Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!

Kerékpározás

Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6191
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7668
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

trane írta:
2024.12.02., hétf. 07:04

ha mindenképp' közelebb kell kerüljön a kormány, a 0-fokos nyeregcsővel szvsz azon kívül, hogy optikailag előrébb van a nyereg, ugyanott tartasz, a helyzetét tekintve az biza' maradt ott ;) - ellenben egy rövidebb stucnival valóban meg tudod oldani a dolgot :kiss:
Értem, tehát ha egy 15mm eltolású nyeregcsövet kicserélsz 0mm eltolásúra, akkor csak optikailag lesz előrébb a nyereg, a helyzete nem változik. :smile29: Inkább tegyen fel egy mtb stucnit. bravo.gif

Revinek nyeregorr:
.
20241202_071753.jpg
20241202_071753.jpg (53.23 KiB) Megtekintve 1037 alkalommal
.
Engem az érdekel, hol ülök, nem a nyeregorr távolsága, mivel nem ülök a nyeregorron.

No, Rotox, ha beteszel egy 0 offsetes nyeregcsövet a 15mm offsetes helyett, előrébb jön az üléspozíciód 15mm-t, tudom néhányaknak ez hihetetlen. :D
Ami a lényeg, nem csak a kormány lesz közelebb, hanem a hajtómű is, nem fogja úgy nyitogatni a csípőd. Mikor mobilitási határ közelébe van állítva a kerékpár, akkor ez kritikus. Érdemes továbbá azzal számolni, hogy minden 5mm nyereg előre mozgatás kompenzálásához 3mm-t emelni kell és fordítva, ha 5mm-t hátra tolod a nyerget, 3mm-t le kell ereszteni, ha egyébként a nyeregmagasság jó volt és az alsó holtponton könnyen átgördül a láb.
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok



 

Avatar
trane
Kezdő Fórumlakó
Kezdő Fórumlakó
Hozzászólások: 257
Csatlakozott: 2008.11.21., pén. 12:54
Értékelés: 2888

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: trane »

asebestyen írta:
2024.12.02., hétf. 07:15
Milyen az a 0 fokos nyeregcső?
pont olyan, mint a 0 offset-es, ha nem írom el :smile29: - köszi a figyelemfelhívást :tutiok:

védd a fákat> egyél hódot! ;-)))

Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6191
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7668
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

trane írta:
2024.12.02., hétf. 07:04

ha mindenképp' közelebb kell kerüljön a kormány, a 0-fokos nyeregcsővel szvsz azon kívül, hogy optikailag előrébb van a nyereg, ugyanott tartasz, a helyzetét tekintve az biza' maradt ott ;) - ellenben egy rövidebb stucnival valóban meg tudod oldani a dolgot :kiss: (a fék/váltókarokat én nem tenném följebb :ohnoohnoohno: , kényelmetlen lesz felsőfogásban bringázni, meg alsóból váltani/fékezni)
Milyen az a 0 fokos nyeregcső?
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok



 

Avatar
trane
Kezdő Fórumlakó
Kezdő Fórumlakó
Hozzászólások: 257
Csatlakozott: 2008.11.21., pén. 12:54
Értékelés: 2888

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: trane »

Rotox írta:
2024.12.01., vas. 12:58
Közlési kényszerem van: :D kezdeti benyomások az első, tegnapi 56 km-t követően.

...Azt hiszem, ez a Merida Expert SL nyereg nem lesz a barátom, szerintem hamar ki fogom cserélni a Malin lévő Ritchey nyeregre.

Úgy érzem, a közel azonos reach, nyeregközéptől mért alsó és felső kormányfogás távolság, valamint nagyjából szintén azonos kormány reach ellenére középső fogásban kicsit jobban előrébb kell nyúlnom...

