Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!

Kerékpározás

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3895
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4989
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Neki nincs sok, szerintem adakozzanak a géphalmozók. :kapdelm:
Laci fog tekerni, csak kivárja az értelmesebb időjárást. :rolleyes:

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6126
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7548
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

pärt írta:
2024.01.13., szomb. 22:27
A legszebb sport a más faszánkójával verni a csalánt. :D
Laciét is oda lehetne adni, elég lenne Neki egy kép a falra a gépről. ;peace;
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3895
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4989
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

A legszebb sport a más faszánkójával verni a csalánt. :D

Avatar
lacee
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2776
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 1149

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »

revox írta:
2024.01.13., szomb. 19:32
csak mesélek. az angol haverom 24h elteltével nem reagált arra, hogy a hiányzó dolgokat össze kell szedni : D az axxony imáját meghallotta az Úr :D ha valaki. az axxony rosszul van a sok kacattól, de erre azt mondta. sok vele a nyűg...

Szalon papa! hogy áll a cangád? nyomjál be képet. amint megvan (bár stravát meg se néztem, már lehet fent van :rolleyes: )
Revi,legyél nagylelkű,add oda egy DKSI-s ifjú titánnak ahol a szülők nem pénzesek,hisz annyi szépet és jót adott a cég+az asszony sem kerülgeti és hallgatja a vázról szőtt történeteid :D

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13784
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4321
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2024.01.13., szomb. 20:03
Tartsd meg. ;) 5170cf0c0108b8d6939ffc52e6bd213b~2.jpgScreenshot_2024-01-13-19-59-28-49_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
Cseppet se beteg egyik se :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3895
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4989
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Tartsd meg. ;)
5170cf0c0108b8d6939ffc52e6bd213b~2.jpg
5170cf0c0108b8d6939ffc52e6bd213b~2.jpg (68.85 KiB) Megtekintve 674 alkalommal
Screenshot_2024-01-13-19-59-28-49_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13784
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4321
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

csak mesélek. az angol haverom 24h elteltével nem reagált arra, hogy a hiányzó dolgokat össze kell szedni :D az axxony imáját meghallotta az Úr :D ha valaki. az axxony rosszul van a sok kacattól, de erre azt mondta. sok vele a nyűg...

Szalon papa! hogy áll a cangád? nyomjál be képet. amint megvan (bár stravát meg se néztem, már lehet fent van :rolleyes: )
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13784
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4321
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2024.01.12., pén. 20:38
Míg valamennyire követtem, addig montiknál teljesen általános volt az XT hátsó váltó, minden más Alivio, Acera, meg szérián kívüli szutyok. Országútinál ez nem volt ilyen szintű, legfeljebb egy kicsit hígították a szettet egy házimárkás fékkel, hajtóművel.
meg ultegra esetén egy 105ös sorral. vagy ultegra mix rendszerekel, pl fsa kurblival, de még sora szetthez is képesek voltam egy fsa verot rátenni. mostanra kisimult, de a hajtóműveknél az alsóbb szegmensben még mindig trükköznek néha.
montinál nagyjából amit Vinkler mond. acerára tettek egy deore váltót

