Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!

Kerékpározás

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13778
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4320
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2024.01.08., hétf. 21:22
Az X8 kicsit érzelemdúsabb, áramlóbb hangon duruzsol hajtáskor, míg a dekás tízsebességes egy precízebb, ugyanakkor kissé technicista kerregést produkál. Jobban odabax, de érzed, hogy a pedál odarúgásánál a bekattanásban nincs ott a kellő dög, a vázon végigfutó rezgés nem markolja meg és tépi ki a szíved. Melyik a jobb? Nehéz kérdés, mindenképp együtt kell élni velük. Felszínes, pár száz kilométeres benyomások könnyen bevisznek az erdőbe, aztán azon kapjuk magunkat, hogy egy nap, valahol Hajdúszoboszló alatt rémesen vágyódni kezdünk a régi nyolcsebességes analógos ízű láncunk után.
Nehéz sport ez.
azért agyalj el rajta, hogy ugyanazon kazettán egyik esetben 8, míg másik esetben 10 lánckerék van, melyiknek lesz jobb a febontása, színmélysége? naugye...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13778
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4320
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

asebestyen írta:
2024.01.08., hétf. 21:02
revox írta:
2024.01.08., hétf. 17:24
előtte X8 volt rajta, a nikkel bevonatos, nem állítom,hogy érzek eltérést.
Ez a hülye hifizés teljesen tönkretesz Téged, Revi! :rolleyes: :D
:D :fekverohog:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13778
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4320
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2024.01.08., hétf. 18:48
Szerintem a képen Revi(az alacsonyabb) és Asebi (a magasabb) látható álruhában a tanítványukkal. Revi felel a bringaprecizitásért/kezelésért, Ákos a feladatok személyre szabásáért és annak pontos végrehajtásáért. Ha valami nem stimmel, kéznél a fenyítőeszköz 31_1_21.gif
A faszinak tuti jó az anyagcseréje és a zsírszázaléka sem több 2-nél. :fekverohog:
pont a kicsit szúrtam ki, milyen matekzseni tekintete van :tutiok:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3887
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4981
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Az X8 kicsit érzelemdúsabb, áramlóbb hangon duruzsol hajtáskor, míg a dekás tízsebességes egy precízebb, ugyanakkor kissé technicista kerregést produkál. Jobban odabax, de érzed, hogy a pedál odarúgásánál a bekattanásban nincs ott a kellő dög, a vázon végigfutó rezgés nem markolja meg és tépi ki a szíved. Melyik a jobb? Nehéz kérdés, mindenképp együtt kell élni velük. Felszínes, pár száz kilométeres benyomások könnyen bevisznek az erdőbe, aztán azon kapjuk magunkat, hogy egy nap, valahol Hajdúszoboszló alatt rémesen vágyódni kezdünk a régi nyolcsebességes analógos ízű láncunk után.
Nehéz sport ez.

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6123
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7545
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

revox írta:
2024.01.08., hétf. 17:24
előtte X8 volt rajta, a nikkel bevonatos, nem állítom,hogy érzek eltérést.
Ez a hülye hifizés teljesen tönkretesz Téged, Revi! :rolleyes: :D
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5691
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3524

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Szerintem a képen Revi(az alacsonyabb) és Asebi (a magasabb) látható álruhában a tanítványukkal. Revi felel a bringaprecizitásért/kezelésért, Ákos a feladatok személyre szabásáért és annak pontos végrehajtásáért. Ha valami nem stimmel, kéznél a fenyítőeszköz 31_1_21.gif
A faszinak tuti jó az anyagcseréje és a zsírszázaléka sem több 2-nél. :fekverohog:

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3887
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4981
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

revox írta:
2024.01.08., hétf. 17:15
Rotox írta:
2024.01.07., vas. 14:14

29,350 km.
Chain never cleaned and changed only once.
nesze neked KMC :D
Ahol a kerékpárműszerész cimbik kalasnyikovval állnak be veled egy közös fotóhoz, ott bőven 1% feletti nyúlás is megengedett. :D
Túl azon, hogy durva hangja lehetett a láncnak, annyi tudomány azért lehet mögötte, hogy ha nincs lehetőség a rendszeres mosásra, akkor a dzsuvára ráolajozás többet árt, mint a kenés hiánya. Az olajos, homokos, saras zagy ideális csiszolóanyag.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13778
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4320
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

apropó kmc...
nemrég vettem a görgős keróra deathlonból láncot. gyanús volt a lánszemek kialakítása, aztán ráolvasva kiderült, a kmc gyártja nekik, csak töredékáron, igaz, semmi csillivilli bevonat. nem emlékszem,de valami 8 ezer körül volt a 10-es lánc. nyúzom egy ideje (na jó,barokkos túlzás, de ment már eleget), de nemigazán találok rá panaszt. a gyári zsírja nagyon büdös volt. Kicsit hígítottam olajjal (lusta voltam kimosni). Még bűzlött vagy 2-3 alkalommal, de szerintem elmúlt. ez kint nem annyira érdekes, de szobában volt szaga :D ami a lényeg, ez ennyiért azért elég jó láncnak tűnik. előtte X8 volt rajta, a nikkel bevonatos, nem állítom,hogy érzek eltérést. váltó is szépen fut vele, best buy

bocs, 7ezer
https://www.decathlon.hu/p/10-sebessege ... mc=8555637
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13778
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4320
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Rotox írta:
2024.01.07., vas. 14:14

