Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!

Kerékpározás

Avatar
Rotox
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2078
Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
Értékelés: 1254
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Rotox »

revox írta:
2024.12.02., hétf. 21:40
Tadej Pogačar lost one of his KOMs today to 18 years old Hungarian Hancz Tamás.

This KOM is even more special, because it is on a segment that is classifieď as a verified segment.

Data: 7,82 km / 6% avg. gradient / 28,7 km/h avg. speed
Ha már ezek a KOM-ok a téma a napokban:
"4 WorldTour teams already contacted Jack Burke after he got famous this off-season by getting the Mortirolo, Stelvio and Alpe d’Huez KOMs."

Kíváncsi vagyok, hogy bármelyikükről fogunk-e érdemben hallani az elkövetkező 0-10 évben.
A Zwift nyertesekkel (akik fődíjként 1 éves szerződéseket kapnak a fiúknál az Alpecintől, a lányoknál a Canyon Sramtól) sem igazán vannak tele a hírek (oké, talán van 1-2 kivétel, pl. Jay Vine).
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Rotox 2024.12.03., kedd 18:22-kor.

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5691
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3524

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Tessék egy kis összehasonlítás:
https://www.instagram.com/reel/DC9aZ9ny ... JkOHlsOXMz

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13779
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4321
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

asebestyen írta:
2024.12.03., kedd 15:52
1 dolog biztosnak tűnik a képről, a Shimano 12-es rendszere igen toleráns.
ehhez sokat hozzátesz,hogy a sorok léptetése fent elég nagy. régen,amikor egyessével ment a sor 10-es rendszeren 19ig pl, ott ha ennyire keresztbevágtuk a láncot, akár az alatta lévő lánckerék fogainak tetejét is hajlamosak voltak koszorálni, ahogy a kompaktok -akkor- 34-ese elől az 50-est, ha hátul már 12-11-nél jártunk (ez ott érttelmezhetetlen váltás volt,koszorált)

nekem a görgős bicajon van most 10-es grupi és 11-32 hátul, csont nélkül azzal is tudok keresztbe menni. mondjuk az 50/32-t nem erőltetem, de az is elforogna, de azt már a lepkelelkem nem engedi. De az biztos,hogy ezzel az új korszakkal,amikor a sorokat elkezdték bátrabban léptetni fent (felfel úgyis mindenhogy xar, akkor már nem mindegy? :D ), amihez persze,hozzájárul a sok sebességfokozat is, lehet nyerni. Azon gondolkodom, csak olyan régen bicóztam,már nem meléxem rá, de lehet a Reacton most nekem is 11-28 van 10-es rendszerrel. Azt tudom,hogy vettem ilyen sort, ha nem csalnak az emlékeim :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6125
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7546
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

revox írta:
2024.12.03., kedd 15:38
viszont már holtbiztso,hogy kell a Cavinton... rákerestem a srácra, hogy lásik milyen alkat... Nem is Bahrain, Bora... Pedig holtbiztos,hogy Maridákról beszélgettünk egyik versenyen és emlékeimben még él, hogy szerintem egyszer vele trécseltem egy XS-es Sculturáról (még a régi számozás) bocs.gif

viszont találtam egy képet és előre szólok, nem kell megverni érte, csak itt van,amiről már sokat beszéltem: a kicsi váznak ha a fejcsöve rövid is, a hossza jobban rövidül és elég kényelmesen lehet rajta ülni. Amivel lentebb van a kezed, annyival közelebb. De ez most nem Rotoxnak szól, mielőtt magáravenné, Neki a beállításon látszik, hogy a nyeregcső kint van rendesen, csak arról, hogy a kis fejcső nem hoz magával egyértelműen vízszintes testtartást :cheers1:


edit: áttétel ;peace;