végülis mindegy, mára profik lettünk, de engem azért kiscsikókoromban jól be tudtak forgatni és még rösteltem is megkérdezni bárkitől, ha ennyire tufa vagyok, hogy ezt se tudom :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3895
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4989
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Míg valamennyire követtem, addig montiknál teljesen általános volt az XT hátsó váltó, minden más Alivio, Acera, meg szérián kívüli szutyok. Országútinál ez nem volt ilyen szintű, legfeljebb egy kicsit hígították a szettet egy házimárkás fékkel, hajtóművel.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13784
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4321
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Vinkler írta:
2024.01.12., pén. 19:13
Most sem a csúcs szettet használjátok. A Dura, az XTR, meg a Superrecord mindig is baromi drága volt, kár azt nézni.
A mecha Ultegra, meg a 105 kategóriában talán a lánc volt csak olcsóbb, mint a váltók. Ezért raktak minden olcsóbb-közepes bringára magasabb szintű váltót, mint a komplett szett. Jól hangzott és viszonylag olcsó marketing volt.
az fix. már a vége.meg az egyszeri ember azt nézte, milyen váltó van hátul :D valamiért az volt a legbeszédesebb a full amatőrök nk. de nem értem miért gondolkodik.gif
montinál engem pont érintett, mert elkedztem megvenni az xtr cuccokat, aztán jól összavavartak, aztán már nem érdekelt. pont a 8sp és 9váltás környékén vettem montit, de még 8as volt, majd rá jöttek a 9esek, aztán mai napg 8as mardt, csak hajtóművet vettem xt-t 9sp, hogy az már integrált. kerékagyak voltak meg xtr, de feladtam, mert nem láttam át az erdőt :D
de mint írottam, engem nem az zavart, hogy a váltót megvenni, hanem az, hogy nem vettem értelmes 9es váltót, mondván. hogy az nem fog működni a 8-asban. márha, érthető :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 13979
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8923
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Most sem a csúcs szettet használjátok. A Dura, az XTR, meg a Superrecord mindig is baromi drága volt, kár azt nézni.
A mecha Ultegra, meg a 105 kategóriában talán a lánc volt csak olcsóbb, mint a váltók. Ezért raktak minden olcsóbb-közepes bringára magasabb szintű váltót, mint a komplett szett. Jól hangzott és viszonylag olcsó marketing volt.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13784
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4321
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

azért most rákeretem. dura 9100 is 80-90ezer volt, azért az se olcsó. a vilany nyilán agyatlan plusz költésként jelentkezik és plusz hibaforrást hordoz, teipla áron, ráadásul a mechanikus informatívabb.p, ha határon kergetjük és fontos érezni a váltás minden rezdülését.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13784
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4321
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Vinkler írta:
2024.01.12., pén. 18:28
revox írta:
2024.01.12., pén. 17:56
pärt írta:
2024.01.12., pén. 15:44
Az utolsó országúti hátsó váltó, ami nem kompatibilis az újabb fékváltókarokkal, az a 7400-as Dura, de a kortárs 6400, 1055 már a máig is használatos húzási aránnyal működik. Magyarán több, mint 30 éve szabvány. Például én is használtam 10-es 6600 Ultegra karokkal 9-es 7700 Dura hátsó váltót, ami egy generációval korábbi, de a fiam gépén is egy 8-as 105 fvk. mozgatott egy 10-es Ultegra váltót minden gond nélkül.
Pedig, hogy ment az altatás, ha lèpsz fel, kell új váltó is...
A váltó az egyik legolcsóbb cucc.
Az lehet, bár pl xtr sose volt olcsó. Még montival, amikor 8as rendszerem volt és tetszett az xt shadows, nem adtak a bótban, mondván, ahhoz akkor vegyek 9es rendszert,mert csak úg,y lesz jó. Aztán a komplett rendszercsere már pénz volt :D merha, már hátsó váltókart cserélsz, illik elsőt is (optika, párosan szép), de akkor első váltót is. Xal, húzott az magàval mindent,közben meg akkor mégse :)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3895
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4989
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Vinkler írta:
2024.01.12., pén. 18:28
A váltó az egyik legolcsóbb cucc.
Volt, míg belé nem bútt a delej. Most már negyedmillió egy hátsó váltó, vígasztalásul minden egyéb is beteg áron van.
De ja, hagyományos mechanikushoz tényleg nem tétel.

