
- 5170cf0c0108b8d6939ffc52e6bd213b~2.jpg (68.85 KiB) Megtekintve 668 alkalommal
meg ultegra esetén egy 105ös sorral. vagy ultegra mix rendszerekel, pl fsa kurblival, de még sora szetthez is képesek voltam egy fsa verot rátenni. mostanra kisimult, de a hajtóműveknél az alsóbb szegmensben még mindig trükköznek néha.
az fix. már a vége.meg az egyszeri ember azt nézte, milyen váltó van hátulVinkler írta: ↑2024.01.12., pén. 19:13Most sem a csúcs szettet használjátok. A Dura, az XTR, meg a Superrecord mindig is baromi drága volt, kár azt nézni.
A mecha Ultegra, meg a 105 kategóriában talán a lánc volt csak olcsóbb, mint a váltók. Ezért raktak minden olcsóbb-közepes bringára magasabb szintű váltót, mint a komplett szett. Jól hangzott és viszonylag olcsó marketing volt.
Az lehet, bár pl xtr sose volt olcsó. Még montival, amikor 8as rendszerem volt és tetszett az xt shadows, nem adtak a bótban, mondván, ahhoz akkor vegyek 9es rendszert,mert csak úg,y lesz jó. Aztán a komplett rendszercsere már pénz voltVinkler írta: ↑2024.01.12., pén. 18:28A váltó az egyik legolcsóbb cucc.revox írta: ↑2024.01.12., pén. 17:56Pedig, hogy ment az altatás, ha lèpsz fel, kell új váltó is...pärt írta: ↑2024.01.12., pén. 15:44Az utolsó országúti hátsó váltó, ami nem kompatibilis az újabb fékváltókarokkal, az a 7400-as Dura, de a kortárs 6400, 1055 már a máig is használatos húzási aránnyal működik. Magyarán több, mint 30 éve szabvány. Például én is használtam 10-es 6600 Ultegra karokkal 9-es 7700 Dura hátsó váltót, ami egy generációval korábbi, de a fiam gépén is egy 8-as 105 fvk. mozgatott egy 10-es Ultegra váltót minden gond nélkül.
A váltó az egyik legolcsóbb cucc.revox írta: ↑2024.01.12., pén. 17:56Pedig, hogy ment az altatás, ha lèpsz fel, kell új váltó is...pärt írta: ↑2024.01.12., pén. 15:44Az utolsó országúti hátsó váltó, ami nem kompatibilis az újabb fékváltókarokkal, az a 7400-as Dura, de a kortárs 6400, 1055 már a máig is használatos húzási aránnyal működik. Magyarán több, mint 30 éve szabvány. Például én is használtam 10-es 6600 Ultegra karokkal 9-es 7700 Dura hátsó váltót, ami egy generációval korábbi, de a fiam gépén is egy 8-as 105 fvk. mozgatott egy 10-es Ultegra váltót minden gond nélkül.
Pedig, hogy ment az altatás, ha lèpsz fel, kell új váltó is...pärt írta: ↑2024.01.12., pén. 15:44Az utolsó országúti hátsó váltó, ami nem kompatibilis az újabb fékváltókarokkal, az a 7400-as Dura, de a kortárs 6400, 1055 már a máig is használatos húzási aránnyal működik. Magyarán több, mint 30 éve szabvány. Például én is használtam 10-es 6600 Ultegra karokkal 9-es 7700 Dura hátsó váltót, ami egy generációval korábbi, de a fiam gépén is egy 8-as 105 fvk. mozgatott egy 10-es Ultegra váltót minden gond nélkül.
nem, sun run, vagy miaz,amit nemrég a görgősbicajra vettem
ja, az angolhoz
moat írtam neki, hogy nekem váz van meg kerék,oszt a többit segítek szívesen, de az egy külön buli és a segítés+készrhúzás benne van a váz árában
mer azt elfelejtettemRotox írta: ↑2024.01.12., pén. 10:16Lehet, én vagyok vak, vagy értek félre valamit (a hirdetésben is azt írod, hogy csak váltószett kell); fékek?Vagy azért nem írod, mert az "nem tétel"?
Szerintem nyugodtan mondd meg, hogy fizesse ki a vázat, stb., utáni közösen kiválasztjátok a többi cuccot, és össze is rakod neki. Egy helyben lévő és valószínűleg nem is csóró (bár sokszor azok a legfillérb@szóbbak...) vevőjelöltet kár volna lerázni.
Lehet, én vagyok vak, vagy értek félre valamit (a hirdetésben is azt írod, hogy csak váltószett kell); fékek?
Lehetőleg angolul, hogy megértse. Nem hiszem, hogy otthon neki puszira összedobnak egy eladó vázra egy gépet, aztán majd hátha tényleg meg is veszi. Brexit ide vagy oda, ott sem hülye mindenki.
na,ezt emg elmesélem, mert agyfaxt kapok... bejelentkezett egy angol faszi 2 napja, hogy mekkora a váz, stb... ő 5f9 magas. hámondom, az 175cm, akkor pont jó. áááá, nem,stb... S neki kicsit... Erre mondom neki,hogy a számozása cxar, ez jó neki, de nem nagyon érdekelt,hisz innen angliába meggyőzni nem egyszerű. erre belógatta, hogy este eljön és megnézi
az az idő,ja, de alapvetően egy gyors sterimó, aztán forgáspontoknak wd40, esetleg a láncból kell tartani kettőt és levenni kimosni. de,ha kisterimózod a láncot,közelről,hadd verjen ki mindent,aztán megolajozod(vastag olajjal), ami tudom,hogy elég béna,de egy telet kibír. régebben,mikor télen kijártunk, többnyire ótvaros rendszereket használtunk, de egy 8 sebis lánc 6ezer, egy 10-11-12 meg 12ezer és a telet kibírja. mi mindig ótvaros bringákból építettünk télit, de nyilván ebben benne volt vastagon,hogy kinek van pénze egy specire télre
Jó,ne érts félre ezzel én is így vagyok,de mikor montis csoportba felrakták a leszakadt váltós sárgómbócos képeket ilyesmikre gondoltam,biztos élvezetes,de utánna a bukszát nyitni kell.asebestyen írta: ↑2024.01.12., pén. 06:58Én semelyik bicajt nem sajnálom. 1-1 jobb montizás után van mit csinálni vele, de ez a sport része, hogy utána le kell ápolni. Magam sajnálom inkább ilyenkor, nem a bicajt. :)
Csak egy bicaj, számomra használati tárgy, nem garázs disz lesz, az biztos. Egyedül a takaritásra forditandó időt sajnálom...