A tradicionális 52/42 után még meg kell tanulnom a nagyobb fogszám különbségű kompakt hajtóművet...

először is gratula ;peace; , szép a bicó és biztos, hogy szeretni fogod 36_3_1.gif

a nyereggel kapcsolatban: nekem is a Ritchey jött be (konkrétan a Streem), hasonló lehet a popónk :kapdelm:

a kormány-távolság/(és fékkar-)magasságot illettően (is) azt mondom, használd még egy darabig így a gépet, lehet, némi km-eket magad mögött hagyva rájössz, nem is annyira kényelmetlen az a most ekként megélt hajtási pozíció :yingyang: . ne feledd pl. hogy eddig keveset országútiztál, inkább a montit nyomtad, ill. az országúti bicód is egy más kor és koncepció szülötte gondolkodik.gif . nomeg lehet, nem árt kicsit tornázni is :napsut: (én mindjárt 59 vagyok, azt' - némi saját mozgásterápiát követően - mélyebbre tudok hajolni :smile53: )

ha mindenképp' közelebb kell kerüljön a kormány, a 0-fokos nyeregcsővel szvsz azon kívül, hogy optikailag előrébb van a nyereg, ugyanott tartasz, a helyzetét tekintve az biza' maradt ott ;) - ellenben egy rövidebb stucnival valóban meg tudod oldani a dolgot :kiss: (a fék/váltókarokat én nem tenném följebb :ohnoohnoohno: , kényelmetlen lesz felsőfogásban bringázni, meg alsóból váltani/fékezni)

végül, a kompaktot szvsz hamar meg fogod szokni, és nekünk sokkal kényelmesebb, mint az 53/39 :smile32:

azt' mos'má' nyomjad nekem!!! juppi.gif

védd a fákat> egyél hódot! ;-)))

Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6191
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7668
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

Egy 0mm offsetes nyeregcső kell bele és kész, sokkal-sokkal kényelmesebb lesz minden szempontból.
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok



 

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14104
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4486
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Rotox írta:
2024.12.01., vas. 12:58
Közlési kényszerem van: :D kezdeti benyomások az első, tegnapi 56 km-t követően.

A bringa érzésre egyértelműen gyorsabb és ezt a számok is igazolják. :smile32: Még téli ruhában, ilyen hőmérséklet mellett is két PR a viszonylag gyakran járt, ismerős körömön (úgy, hogy nem is nyomtam fullra), de a többi szegmensnél is közelítettem a(z általában sajnos évekkel ezelőtti… :angry:) legjobb időimhez. Ez leginkább az emelkedőkön mutatkozik meg (hát igen, nagyjából 2,3 kg tömeg különbséget mértem a két brinyó között).

Azt hiszem, ez a Merida Expert SL nyereg nem lesz a barátom, szerintem hamar ki fogom cserélni a Malin lévő Ritchey nyeregre.

Úgy érzem, a közel azonos reach, nyeregközéptől mért alsó és felső kormányfogás távolság, valamint nagyjából szintén azonos kormány reach ellenére középső fogásban kicsit jobban előrébb kell nyúlnom (persze ebbe a nem azonos nyeregcső dőlésszögek és fékváltókar méretek is belejátszanak), a fékváltókar bütykéig közel 2 cm-el hosszabb a Merida. Korábban már írtam, hogy a kényelem érdekében a Malin kicsit „csalok” a fékváltókar feljebb helyezésével, szerintem itt is ez fog történni, csak egyelőre nem szeretném bántani a vadiúj bandázsolást (vagy esetleg kicsit feljebb billentem a kormányt). Ja, és a spacerek maradnak... :smile29: Ezzel együtt most is úgy gondolom, hogy a hosszra akár megfelelő XS méret a rendkívül alacsony fejcső miatt az én koromban mindenképpen durva volna. A kérésemre 73 cm-re előre beállított nyeregmagasság a Meridán is jónak tűnik.

A tradicionális 52/42 után még meg kell tanulnom a nagyobb fogszám különbségű kompakt hajtóművet; ha ledobom a kistányérra, egy pillanat alatt lendületet vesztek, a lábaim pedig szinte „üresjáratban” pörögnek, hátul gyorsan le kell váltanom egy-kettővel, hogy visszanyerjem a sebességet. Szintén meg kell szoknom, hogy emelkedőkön ne váltsak a kelleténél puhább áttételre, ami kényelmes ugyan, de még pörgetve sem haladós (a Malin ez nem volt gond, mert – az erőnlétemhez mérten – nem volt ilyen áttételem ;)). Előre is köszönöm, ha van tanácsotok ezzel kapcsolatban.

