téli álom, majd felmegyNekem Polar Vantage V2 méri/becsüli a VO2maxot, ott (nekem) 43 fölött már elit kategória van.
Szeptemberben még 54-56 között volt, most 50-52.
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Békés, boldog karácsonyt kíván mindenkinek az AVX team!
Kerékpározás
Re: Kerékpározás
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Nekem Polar Vantage V2 méri/becsüli a VO2maxot, ott (nekem) 43 fölött már elit kategória van.
Szeptemberben még 54-56 között volt, most 50-52.
[/quote]
Nekem Garmin Hrm Tri van. Most, hogy még nem olyan jellegű a munka, nekem is 49-51. Tavaly alapozás után 55-57, de már március vége,április eleje után nem tudtam edzeni. Idén töltöm be az 50-et. Kíváncsi leszek.
- aladin66
- Kezdő Fórumlakó

- Hozzászólások: 284
- Csatlakozott: 2018.10.24., szer. 16:39
- Értékelés: 46
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Kerékpározás
Anélkül, hogy értenék hozzá; a Garmin szerint... 
[/quote]
Nekem Polar Vantage V2 méri/becsüli a VO2maxot, ott (nekem) 43 fölött már elit kategória van.
Szeptemberben még 54-56 között volt, most 50-52.
[/quote]
Nekem Polar Vantage V2 méri/becsüli a VO2maxot, ott (nekem) 43 fölött már elit kategória van.
Szeptemberben még 54-56 között volt, most 50-52.
Re: Kerékpározás
azért agyalj el rajta, hogy ugyanazon kazettán egyik esetben 8, míg másik esetben 10 lánckerék van, melyiknek lesz jobb a febontása, színmélysége? naugye...pärt írta: ↑2024.01.08., hétf. 21:22Az X8 kicsit érzelemdúsabb, áramlóbb hangon duruzsol hajtáskor, míg a dekás tízsebességes egy precízebb, ugyanakkor kissé technicista kerregést produkál. Jobban odabax, de érzed, hogy a pedál odarúgásánál a bekattanásban nincs ott a kellő dög, a vázon végigfutó rezgés nem markolja meg és tépi ki a szíved. Melyik a jobb? Nehéz kérdés, mindenképp együtt kell élni velük. Felszínes, pár száz kilométeres benyomások könnyen bevisznek az erdőbe, aztán azon kapjuk magunkat, hogy egy nap, valahol Hajdúszoboszló alatt rémesen vágyódni kezdünk a régi nyolcsebességes analógos ízű láncunk után.
Nehéz sport ez.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
pont a kicsit szúrtam ki, milyen matekzseni tekintete vanAAttila írta: ↑2024.01.08., hétf. 18:48Szerintem a képen Revi(az alacsonyabb) és Asebi (a magasabb) látható álruhában a tanítványukkal. Revi felel a bringaprecizitásért/kezelésért, Ákos a feladatok személyre szabásáért és annak pontos végrehajtásáért. Ha valami nem stimmel, kéznél a fenyítőeszköz
A faszinak tuti jó az anyagcseréje és a zsírszázaléka sem több 2-nél.![]()
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- pärt
- Őslakos

- Hozzászólások: 4096
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5221
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Az X8 kicsit érzelemdúsabb, áramlóbb hangon duruzsol hajtáskor, míg a dekás tízsebességes egy precízebb, ugyanakkor kissé technicista kerregést produkál. Jobban odabax, de érzed, hogy a pedál odarúgásánál a bekattanásban nincs ott a kellő dög, a vázon végigfutó rezgés nem markolja meg és tépi ki a szíved. Melyik a jobb? Nehéz kérdés, mindenképp együtt kell élni velük. Felszínes, pár száz kilométeres benyomások könnyen bevisznek az erdőbe, aztán azon kapjuk magunkat, hogy egy nap, valahol Hajdúszoboszló alatt rémesen vágyódni kezdünk a régi nyolcsebességes analógos ízű láncunk után.
Nehéz sport ez.
Nehéz sport ez.
Online
- asebestyen
- V.I.P.

