Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!

Kerékpározás

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3989
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5094
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Korrekt, minden grammra figyel: nincs dugó a kormányvégben. :tutiok:
Azért az a zokni-cipő páros büntet.

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5762
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3575

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Ezt a teherbírást sem kell annyira komolyan venni 31_1_21.gif
Screenshot_20241103_214551_Facebook.jpg

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5762
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3575

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

revox írta:
2024.11.03., vas. 19:06
a 22cm egész normális. nekem lóg ki 17 körül
:rolleyes: ....... :fekverohog:

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14105
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4486
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Vinkler írta:
2024.11.03., vas. 18:48
marconi írta:
2024.11.03., vas. 17:11
Vinkler írta:
2024.11.03., vas. 10:41

Nem vettem, de úgy néz ki, hogy nem is kell. A teszt ride során kiderült, hogy a magasság jó, vagy jó lesz ezzel a csővel is. Fittingelem tovább.
A helyedben ezt nem reszkíroznám mert a vázat cseszi szét a nyeregcső ha nincs benne elég hosszban, ilyen súlynál szinte tuti, ennyit nem ér az egész, plusz ha mégis emelni kell nem vagy korlátozva. Szóval duplán jól jön ha van benne még 5 centi.
Mit? A nyeregcső a gyári Max jelölés alatt van. Mit csesz szét? gondolkodik.gif
22 cm-t lóg ki a vázból, most lemértem. Nem nagyon érzek veszélyt benne.
a fotó becsapós. olyan, mintha kilógna vagy 30cm :rolleyes: a magasságodhoz és tekintve, hogy kicsit szloppos a váz, a 22cm egész normális. nekem lóg ki 17 körül és nem sloping váz
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14200
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9199
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

marconi írta:
2024.11.03., vas. 17:11
Vinkler írta:
2024.11.03., vas. 10:41
marconi írta:
2024.11.03., vas. 09:21


Vettél már nyeregcsövet?
Mert nekem ez feleslegessé vált: https://www.tradeinn.com/bikeinn/en/pro ... 37964643/p
2 hónapot sem használtam, nem ezzel fogom eladni a Stevenst… és igen jó nyeregcső, kár hogy nem jó a Bianchiba, abba meg nem lehet kapni rendes nyeregcsövet csak ilyen egycsavaros szart.
Nem vettem, de úgy néz ki, hogy nem is kell. A teszt ride során kiderült, hogy a magasság jó, vagy jó lesz ezzel a csővel is. Fittingelem tovább.
A helyedben ezt nem reszkíroznám mert a vázat cseszi szét a nyeregcső ha nincs benne elég hosszban, ilyen súlynál szinte tuti, ennyit nem ér az egész, plusz ha mégis emelni kell nem vagy korlátozva. Szóval duplán jól jön ha van benne még 5 centi.
Mit? A nyeregcső a gyári Max jelölés alatt van. Mit csesz szét? gondolkodik.gif
22 cm-t lóg ki a vázból, most lemértem. Nem nagyon érzek veszélyt benne.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Online
Avatar
marconi
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 523
Csatlakozott: 2011.03.30., szer. 08:42
Értékelés: 359

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: marconi »

Vinkler írta:
2024.11.03., vas. 10:41
marconi írta:
2024.11.03., vas. 09:21
Vinkler írta:
2024.11.02., szomb. 13:23


Időközben kicseréltem a nyerget egy Ergonra, ami 1 cm-rel magasabb. Így előrébb is került.
Vettél már nyeregcsövet?
Mert nekem ez feleslegessé vált: https://www.tradeinn.com/bikeinn/en/pro ... 37964643/p
2 hónapot sem használtam, nem ezzel fogom eladni a Stevenst… és igen jó nyeregcső, kár hogy nem jó a Bianchiba, abba meg nem lehet kapni rendes nyeregcsövet csak ilyen egycsavaros szart.
Nem vettem, de úgy néz ki, hogy nem is kell. A teszt ride során kiderült, hogy a magasság jó, vagy jó lesz ezzel a csővel is. Fittingelem tovább.
A helyedben ezt nem reszkíroznám mert a vázat cseszi szét a nyeregcső ha nincs benne elég hosszban, ilyen súlynál szinte tuti, ennyit nem ér az egész, plusz ha mégis emelni kell nem vagy korlátozva. Szóval duplán jól jön ha van benne még 5 centi.
Audiomeca J1,Airtangent2b,SupexSD900SuperII,Krell KSP-7B(Kaisei recap), Philips cd304mkII fullBGrecap, Marantz CDA94 Vfet mod/BG recap), Philips CD100 Demo Vfet mod/BG recap, Townshend Allegri Reference mkII, Tunerman OTL twin servo, vFET srpp, Lowther Acousta (P6M square)

