Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!

Kerékpározás

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3879
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4971
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

AAttila írta:
2024.12.03., kedd 20:18

És még ettől durvábbakkal is találkozik az ember 31_1_21.gif
Screenshot_20241203_201623_Samsung Internet.jpg
Na ja, ilyenek miatt nem lennék soha bringaszerelő. Naponta nyolcszor tolnám fel az agyamat a válogatott műszaki horroroktól.

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3879
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4971
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

revox írta:
2024.12.04., szer. 15:16
a versneybiciglit arról ismered meg,hogy csörög-csattog, mint a bazári, láncos körhinta üresen :D
De még inkább onnan, hogy egy versenyző ül rajta, másképp csak a hobbista dédelgetett játékszere. Az enyém pl. mindig túragép marad, akár csattog, akár nem. :D

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13771
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4319
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2024.12.03., kedd 18:47
Vinkler írta:
2024.12.03., kedd 18:38
Mondjuk a lánc kenőanyagoknál egész érezhető különbségek tudnak lenni hajtásérzet szempontjából.
Ez igaz, sőt ki is mérhető a hatékonyságbeli különbség. De a kulcs valóban az "érzet". Sűrűbb anyaggal tésztásabb, lustább érzetet kelt, odataposásnál halkabb, tompítottabb (Revi nünükéje, a gázreakció :D). Viasz előtt én mégis a sűrűbb cuccokat használtam, mert pont a csendes hajtás volt a preferencia - a túl hangos rotoroktól is kiver a víz.
a versneybiciglit arról ismered meg,hogy csörög-csattog, mint a bazári, láncos körhinta üresen :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
Snipi
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1322
Csatlakozott: 2007.10.03., szer. 13:45
Értékelés: 525

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Snipi »

aladin66 írta:
2024.12.04., szer. 09:19
AAttila írta:
2024.12.03., kedd 23:12
Csóri Evenepoel, borda-,lapocka-,jobb kartörés. :smile51:
Az semmi. Nekem 2 hónapja eltört 3 bordám, a lapockám, és a medencecsontom 2 helyen, varrni kellett egy ujjamat, a könyömkömön porcleválás. Rámnyitotta egy nő az ajtót a parkoló autóból. Pont elkaptam a kormányszarv végével az ajtó végét (3 ajtós változat volt, hosszabb ajtó mint az 5 ajtóson). Úgy levágott rögtön az aszfaltra, hogy semmi időm nem volt tompítani az esést.
Én egyszer jártam majdnem így. Ráadásul én kismotorral mentem. Szerencsére lépésben. Piszok nagy szerencsém volt, hogy az utolsó pillanatban el tudtam még rántani a kormányt. Aztán amikor megálltam és számon kértem (nem halkan) még annak állt feljebb aki az ajtót kinyitotta. (Jelzőlámpás kereszteződésben éppen piros volt a lámpa, és ő úgy gondolta : ott kiszáll ... az út közepén.)
Szóval az ilyet a micsodájánál fogva (kit-kit a megfelelőre) kötném fel a legközelebbi - hogy stílusos legyek - jelzőlámpa-vasra. Egyszerűen szégyen, hogy itt ma (és tegnap is) két keréken közlekedni életveszély.
Mielőbbi gyógyulást kívánok, és utána ennél szerencsésebb közlekedést. (Mert itt már sajna csak a szerencse segít ... )

Avatar
aladin66
Kezdő Fórumlakó
Kezdő Fórumlakó
Hozzászólások: 282
Csatlakozott: 2018.10.24., szer. 16:39
Értékelés: 45
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: aladin66 »

AAttila írta:
2024.12.03., kedd 23:12
Csóri Evenepoel, borda-,lapocka-,jobb kartörés. :smile51:
Az semmi. Nekem 2 hónapja eltört 3 bordám, a lapockám, és a medencecsontom 2 helyen, varrni kellett egy ujjamat, a könyömkömön porcleválás. Rámnyitotta egy nő az ajtót a parkoló autóból. Pont elkaptam a kormányszarv végével az ajtó végét (3 ajtós változat volt, hosszabb ajtó mint az 5 ajtóson). Úgy levágott rögtön az aszfaltra, hogy semmi időm nem volt tompítani az esést.