Kép
1 dolog biztosnak tűnik a képről, a Shimano 12-es rendszere igen toleráns.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13779
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4321
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13779
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4321
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

viszont már holtbiztso,hogy kell a Cavinton... rákerestem a srácra, hogy lásik milyen alkat... Nem is Bahrain, Bora... Pedig holtbiztos,hogy Maridákról beszélgettünk egyik versenyen és emlékeimben még él, hogy szerintem egyszer vele trécseltem egy XS-es Sculturáról (még a régi számozás) bocs.gif

viszont találtam egy képet és előre szólok, nem kell megverni érte, csak itt van,amiről már sokat beszéltem: a kicsi váznak ha a fejcsöve rövid is, a hossza jobban rövidül és elég kényelmesen lehet rajta ülni. Amivel lentebb van a kezed, annyival közelebb. De ez most nem Rotoxnak szól, mielőtt magáravenné, Neki a beállításon látszik, hogy a nyeregcső kint van rendesen, csak arról, hogy a kis fejcső nem hoz magával egyértelműen vízszintes testtartást :cheers1:


edit: áttétel ;peace;

Kép
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13779
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4321
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

asebestyen írta:
2024.12.03., kedd 14:49
Szegény Tadejnek micsoda rossz éjszakája lehetett... :kapdelm:
az holtbiztos...
ahogy néztem,valami januári edzésen futhatta azt az időt, csak úgy, ballábbal. ha nekifeküdne lehet elég komolyat tudna rajta faragni. Az látszik, hogy a vuelta ment arra 2023-ban, de az is,hogy teljesen idegenek is közzéfurakodnak a nagyok idejének,akik vélhetően arra laknak,edzenek,tekernek.

én simán kinézem a kis zerge Tamásból,hogy megfutotta,amit írtak. 15 percen át kitekrte a lelkét,ilyen korban ez még megy. De ez nyilván nem azt jelenti,hogy a többiek,akik arra jártak, ne tudnának ettől jobbat menni (és ezzel tisztában van Tamás is vélhetően :rolleyes: )
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5691
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3524

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

asebestyen írta:
2024.12.03., kedd 14:49
Szegény Tadejnek micsoda rossz éjszakája lehetett... :kapdelm:
Tuti,hogy a versenyeit is a Strava szerint csinálja. A verseny menedzselése, a Strava szegmensekhez igazodik :fekverohog:

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6125
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7546
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

Szegény Tadejnek micsoda rossz éjszakája lehetett... :kapdelm:
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13779
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4321
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2024.12.03., kedd 10:47
revox írta:
2024.12.03., kedd 08:53


melyik ez a segment, azt lehet tudni? már a neve, vagy link. magának flaggelte ki, vagy mások?
Nem lehet tudni,hogy ki flagelte.
Pogi 16:25
Attila Valter 16:41

egy ilyen kaptatón Pogi nem ennyit adna szerintem Atinak... Ez valami köztes hegy lehetett, de tuti nem ment itt nyelet Pogi. Ha valaki ráedz, pl egy olyan fiatal kis hegyizerge,mint Tamás, akár, ha csak erre a KOM-ra megy rá,... akár meg is lehet

Pogi avg speedje 28,6, Tamásé 28,7. az pár másodperces difi lehet

érdekes lesz, mi jön ki belőle :rolleyes:
ha tényleg megcsinálta,tudja a flag-et törölni. engem is folyton kiflageltek a józsa-böszörmény szakaszon (45 vagy 46-os átlag volt, de könyöklővel), aztán csak rányomtam, hogy "de bazzmeg,ott voltam és tekertem" aztán visszaállt a KOM. de, már leszedték,... a 14 évesek, fiú,lány vegyesen :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5691
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3524

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Remco-nak nem adta ki:
Screenshot_20241203_140824_Messenger.jpg

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5691
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3524

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

revox írta:
2024.12.03., kedd 08:53


melyik ez a segment, azt lehet tudni? már a neve, vagy link. magának flaggelte ki, vagy mások?
Nem lehet tudni,hogy ki flagelte.
Csatolmányok
Screenshot_20241203_104515_Facebook.jpg

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13779
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4321
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2024.12.02., hétf. 22:46
revox írta:
2024.12.02., hétf. 21:40
Tadej Pogačar lost one of his KOMs today to 18 years old Hungarian Hancz Tamás.