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3989
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5094
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

A 105 mindig is a lelkes amatőrökre volt pozicionálva, az Ultegra meg amolyan költséghatékony csúcsszett a "Dura Ace öccse". Közel negyven éve csiszolgatott numbusza miatt nyilván nem fogják kukázni. Szerintem teljesen indokolt a felső kategóriában három csoport, de valószínűleg nem fogják kikérni a véleményemet. :D Azért még mindig százezrekben mérhető az árkülönbség, és nagyon jó, ha úgy lehet gépet választani, hogy adott igény szerint súlyozod a felállást: pl. csúcsváz+105 vs. középszintű váz+Dura, stb.

Jut eszembe: régen volt pl. egy minek nevezzelek szettjük, az RX100, ami gyakorlatilag egy ezüst színű 105 volt, gyakorlatilag pár fillérrel olcsóbban, lefelé meg egy teljesen áttekinthetetlen sor, az Exage300/400/500, szóval ott tényleg elkélt egy kis átgondolás.

Online
Avatar
Rotox
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2112
Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
Értékelés: 1311
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Rotox »

AAttila írta:
2024.11.03., vas. 12:26
...
Szerintem ésszerű már manapság, ha 2 szettet tart egy gyártó. A versenyzők 95%-a és az amatőrök nagyrésze, a felső polcról válogat. A többieknek teljesen megfelelő (még az amatőr versenyzőknek is) ez az "újragondolt" 105. Felesleges pénz kidobás egy középső szettet gyártani.
És 1-2-3-4 kategóriával lejjebb is megy a "költséghatékonyság növelés" (az Ultegra jövőbeli létjogosultsága valóban kérdőjelesnek tűnik):
"- 6-7-8 fokozatra megmarad a Tourney és a TX, TY, TZ szettek.
- A középkategória, amit a Shimano jó érzékkel Lifestyle-nak hív, 9-10-11 fokozattal lesz a CUES mountainbike, városi, trekking és országúti használatra.
- Sportra pedig MTB fronton Deore, ZEE, SLX, Deore XT, XTR és országúti fronton a 105, Ultegra és Dura Ace."

https://www.bikelife.hu/shimano-cues-mozgasban-tart
(Mondjuk a gravel GRX szériáról mintha kicsit elfeledkeztek volna az - amúgy eléggé marketing ízű - cikkben. gondolkodik.gif)

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14200
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9199
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

AAttila írta:
2024.11.03., vas. 12:26
Vinkler írta:
2024.11.03., vas. 10:47
tonee73 írta:
2024.11.02., szomb. 19:45


Pont erre gondoltam mikor Tomi a 105 és az Ultegra között filózott. :smile53:
Ezzel a 105-ös szettel szerintem teljesen odavert a Shimano az Ultegrának. Mondjuk lehet kényszer szülte, mert a Sram Rival AXS nagyon nyomult ebben a kategóriában. Egyébként az első rideon ketten is megjegyezték, h 105 Di2? Na az kurvajó! És valóban az! :D
Szerintem ésszerű már manapság, ha 2 szettet tart egy gyártó. A versenyzők 95%-a és az amatőrök nagyrésze, a felső polcról válogat. A többieknek teljesen megfelelő (még az amatőr versenyzőknek is) ez az "újragondolt" 105. Felesleges pénz kidobás egy középső szettet gyártani.
Valóban soknak érzem a Shimano kínálatát, főleg lefelé. De most már az Ultegrát sem értem. Mondjuk jobb neve van, mint a 105-nem, én tuti azt tartanám meg! :D
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5762
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3575

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Vinkler írta:
2024.11.03., vas. 10:47
tonee73 írta:
2024.11.02., szomb. 19:45
AAttila írta:
2024.11.02., szomb. 19:37