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5688
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3520

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Csóri Evenepoel, borda-,lapocka-,jobb kartörés. :smile51:

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5688
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3520

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Vinkler írta:
2024.12.03., kedd 18:38
pärt írta:
2024.12.03., kedd 18:22
AAttila írta:
2024.12.03., kedd 16:24
Tessék egy kis összehasonlítás:
https://www.instagram.com/reel/DC9aZ9ny ... JkOHlsOXMz
Mi szintünkön kb.akkora relevanciája van ilyesmiknek, mint pl. a különféle csapágy kenőanyagok eltérő surlódásának.
Megkockáztatom, profiknál sem sokkal nagyobb. "Hány Wattos az erősítő?" jellegű összevetés.
Mondjuk a lánc kenőanyagoknál egész érezhető különbségek tudnak lenni hajtásérzet szempontjából.
És még ettől durvábbakkal is találkozik az ember 31_1_21.gif
Screenshot_20241203_201623_Samsung Internet.jpg

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3879
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4971
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Vinkler írta:
2024.12.03., kedd 18:38
Mondjuk a lánc kenőanyagoknál egész érezhető különbségek tudnak lenni hajtásérzet szempontjából.
Ez igaz, sőt ki is mérhető a hatékonyságbeli különbség. De a kulcs valóban az "érzet". Sűrűbb anyaggal tésztásabb, lustább érzetet kelt, odataposásnál halkabb, tompítottabb (Revi nünükéje, a gázreakció :D). Viasz előtt én mégis a sűrűbb cuccokat használtam, mert pont a csendes hajtás volt a preferencia - a túl hangos rotoroktól is kiver a víz.

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 13955
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8893
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

pärt írta:
2024.12.03., kedd 18:22
AAttila írta:
2024.12.03., kedd 16:24
Tessék egy kis összehasonlítás:
https://www.instagram.com/reel/DC9aZ9ny ... JkOHlsOXMz
Mi szintünkön kb.akkora relevanciája van ilyesmiknek, mint pl. a különféle csapágy kenőanyagok eltérő surlódásának.
Megkockáztatom, profiknál sem sokkal nagyobb. "Hány Wattos az erősítő?" jellegű összevetés.
Mondjuk a lánc kenőanyagoknál egész érezhető különbségek tudnak lenni hajtásérzet szempontjából.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 13955
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8893
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

asebestyen írta:
2024.12.03., kedd 15:52
1 dolog biztosnak tűnik a képről, a Shimano 12-es rendszere igen toleráns.
Többek között ezért is. ;peace;
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 13955
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8893
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

AAttila írta:
2024.12.03., kedd 16:24
Tessék egy kis összehasonlítás:
https://www.instagram.com/reel/DC9aZ9ny ... JkOHlsOXMz
Én imádom a 105 Di2-t.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3879
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4971
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

AAttila írta:
2024.12.03., kedd 16:24
Tessék egy kis összehasonlítás:
https://www.instagram.com/reel/DC9aZ9ny ... JkOHlsOXMz
Mi szintünkön kb.akkora relevanciája van ilyesmiknek, mint pl. a különféle csapágy kenőanyagok eltérő surlódásának.
Megkockáztatom, profiknál sem sokkal nagyobb. "Hány Wattos az erősítő?" jellegű összevetés.

Avatar
Rotox
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2078
Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
Értékelés: 1253
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Rotox »

revox írta:
2024.12.02., hétf. 21:40
Tadej Pogačar lost one of his KOMs today to 18 years old Hungarian Hancz Tamás.

This KOM is even more special, because it is on a segment that is classifieď as a verified segment.

Data: 7,82 km / 6% avg. gradient / 28,7 km/h avg. speed
Ha már ezek a KOM-ok a téma a napokban:
"4 WorldTour teams already contacted Jack Burke after he got famous this off-season by getting the Mortirolo, Stelvio and Alpe d’Huez KOMs."

Kíváncsi vagyok, hogy bármelyikükről fogunk-e érdemben hallani az elkövetkező 0-10 évben.
A Zwift nyertesekkel (akik fődíjként 1 éves szerződéseket kapnak a fiúknál az Alpecintől, a lányoknál a Canyon Sramtól) sem igazán vannak tele a hírek (oké, talán van 1-2 kivétel, pl. Jay Vine).
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Rotox 2024.12.03., kedd 18:22-kor.