29,350 km.
Chain never cleaned and changed only once.
nesze neked KMC :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
Rotox
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2078
Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
Értékelés: 1253
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Rotox »

pärt írta:
2024.01.07., vas. 14:23
Naponta 60 kilométer kellemes, ráérős, van idő barátkozni a helyi tevékkel. Figyelemre méltó a hajtókar feletti árnyékoló, gondolom a szandálos tekerésnél védi a lábat a szénné égéstől.
Ahogy elnézem, nem csak a tevékkel barátkozott. És a szandál is stimmel. Amúgy olasz a srác, Nápoly mellől (a középső).
Csatolmányok
Nicola.jpg

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3887
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4981
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Naponta 60 kilométer kellemes, ráérős, van idő barátkozni a helyi tevékkel. Figyelemre méltó a hajtókar feletti árnyékoló, gondolom a szandálos tekerésnél védi a lábat a szénné égéstől.

Avatar
Rotox
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2078
Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
Értékelés: 1253
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Rotox »

pärt írta:
2024.01.04., csüt. 10:01
... Én ilyen kihívást legfeljebb a napsütötte délen vállalnék. ...
Ilyen esetleg? Nekem egyre jobban birizgálják a fantáziámat az ilyen és hasonló sztorik (Bicycle Travellers FB csoportból lopva, önkényes rövidítések és kiemelés tőlem):
Period: from 02/09/2022 to 26/12/2023
...
480 days, 29,350 km. Countries visited, even several times: Italy, San Marino, Slovenia, Croatia, Bosnia, Serbia, Kosovo, Macedonia, Bulgaria, Turkey, Kurdistan, Iraq, Kuwait, Saudi Arabia, Emirates, Oman, Emirates, Saudi Arabia, Qatar, Saudi Arabia , Kuwait, Iraq, Iran, Afghanistan, Tajikistan, Uzbekistan, Kazakhstan, Russia, Georgia, Turkey, Bulgaria, Romania, Hungary, Slovenia, Italy.
...
Tires changed only once.
Chain never cleaned and changed only once.
Rear chassis, in aluminium, broken 3 times, once in Iran and twice in Afghanistan. Welded."
Csatolmányok
Afganisztán.jpg

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13778
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4320
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Szalon írta:
2024.01.04., csüt. 09:49
pärt írta:
2023.12.31., vas. 21:26
Összejött az 500?
Jaja, 1 kis szépséghibával, 66km bent történt... a többi kint, kb fele esőben... Hezitáltam, hogy még azt a 66km-t letekerem kint, de inkább snowboardozni mentem helyette... :rolleyes: Kell vmit hagyni jövőre is... :D
szobában tartott, nemdohányzó :D ;peace;
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3887
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4981
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Szalon írta:
2024.01.04., csüt. 09:49

Jaja, 1 kis szépséghibával, 66km bent történt... a többi kint, kb fele esőben... Hezitáltam, hogy még azt a 66km-t letekerem kint, de inkább snowboardozni mentem helyette... :rolleyes: Kell vmit hagyni jövőre is... :D
Felmentelek. :D Én ilyen kihívást legfeljebb a napsütötte délen vállalnék.
Nem olvastam részletesen, hogy is néz ki pontosan ez az egész: azt hittem négy fal közti kilométerekkel is érvényes. :rolleyes:

Online
Avatar
Szalon
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 967
Csatlakozott: 2011.11.14., hétf. 13:09
Értékelés: 1498
Tartózkodási hely: Basel

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Szalon »

pärt írta:
2023.12.31., vas. 21:26
Összejött az 500?
Jaja, 1 kis szépséghibával, 66km bent történt... a többi kint, kb fele esőben... Hezitáltam, hogy még azt a 66km-t letekerem kint, de inkább snowboardozni mentem helyette... :rolleyes: Kell vmit hagyni jövőre is... :D
Csatolmányok
dirty2.jpg
dirty.jpg
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6123
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7545
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

Hátha érdekel valakit, hogy melyik zónában mennyi időt érdemes tölteni és az mit fejleszt, Andy Coggan zónázás. A 6. zóna, anaerobic capacity nincs benne valamiért, de könnyen kikövetkeztethető az előtte-utána zónákból. :)
Csatolmányok
Andy Cogan zones.png
Andy Cogan zones.png (229.62 KiB) Megtekintve 769 alkalommal
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5691
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3524