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 13979
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8923
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

revox írta:
2024.01.12., pén. 17:56
pärt írta:
2024.01.12., pén. 15:44
Az utolsó országúti hátsó váltó, ami nem kompatibilis az újabb fékváltókarokkal, az a 7400-as Dura, de a kortárs 6400, 1055 már a máig is használatos húzási aránnyal működik. Magyarán több, mint 30 éve szabvány. Például én is használtam 10-es 6600 Ultegra karokkal 9-es 7700 Dura hátsó váltót, ami egy generációval korábbi, de a fiam gépén is egy 8-as 105 fvk. mozgatott egy 10-es Ultegra váltót minden gond nélkül.
Pedig, hogy ment az altatás, ha lèpsz fel, kell új váltó is...
A váltó az egyik legolcsóbb cucc.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13784
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4321
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2024.01.12., pén. 15:44
Az utolsó országúti hátsó váltó, ami nem kompatibilis az újabb fékváltókarokkal, az a 7400-as Dura, de a kortárs 6400, 1055 már a máig is használatos húzási aránnyal működik. Magyarán több, mint 30 éve szabvány. Például én is használtam 10-es 6600 Ultegra karokkal 9-es 7700 Dura hátsó váltót, ami egy generációval korábbi, de a fiam gépén is egy 8-as 105 fvk. mozgatott egy 10-es Ultegra váltót minden gond nélkül.
Pedig, hogy ment az altatás, ha lèpsz fel, kell új váltó is...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3895
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4989
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Az utolsó országúti hátsó váltó, ami nem kompatibilis az újabb fékváltókarokkal, az a 7400-as Dura, de a kortárs 6400, 1055 már a máig is használatos húzási aránnyal működik. Magyarán több, mint 30 éve szabvány. Például én is használtam 10-es 6600 Ultegra karokkal 9-es 7700 Dura hátsó váltót, ami egy generációval korábbi, de a fiam gépén is egy 8-as 105 fvk. mozgatott egy 10-es Ultegra váltót minden gond nélkül.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13784
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4321
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

lacee írta:
2024.01.12., pén. 13:22
Szalon írta:
2024.01.11., csüt. 23:42
Úgy néz ki, a kirakós utolsó darabja is megérkezett, hétvégén kezdem a váz kerámia kezelésével, aztán majd ahogy időm engedi, szépen lassan összerakosgatom.
Szokásos Campa cuccok lesznek hozzá?
nem, sun run, vagy miaz,amit nemrég a görgősbicajra vettem :D :fekverohog: azzal azért elő kellett venni minden rejtett tartalékot,hogy jó legyen :D

azt meséltem egyébként,hogy a HG rendszerű 10-es váltókar, milyen szépen húzza végig a soron az elvileg 8as váltót? madzsarul akkor itt nincs semmi vajákosság, ha a HG húzású karok egyformán jól húzzák azt a váltót, ha 8as, ha 10-es... nem,mintha ez ma már sokat jelentene, de régen ment az altatás,hogy a 10-eshez csak 10-es jó.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
lacee
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2776
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 1149

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »

Szalon írta:
2024.01.11., csüt. 23:42
Úgy néz ki, a kirakós utolsó darabja is megérkezett, hétvégén kezdem a váz kerámia kezelésével, aztán majd ahogy időm engedi, szépen lassan összerakosgatom.
Szokásos Campa cuccok lesznek hozzá?

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13784
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4321
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

lacee írta:
2024.01.12., pén. 13:12
revox írta:
2024.01.12., pén. 12:50
pärt írta:
2024.01.12., pén. 09:46
Lehetőleg angolul,
ja, az angolhoz :D
először angolul dobta t,hogy mi a méret. de épp ültem fel a görgőre,így lexartam. aztán,mire megéztem, már rámírt gugli fordítós magyarsággal, hogy "hé haver!" mennyi a méret :rolleyes:
20+kupak :D
:D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
lacee
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2776
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 1149

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »

revox írta:
2024.01.12., pén. 12:50
pärt írta:
2024.01.12., pén. 09:46
Lehetőleg angolul,
ja, az angolhoz :D
először angolul dobta t,hogy mi a méret. de épp ültem fel a görgőre,így lexartam. aztán,mire megéztem, már rámírt gugli fordítós magyarsággal, hogy "hé haver!" mennyi a méret :rolleyes:
20+kupak :D