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5688
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3520

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Tessék egy kis összehasonlítás:
https://www.instagram.com/reel/DC9aZ9ny ... JkOHlsOXMz

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13771
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4319
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

asebestyen írta:
2024.12.03., kedd 15:52
1 dolog biztosnak tűnik a képről, a Shimano 12-es rendszere igen toleráns.
ehhez sokat hozzátesz,hogy a sorok léptetése fent elég nagy. régen,amikor egyessével ment a sor 10-es rendszeren 19ig pl, ott ha ennyire keresztbevágtuk a láncot, akár az alatta lévő lánckerék fogainak tetejét is hajlamosak voltak koszorálni, ahogy a kompaktok -akkor- 34-ese elől az 50-est, ha hátul már 12-11-nél jártunk (ez ott érttelmezhetetlen váltás volt,koszorált)

nekem a görgős bicajon van most 10-es grupi és 11-32 hátul, csont nélkül azzal is tudok keresztbe menni. mondjuk az 50/32-t nem erőltetem, de az is elforogna, de azt már a lepkelelkem nem engedi. De az biztos,hogy ezzel az új korszakkal,amikor a sorokat elkezdték bátrabban léptetni fent (felfel úgyis mindenhogy xar, akkor már nem mindegy? :D ), amihez persze,hozzájárul a sok sebességfokozat is, lehet nyerni. Azon gondolkodom, csak olyan régen bicóztam,már nem meléxem rá, de lehet a Reacton most nekem is 11-28 van 10-es rendszerrel. Azt tudom,hogy vettem ilyen sort, ha nem csalnak az emlékeim :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6119
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7536
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

revox írta:
2024.12.03., kedd 15:38
viszont már holtbiztso,hogy kell a Cavinton... rákerestem a srácra, hogy lásik milyen alkat... Nem is Bahrain, Bora... Pedig holtbiztos,hogy Maridákról beszélgettünk egyik versenyen és emlékeimben még él, hogy szerintem egyszer vele trécseltem egy XS-es Sculturáról (még a régi számozás) bocs.gif

viszont találtam egy képet és előre szólok, nem kell megverni érte, csak itt van,amiről már sokat beszéltem: a kicsi váznak ha a fejcsöve rövid is, a hossza jobban rövidül és elég kényelmesen lehet rajta ülni. Amivel lentebb van a kezed, annyival közelebb. De ez most nem Rotoxnak szól, mielőtt magáravenné, Neki a beállításon látszik, hogy a nyeregcső kint van rendesen, csak arról, hogy a kis fejcső nem hoz magával egyértelműen vízszintes testtartást :cheers1:


edit: áttétel ;peace;

Kép
1 dolog biztosnak tűnik a képről, a Shimano 12-es rendszere igen toleráns.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13771
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4319
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13771
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4319
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

viszont már holtbiztso,hogy kell a Cavinton... rákerestem a srácra, hogy lásik milyen alkat... Nem is Bahrain, Bora... Pedig holtbiztos,hogy Maridákról beszélgettünk egyik versenyen és emlékeimben még él, hogy szerintem egyszer vele trécseltem egy XS-es Sculturáról (még a régi számozás) bocs.gif

viszont találtam egy képet és előre szólok, nem kell megverni érte, csak itt van,amiről már sokat beszéltem: a kicsi váznak ha a fejcsöve rövid is, a hossza jobban rövidül és elég kényelmesen lehet rajta ülni. Amivel lentebb van a kezed, annyival közelebb. De ez most nem Rotoxnak szól, mielőtt magáravenné, Neki a beállításon látszik, hogy a nyeregcső kint van rendesen, csak arról, hogy a kis fejcső nem hoz magával egyértelműen vízszintes testtartást :cheers1:


edit: áttétel ;peace;

Kép
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13771
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4319
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

asebestyen írta:
2024.12.03., kedd 14:49
Szegény Tadejnek micsoda rossz éjszakája lehetett... :kapdelm:
az holtbiztos...
ahogy néztem,valami januári edzésen futhatta azt az időt, csak úgy, ballábbal. ha nekifeküdne lehet elég komolyat tudna rajta faragni. Az látszik, hogy a vuelta ment arra 2023-ban, de az is,hogy teljesen idegenek is közzéfurakodnak a nagyok idejének,akik vélhetően arra laknak,edzenek,tekernek.

én simán kinézem a kis zerge Tamásból,hogy megfutotta,amit írtak. 15 percen át kitekrte a lelkét,ilyen korban ez még megy. De ez nyilván nem azt jelenti,hogy a többiek,akik arra jártak, ne tudnának ettől jobbat menni (és ezzel tisztában van Tamás is vélhetően :rolleyes: )
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5688
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3520

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

asebestyen írta:
2024.12.03., kedd 14:49
Szegény Tadejnek micsoda rossz éjszakája lehetett... :kapdelm:
Tuti,hogy a versenyeit is a Strava szerint csinálja. A verseny menedzselése, a Strava szegmensekhez igazodik :fekverohog:

Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6119
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7536
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