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

pärt írta:
2024.01.02., kedd 17:25

(Azért a zombi apokalipszisra felkészülve nekem is van még két acélvázam a férfibarlang tetőgerendáira feldobva. :D )IMG20231231091152.jpg
A szoba másik felét mutasd meg, ahol a 2 tartalék titánváz van 31_1_21.gif

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3887
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4981
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Valószínűleg egy nem lerúgott darabot keresett, és ilyen korú acélváznál nem egyszerű pont ideális méretben olyat találni. Azért acélvázat ma már inkább szerelemből használnak, az meg köztudottan vak, de legalábbis a külcsín vezérli. :D
De mint írtam, a gond inkább a rugalmassággal lehet. A Columbus SLX, pláne a sima SL csövek kb. eddig a méretig alkalmasak, nagyobb bringásoknak már vagy vegyesen vagy kizárólag a nagyobb vázméretekhez kifejlesztett, azonos alapanyagú, de robosztusabb SPX csövekből készült váz való.
(Azért a zombi apokalipszisra felkészülve nekem is van még két acélvázam a férfibarlang tetőgerendáira feldobva. :D )
IMG20231231091152.jpg

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13778
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4320
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Rotox írta:
2024.01.02., kedd 16:56
pärt írta:
2024.01.02., kedd 16:21
...
(Ja, a kérdésből nem derült ki, hogy kinek találtatott kicsinek; ha nem a mostani gazdiról, hanem rólad van szó, akkor egyértelműen nagy.)
Nyilván nem magamra gondoltam, pusztán az arányok (stucni, nyeregcső) tűntek furcsának nekem (is).

Az ilyen miért nem jár mondjuk 61-es vázzal? :D gondolkodik.gif
azért mert az arányok jók neki. így néz ki egy méretes brenga. de lehet,már nincs ebből nagyobb :D
ja, a pinarellon én használok 120as stucnit... ha ez 130...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
Rotox
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2078
Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
Értékelés: 1253
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Rotox »

pärt írta:
2024.01.02., kedd 16:21
...
(Ja, a kérdésből nem derült ki, hogy kinek találtatott kicsinek; ha nem a mostani gazdiról, hanem rólad van szó, akkor egyértelműen nagy.)
Nyilván nem magamra gondoltam, pusztán az arányok (stucni, nyeregcső) tűntek furcsának nekem (is).

Az ilyen miért nem jár mondjuk 61-es vázzal? :D gondolkodik.gif

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3887
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4981
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Szemre 57cm körüli váz, 130-140 körüli stucnival, gazdi a két métert karcolhatja alulról vagy kicsit tán magasabb is, de a dereka még nagyon jól hajlik. Szerintem ha nem rúgja ki térddel a fogait, akkor simán jó lehet. Más kérdés, hogy ekkora benga fickó alatt egy ilyen csirke acélváz+stucni+alapméretes kormány úgy hajladozik, mint liliomszál a nyári szellőtől.

(Ja, a kérdésből nem derült ki, hogy kinek találtatott kicsinek; ha nem a mostani gazdiról, hanem rólad van szó, akkor egyértelműen nagy.)

Avatar
Rotox
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2078
Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
Értékelés: 1253
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Rotox »

Az okkult tudományoktól vissza a földhözragadt matériumhoz: a Steel is real FB csoport hozzászólói szerint túl kicsi ez a váz. Revi? :D
(Amúgy tényleg komolyan érdekel a véleményetek - és nem-nem, továbbra sem vásárolni akarok. :smile53:)
Csatolmányok
Eddy Merckx.jpg
Eddy Merckx.jpg (121.6 KiB) Megtekintve 738 alkalommal

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6123
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7545
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

