Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!

Békés, boldog karácsonyt kíván mindenkinek az AVX team!

Kerékpározás

Online
Avatar
Rotox
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2155
Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
Értékelés: 1363
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Rotox »

pärt írta:
2024.01.23., kedd 13:58
Rotox írta:
2024.01.23., kedd 13:14
Az 52-11 azér' tud jól mutatni szvsz. ;)
Ja, nekünk, vén csontoknak ez égett be. ...
Nekem mondjuk az 52-13 (és 42-21 :smile51:), az 52-11 már a "Kossuth bicska" korszak "vívmánya" (nem mintha szükségem volna rá :D).

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6277
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7835
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

AAttila írta:
2024.01.23., kedd 15:36
lacee írta:
2024.01.23., kedd 15:28
Ajánljatok már valami jó fehérjeport,a jó ár az előny :D
Mi a csapatnál ezt fogyasztjuk:

20240123_153359.jpg20240123_153344.jpg
Ez nem fehérjepor. :ohnoohnoohno: :smile53:
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok



 

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5827
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3606

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

lacee írta:
2024.01.23., kedd 15:28
Ajánljatok már valami jó fehérjeport,a jó ár az előny :D
Mi a csapatnál ezt fogyasztjuk:
20240123_153359.jpg
20240123_153344.jpg

Online
Avatar
lacee
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2812
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 1160

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »

Ajánljatok már valami jó fehérjeport,a jó ár az előny :D

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5827
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3606

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

pärt írta:
2024.01.23., kedd 15:18
AAttila írta:
2024.01.23., kedd 14:46

Neked mi van? 53/39? Nekem az volt a Bianchi-n, de a Deda-t már kompakttal építettük.
Igen. Nálad lenne is értelme, úgyis ennél fogsz majd kikötni, én meg csak úgy beleragadtam. Bár a lajhár csapásszámomhoz illik is, sohasem voltam egy pörgetős fajta.
De úgy emlékszem, a Deda-don szubkompakt van (52/36). Az már minimális különbség csak.
Sajnos 50/34 Legalább 52/36 kellene. És a 170 hajtókar is cserélném 172,5-re.

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5827
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3606

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

asebestyen írta:
2024.01.23., kedd 15:00
AAttila írta:
2024.01.23., kedd 14:50
Boldog Szülinapot Ákos!
Vasárnap, ha jó idő lesz,megünnepeljük egy közös tekeréssel? :rolleyes:
Köszi!
Nem tudom mi lesz a sérült gázlóizommal addig. sad.gif
Mi lenne? Meggyógyul ;peace;
Figyu! Térkép szerint 90 kilire lakunk egymástól. Lemegyek lábon,Te visszakisérsz,mondjuk Biatorbágyig és utána haza mindenki 31_1_21.gif hazafelé már egyedül,mehetsz tempót is, de velem csak kB 2,3-2,5w/kg. :fekverohog:

Avatar
pärt
Őslakos
Őslakos
Hozzászólások: 4097
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5222
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

AAttila írta:
2024.01.23., kedd 14:46

Neked mi van? 53/39? Nekem az volt a Bianchi-n, de a Deda-t már kompakttal építettük.
Igen. Nálad lenne is értelme, úgyis ennél fogsz majd kikötni, én meg csak úgy beleragadtam. Bár a lajhár csapásszámomhoz illik is, sohasem voltam egy pörgetős fajta.
De úgy emlékszem, a Deda-don szubkompakt van (52/36). Az már minimális különbség csak.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14173
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4546
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

asebestyen írta:
2024.01.23., kedd 14:47
pärt írta:
2024.01.23., kedd 14:13
50 évre gondoltam, nem 50 fogra. szia.gif :P
(Azért nekem már furcsák ezek az 1:1 áttételű országúti hajtások. Nem egyszerűbb leszállni és tolni? Talán még a tempó is jobb.)
Bár részemről, még marad elöl 53, de ez sem presztízskérdés, csak így alakult történelmileg.
Szerintem az a legjobb hajtás áttétel, ami éppen az adott célnak leginkább megfelel. Ezért van több sor, hajtókar vagy lánctányér szettjük is azoknak, akik változatos körülmények között és/vagy előírt pedálfordulattal edzenek.
Jó irány a marhaságok megidealizálása és/vagy a szégyenkezés helyett a megfelelő áttételt használni. :D A tempóból úgyis már messziről látszik, hogy csak hobbisták vagyunk, nem kell közelről megnézni az áttételt. :)
viccet,ha félrecsapom, nyilván az új edzés/hajtásmódszerek is indokolttá tették a nagyobb hátsó sort. de Pogi még 6-7-8%-on nagytányérral forgat néha, az meg hatékonyabb, gazdaságosabb. a 11es rendszert én is ezért komálom,ott kisebb kaptatón még maradhatok nagyon elől
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6277
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7835
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

