Ne bosszants!


Ne bosszants!
A montihoz / gravelhez meg még annál is kisebb súly kell.lacee írta: ↑2024.01.14., vas. 09:03Az biza igen![]()
Valahogy most amúgy sem mozgatja a fantáziám az országúti tekerés,jobban bejött mostanában az erdei ill. földutak,gátra fel és le stb….
Már-már gondolkoztam rajra,hogy piac lesz a Speciből….
Az biza igenasebestyen írta: ↑2024.01.14., vas. 08:36Az még a Mátrához kevés lesz.![]()
![]()
![]()
Az még a Mátrához kevés lesz.
há peeszelacee írta: ↑2024.01.13., szomb. 21:11Revi,legyél nagylelkű,add oda egy DKSI-s ifjú titánnak ahol a szülők nem pénzesek,hisz annyi szépet és jót adott a cég+az asszony sem kerülgeti és hallgatja a vázról szőtt történeteidrevox írta: ↑2024.01.13., szomb. 19:32csak mesélek. az angol haverom 24h elteltével nem reagált arra, hogy a hiányzó dolgokat össze kell szedni : D az axxony imáját meghallotta az Úrha valaki. az axxony rosszul van a sok kacattól, de erre azt mondta. sok vele a nyűg...
Szalon papa! hogy áll a cangád? nyomjál be képet. amint megvan (bár stravát meg se néztem, már lehet fent van)
![]()
Akár,ez még nincs szétszedeveasebestyen írta: ↑2024.01.13., szomb. 22:35Laciét is oda lehetne adni, elég lenne Neki egy kép a falra a gépről.![]()
Laciét is oda lehetne adni, elég lenne Neki egy kép a falra a gépről.
Revi,legyél nagylelkű,add oda egy DKSI-s ifjú titánnak ahol a szülők nem pénzesek,hisz annyi szépet és jót adott a cég+az asszony sem kerülgeti és hallgatja a vázról szőtt történeteidrevox írta: ↑2024.01.13., szomb. 19:32csak mesélek. az angol haverom 24h elteltével nem reagált arra, hogy a hiányzó dolgokat össze kell szedni : D az axxony imáját meghallotta az Úrha valaki. az axxony rosszul van a sok kacattól, de erre azt mondta. sok vele a nyűg...
Szalon papa! hogy áll a cangád? nyomjál be képet. amint megvan (bár stravát meg se néztem, már lehet fent van)
Cseppet se beteg egyik se
meg ultegra esetén egy 105ös sorral. vagy ultegra mix rendszerekel, pl fsa kurblival, de még sora szetthez is képesek voltam egy fsa verot rátenni. mostanra kisimult, de a hajtóműveknél az alsóbb szegmensben még mindig trükköznek néha.
az fix. már a vége.meg az egyszeri ember azt nézte, milyen váltó van hátulVinkler írta: ↑2024.01.12., pén. 19:13Most sem a csúcs szettet használjátok. A Dura, az XTR, meg a Superrecord mindig is baromi drága volt, kár azt nézni.
A mecha Ultegra, meg a 105 kategóriában talán a lánc volt csak olcsóbb, mint a váltók. Ezért raktak minden olcsóbb-közepes bringára magasabb szintű váltót, mint a komplett szett. Jól hangzott és viszonylag olcsó marketing volt.
Az lehet, bár pl xtr sose volt olcsó. Még montival, amikor 8as rendszerem volt és tetszett az xt shadows, nem adtak a bótban, mondván, ahhoz akkor vegyek 9es rendszert,mert csak úg,y lesz jó. Aztán a komplett rendszercsere már pénz voltVinkler írta: ↑2024.01.12., pén. 18:28A váltó az egyik legolcsóbb cucc.revox írta: ↑2024.01.12., pén. 17:56Pedig, hogy ment az altatás, ha lèpsz fel, kell új váltó is...pärt írta: ↑2024.01.12., pén. 15:44Az utolsó országúti hátsó váltó, ami nem kompatibilis az újabb fékváltókarokkal, az a 7400-as Dura, de a kortárs 6400, 1055 már a máig is használatos húzási aránnyal működik. Magyarán több, mint 30 éve szabvány. Például én is használtam 10-es 6600 Ultegra karokkal 9-es 7700 Dura hátsó váltót, ami egy generációval korábbi, de a fiam gépén is egy 8-as 105 fvk. mozgatott egy 10-es Ultegra váltót minden gond nélkül.
A váltó az egyik legolcsóbb cucc.revox írta: ↑2024.01.12., pén. 17:56Pedig, hogy ment az altatás, ha lèpsz fel, kell új váltó is...pärt írta: ↑2024.01.12., pén. 15:44Az utolsó országúti hátsó váltó, ami nem kompatibilis az újabb fékváltókarokkal, az a 7400-as Dura, de a kortárs 6400, 1055 már a máig is használatos húzási aránnyal működik. Magyarán több, mint 30 éve szabvány. Például én is használtam 10-es 6600 Ultegra karokkal 9-es 7700 Dura hátsó váltót, ami egy generációval korábbi, de a fiam gépén is egy 8-as 105 fvk. mozgatott egy 10-es Ultegra váltót minden gond nélkül.
Pedig, hogy ment az altatás, ha lèpsz fel, kell új váltó is...pärt írta: ↑2024.01.12., pén. 15:44Az utolsó országúti hátsó váltó, ami nem kompatibilis az újabb fékváltókarokkal, az a 7400-as Dura, de a kortárs 6400, 1055 már a máig is használatos húzási aránnyal működik. Magyarán több, mint 30 éve szabvány. Például én is használtam 10-es 6600 Ultegra karokkal 9-es 7700 Dura hátsó váltót, ami egy generációval korábbi, de a fiam gépén is egy 8-as 105 fvk. mozgatott egy 10-es Ultegra váltót minden gond nélkül.