Ki mondta, hogy normális???Aszpirin írta: ↑2024.07.09., kedd 23:52Nem értem pontosan, miről beszélsz.
A HBO szolgáltatásokra tizenéve fizetek elő, és korábban így lehetett, szolgáltatón keresztül. Amikor megjelent az HBO GO, akkor is még csak szolgáltatón keresztül lehetett rá előfizetni. A külön előfizetés később lett és semmi okom nem volt a profilomat feladni, hogy külön fizessek elő (bár külön olcsóbb volt, mert úgy nem fizettem a HBO tévécsatornákért, de azok akor még kellettek).
Ergo: régebbi előfizető vagyok, mint akárki, akinek külön, nem szolgáltatón keresztüli előfizetése volt az HBO GO-ra (amit aztán átneveztek HBO Max-ra, miközben ők lépték meg utoljára azokat a technológiai fejlesztéseket, amelyek minden konkurrensüknél már elérhetőek voltak - 4K, HDR és Atmos szolgáltatásfejlesztés és "korral haladás" részeként az Amazon Prime-nál is lett pl. változatlanul mindössze havi 899 Ft-ért a mai napig) de ezen a HBO Max néven rövid áletű volt, és most csak Max).
Szóval miért normális szerinted, hogy nekem, még régebbi előfizetőnek, vissza kell lépnem a minőségben, ami minden más szolgáltatónál a természetes technológiai fejlődés része, amikor havi 4400 forintot fizetek az HBO-szolgáltatásokért (szolgáltatón keresztül), többet, mint amibe a HBO GO vagy HBO Max szolgáltatás került? Mert csak? Ráadásul ugyanannyiért, mint korábban a nem lebutított változatért?
Kérdezd az HBO-t!!!
Elvileg az HBO Go vs HBOMax nem ugyan az, nem

Én HBOMax-ra fizettem elő, amikor megjelent itthon és jelenleg nem váltott át a kisebb csomagra.