AAttila írta:
2024.01.23., kedd 14:50
Boldog Szülinapot Ákos!
Vasárnap, ha jó idő lesz,megünnepeljük egy közös tekeréssel? :rolleyes:
Köszi!
Nem tudom mi lesz a sérült gázlóizommal addig. sad.gif
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok



 

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14173
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4546
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

asebestyen írta:
2024.01.23., kedd 14:47
pärt írta:
2024.01.23., kedd 14:13
50 évre gondoltam, nem 50 fogra. szia.gif :P
(Azért nekem már furcsák ezek az 1:1 áttételű országúti hajtások. Nem egyszerűbb leszállni és tolni? Talán még a tempó is jobb.)
Bár részemről, még marad elöl 53, de ez sem presztízskérdés, csak így alakult történelmileg.
Szerintem az a legjobb hajtás áttétel, ami éppen az adott célnak leginkább megfelel. Ezért van több sor, hajtókar vagy lánctányér szettjük is azoknak, akik változatos körülmények között és/vagy előírt pedálfordulattal edzenek.
Jó irány a marhaságok megidealizálása és/vagy a szégyenkezés helyett a megfelelő áttételt használni. :D A tempóból úgyis már messziről látszik, hogy csak hobbisták vagyunk, nem kell közelről megnézni az áttételt. :)
nem kell ahhoz tempót se látni,csak azt,hogy ül valaki a lovon :D néha elég csak lovat :rolleyes:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14173
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4546
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2024.01.23., kedd 14:13
50 évre gondoltam, nem 50 fogra. szia.gif :P
(Azért nekem már furcsák ezek az 1:1 áttételű országúti hajtások. Nem egyszerűbb leszállni és tolni? Talán még a tempó is jobb.)
Bár részemről, még marad elöl 53, de ez sem presztízskérdés, csak így alakult történelmileg.
ja,én a kompaktra írtam... hol van már az is... :D

1:1-hez... régen az ilyen helyeken vették vállukra és futottak :D de nem annyra régen a tour de zalakroson is van egy genyó kaptató,nem szégyen leszállni, sőt,aki nem száll le, az marad le :) félre ne menjen, nem jövök a bezzeg a mi időnkkel (főleg,hogy nekem komkapktom van 10+ éve. ezt adták vele,mit variáljak?), csak tényleg, így lesz az élsport része a köznapi ploretárnak. vagyis él a hitben :)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5827
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3606

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Boldog Szülinapot Ákos!
Vasárnap, ha jó idő lesz,megünnepeljük egy közös tekeréssel? :rolleyes:

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6277
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7835
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

pärt írta:
2024.01.23., kedd 14:13
50 évre gondoltam, nem 50 fogra. szia.gif :P
(Azért nekem már furcsák ezek az 1:1 áttételű országúti hajtások. Nem egyszerűbb leszállni és tolni? Talán még a tempó is jobb.)
Bár részemről, még marad elöl 53, de ez sem presztízskérdés, csak így alakult történelmileg.
Szerintem az a legjobb hajtás áttétel, ami éppen az adott célnak leginkább megfelel. Ezért van több sor, hajtókar vagy lánctányér szettjük is azoknak, akik változatos körülmények között és/vagy előírt pedálfordulattal edzenek.
Jó irány a marhaságok megidealizálása és/vagy a szégyenkezés helyett a megfelelő áttételt használni. :D A tempóból úgyis már messziről látszik, hogy csak hobbisták vagyunk, nem kell közelről megnézni az áttételt. :)
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok



 

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5827
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3606

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

pärt írta:
2024.01.23., kedd 14:13
50 évre gondoltam, nem 50 fogra. szia.gif :P
(Azért nekem már furcsák ezek az 1:1 áttételű országúti hajtások. Nem egyszerűbb leszállni és tolni? Talán még a tempó is jobb.)
Bár részemről, még marad elöl 53, de ez sem presztízskérdés, csak így alakult történelmileg.
Neked mi van? 53/39? Nekem az volt a Bianchi-n, de a Deda-t már kompakttal építettük.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára AAttila 2024.01.23., kedd 14:47-kor.