Ez a 105, már nem az a 105 :rolleyes: Feljebb húzták műszakilag és még mindig olcsóbban lehet adni,mint az ultegrat. (amit meg szerintem butítottak) Így tulajdonképpen 2 szettre koncentrálhat a gyártó is : 105 és duraace.
Pont erre gondoltam mikor Tomi a 105 és az Ultegra között filózott. :smile53:
Ezzel a 105-ös szettel szerintem teljesen odavert a Shimano az Ultegrának. Mondjuk lehet kényszer szülte, mert a Sram Rival AXS nagyon nyomult ebben a kategóriában. Egyébként az első rideon ketten is megjegyezték, h 105 Di2? Na az kurvajó! És valóban az! :D
Szerintem ésszerű már manapság, ha 2 szettet tart egy gyártó. A versenyzők 95%-a és az amatőrök nagyrésze, a felső polcról válogat. A többieknek teljesen megfelelő (még az amatőr versenyzőknek is) ez az "újragondolt" 105. Felesleges pénz kidobás egy középső szettet gyártani.

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14200
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9199
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

tonee73 írta:
2024.11.02., szomb. 19:45
AAttila írta:
2024.11.02., szomb. 19:37
Vinkler írta:
2024.11.02., szomb. 17:18
Viszont azt kell mondjam ez a Di2 105-ös szett meglepően jó. A Di2 váltás eszméletlenül gyors és precíz. Durva terhelésen nem próbáltam, de enyhe emelkedőn közepes terhelésen is atom biztosan vált! Eszméletlen.
Ez a 105, már nem az a 105 :rolleyes: Feljebb húzták műszakilag és még mindig olcsóbban lehet adni,mint az ultegrat. (amit meg szerintem butítottak) Így tulajdonképpen 2 szettre koncentrálhat a gyártó is : 105 és duraace.
Pont erre gondoltam mikor Tomi a 105 és az Ultegra között filózott. :smile53:
Ezzel a 105-ös szettel szerintem teljesen odavert a Shimano az Ultegrának. Mondjuk lehet kényszer szülte, mert a Sram Rival AXS nagyon nyomult ebben a kategóriában. Egyébként az első rideon ketten is megjegyezték, h 105 Di2? Na az kurvajó! És valóban az! :D
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14200
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9199
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

marconi írta:
2024.11.03., vas. 09:21
Vinkler írta:
2024.11.02., szomb. 13:23
pärt írta:
2024.11.02., szomb. 10:40
Nyereg pozíciója alapján elkél még a hosszabb stucni is.
Férfiak fotelszakértenek. :D
Időközben kicseréltem a nyerget egy Ergonra, ami 1 cm-rel magasabb. Így előrébb is került.
Vettél már nyeregcsövet?
Mert nekem ez feleslegessé vált: https://www.tradeinn.com/bikeinn/en/pro ... 37964643/p
2 hónapot sem használtam, nem ezzel fogom eladni a Stevenst… és igen jó nyeregcső, kár hogy nem jó a Bianchiba, abba meg nem lehet kapni rendes nyeregcsövet csak ilyen egycsavaros szart.
Nem vettem, de úgy néz ki, hogy nem is kell. A teszt ride során kiderült, hogy a magasság jó, vagy jó lesz ezzel a csővel is. Fittingelem tovább.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Online
Avatar
marconi
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 523
Csatlakozott: 2011.03.30., szer. 08:42
Értékelés: 359

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: marconi »

Vinkler írta:
2024.11.02., szomb. 13:23
pärt írta:
2024.11.02., szomb. 10:40
Nyereg pozíciója alapján elkél még a hosszabb stucni is.
Férfiak fotelszakértenek. :D
Időközben kicseréltem a nyerget egy Ergonra, ami 1 cm-rel magasabb. Így előrébb is került.
Vettél már nyeregcsövet?
Mert nekem ez feleslegessé vált: https://www.tradeinn.com/bikeinn/en/pro ... 37964643/p
2 hónapot sem használtam, nem ezzel fogom eladni a Stevenst… és igen jó nyeregcső, kár hogy nem jó a Bianchiba, abba meg nem lehet kapni rendes nyeregcsövet csak ilyen egycsavaros szart.
Audiomeca J1,Airtangent2b,SupexSD900SuperII,Krell KSP-7B(Kaisei recap), Philips cd304mkII fullBGrecap, Marantz CDA94 Vfet mod/BG recap), Philips CD100 Demo Vfet mod/BG recap, Townshend Allegri Reference mkII, Tunerman OTL twin servo, vFET srpp, Lowther Acousta (P6M square)