Szegény Tadejnek micsoda rossz éjszakája lehetett... :kapdelm:
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13771
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4319
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2024.12.03., kedd 10:47
revox írta:
2024.12.03., kedd 08:53


melyik ez a segment, azt lehet tudni? már a neve, vagy link. magának flaggelte ki, vagy mások?
Nem lehet tudni,hogy ki flagelte.
Pogi 16:25
Attila Valter 16:41

egy ilyen kaptatón Pogi nem ennyit adna szerintem Atinak... Ez valami köztes hegy lehetett, de tuti nem ment itt nyelet Pogi. Ha valaki ráedz, pl egy olyan fiatal kis hegyizerge,mint Tamás, akár, ha csak erre a KOM-ra megy rá,... akár meg is lehet

Pogi avg speedje 28,6, Tamásé 28,7. az pár másodperces difi lehet

érdekes lesz, mi jön ki belőle :rolleyes:
ha tényleg megcsinálta,tudja a flag-et törölni. engem is folyton kiflageltek a józsa-böszörmény szakaszon (45 vagy 46-os átlag volt, de könyöklővel), aztán csak rányomtam, hogy "de bazzmeg,ott voltam és tekertem" aztán visszaállt a KOM. de, már leszedték,... a 14 évesek, fiú,lány vegyesen :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5688
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3520

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Remco-nak nem adta ki:
Screenshot_20241203_140824_Messenger.jpg

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5688
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3520

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

revox írta:
2024.12.03., kedd 08:53


melyik ez a segment, azt lehet tudni? már a neve, vagy link. magának flaggelte ki, vagy mások?
Nem lehet tudni,hogy ki flagelte.
Csatolmányok
Screenshot_20241203_104515_Facebook.jpg

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13771
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4319
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2024.12.02., hétf. 22:46
revox írta:
2024.12.02., hétf. 21:40
Tadej Pogačar lost one of his KOMs today to 18 years old Hungarian Hancz Tamás.

This KOM is even more special, because it is on a segment that is classifieď as a verified segment.

Data: 7,82 km / 6% avg. gradient / 28,7 km/h avg. speed
Nem tudjuk,hogy hogyan történt, de már ez nem valós, flagelték azonnal. Egyébként ez a Vuelta-n is szakasz volt,ráadásul pont ott nagyon mentek,mert a szökés akart elmenni. Tomi még náluk is jobb időt ment gondolkodik.gif
lövésem sincs, mi volt ez :rolleyes: láttam a hírt,aztán elég kettős érzést keltett bennem. Ha ennyire hír lett, majd biztos mond valamit Tamás. mérlegeltem és teljesen tanácstalan vagyok. Persze,ehhez látni kellene az adatokat és a többiekét is. Ez a sebesség pont az 6%-on, ami akár hihető is lehet,de nem is.

trécselgettem már ezzel a sráccal, főleg tachnikáról. de ez nem is érdekes, viszont a srác csont,bőr és izom, kb 170 "magas" és lehet nincs 50kg. ennek ellenére,hogy nem egy izomgolyó, a 2024-es időfutam OB-n is 50 körüli átlagot tekert (19 km/23 perc).
Jóideje a Bahrain utánpótlás sorában van, minden adott neki,hogy jól tekerjen,talán csak magassága nincs, de viszonylag jól kezeli ezt a dolgot. végülis Quintanának sincs, meg elég sok hegyizergének.

gondolkodtam,hogy stéheredzéssel lehet e ennyit nyerni, de az is necces,mert akkor kisbusz kell elé, ami értelmesebb "vonóerőt" fejt ki,de ilyen tempón lehet az se, ellenben nagyon nehéz hegynek fel stéhereztetni, főleg busszal, amivel nehezebben látod az embered, főleg az arcát. ha, meg autóval mentek fel,az lehet gyorsabb,bár fene tudja (ez akkor, persze a véletlen úgy maradt a garmin sztori. nálunk is volt ilyen. a kölyök nem kapcsolta ki,aztán nézett Zolibá, hogy 80-al hasított a 15 éves fiú :D )

nem követtem a posztot a facen, csak megláttam, nem ismerek semmi részletet, ilyen pedigrével meg eljátszani egy csalást nem éri meg. Ezzel nem állítom,hogy az eredmény valid, csak azt, hogy nehéz eldönteni. DE, ha itt Pogi 25-el ment fel, akkor egyértelműen valami baromság. Ha 2 másodperccel jobb a Tamás ideje, akár rá is gyúrhatott erre a hegyre és egyszer megtolta,úgy istenigazán, ami jó piár neki.

melyik ez a segment, azt lehet tudni? már a neve, vagy link. magának flaggelte ki, vagy mások?
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”