This KOM is even more special, because it is on a segment that is classifieď as a verified segment.

Data: 7,82 km / 6% avg. gradient / 28,7 km/h avg. speed
Nem tudjuk,hogy hogyan történt, de már ez nem valós, flagelték azonnal. Egyébként ez a Vuelta-n is szakasz volt,ráadásul pont ott nagyon mentek,mert a szökés akart elmenni. Tomi még náluk is jobb időt ment gondolkodik.gif
lövésem sincs, mi volt ez :rolleyes: láttam a hírt,aztán elég kettős érzést keltett bennem. Ha ennyire hír lett, majd biztos mond valamit Tamás. mérlegeltem és teljesen tanácstalan vagyok. Persze,ehhez látni kellene az adatokat és a többiekét is. Ez a sebesség pont az 6%-on, ami akár hihető is lehet,de nem is.

trécselgettem már ezzel a sráccal, főleg tachnikáról. de ez nem is érdekes, viszont a srác csont,bőr és izom, kb 170 "magas" és lehet nincs 50kg. ennek ellenére,hogy nem egy izomgolyó, a 2024-es időfutam OB-n is 50 körüli átlagot tekert (19 km/23 perc).
Jóideje a Bahrain utánpótlás sorában van, minden adott neki,hogy jól tekerjen,talán csak magassága nincs, de viszonylag jól kezeli ezt a dolgot. végülis Quintanának sincs, meg elég sok hegyizergének.

gondolkodtam,hogy stéheredzéssel lehet e ennyit nyerni, de az is necces,mert akkor kisbusz kell elé, ami értelmesebb "vonóerőt" fejt ki,de ilyen tempón lehet az se, ellenben nagyon nehéz hegynek fel stéhereztetni, főleg busszal, amivel nehezebben látod az embered, főleg az arcát. ha, meg autóval mentek fel,az lehet gyorsabb,bár fene tudja (ez akkor, persze a véletlen úgy maradt a garmin sztori. nálunk is volt ilyen. a kölyök nem kapcsolta ki,aztán nézett Zolibá, hogy 80-al hasított a 15 éves fiú :D )

nem követtem a posztot a facen, csak megláttam, nem ismerek semmi részletet, ilyen pedigrével meg eljátszani egy csalást nem éri meg. Ezzel nem állítom,hogy az eredmény valid, csak azt, hogy nehéz eldönteni. DE, ha itt Pogi 25-el ment fel, akkor egyértelműen valami baromság. Ha 2 másodperccel jobb a Tamás ideje, akár rá is gyúrhatott erre a hegyre és egyszer megtolta,úgy istenigazán, ami jó piár neki.

melyik ez a segment, azt lehet tudni? már a neve, vagy link. magának flaggelte ki, vagy mások?
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5691
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3524

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

revox írta:
2024.12.02., hétf. 21:40
Tadej Pogačar lost one of his KOMs today to 18 years old Hungarian Hancz Tamás.

This KOM is even more special, because it is on a segment that is classifieď as a verified segment.