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3989
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5094
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Rotox írta:
2024.11.02., szomb. 22:32
AAttila írta:
2024.11.02., szomb. 19:43
... Szerintem 10%-on is bőven 15 fölött mennek és ezek a srácok nem is az elit vagy annak az eleje. ;)
Persze, egy versenyző (de talán egy jól kigyúrt "amatőr" is) fel tud menni ennyivel - viszont nekik aztán végképp nem kell ilyen tábla. Igazából azon vigyorogtam, hogy a Pécs-Orfű közti, leginkább trekkinges kirándulók által használt kerékpárúton kitesznek egy ilyen sebességkorlátozó táblát felfelé (lefelé nincs). Bár, most hogy belegondolok, egyre több e-bike-ost is látok, nekik akár hasznos is lehet.
Az e-bike-osok nyilván guvadt szemekkel lesik ezeket a táblákat. Elvégre azért vették a gépet másfél-két millióért, hogy emelkedőn nehogy belecsússzanak a 16 km/h-ba. :P
Egyébként Kékes kb. 10%. Ha nagyon akarom, ott hosszú másodpercekig is tudok 15-el menni, de a tapasztalat azt mutatja, hogy nem szoktam akarni. :rolleyes:

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14105
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4486
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Rotox írta:
2024.11.02., szomb. 22:32
AAttila írta:
2024.11.02., szomb. 19:43
... Szerintem 10%-on is bőven 15 fölött mennek és ezek a srácok nem is az elit vagy annak az eleje. ;)
Persze, egy versenyző (de talán egy jól kigyúrt "amatőr" is) fel tud menni ennyivel - viszont nekik aztán végképp nem kell ilyen tábla. Igazából azon vigyorogtam, hogy a Pécs-Orfű közti, leginkább trekkinges kirándulók által használt kerékpárúton kitesznek egy ilyen sebességkorlátozó táblát felfelé (lefelé nincs). Bár, most hogy belegondolok, egyre több e-bike-ost is látok, nekik akár hasznos is lehet.
énnyilván poénra vettem, de itt nincs közúti. vagy bármilyen gépjárműforgalom? mert ott van értelme, amúgy semmi
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
Rotox
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2112
Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
Értékelés: 1311
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Rotox »

AAttila írta:
2024.11.02., szomb. 19:43
... Szerintem 10%-on is bőven 15 fölött mennek és ezek a srácok nem is az elit vagy annak az eleje. ;)
Persze, egy versenyző (de talán egy jól kigyúrt "amatőr" is) fel tud menni ennyivel - viszont nekik aztán végképp nem kell ilyen tábla. Igazából azon vigyorogtam, hogy a Pécs-Orfű közti, leginkább trekkinges kirándulók által használt kerékpárúton kitesznek egy ilyen sebességkorlátozó táblát felfelé (lefelé nincs). Bár, most hogy belegondolok, egyre több e-bike-ost is látok, nekik akár hasznos is lehet.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14105
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4486
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

tonee73 írta:
2024.11.02., szomb. 19:45
AAttila írta:
2024.11.02., szomb. 19:37
Vinkler írta:
2024.11.02., szomb. 17:18
Viszont azt kell mondjam ez a Di2 105-ös szett meglepően jó. A Di2 váltás eszméletlenül gyors és precíz. Durva terhelésen nem próbáltam, de enyhe emelkedőn közepes terhelésen is atom biztosan vált! Eszméletlen.
Ez a 105, már nem az a 105 :rolleyes: Feljebb húzták műszakilag és még mindig olcsóbban lehet adni,mint az ultegrat. (amit meg szerintem butítottak) Így tulajdonképpen 2 szettre koncentrálhat a gyártó is : 105 és duraace.
Pont erre gondoltam mikor Tomi a 105 és az Ultegra között filózott. :smile53:
mintha az rémlene, hogy már itt a hajtókar üreges, mint fentebb, de lehet csak rosszul emléxem. de, ha üreges, akkor már sok difi nincs, a DA esetén jönnek be a kompozit betétekkel a súlycsökkentés, ott fog jobban a cerka.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
tonee73
Kiemelt Moderátor
Kiemelt Moderátor
Hozzászólások: 13360
Csatlakozott: 2008.12.12., pén. 11:49
Értékelés: 6310
Tartózkodási hely: SO15 0SB

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: tonee73 »