Végül, de nem utolsósorban: Ákos, itt is köszönöm szépen a segítségedet. :smile53:


youtu.be/3UhCiTa5M5g
baba :tutiok:

a nyerged lehet nagyon hátul van. a Te magasságodnak kb 5cm-re jó a nyeregorr a középcsapágy síkjától. lehet a kép csalóka, de ránézésre van benne simán 1 cm.
a fékkarod is tud jönni fentebb. így hátrébb. elég lent van (szintén csalhat a kép) ha hátrahúzva béna lenne, tehetsz próbát egy FSA kompakktal. a méretei egyeznek, de más a hajlítása és a fékkar közelebb kerül azzal. de ránézésre ennek a hajlítása is hasonlít, lehet azt nyúlták, mert a merida szerette az FSA kormányokat használni régebben. ránézésre ez a kormány is elbír még egy centit és máris találtál 2-t.
ezeken az új bicókon a régi riderek, a megazokott üléspozin idővel engednek lentebb. nekem majd 1,5cm-t jött lentebb, amikor megint felültem 40körül és a spicces forgatás élt még bennem serdülőből. De azt látom, kb jól működik a belső lábhossz(csak ennek mérése elég pontatlan) xal belső láb x 0,883.
nálam a pedál alsó holtponton a sarkam a pedálon kényelmesen, lazán, semmi feszülés, áll pont.

egyébként, ha elköveted ezt a sok finomítást, főleg, ha a nyerget lentebb tolod, elgondolkodhatsz 1 hézagolón (ha centisek, mert 1 centivel lehet lentebb kerülsz)

hajtsad :tutiok:

ja, pärt leírta... használd nyugodtan a nagytányért. 7% körül, ha hosszú a hegy, már ledobhatod, de ott lesz időd hátul is ledobni, nem kapkodós olyankor a menés. Meg idővel ráérzel, hogy elől-hátul dobod. nem hülyül be a váltő, simán lenyomja egyszerre is.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5760
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3573

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Rotox írta:
2024.12.01., vas. 12:58
két PR a viszonylag gyakran járt, ismerős körömön (úgy, hogy nem is nyomtam fullra), de a többi szegmensnél is közelítettem a(z általában sajnos évekkel ezelőtti… :angry:) legjobb időimhez. Ez leginkább az emelkedőkön mutatkozik meg (hát igen, nagyjából 2,3 kg tömeg különbséget mértem a két brinyó között).
Az egyik leghatékonyabb és legolcsóbb tuning, a súlycsökkentés. (legolcsóbb, ha fogyunk) Ez mindenkire igaz, de főleg azokra,akik sokat másznak. A felfelében sok energiát meg lehet spórolni, hogy nem cipelünk felesleges súlyokat. De persze ezt úgy is tudod. Ettől függetlenül nem csak emiatt gyorsabb az új bicód, de ez is nagyban hozzájárul.

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3980
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5088
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Rotox írta: ...Szintén meg kell szoknom, hogy emelkedőkön ne váltsak a kelleténél puhább áttételre, ami kényelmes ugyan, de még pörgetve sem haladós (a Malin ez nem volt gond, mert – az erőnlétemhez mérten – nem volt ilyen áttételem ;)). Előre is köszönöm, ha van tanácsotok ezzel kapcsolatban...
Szerintem állítsd át magad fejben az ortodox nézet szerint tiltott áttételek használatára, magyarán nyugodtan használd a nagy lánckereket a sor nagyobb lánckerekeivel, mondjuk akár 8-9 fokozatig, és elöl csak akkor dobd le, ha onnan már szétesne a hajtás rugdosás irányába. Valamennyi hatékonyságromlást nyilván okoz a keresztbeváltás, de ezt némileg amúgy is kompenzálja a nagyobb lánckerekek használatának kisebb ellenállása. Ezeket az új hajtásokat már erre optimalizálják.

Avatar
Rotox
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2110
Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
Értékelés: 1310
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Rotox »

Közlési kényszerem van: :D kezdeti benyomások az első, tegnapi 56 km-t követően.

A bringa érzésre egyértelműen gyorsabb és ezt a számok is igazolják. :smile32: Még téli ruhában, ilyen hőmérséklet mellett is két PR a viszonylag gyakran járt, ismerős körömön (úgy, hogy nem is nyomtam fullra), de a többi szegmensnél is közelítettem a(z általában sajnos évekkel ezelőtti… :angry:) legjobb időimhez. Ez leginkább az emelkedőkön mutatkozik meg (hát igen, nagyjából 2,3 kg tömeg különbséget mértem a két brinyó között).

