem tudok.revox írta: ↑2025.04.09., szer. 09:21
ott a nyeregmagasság volt állítható. lejtmentben így lentebb van a súlypont, de -súlyponttól függetlenül is- manőverezni is jobban lehet alacsony üléspoziban (kanyarokban jobban tudsz helyezkedni az ülésen,jobbra-balra és a karod is lazábban markolja a kormányt, jobban ki tudod mozgatni a bicajt magad alatt), meg kicsit áramvonalasabb is az ember, de az első kettő viszi a dolog nagy hányadát.
de rubéra is találtak már ki teleszkópos nyeregcsövet,amit lehet merevíteni a síkon, ahol nem baj,ha nem rugózik a rider.
de ez eladhatóbb találmány lesz... amúgy az állítható nyeregcső talán FSA, de erre nem teszem a nyakam. talán sima 27,2-es körszelvényű volt.
Én egy jó hangulatú, gurulós, beszélgetős meg-megállós ride-ot tervezek. Ez szerintem egyáltalán nem a "veretésről" kell, hogy szóljon. Arra van ezer más opció.revox írta: ↑2025.04.09., szer. 09:12
én arra emlékszem, a tónál azért a végére mindenki kellemesen elfárad. Nem lebecsülendő a tó körüli szél,főleg,ha körbefúj, mindig a víz felől, oldalról. Abádszalók után főleg kritikus a szél, ott azért jönnek a térdfájások, meg egyéb jelei a (kora tavaszi, értsd: edzetlen) fáradtságnak. Jelenleg, van egy igen erős sejtésem Sebi, aki kimagaslik a csoportból ez elvégzett munkát tekintve. Ha előreáll, majd loboghat a hajunk![]()
Egyébként, aki nagyon power, úgyis néha előremegy,majd vissza a dögsorra, így akinek több kell, annak lehet lesz ez 85 is a 65 helyett.
A 2 órával se lehet kalkulálni, mert azért néha meg-megállunk. megcsodáljuk egymás bringáját, meg a fene tudja mit, a Tiszát a hídnál. Az első szakasz (a hídon füred,poroszló között) se túl haladós a kirándulóktól, meg amúgy se érdemes ott veretni. Ha jönnek szembe, szétszakadhat a sor,aztán a vége már 170-es pulzussal éri el poroszlót![]()
ott a nyeregmagasság volt állítható. lejtmentben így lentebb van a súlypont, de -súlyponttól függetlenül is- manőverezni is jobban lehet alacsony üléspoziban (kanyarokban jobban tudsz helyezkedni az ülésen,jobbra-balra és a karod is lazábban markolja a kormányt, jobban ki tudod mozgatni a bicajt magad alatt), meg kicsit áramvonalasabb is az ember, de az első kettő viszi a dolog nagy hányadát.Snipi írta: ↑2025.04.09., szer. 08:54Ezt a guminyomás varázslatot valamelyik csapat 1-2 évvel ezelőtt a Roubaix-on akarták bevetni, de ha jól emlékszem aztán mégse tették, szóval Revox jól emlékszel.
Ami ilyen fixni-faxni volt az a Moho bringája a 2022-es San Remo-n, valamit lehetett menet közben az üléspozícióval mahinálni ha jól emlékszem. Arra viszont tisztán, hogy azt a San Remo-t Mohorics meg is nyerte ... (Mint az örült ki letépte láncát ... ment a lejtmenetben Mohorics a gaz gyaur kutya ... hogy képzavarral éljek)
én arra emlékszem, a tónál azért a végére mindenki kellemesen elfárad. Nem lebecsülendő a tó körüli szél,főleg,ha körbefúj, mindig a víz felől, oldalról. Abádszalók után főleg kritikus a szél, ott azért jönnek a térdfájások, meg egyéb jelei a (kora tavaszi, értsd: edzetlen) fáradtságnak. Jelenleg, van egy igen erős sejtésem Sebi, aki kimagaslik a csoportból ez elvégzett munkát tekintve. Ha előreáll, majd loboghat a hajunkpärt írta: ↑2025.04.08., kedd 22:59A bringaúton szoktunk menni (és csak egy kört![]()
), így tényleg viszonylag hamar megvan. De kalandvágyból tényleg mehetünk egyszer egy oda-visszát is.
Bár az én öreg csontjaim rövidebbekre vannak kalibrálva, de vannak itt páran, akik szoktak hosszabbakat is gurulni, úgyhogy hajrá.
nyilván... de valami luxusmárka mellett is olvastam,mint afféle kényelmi funkció.
Főleg hadászatban, meg Off-road felhasználásnál. Máshol nincs nagyon értelme, szerintem kerékpáron sincs.
Jól látod. Már pár éve megszellőztették és volt elvi ábra/videó is,de fene emléxik rá.. Autóknál már alkalmazott szűk körben.
A bringaúton szoktunk menni (és csak egy kört
Az agydinamó nem újdonság.
Pedig érdemes lenne, az évszázad viadala lesz.Snipi írta: ↑2025.04.08., kedd 11:10Csak ne az az új pösz-mösz-szösz pösze kommentátor legyen (nem'tom a nevét) mert akkor nem fogom nézni.asebestyen írta: ↑2025.04.08., kedd 09:44Eurospost közvetíti majd a HiFiBZK ride-ot (magyar kommentárral)?![]()
Csak ne az az új pösz-mösz-szösz pösze kommentátor legyen (nem'tom a nevét) mert akkor nem fogom nézni.asebestyen írta: ↑2025.04.08., kedd 09:44Eurospost közvetíti majd a HiFiBZK ride-ot (magyar kommentárral)?
Véráldozat. De hidd el, nagyra értékeljük, én mindenképp!pärt írta: ↑2025.04.08., kedd 10:43Sok boldog irodista.asebestyen írta: ↑2025.04.08., kedd 09:43
Még nem tudták kiválasztani a kifogástárukból ( pedig messze nem üres) a leghihetőbbet.
![]()
![]()
Nem mindenkinek pihinap ám a péntek!
De mindegy, ha kell, szabadnapot veszek ki, hogy élőben is láthassam a billentyűkoptató avatarokat.![]()
Sok boldog irodista.asebestyen írta: ↑2025.04.08., kedd 09:43
Még nem tudták kiválasztani a kifogástárukból ( pedig messze nem üres) a leghihetőbbet.
![]()
![]()