Avatar
pärt
Őslakos
Őslakos
Hozzászólások: 4097
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5222
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

50 évre gondoltam, nem 50 fogra. szia.gif :P
(Azért nekem már furcsák ezek az 1:1 áttételű országúti hajtások. Nem egyszerűbb leszállni és tolni? Talán még a tempó is jobb.)
Bár részemről, még marad elöl 53, de ez sem presztízskérdés, csak így alakult történelmileg.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14173
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4546
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2024.01.23., kedd 12:41
Ma már nincs jelentősége. Régen pöcsméregetés miatt kellett a legcombosabb áttételre leválva fotózni. A mai, monti áttételes országúti gépek már nem alkalmasak villantásra a 11-32 sorral, bazi nagy váltóval, kompakt hajtóművel, cserébe 50-en túl is felviszik a hobbista gazdit bárhová. :tutiok:
50... hol élsz? :rolleyes: 48, néha 46, cserébe van hátul 10-es is, amin a lánc olyan szépen legördül :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
pärt
Őslakos
Őslakos
Hozzászólások: 4097
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5222
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Rotox írta:
2024.01.23., kedd 13:14

Az 52-11 azér' tud jól mutatni szvsz. ;)
Ja, nekünk, vén csontoknak ez égett be. :D Mai szemmel elképesztő, hogy mennyire nem kockáztattak a gyártók pl. az amatőrök számára használhatóbb áttételekkel. Egy komolyabb gépen tabu volt egy 23-24-nél könnyebb végű racsni/sor, az 52/42 hajtómű meg szinte kőbe vésett szabvány volt. Ugyanígy, egy szint felett nem lehetett a sarukon sárvédőszem, normális külsőt nem készítettek 23mm-nél szélesebb méretben, mert az messziről ordította, hogy AMATŐR! Egyszerűen az volt az üzleti alapú előfeltételezés - némi alapja azért volt - hogy az amatőrök kizárólag olyan vasat vesznek meg, amit a profik is használnak. Így, aki nem tudott felmászni a 42/23-al a hegyre, az úgy járt, elkönyvelhette magát kutyaütőnek, esetleg beszerezhetett egy 3x6 sebességes sárvédős, csomagtartós 16 kilós túragépet. Az már felment, az élményfaktort meg talán hagyjuk. Azon már bocsánatos volt a 30/26, viszont a rájder visszataszíttatott a megalázó "túrista" kategóriába. Sok remek - meg pár haszontalan - technikai újítás érkezett, de a legfontosabb, hogy demokratizálódott a hobbi, nem kell elszánt csodabogárnak lenni, hogy valaki belevágjon.

Online
Avatar
Rotox
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2155
Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
Értékelés: 1363
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Rotox »

pärt írta:
2024.01.23., kedd 12:41
... Régen pöcsméregetés miatt kellett a legcombosabb áttételre leválva fotózni. A mai, monti áttételes országúti gépek már nem alkalmasak villantásra a 11-32 sorral, bazi nagy váltóval, kompakt hajtóművel...
Az 52-11 azér' tud jól mutatni szvsz. ;)

Avatar
pärt
Őslakos
Őslakos
Hozzászólások: 4097
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5222
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Ma már nincs jelentősége. Régen pöcsméregetés miatt kellett a legcombosabb áttételre leválva fotózni. A mai, monti áttételes országúti gépek már nem alkalmasak villantásra a 11-32 sorral, bazi nagy váltóval, kompakt hajtóművel, cserébe 50-en túl is felviszik a hobbista gazdit bárhová. :tutiok:

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14173
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4546
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2024.01.23., kedd 09:54
Boldog szülinapot, Ákos! Screenshot_2024-01-23-09-52-06-49_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12~2.jpg
tányérral kifele :D :fekverohog:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
pärt
Őslakos
Őslakos
Hozzászólások: 4097
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5222
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Boldog szülinapot, Ákos!
Screenshot_2024-01-23-09-52-06-49_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12~2.jpg

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14173
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4546
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2024.01.22., hétf. 19:31
Revi tudhatnád,hogy a bringákat hajtásoldalról illik fotózni :fekverohog:
Akkor ezt is elbaxtam :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5827
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3606

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Revi tudhatnád,hogy a bringákat hajtásoldalról illik fotózni :fekverohog:

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6277
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7835
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

lacee írta:
2024.01.22., hétf. 14:18
Nekem jobban izmoltnak tűnsz a mostani képen.
Ennyit fejlődött a kémia az évek alatt. :smile29: :D :smile53:
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok



 

Online
Avatar
lacee
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2812
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 1160

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »


Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”