Azt hiszem, ez a Merida Expert SL nyereg nem lesz a barátom, szerintem hamar ki fogom cserélni a Malin lévő Ritchey nyeregre.

Úgy érzem, a közel azonos reach, nyeregközéptől mért alsó és felső kormányfogás távolság, valamint nagyjából szintén azonos kormány reach ellenére középső fogásban kicsit jobban előrébb kell nyúlnom (persze ebbe a nem azonos nyeregcső dőlésszögek és fékváltókar méretek is belejátszanak), a fékváltókar bütykéig közel 2 cm-el hosszabb a Merida. Korábban már írtam, hogy a kényelem érdekében a Malin kicsit „csalok” a fékváltókar feljebb helyezésével, szerintem itt is ez fog történni, csak egyelőre nem szeretném bántani a vadiúj bandázsolást (vagy esetleg kicsit feljebb billentem a kormányt). Ja, és a spacerek maradnak... :smile29: Ezzel együtt most is úgy gondolom, hogy a hosszra akár megfelelő XS méret a rendkívül alacsony fejcső miatt az én koromban mindenképpen durva volna. A kérésemre 73 cm-re előre beállított nyeregmagasság a Meridán is jónak tűnik.

A tradicionális 52/42 után még meg kell tanulnom a nagyobb fogszám különbségű kompakt hajtóművet; ha ledobom a kistányérra, egy pillanat alatt lendületet vesztek, a lábaim pedig szinte „üresjáratban” pörögnek, hátul gyorsan le kell váltanom egy-kettővel, hogy visszanyerjem a sebességet. Szintén meg kell szoknom, hogy emelkedőkön ne váltsak a kelleténél puhább áttételre, ami kényelmes ugyan, de még pörgetve sem haladós (a Malin ez nem volt gond, mert – az erőnlétemhez mérten – nem volt ilyen áttételem ;)). Előre is köszönöm, ha van tanácsotok ezzel kapcsolatban.

Végül, de nem utolsósorban: Ákos, itt is köszönöm szépen a segítségedet. :smile53:


youtu.be/3UhCiTa5M5g
Csatolmányok
Merida-Mali.jpg

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3980
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5088
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Vinkler írta:
2024.12.01., vas. 10:23
Kövezzetek meg, de nekem baromira nem tetszik ez a bringa.

.
IMG_1818.jpeg
Vótmár. :D Ezt szerintem az anyja sem látja szépnek. Elölről egyébként egész pofás.

Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6191
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7668
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

Vinkler írta:
2024.12.01., vas. 10:22
asebestyen írta:
2024.12.01., vas. 09:27
Akkor kezdjük meg az alapozást 2025-re, építsünk egy kis alap állóképességet. Nem, ez nem csak lassú vánszorgás kell legyen...🚴
Ki mire alapoz, (már, ha éppen nem rokkant) én szerintem 2026-ra. :fekverohog:
Mindenki arra, amilyen állapotban éppen van, annak megfelelően amennyi erre fordítható ideje, energiája, regenerációs képessége van. :) Az utolsó a legfontosabb, a legnehezebben fejleszthető, a legtöbb tudatosságot igényli (a hobbisták javának nem is sikerül).
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok



 

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14186
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9175
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Kövezzetek meg, de nekem baromira nem tetszik ez a bringa.

.
IMG_1818.jpeg
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14186
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9175
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

asebestyen írta:
2024.12.01., vas. 09:27
Akkor kezdjük meg az alapozást 2025-re, építsünk egy kis alap állóképességet. Nem, ez nem csak lassú vánszorgás kell legyen...🚴
Ki mire alapoz, (már, ha éppen nem rokkant) én szerintem 2026-ra. :fekverohog:
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6191
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7668
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

Akkor kezdjük meg az alapozást 2025-re, építsünk egy kis alap állóképességet. Nem, ez nem csak lassú vánszorgás kell legyen...🚴
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok



 

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3980
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5088
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Vinkler írta:
2024.11.30., szomb. 19:47
pärt írta:
2024.11.30., szomb. 19:12
Rotox írta:
2024.11.30., szomb. 17:08
Ma is, nagyjából ugyanonnan, csak időközben kormányváltás történt. ;)
Árad a karbon? :D
Nem olyan rosszak ezek az új műanyag bringák…
Nyilván. De én Rotox áthallásos mondatára reagáltam áthallással. :rolleyes:

