
Azért az a zokni-cipő páros büntet.
a fotó becsapós. olyan, mintha kilógna vagy 30cmVinkler írta: ↑2024.11.03., vas. 18:48Mit? A nyeregcső a gyári Max jelölés alatt van. Mit csesz szét?![]()
22 cm-t lóg ki a vázból, most lemértem. Nem nagyon érzek veszélyt benne.
Mit? A nyeregcső a gyári Max jelölés alatt van. Mit csesz szét?marconi írta: ↑2024.11.03., vas. 17:11A helyedben ezt nem reszkíroznám mert a vázat cseszi szét a nyeregcső ha nincs benne elég hosszban, ilyen súlynál szinte tuti, ennyit nem ér az egész, plusz ha mégis emelni kell nem vagy korlátozva. Szóval duplán jól jön ha van benne még 5 centi.Vinkler írta: ↑2024.11.03., vas. 10:41Nem vettem, de úgy néz ki, hogy nem is kell. A teszt ride során kiderült, hogy a magasság jó, vagy jó lesz ezzel a csővel is. Fittingelem tovább.marconi írta: ↑2024.11.03., vas. 09:21
Vettél már nyeregcsövet?
Mert nekem ez feleslegessé vált: https://www.tradeinn.com/bikeinn/en/pro ... 37964643/p
2 hónapot sem használtam, nem ezzel fogom eladni a Stevenst… és igen jó nyeregcső, kár hogy nem jó a Bianchiba, abba meg nem lehet kapni rendes nyeregcsövet csak ilyen egycsavaros szart.
A helyedben ezt nem reszkíroznám mert a vázat cseszi szét a nyeregcső ha nincs benne elég hosszban, ilyen súlynál szinte tuti, ennyit nem ér az egész, plusz ha mégis emelni kell nem vagy korlátozva. Szóval duplán jól jön ha van benne még 5 centi.Vinkler írta: ↑2024.11.03., vas. 10:41Nem vettem, de úgy néz ki, hogy nem is kell. A teszt ride során kiderült, hogy a magasság jó, vagy jó lesz ezzel a csővel is. Fittingelem tovább.marconi írta: ↑2024.11.03., vas. 09:21Vettél már nyeregcsövet?
Mert nekem ez feleslegessé vált: https://www.tradeinn.com/bikeinn/en/pro ... 37964643/p
2 hónapot sem használtam, nem ezzel fogom eladni a Stevenst… és igen jó nyeregcső, kár hogy nem jó a Bianchiba, abba meg nem lehet kapni rendes nyeregcsövet csak ilyen egycsavaros szart.
És 1-2-3-4 kategóriával lejjebb is megy a "költséghatékonyság növelés" (az Ultegra jövőbeli létjogosultsága valóban kérdőjelesnek tűnik):AAttila írta: ↑2024.11.03., vas. 12:26...
Szerintem ésszerű már manapság, ha 2 szettet tart egy gyártó. A versenyzők 95%-a és az amatőrök nagyrésze, a felső polcról válogat. A többieknek teljesen megfelelő (még az amatőr versenyzőknek is) ez az "újragondolt" 105. Felesleges pénz kidobás egy középső szettet gyártani.
Valóban soknak érzem a Shimano kínálatát, főleg lefelé. De most már az Ultegrát sem értem. Mondjuk jobb neve van, mint a 105-nem, én tuti azt tartanám meg!AAttila írta: ↑2024.11.03., vas. 12:26Szerintem ésszerű már manapság, ha 2 szettet tart egy gyártó. A versenyzők 95%-a és az amatőrök nagyrésze, a felső polcról válogat. A többieknek teljesen megfelelő (még az amatőr versenyzőknek is) ez az "újragondolt" 105. Felesleges pénz kidobás egy középső szettet gyártani.