Data: 7,82 km / 6% avg. gradient / 28,7 km/h avg. speed
Nem tudjuk,hogy hogyan történt, de már ez nem valós, flagelték azonnal. Egyébként ez a Vuelta-n is szakasz volt,ráadásul pont ott nagyon mentek,mert a szökés akart elmenni. Tomi még náluk is jobb időt ment gondolkodik.gif

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3892
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4985
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Rotox írta:
2024.12.02., hétf. 21:37
pärt írta:
2024.12.02., hétf. 09:43
Mind a nyeregcső, mind a nyereg úgy lett tervezve - túl az esztétikumon - hogy nagyjából a sín közepéhez essen a cső tengelye, másként csúnya terheléseket kapnak. ...
Csak a kötözködés kedvéért; :P szerintem ez csak 0 offset esetén igaz. Más esetben nem a nyeregcső tengelye esik ideális esetben a sínek közepéhez, hanem a cső végén levő nyereg rögzítő "bumszli" (mi annak a rendes neve? gondolkodik.gif) közepe.
Igazad van, valóban inkább a nyeregre igaz, de az extrém módon szélső helyzetbe tolt sín már mindenképp nagyobb terhelést jelent a csőre, és ezzel együtt a vázra is - bár ezt mindenképp illene nekik elviselniük, de mégsem mindig sikerül. Nekem már amúgy tört el nyeregsínem, meg nyeregbilincsrögzítő csavarom - pedig nem vagyok túl nehéz - úgyhogy eléggé óvatos vagyok velük.
Ja, és vázam is, pont pár hete raktam be a fotót a találós kérdéssel.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13779
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4321
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Tadej Pogačar lost one of his KOMs today to 18 years old Hungarian Hancz Tamás.

This KOM is even more special, because it is on a segment that is classifieď as a verified segment.

Data: 7,82 km / 6% avg. gradient / 28,7 km/h avg. speed
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
Rotox
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2078
Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
Értékelés: 1254
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Rotox »

pärt írta:
2024.12.02., hétf. 09:43
Mind a nyeregcső, mind a nyereg úgy lett tervezve - túl az esztétikumon - hogy nagyjából a sín közepéhez essen a cső tengelye, másként csúnya terheléseket kapnak. ...
Csak a kötözködés kedvéért; :P szerintem ez csak 0 offset esetén igaz. Más esetben nem a nyeregcső tengelye esik ideális esetben a sínek közepéhez, hanem a cső végén levő nyereg rögzítő "bumszli" (mi annak a rendes neve? gondolkodik.gif) közepe.

Az első képen az új Merida nyereg a legkisebb fiam által megörökölt régi Merida montin, a második képen a Ritchey nyergem az új Merida outin. Csak nem bírtam magammal, ráadásul a kormányt is feljebb billentettem jó fél centivel. :D
Csatolmányok
20241202_200325.jpg
20241202_200037.jpg

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13779
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4321
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2024.12.02., hétf. 17:25
Még sok állítási potenciál van a gépben.Screenshot_2024-12-02-17-14-08-93_a23b203fd3aafc6dcb84e438dda678b6.jpg
Nem UCI kompatibilis. Kormány eleje max 50mm a tengely síkjától :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3892
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4985
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Még sok állítási potenciál van a gépben.
Screenshot_2024-12-02-17-14-08-93_a23b203fd3aafc6dcb84e438dda678b6.jpg

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13779
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4321
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2024.12.02., hétf. 16:34
Tessék,lehet f...kázni 31_1_21.gif
Screenshot_20241202_163325_Samsung Internet.jpg
ez a 73°-os nyeregcsőszöged matt van (amiről nemrég beszéltünk itt,vagyis én okoskodtam :D ui: nem számoltam ki, mennyivel lenne előrébb a bilincs,ha standard, 74°-os lenne, de a szögfüggvények segítenek :smile46: de ki nem xarja le, ha jó így és ha ülsz rajta, nem látszik ;peace; )
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5691
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3524

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Tessék,lehet f...kázni 31_1_21.gif
Screenshot_20241202_163325_Samsung Internet.jpg

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13779
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4321
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

gyerekek, Sebinél lesz itt a pont. megnéztem monitoron megnyitva (eddig telőn láttam). Nomeg, pärtnak... Ez most a sínen kb középen van, ha előrébb jön, már nem ott fogja a sínt. Próbát megér,de ha sokkal előrébb jobb lesz, elgondolkodnék a nulla offsetes csövön.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13779
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4321
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

asebestyen írta:
2024.12.02., hétf. 08:46

Revinek nyeregorr:
rendes, 27centis nyereg Teee, kutyaütő :D Azokra kb igaz.