Avatar
Rotox
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2110
Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
Értékelés: 1310
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Rotox »

pärt írta:
2024.11.30., szomb. 19:12
Árad a karbon? :D
De titán színben. ;peace;

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14186
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9175
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Téli upgrade. :smile54:

.
IMG_3996.jpeg
IMG_3998.jpeg
IMG_4002.jpeg
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
Rotox
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2110
Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
Értékelés: 1310
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Rotox »

AAttila írta:
2024.11.30., szomb. 18:22
...
Te látsz annak a fehér kis mütyürnek a fényénél? gondolkodik.gif
Természetesen nem. :D
Hátul viszont "rendes" lámpa van; igyekszem vigyázni magamra. A montin elöl külső akksis reflektor van, este az erdőben nehéz lenne anélkül. Ez a kis szilikon játékszer csak arra való, hogy ha kicsit megcsúszok és kezd ŕámsötétedni, azért mégis legyen valami. De tervezek egy rendes (de - a montis lámpámtól eltérően - vállalható méretű) első lámpát venni.

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14186
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9175
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

pärt írta:
2024.11.30., szomb. 19:12
Rotox írta:
2024.11.30., szomb. 17:08
Ma is, nagyjából ugyanonnan, csak időközben kormányváltás történt. ;)
Árad a karbon? :D
Nem olyan rosszak ezek az új műanyag bringák…
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3980
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5088
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Vinkler írta:
2024.11.29., pén. 11:24
És neked mi a kifogásod? leborulok.gif

.
IMG_3980.jpeg
Emelem a tétet.
Screenshot_2024-11-30-16-57-14-40_a23b203fd3aafc6dcb84e438dda678b6~2.jpg

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3980
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5088
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Rotox írta:
2024.11.30., szomb. 17:08
Ma is, nagyjából ugyanonnan, csak időközben kormányváltás történt. ;)
Árad a karbon? :D

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5760
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3573

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Rotox írta:
2024.11.30., szomb. 17:08
Rotox írta:
2024.11.02., szomb. 17:43
...
Próbáltam lekoppintani a perspektívát ...
Ma is, nagyjából ugyanonnan, csak időközben kormányváltás történt. ;)
Te látsz annak a fehér kis mütyürnek a fényénél? gondolkodik.gif

Avatar
Rotox
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2110
Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
Értékelés: 1310
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Rotox »

Rotox írta:
2024.11.02., szomb. 17:43
...
Próbáltam lekoppintani a perspektívát ...
Ma is, nagyjából ugyanonnan, csak időközben kormányváltás történt. ;)
Csatolmányok
20241130_151154.jpg

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14186
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9175
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

És neked mi a kifogásod? leborulok.gif

.
IMG_3980.jpeg
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14104
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4486
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Vinkler írta:
2024.11.26., kedd 11:48
revox írta:
2024.11.26., kedd 11:36
ezzel a 31cm-el lehet lesz gondod... ez 50-es,de még ezt is csak 30,5cmre írja... cserébe jól le van olcsózva.. (bár nyári) A súlya elég tekintélyesen kicsinek mondható... (csak,mint érdekesség)

https://sportstore.pl/product-eng-14669 ... html#close


ui: naugye,máris nem unatkoztok :D
FÉL Cm?! Ne viccelj, az 5! Azaz 5mm! Ugye nem kell tovább magyaráznom...
Meg amúgy is kinőttem abból, hogy azért vegyek meg valamit, mert olcsó.
Meg amúgy is Gravel cipőt nézek SPD-hez.
jó,amikor ezt beküldtem,még nem tudtam a gravelt, utána már olvastam :smile53: De ezt mondom,hogy ez 50-es létére is csak 30,5, nem 31... nem egyszerű a buli... de,ha már találtál olyat,amiből van méret, akkor megoldva a problem :rolleyes:
amúgy nincs abban semmi rossz, ha kell nyárra valakinek és most olcsón meg tudja venni, miért ne? nekem szerencsém volt,mert amúgy is northwavet akartam venni és volt sok az extreme-ből,ami az akkori teteje volt. csak ezekkel a méret szokott gázos lenni. a bicajoscipők méretezése elég kaotikus. nekem pl northwave van sok cipőm viszonylag, talán 6pár és 39-40 és 40,5 is van és az adott modellből az a jó, ami van. legalább nem következetesek :D :smile51:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”