amiből én kiindultam, hogy ha vesz egy race goes vázat és úgyis endurancet épít belőle,akkor célravezetőbb egy EDR gépet venni.Vinkler írta: ↑2024.11.18., hétf. 15:12Én másképpen közelítem meg a történetet.revox írta: ↑2024.11.18., hétf. 12:36
akkor nem szóltam :) a fehér elég jól néz ki... fekete is biztos, ízlések,stb...
a geo miatt lehet Rotoxnak is ez jobb választás. műszakilag is jobb,ha egy nagyobb fejcsőben van lent a stucni,mint egy racsing fejcsőben 5 házagolóval. Nem az optika miatt, bár az se utolsó, de ahol a fejcsapágyből ilyen hosszan kilóg a kormány,sokkal könnyebb eltörni a -vélhetően- karbon villanyakat, mint amikor rövidebb erőkaron rángatjuk. mellé a fejcsőmerevség is jobb (kéttámaszú tartók statikája és hajlítónyomatéki ábra a mechanika tankönyvekben).
az a kérdés, a merida mibe kerül... ha sokkal oclsóbb, akkor azzal nem lehet versenyezni, de ez most tényleg jó áron van nagyon.
(hova fajult a világ, én javallom a pincsit a merida ellenében)
Ezt a törés részét nem is értem a dolognak, lehet sok Chuck Norris filmet néztél mostanában, mindegy is.
Az Endurance geo szerintem mindenkinek való, aki nem versenyzik. A többlet kényelem minimális teljesítmény hátrány aránya egyértelműen nyerő szvsz.
Azért a Pina csak úgy versenyképes, hogy kb. egy komplett Meridányival olcsóbb most a listaárnál. Azért az nagyon nem mindegy. Én többek között azért is vetettem el, mert a méretemben úgy néz ki, mint egy elcseszett szarvasbogár.
páran berántották már a kormányt,hogy lefittyemt, rendszerint kilövéskor, nagyon orra lehet esni. Somát ismered (Somogyi Miklós)? pálya,KSI. Legutóbb Ő ijesztgetett, aktuális, hazai horrorsztorikkal. nekem állandó parám, hogy egyszer eltöröm