AAttila írta:
2024.11.02., szomb. 19:37
Vinkler írta:
2024.11.02., szomb. 17:18
Viszont azt kell mondjam ez a Di2 105-ös szett meglepően jó. A Di2 váltás eszméletlenül gyors és precíz. Durva terhelésen nem próbáltam, de enyhe emelkedőn közepes terhelésen is atom biztosan vált! Eszméletlen.
Ez a 105, már nem az a 105 :rolleyes: Feljebb húzták műszakilag és még mindig olcsóbban lehet adni,mint az ultegrat. (amit meg szerintem butítottak) Így tulajdonképpen 2 szettre koncentrálhat a gyártó is : 105 és duraace.
Pont erre gondoltam mikor Tomi a 105 és az Ultegra között filózott. :smile53:
Jó zenék --> Marantz CD16 --> Etalon Suprampli --> Chario Constellation Delphinus mkII

Ha meghalsz, te nem tudod, hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz.Ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy.

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5762
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3575

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Rotox írta:
2024.11.02., szomb. 17:43
pärt írta:
2024.11.02., szomb. 11:57
Ilyen időben? :D
Próbáltam lekoppintani a perspektívát (a'sszem, nem túl sok sikerrel). :rolleyes: gondolkodik.gif

Más; van olyan közöttünk, akinek 10 % emelkedőn, S kanyarban szüksége van sebességkorlátozásra? :D Ha igen, irigylem. :smile53: ;)
Etyeken a Korda Stúdióhoz a segment csak 1,5kili és 6,1%. (azon belül vannak picit keményebbek,picit könnyebbek), de Dina Marciék a TDH-n 35-tel mentek fel. Szerintem 10%-on is bőven 15 fölött mennek és ezek a srácok nem is az elit vagy annak az eleje. ;)

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5762
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3575

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Vinkler írta:
2024.11.02., szomb. 17:18
Viszont azt kell mondjam ez a Di2 105-ös szett meglepően jó. A Di2 váltás eszméletlenül gyors és precíz. Durva terhelésen nem próbáltam, de enyhe emelkedőn közepes terhelésen is atom biztosan vált! Eszméletlen.
Ez a 105, már nem az a 105 :rolleyes: Feljebb húzták műszakilag és még mindig olcsóbban lehet adni,mint az ultegrat. (amit meg szerintem butítottak) Így tulajdonképpen 2 szettre koncentrálhat a gyártó is : 105 és duraace.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14105
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4486
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Rotox írta:
2024.11.02., szomb. 17:43
pärt írta:
2024.11.02., szomb. 11:57
Ilyen időben? :D
Próbáltam lekoppintani a perspektívát (a'sszem, nem túl sok sikerrel). :rolleyes: gondolkodik.gif

Más; van olyan közöttünk, akinek 10 % emelkedőn, S kanyarban szüksége van sebességkorlátozásra? :D Ha igen, irigylem. :smile53: ;)
Pogacar giron, vagy touron, felfele fékezett kanyarban(majdnem kisodródott), amikor durrantott :D xal, biztos, ami biztos :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
Rotox
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2112
Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
Értékelés: 1311
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Rotox »

pärt írta:
2024.11.02., szomb. 11:57
Ilyen időben? :D
Próbáltam lekoppintani a perspektívát (a'sszem, nem túl sok sikerrel). :rolleyes: gondolkodik.gif

Más; van olyan közöttünk, akinek 10 % emelkedőn, S kanyarban szüksége van sebességkorlátozásra? :D Ha igen, irigylem. :smile53: ;)
Csatolmányok
20241102_161348.jpg
20241101_145630.jpg

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14200
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9199
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Viszont azt kell mondjam ez a Di2 105-ös szett meglepően jó. A Di2 váltás eszméletlenül gyors és precíz. Durva terhelésen nem próbáltam, de enyhe emelkedőn közepes terhelésen is atom biztosan vált! Eszméletlen.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14200
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9199
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Időközben felkeltem az ágyból és megvolt a tesztride is. :tutiok:

Ez a bringa felülmúlta a várakozásaimat, még így is. Olyan kényelmes, olyan szinten nyeli el a rezgéseket, miközben gyors és dinamikus, amiről álmodni sem mertem. Es ez még simán az ismerkedős, állítgatós fázis. Jó lesz ez, na!

.
IMG_3625.jpeg
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14200
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9199
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

pärt írta:
2024.11.02., szomb. 10:40
Nyereg pozíciója alapján elkél még a hosszabb stucni is.
Férfiak fotelszakértenek. :D
Időközben kicseréltem a nyerget egy Ergonra, ami 1 cm-rel magasabb. Így előrébb is került.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”