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13784
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4321
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2024.01.12., pén. 09:46
Lehetőleg angolul,
ja, az angolhoz :D
először angolul dobta t,hogy mi a méret. de épp ültem fel a görgőre,így lexartam. aztán,mire megéztem, már rámírt gugli fordítós magyarsággal, hogy "hé haver!" mennyi a méret :rolleyes:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13784
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4321
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2024.01.12., pén. 09:46
revox írta:
2024.01.12., pén. 09:26
... de hogy mondjam meg egy ilyen embernek, hogy OK, de akkor fizesd ki a vázat, aztán a többit majd összevásároljuk együtt :smile51: :smile51: :smile51:
Lehetőleg angolul, hogy megértse. Nem hiszem, hogy otthon neki puszira összedobnak egy eladó vázra egy gépet, aztán majd hátha tényleg meg is veszi. Brexit ide vagy oda, ott sem hülye mindenki.
moat írtam neki, hogy nekem váz van meg kerék,oszt a többit segítek szívesen, de az egy külön buli és a segítés+készrhúzás benne van a váz árában
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13784
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4321
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Rotox írta:
2024.01.12., pén. 10:16
revox írta:
2024.01.12., pén. 09:26
...komplett kellene a bicaj :smile51: :smile51: :smile51: nincs váltószettem és kerekem is mind szingó...
Lehet, én vagyok vak, vagy értek félre valamit (a hirdetésben is azt írod, hogy csak váltószett kell); fékek? gondolkodik.gif Vagy azért nem írod, mert az "nem tétel"?

Szerintem nyugodtan mondd meg, hogy fizesse ki a vázat, stb., utáni közösen kiválasztjátok a többi cuccot, és össze is rakod neki. Egy helyben lévő és valószínűleg nem is csóró (bár sokszor azok a legfillérb@szóbbak... :smile29:) vevőjelöltet kár volna lerázni.
mer azt elfelejtettem :D 30ezer Ft a két fék kb... tudod,alföldi gyerek nem sokat fékez :D

amúgy tegnap raktam össze, a kép nem adja, de röhögtem magamban, hogy még meg kell marketingelni 200-ért, azt, ahol csak a most tiger k1, vagy a miatököm az a kormány új áron 90ezer :D és az csak az ajándék. nézegettem a vázat, az alsócsövön egy kavicsfelverődés, kisebb karc sincs, mint ami vatta új. a hátsó kerékbefogatásánál van a festék itt-ott picit lekopva a kerék a ki-berakástól, de eddig észre se vettem. mellé olyan baxott gyors váz,mint a fene. közép és fejrész ugyanúgy muffolt, mint a colnago c64, így jó erős a kritikus pontokon, csak itt egybe van csiszolva a vázcsővel, ha már ajeróbike. egyébként nem aero. 2014 után lett a reacto aero. nehezebb,lomhább,fő attrakciója a sík gyors tempó. ez semi-aero, mint a ma divatos vázak mindegyike, ez rúgja felfele is rendesen. már gondolkodtam rajta, hogy a youtube nyilvánossága előtt szétverem kisfejszével, mintegy tiltakozásképp :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
Rotox
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2079
Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
Értékelés: 1260
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Rotox »

revox írta:
2024.01.12., pén. 09:26
...komplett kellene a bicaj :smile51: :smile51: :smile51: nincs váltószettem és kerekem is mind szingó...
Lehet, én vagyok vak, vagy értek félre valamit (a hirdetésben is azt írod, hogy csak váltószett kell); fékek? gondolkodik.gif Vagy azért nem írod, mert az "nem tétel"?

Szerintem nyugodtan mondd meg, hogy fizesse ki a vázat, stb., utáni közösen kiválasztjátok a többi cuccot, és össze is rakod neki. Egy helyben lévő és valószínűleg nem is csóró (bár sokszor azok a legfillérb@szóbbak... :smile29:) vevőjelöltet kár volna lerázni.

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”