Nekem mondjuk az 52-13 (és 42-21
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Békés, boldog karácsonyt kíván mindenkinek az AVX team!
Kerékpározás
Online
Online
- asebestyen
- V.I.P.

- Hozzászólások: 6277
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7835
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Ez nem fehérjepor.
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok
Online
Re: Kerékpározás
Ajánljatok már valami jó fehérjeport,a jó ár az előny 
Re: Kerékpározás
Sajnos 50/34 Legalább 52/36 kellene. És a 170 hajtókar is cserélném 172,5-re.
Re: Kerékpározás
Mi lenne? Meggyógyul
Figyu! Térkép szerint 90 kilire lakunk egymástól. Lemegyek lábon,Te visszakisérsz,mondjuk Biatorbágyig és utána haza mindenki
- pärt
- Őslakos

- Hozzászólások: 4097
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5222
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Igen. Nálad lenne is értelme, úgyis ennél fogsz majd kikötni, én meg csak úgy beleragadtam. Bár a lajhár csapásszámomhoz illik is, sohasem voltam egy pörgetős fajta.
De úgy emlékszem, a Deda-don szubkompakt van (52/36). Az már minimális különbség csak.
Re: Kerékpározás
viccet,ha félrecsapom, nyilván az új edzés/hajtásmódszerek is indokolttá tették a nagyobb hátsó sort. de Pogi még 6-7-8%-on nagytányérral forgat néha, az meg hatékonyabb, gazdaságosabb. a 11es rendszert én is ezért komálom,ott kisebb kaptatón még maradhatok nagyon előlasebestyen írta: ↑2024.01.23., kedd 14:47Szerintem az a legjobb hajtás áttétel, ami éppen az adott célnak leginkább megfelel. Ezért van több sor, hajtókar vagy lánctányér szettjük is azoknak, akik változatos körülmények között és/vagy előírt pedálfordulattal edzenek.
Jó irány a marhaságok megidealizálása és/vagy a szégyenkezés helyett a megfelelő áttételt használni.A tempóból úgyis már messziről látszik, hogy csak hobbisták vagyunk, nem kell közelről megnézni az áttételt. :)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Nem tudom mi lesz a sérült gázlóizommal addig.
- asebestyen
- V.I.P.

- Hozzászólások: 6277
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7835
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Köszi!
Nem tudom mi lesz a sérült gázlóizommal addig.
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok
Re: Kerékpározás
nem kell ahhoz tempót se látni,csak azt,hogy ül valaki a lovonasebestyen írta: ↑2024.01.23., kedd 14:47Szerintem az a legjobb hajtás áttétel, ami éppen az adott célnak leginkább megfelel. Ezért van több sor, hajtókar vagy lánctányér szettjük is azoknak, akik változatos körülmények között és/vagy előírt pedálfordulattal edzenek.
Jó irány a marhaságok megidealizálása és/vagy a szégyenkezés helyett a megfelelő áttételt használni.A tempóból úgyis már messziről látszik, hogy csak hobbisták vagyunk, nem kell közelről megnézni az áttételt. :)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
ja,én a kompaktra írtam... hol van már az is...
1:1-hez... régen az ilyen helyeken vették vállukra és futottak
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Boldog Szülinapot Ákos!
Vasárnap, ha jó idő lesz,megünnepeljük egy közös tekeréssel?
Vasárnap, ha jó idő lesz,megünnepeljük egy közös tekeréssel?
Online
Jó irány a marhaságok megidealizálása és/vagy a szégyenkezés helyett a megfelelő áttételt használni.
A tempóból úgyis már messziről látszik, hogy csak hobbisták vagyunk, nem kell közelről megnézni az áttételt. :)
- asebestyen
- V.I.P.

- Hozzászólások: 6277
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7835
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Szerintem az a legjobb hajtás áttétel, ami éppen az adott célnak leginkább megfelel. Ezért van több sor, hajtókar vagy lánctányér szettjük is azoknak, akik változatos körülmények között és/vagy előírt pedálfordulattal edzenek.
Jó irány a marhaságok megidealizálása és/vagy a szégyenkezés helyett a megfelelő áttételt használni.
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok
Re: Kerékpározás
Neked mi van? 53/39? Nekem az volt a Bianchi-n, de a Deda-t már kompakttal építettük.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára AAttila 2024.01.23., kedd 14:47-kor.
- pärt
- Őslakos

- Hozzászólások: 4097
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5222
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
50 évre gondoltam, nem 50 fogra.
(Azért nekem már furcsák ezek az 1:1 áttételű országúti hajtások. Nem egyszerűbb leszállni és tolni? Talán még a tempó is jobb.)
Bár részemről, még marad elöl 53, de ez sem presztízskérdés, csak így alakult történelmileg.
(Azért nekem már furcsák ezek az 1:1 áttételű országúti hajtások. Nem egyszerűbb leszállni és tolni? Talán még a tempó is jobb.)
Bár részemről, még marad elöl 53, de ez sem presztízskérdés, csak így alakult történelmileg.
Re: Kerékpározás
50... hol élsz?pärt írta: ↑2024.01.23., kedd 12:41Ma már nincs jelentősége. Régen pöcsméregetés miatt kellett a legcombosabb áttételre leválva fotózni. A mai, monti áttételes országúti gépek már nem alkalmasak villantásra a 11-32 sorral, bazi nagy váltóval, kompakt hajtóművel, cserébe 50-en túl is felviszik a hobbista gazdit bárhová.![]()
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- pärt
- Őslakos

- Hozzászólások: 4097
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5222
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Ja, nekünk, vén csontoknak ez égett be.
Online
- pärt
- Őslakos

- Hozzászólások: 4097
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5222
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Ma már nincs jelentősége. Régen pöcsméregetés miatt kellett a legcombosabb áttételre leválva fotózni. A mai, monti áttételes országúti gépek már nem alkalmasak villantásra a 11-32 sorral, bazi nagy váltóval, kompakt hajtóművel, cserébe 50-en túl is felviszik a hobbista gazdit bárhová. 
Re: Kerékpározás
tányérral kifele
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- pärt
- Őslakos

- Hozzászólások: 4097
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5222
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Boldog szülinapot, Ákos!
Re: Kerékpározás
Akkor ezt is elbaxtam
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Revi tudhatnád,hogy a bringákat hajtásoldalról illik fotózni 
Online
- asebestyen
- V.I.P.

- Hozzászólások: 6277
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7835
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Ennyit fejlődött a kémia az évek alatt.
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok
Online
