Ha már CRX. A családból. Kék volt. Rég volt.
Szerencsére nem lett koporsó, viszont nagyon nagyon sok "vetélytársnak" okozott meglepetéseket egy egy kigyorsításnál.
https://www.youtube.com/watch?v=78hcCtKtM34
Ha már CRX. A családból. Kék volt. Rég volt.
Megkérdezhetem, milyen járgányod van? Bocsánat, amiért nem figyeltem eléggé.Szalon írta: ↑2025.03.30., vas. 12:06Én pl ilyen Michlein gumit használok, bár tudok 300 felett is menni, de sajnos annyira nem életszerű, mert versenypályákon nincs olyan hosszú egyenes sehol kb, Németországban sem tudsz túl sokat egybefüggően tartósan 300 körül utazni. Amúgy hivatalosan 30 perc - 1 órát bír a gumi max sebességen, hőmérséklet, guminyomás, aszfaltminőség függvényében.
Én annyira nem aggódom 300 felett sem, mert 10-15 percnél többet nehéz max sebesség közelében autózni egyhuzamban, mindig kitéved valaki, vagy beérsz egy 120-as szakaszra/útépítésre… stb.
(300-al azért 15 perc alatt 75km-t teszel meg)
Valamint nálam is, ahogy a Veyronnál, a limit inkább a tank, mivel max sebesség környékén kb 35-40 perc alatt fogy ki a benzin. (pedig a gyári opciós nagy tankom van…)![]()
"száguldó koporsó" : fekete CRXstx írta: ↑2025.03.30., vas. 12:47Van olyan, amit csak koporsónak becéztek..
Azok! Igen, vállalom, hogy szeretem a hot hatch-eket.
Nem tudom te, hogy vagy vele, de én 230 körül kezdek eléggé fáradni hosszabb távon. Ott már annyira kell figyelni az Autobahn-on is, hogy pár óra már annyit jelent, mint mondjuk normál sebességnél kb 1000 km.Szalon írta: ↑2025.03.30., vas. 12:06
Én pl ilyen Michlein gumit használok, bár tudok 300 felett is menni, de sajnos annyira nem életszerű, mert versenypályákon nincs olyan hosszú egyenes sehol kb, Németországban sem tudsz túl sokat egybefüggően tartósan 300 körül utazni. Amúgy hivatalosan 30 perc - 1 órát bír a gumi max sebességen, hőmérséklet, guminyomás, aszfaltminőség függvényében.
Én annyira nem aggódom 300 felett sem, mert 10-15 percnél többet nehéz max sebesség közelében autózni egyhuzamban, mindig kitéved valaki, vagy beérsz egy 120-as szakaszra/útépítésre… stb.
(300-al azért 15 perc alatt 75km-t teszel meg)
Valamint nálam is, ahogy a Veyronnál, a limit inkább a tank, mivel max sebesség környékén kb 35-40 perc alatt fogy ki a benzin. (pedig a gyári opciós nagy tankom van…)![]()
Látom te is szereted a zsebrakétákat.
Létezik az Y, ami 300km/h-ig és van még felette (Y) ami 300km/h felett. Nincs külön specifikálva hogy 320, vagy 420 a max, mert itt már az autóra specifikált gumit fogsz venni, amit kifejezetten a konkrét autó típusra terveztek. Pl a Veyronra, ahogy Vinkler is írta. Érdekesség, hogy annál egy gumicserére vissza kell küldeni a kerék szettet Franciaországba, mivel itt már rá is van ragasztva a gumi a felnire. Egy ilyen művelet 50.000 eur… aztán minden 3. ilyen mutatványnál már a felnit is cserélni kell!!! szóval el lehet képzelni, az milyen költséggel járhat…zoli73 írta: ↑2025.03.29., szomb. 20:55Szép estét mindenkinek!
A napokban rendeltem meg az autóm új nyárigumijait, válogatva a gumikat, és azok paramétereit feltűnt, hogy a sebességindexek között, mindenhol az "Y" a legmagasabb besorolás, ami azt jelenti, hogy 300km/h-ig engedélyezett.
Az ennél nagyobb sebességre képes autókra milyen sebességindexű gumit szerelnek?
Rákeresve a sebességindexre, én csak ugyenezt találtam, minden szembejött táblázatban csak az "Y" a legnagyobb. Ha valaki tudja a megfejtést, örülnék ha megosztaná.
Na nem mintha ilyen gumira lenne szükségem, pusztán csak kíváncsiság.
Köszönöm!
2.0 Williams
Így!
Látod, egy időszak, más szint.Alex_Aston írta: ↑2025.03.28., pén. 20:09Na, ez talán már Vinkler szintjén is megüti a korabeli abszolút csúcsmodell szintjét![]()
Zweihundertfünfzig lesz az a 250.
Szerintem ez egy tök átlag autó volt és ma is az. Max nem itthon. Egy kisebb motoros volt a 18.Alex_Aston írta: ↑2025.03.28., pén. 11:01Azért is írtam idézőjelet.
Egyébként akkor még a 4 ajtós limuzin modell paletta csúcsa volt ez a BMW-nél, a 7-es pár évvel később jött. Azon belül pedig nem az alap motoros volt a 20i.
Szóval igencsak nem átlag autó volt ez akkor sem, és egy mai 520i sem. De akkor még inkább, mert nem volt az 5-ös felett ott a 7-es, meg pár böszme SUV.
Azért is írtam idézőjelet.
Én odavagyok érte még most is.
Ez az autó semmilyen értelemben nem volt a csúcs. A konkurenciához képest semennyire, a márkán belül sem, sőt a típuson belül sem.Alex_Aston írta: ↑2025.03.27., csüt. 19:43Mindig jó látni egy pöpec régi autót, ami a maga korában valamiféle "csúcs" volt.