amúgy nem is lehetne bentebb, ha versenyző lenne, de nem az :rolleyes:

amúgy ja, a nulla offset is ugyanazt hozza,csak merevebb lesz a hajtás. De ezenn a hajlítottan is van még rendesen a kép alapján. hátra lett pattintva, olyan egykerekezős-BMX-esen :rolleyes:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 13971
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8905
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Rotox írta:
2024.12.01., vas. 12:58

Úgy érzem, a közel azonos reach, nyeregközéptől mért alsó és felső kormányfogás távolság, valamint nagyjából szintén azonos kormány reach ellenére középső fogásban kicsit jobban előrébb kell nyúlnom (persze ebbe a nem azonos nyeregcső dőlésszögek és fékváltókar méretek is belejátszanak), a fékváltókar bütykéig közel 2 cm-el hosszabb a Merida. Korábban már írtam, hogy a kényelem érdekében a Malin kicsit „csalok” a fékváltókar feljebb helyezésével, szerintem itt is ez fog történni, csak egyelőre nem szeretném bántani a vadiúj bandázsolást (vagy esetleg kicsit feljebb billentem a kormányt). Ja, és a spacerek maradnak... :smile29: Ezzel együtt most is úgy gondolom, hogy a hosszra akár megfelelő XS méret a rendkívül alacsony fejcső miatt az én koromban mindenképpen durva volna. A kérésemre 73 cm-re előre beállított nyeregmagasság a Meridán is jónak tűnik.
Ez egy merőben más geo, mint a klasszik Mali. Kell kis idő, hogy megszokd, de, ahogy látom a Mali-t a képen, lehet jobb választás lett volna egy kisebb abból. Mindegy is, a nyeregbeállításban rengeteg van még. Én is 2-3 hétig reszelgettem, mire belőttem nagyjából a magasságot és a távolságot és még mindig nem tökéletes, de már közel 100%, (Nagy meglepetésemre centiket mentem lejjebb, mint azt első blikkre gondoltam), ráadásul nálam folyamatosan változik is, hogy haladok a mobilizációval, fogyással, stb.
Rotox írta:
2024.12.01., vas. 12:58
A tradicionális 52/42 után még meg kell tanulnom a nagyobb fogszám különbségű kompakt hajtóművet; ha ledobom a kistányérra, egy pillanat alatt lendületet vesztek, a lábaim pedig szinte „üresjáratban” pörögnek, hátul gyorsan le kell váltanom egy-kettővel, hogy visszanyerjem a sebességet. Szintén meg kell szoknom, hogy emelkedőkön ne váltsak a kelleténél puhább áttételre, ami kényelmes ugyan, de még pörgetve sem haladós (a Malin ez nem volt gond, mert – az erőnlétemhez mérten – nem volt ilyen áttételem ;)). Előre is köszönöm, ha van tanácsotok ezzel kapcsolatban.
Ahogy páran már leírták ezt az új szettet simán lehet keresztbe használni, egyáltalán nem olyan kényes a láncvonalra, mint a régiek. Nekem viszonylag gyorsan sikerült megszoknom, szerintem neked is menni fog! :tutiok:
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3892
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4985
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Mind a nyeregcső, mind a nyereg úgy lett tervezve - túl az esztétikumon - hogy nagyjából a sín közepéhez essen a cső tengelye, másként csúnya terheléseket kapnak. Kísérletezni persze lehet az adott határok közt a végleges alkatrészek beszerzése előtt.
Azért remélem, Rotox követi minden bejegyzésünket. Még csak idén kezdett tekerni 'oszt máris mennyi új ismeretet kell mágába szívnia tőlünk! :P

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”