revox írta:
2024.01.02., kedd 11:08
az nem rossz azért. már a B ketgória. ott előfordul mindenféle emberke és sokan tökélyre fejlesztik a Zwiftes versenyeken való részvételt, ami nem minden esetben azonos a valós, utcai harcokkal. ha korábban versenyeztek pl, akkor olyan versenyrutinjuk van,amit zwiften is tudnak érvényesíteni és jól ismerik a testük viselkedését versenyszituban. ismerik a rövid és hosszútávú regenerációjukat és ennek tükrében teszik be a munkát. Ha lenne vagy 5 év versenytapasztalatod, vélhetően előrébb mennél. ha a mániákusan zwiftre kihegyezett rendszer találkozik a versenyrutinnal, ott előkerülhetnek ám keményfaxú gádzsók :) nameg, a csalók... há kiazisten megy fel az alpe du zwiftre 49-el? mer kb olyan tempóval tartják a kom-ot :D szerintem itt van olyan csoport is,akik arra játszanak, hogy tudják kitrükközni a szoftvert és állítanak be olyan kom-okat, ami lehetetlen. a top-okat nem is szoktam nezni, se zwift,se strava, csak a saját adataimat. ha jól csinálnak statisztikát, a kiugróan alacsony és magas részeket le kell vágni és az értelmes tartományt átlagolni, csak az a baj, felfele nehéz meghúzni a határt,hol vágják el. látva a sok lehetelen időt a segmenteken, azt gondolom, elég torzak ezek a statisztikák
A normális versenyek ellenőrzöttek. Persze csalás mindig, mindenhol van, mert az emberek mindig többet akarnak mutatni, mint amennyi a tarsolyban van. Aztán az ennyire hülyék csak kinevettetik magukat, akik 49-es átlagot csinálnak felfelé. Gondolom testtömegnek be van írva 10-15kg, aztán privat az account.
Én bizonyos feladatokhoz, mérésekhez szoktam versenyen elindulni Zwiften, 2023-ban talán 2x fordult elő. :D Zwiften se szeretnék versenyezni, rutint szerezni benne, pláne nem. Én jó sejtanyagcserét akarok építeni és fenntartani amíg lehet, nem szétcseszni magam. ;peace;
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13778
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4320
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

az nem rossz azért. már a B ketgória. ott előfordul mindenféle emberke és sokan tökélyre fejlesztik a Zwiftes versenyeken való részvételt, ami nem minden esetben azonos a valós, utcai harcokkal. ha korábban versenyeztek pl, akkor olyan versenyrutinjuk van,amit zwiften is tudnak érvényesíteni és jól ismerik a testük viselkedését versenyszituban. ismerik a rövid és hosszútávú regenerációjukat és ennek tükrében teszik be a munkát. Ha lenne vagy 5 év versenytapasztalatod, vélhetően előrébb mennél. ha a mániákusan zwiftre kihegyezett rendszer találkozik a versenyrutinnal, ott előkerülhetnek ám keményfaxú gádzsók :) nameg, a csalók... há kiazisten megy fel az alpe du zwiftre 49-el? mer kb olyan tempóval tartják a kom-ot :D szerintem itt van olyan csoport is,akik arra játszanak, hogy tudják kitrükközni a szoftvert és állítanak be olyan kom-okat, ami lehetetlen. a top-okat nem is szoktam nezni, se zwift,se strava, csak a saját adataimat. ha jól csinálnak statisztikát, a kiugróan alacsony és magas részeket le kell vágni és az értelmes tartományt átlagolni, csak az a baj, felfele nehéz meghúzni a határt,hol vágják el. látva a sok lehetelen időt a segmenteken, azt gondolom, elég torzak ezek a statisztikák
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6123
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7545
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

revox írta:
2024.01.02., kedd 10:06
asebestyen írta:
2024.01.02., kedd 09:07
revox írta:
2024.01.02., kedd 08:59
azért az az 57 egy 18-20 éves, közepesen edzett hazai versenyző adata kb :) rizsabajnok :D
Akinek 18-20 évesen 57 csak a VO2-je, az nagyon messze kerülje el a versenypályákat. :)
közepesen edzett, hazai :) (persze,azok úgy elvernek minket, mint a sicc :D )

U17 vagy U19-es gyereknek a 62-64 már igen jó volt. jelenleg az epronexben tolja, annyira volt elég (meg néhány korosztályos baknoki címre). de biztos függ attól is,hogy van mérve. viszonyításnak, ahova mi bükkszentlászló-bükkszentkereszt Parttal, igaz már kissé megtörve,de 20 percen túl mentünk fel, srác 12perc körül :D
majd megkérdezem soós olit, mennyi neki. u19-es,elág erős fiú most nálunk. 60kg és 300 körül van az ftp-je :D

Te vagy bika :smile53:
Az enyém csak egy kalkulált érték, nem mért, mint írtam. Egyrészt a Garmin, másrészt a Zwift által rögzített értékek és a felhasználóktól begyűjtött adatok alapján kalkulálva. A Garmin a kinti GPS-szel is rögzített adatok alapján, a Zwift pedig a görgőzések alapján. Kb ugyanazokat a számokat írják. A Zwift B kategóriába tesz. Egy B kategóriás Zwift versenyen a középmezőnyre vagyok jó.
A VO2 max is csak egy paraméter a sok közül, nem minden, de igen fontos.
Buruckinál van olyan master 2 vagy 3-as versenyző, aki még most is 5 feletti W/kg-t tud.
No, de ami beszédes, az a power profilom TP-n, mert az minden edzést és rögzített max teljesítményt tartalmaz . :) Íme:
.
Power profil.png
Power profil.png (30.79 KiB) Megtekintve 765 alkalommal
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”