Szerintem ésszerű már manapság, ha 2 szettet tart egy gyártó. A versenyzők 95%-a és az amatőrök nagyrésze, a felső polcról válogat. A többieknek teljesen megfelelő (még az amatőr versenyzőknek is) ez az "újragondolt" 105. Felesleges pénz kidobás egy középső szettet gyártani.Vinkler írta: ↑2024.11.03., vas. 10:47Ezzel a 105-ös szettel szerintem teljesen odavert a Shimano az Ultegrának. Mondjuk lehet kényszer szülte, mert a Sram Rival AXS nagyon nyomult ebben a kategóriában. Egyébként az első rideon ketten is megjegyezték, h 105 Di2? Na az kurvajó! És valóban az!![]()
Ezzel a 105-ös szettel szerintem teljesen odavert a Shimano az Ultegrának. Mondjuk lehet kényszer szülte, mert a Sram Rival AXS nagyon nyomult ebben a kategóriában. Egyébként az első rideon ketten is megjegyezték, h 105 Di2? Na az kurvajó! És valóban az!tonee73 írta: ↑2024.11.02., szomb. 19:45Pont erre gondoltam mikor Tomi a 105 és az Ultegra között filózott.![]()
Nem vettem, de úgy néz ki, hogy nem is kell. A teszt ride során kiderült, hogy a magasság jó, vagy jó lesz ezzel a csővel is. Fittingelem tovább.marconi írta: ↑2024.11.03., vas. 09:21Vettél már nyeregcsövet?
Mert nekem ez feleslegessé vált: https://www.tradeinn.com/bikeinn/en/pro ... 37964643/p
2 hónapot sem használtam, nem ezzel fogom eladni a Stevenst… és igen jó nyeregcső, kár hogy nem jó a Bianchiba, abba meg nem lehet kapni rendes nyeregcsövet csak ilyen egycsavaros szart.
Vettél már nyeregcsövet?
Az e-bike-osok nyilván guvadt szemekkel lesik ezeket a táblákat. Elvégre azért vették a gépet másfél-két millióért, hogy emelkedőn nehogy belecsússzanak a 16 km/h-ba.Rotox írta: ↑2024.11.02., szomb. 22:32Persze, egy versenyző (de talán egy jól kigyúrt "amatőr" is) fel tud menni ennyivel - viszont nekik aztán végképp nem kell ilyen tábla. Igazából azon vigyorogtam, hogy a Pécs-Orfű közti, leginkább trekkinges kirándulók által használt kerékpárúton kitesznek egy ilyen sebességkorlátozó táblát felfelé (lefelé nincs). Bár, most hogy belegondolok, egyre több e-bike-ost is látok, nekik akár hasznos is lehet.
énnyilván poénra vettem, de itt nincs közúti. vagy bármilyen gépjárműforgalom? mert ott van értelme, amúgy semmiRotox írta: ↑2024.11.02., szomb. 22:32Persze, egy versenyző (de talán egy jól kigyúrt "amatőr" is) fel tud menni ennyivel - viszont nekik aztán végképp nem kell ilyen tábla. Igazából azon vigyorogtam, hogy a Pécs-Orfű közti, leginkább trekkinges kirándulók által használt kerékpárúton kitesznek egy ilyen sebességkorlátozó táblát felfelé (lefelé nincs). Bár, most hogy belegondolok, egyre több e-bike-ost is látok, nekik akár hasznos is lehet.
Persze, egy versenyző (de talán egy jól kigyúrt "amatőr" is) fel tud menni ennyivel - viszont nekik aztán végképp nem kell ilyen tábla. Igazából azon vigyorogtam, hogy a Pécs-Orfű közti, leginkább trekkinges kirándulók által használt kerékpárúton kitesznek egy ilyen sebességkorlátozó táblát felfelé (lefelé nincs). Bár, most hogy belegondolok, egyre több e-bike-ost is látok, nekik akár hasznos is lehet.
mintha az rémlene, hogy már itt a hajtókar üreges, mint fentebb, de lehet csak rosszul emléxem. de, ha üreges, akkor már sok difi nincs, a DA esetén jönnek be a kompozit betétekkel a súlycsökkentés, ott fog jobban a cerka.tonee73 írta: ↑2024.11.02., szomb. 19:45Pont erre gondoltam mikor Tomi a 105 és az Ultegra között filózott.![]()
Pont erre gondoltam mikor Tomi a 105 és az Ultegra között filózott.
Etyeken a Korda Stúdióhoz a segment csak 1,5kili és 6,1%. (azon belül vannak picit keményebbek,picit könnyebbek), de Dina Marciék a TDH-n 35-tel mentek fel. Szerintem 10%-on is bőven 15 fölött mennek és ezek a srácok nem is az elit vagy annak az eleje.
Ez a 105, már nem az a 105
Pogacar giron, vagy touron, felfele fékezett kanyarban(majdnem kisodródott), amikor durrantott
Próbáltam lekoppintani a perspektívát (a'sszem, nem túl sok sikerrel).
Időközben kicseréltem a nyerget egy Ergonra, ami 1 cm-rel magasabb. Így előrébb is került.