De még inkább onnan, hogy egy versenyző ül rajta, másképp csak a hobbista dédelgetett játékszere. Az enyém pl. mindig túragép marad, akár csattog, akár nem.

a versneybiciglit arról ismered meg,hogy csörög-csattog, mint a bazári, láncos körhinta üresenpärt írta: ↑2024.12.03., kedd 18:47Ez igaz, sőt ki is mérhető a hatékonyságbeli különbség. De a kulcs valóban az "érzet". Sűrűbb anyaggal tésztásabb, lustább érzetet kelt, odataposásnál halkabb, tompítottabb (Revi nünükéje, a gázreakció). Viasz előtt én mégis a sűrűbb cuccokat használtam, mert pont a csendes hajtás volt a preferencia - a túl hangos rotoroktól is kiver a víz.
Én egyszer jártam majdnem így. Ráadásul én kismotorral mentem. Szerencsére lépésben. Piszok nagy szerencsém volt, hogy az utolsó pillanatban el tudtam még rántani a kormányt. Aztán amikor megálltam és számon kértem (nem halkan) még annak állt feljebb aki az ajtót kinyitotta. (Jelzőlámpás kereszteződésben éppen piros volt a lámpa, és ő úgy gondolta : ott kiszáll ... az út közepén.)aladin66 írta: ↑2024.12.04., szer. 09:19Az semmi. Nekem 2 hónapja eltört 3 bordám, a lapockám, és a medencecsontom 2 helyen, varrni kellett egy ujjamat, a könyömkömön porcleválás. Rámnyitotta egy nő az ajtót a parkoló autóból. Pont elkaptam a kormányszarv végével az ajtó végét (3 ajtós változat volt, hosszabb ajtó mint az 5 ajtóson). Úgy levágott rögtön az aszfaltra, hogy semmi időm nem volt tompítani az esést.
Az semmi. Nekem 2 hónapja eltört 3 bordám, a lapockám, és a medencecsontom 2 helyen, varrni kellett egy ujjamat, a könyömkömön porcleválás. Rámnyitotta egy nő az ajtót a parkoló autóból. Pont elkaptam a kormányszarv végével az ajtó végét (3 ajtós változat volt, hosszabb ajtó mint az 5 ajtóson). Úgy levágott rögtön az aszfaltra, hogy semmi időm nem volt tompítani az esést.
És még ettől durvábbakkal is találkozik az emberVinkler írta: ↑2024.12.03., kedd 18:38Mondjuk a lánc kenőanyagoknál egész érezhető különbségek tudnak lenni hajtásérzet szempontjából.pärt írta: ↑2024.12.03., kedd 18:22Mi szintünkön kb.akkora relevanciája van ilyesmiknek, mint pl. a különféle csapágy kenőanyagok eltérő surlódásának.AAttila írta: ↑2024.12.03., kedd 16:24Tessék egy kis összehasonlítás:
https://www.instagram.com/reel/DC9aZ9ny ... JkOHlsOXMz
Megkockáztatom, profiknál sem sokkal nagyobb. "Hány Wattos az erősítő?" jellegű összevetés.
Ez igaz, sőt ki is mérhető a hatékonyságbeli különbség. De a kulcs valóban az "érzet". Sűrűbb anyaggal tésztásabb, lustább érzetet kelt, odataposásnál halkabb, tompítottabb (Revi nünükéje, a gázreakció
Mondjuk a lánc kenőanyagoknál egész érezhető különbségek tudnak lenni hajtásérzet szempontjából.pärt írta: ↑2024.12.03., kedd 18:22Mi szintünkön kb.akkora relevanciája van ilyesmiknek, mint pl. a különféle csapágy kenőanyagok eltérő surlódásának.AAttila írta: ↑2024.12.03., kedd 16:24Tessék egy kis összehasonlítás:
https://www.instagram.com/reel/DC9aZ9ny ... JkOHlsOXMz
Megkockáztatom, profiknál sem sokkal nagyobb. "Hány Wattos az erősítő?" jellegű összevetés.
Többek között ezért is.asebestyen írta: ↑2024.12.03., kedd 15:521 dolog biztosnak tűnik a képről, a Shimano 12-es rendszere igen toleráns.
Én imádom a 105 Di2-t.AAttila írta: ↑2024.12.03., kedd 16:24Tessék egy kis összehasonlítás:
https://www.instagram.com/reel/DC9aZ9ny ... JkOHlsOXMz
Mi szintünkön kb.akkora relevanciája van ilyesmiknek, mint pl. a különféle csapágy kenőanyagok eltérő surlódásának.AAttila írta: ↑2024.12.03., kedd 16:24Tessék egy kis összehasonlítás:
https://www.instagram.com/reel/DC9aZ9ny ... JkOHlsOXMz
Ha már ezek a KOM-ok a téma a napokban:
ehhez sokat hozzátesz,hogy a sorok léptetése fent elég nagy. régen,amikor egyessével ment a sor 10-es rendszeren 19ig pl, ott ha ennyire keresztbevágtuk a láncot, akár az alatta lévő lánckerék fogainak tetejét is hajlamosak voltak koszorálni, ahogy a kompaktok -akkor- 34-ese elől az 50-est, ha hátul már 12-11-nél jártunk (ez ott érttelmezhetetlen váltás volt,koszorált)asebestyen írta: ↑2024.12.03., kedd 15:521 dolog biztosnak tűnik a képről, a Shimano 12-es rendszere igen toleráns.
1 dolog biztosnak tűnik a képről, a Shimano 12-es rendszere igen toleráns.revox írta: ↑2024.12.03., kedd 15:38viszont már holtbiztso,hogy kell a Cavinton... rákerestem a srácra, hogy lásik milyen alkat... Nem is Bahrain, Bora... Pedig holtbiztos,hogy Maridákról beszélgettünk egyik versenyen és emlékeimben még él, hogy szerintem egyszer vele trécseltem egy XS-es Sculturáról (még a régi számozás)![]()
viszont találtam egy képet és előre szólok, nem kell megverni érte, csak itt van,amiről már sokat beszéltem: a kicsi váznak ha a fejcsöve rövid is, a hossza jobban rövidül és elég kényelmesen lehet rajta ülni. Amivel lentebb van a kezed, annyival közelebb. De ez most nem Rotoxnak szól, mielőtt magáravenné, Neki a beállításon látszik, hogy a nyeregcső kint van rendesen, csak arról, hogy a kis fejcső nem hoz magával egyértelműen vízszintes testtartást![]()
edit: áttétel![]()
![]()
az holtbiztos...
Tuti,hogy a versenyeit is a Strava szerint csinálja. A verseny menedzselése, a Strava szegmensekhez igazodik
Pogi 16:25
Nem lehet tudni,hogy ki flagelte.
lövésem sincs, mi volt ez
Nem tudjuk,hogy hogyan történt, de már ez nem valós, flagelték azonnal. Egyébként ez a Vuelta-n is szakasz volt,ráadásul pont ott nagyon mentek,mert a szökés akart elmenni. Tomi még náluk is jobb időt ment