- Hozzászólások: 6271
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7828
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Ez a hülye hifizés teljesen tönkretesz Téged, Revi!
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok
Re: Kerékpározás
Szerintem a képen Revi(az alacsonyabb) és Asebi (a magasabb) látható álruhában a tanítványukkal. Revi felel a bringaprecizitásért/kezelésért, Ákos a feladatok személyre szabásáért és annak pontos végrehajtásáért. Ha valami nem stimmel, kéznél a fenyítőeszköz 
A faszinak tuti jó az anyagcseréje és a zsírszázaléka sem több 2-nél.
A faszinak tuti jó az anyagcseréje és a zsírszázaléka sem több 2-nél.
Online
Túl azon, hogy durva hangja lehetett a láncnak, annyi tudomány azért lehet mögötte, hogy ha nincs lehetőség a rendszeres mosásra, akkor a dzsuvára ráolajozás többet árt, mint a kenés hiánya. Az olajos, homokos, saras zagy ideális csiszolóanyag.
- pärt
- Őslakos

- Hozzászólások: 4096
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5221
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Ahol a kerékpárműszerész cimbik kalasnyikovval állnak be veled egy közös fotóhoz, ott bőven 1% feletti nyúlás is megengedett.
Túl azon, hogy durva hangja lehetett a láncnak, annyi tudomány azért lehet mögötte, hogy ha nincs lehetőség a rendszeres mosásra, akkor a dzsuvára ráolajozás többet árt, mint a kenés hiánya. Az olajos, homokos, saras zagy ideális csiszolóanyag.
Re: Kerékpározás
apropó kmc...
nemrég vettem a görgős keróra deathlonból láncot. gyanús volt a lánszemek kialakítása, aztán ráolvasva kiderült, a kmc gyártja nekik, csak töredékáron, igaz, semmi csillivilli bevonat. nem emlékszem,de valami 8 ezer körül volt a 10-es lánc. nyúzom egy ideje (na jó,barokkos túlzás, de ment már eleget), de nemigazán találok rá panaszt. a gyári zsírja nagyon büdös volt. Kicsit hígítottam olajjal (lusta voltam kimosni). Még bűzlött vagy 2-3 alkalommal, de szerintem elmúlt. ez kint nem annyira érdekes, de szobában volt szaga
ami a lényeg, ez ennyiért azért elég jó láncnak tűnik. előtte X8 volt rajta, a nikkel bevonatos, nem állítom,hogy érzek eltérést. váltó is szépen fut vele, best buy
bocs, 7ezer
https://www.decathlon.hu/p/10-sebessege ... mc=8555637
nemrég vettem a görgős keróra deathlonból láncot. gyanús volt a lánszemek kialakítása, aztán ráolvasva kiderült, a kmc gyártja nekik, csak töredékáron, igaz, semmi csillivilli bevonat. nem emlékszem,de valami 8 ezer körül volt a 10-es lánc. nyúzom egy ideje (na jó,barokkos túlzás, de ment már eleget), de nemigazán találok rá panaszt. a gyári zsírja nagyon büdös volt. Kicsit hígítottam olajjal (lusta voltam kimosni). Még bűzlött vagy 2-3 alkalommal, de szerintem elmúlt. ez kint nem annyira érdekes, de szobában volt szaga
bocs, 7ezer
https://www.decathlon.hu/p/10-sebessege ... mc=8555637
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
nesze neked KMC
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- Rotox
- Beköltözött

- Hozzászólások: 2155
- Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
- Értékelés: 1363
- Tartózkodási hely: Pécs
Re: Kerékpározás
Ahogy elnézem, nem csak a tevékkel barátkozott. És a szandál is stimmel. Amúgy olasz a srác, Nápoly mellől (a középső).
Online
- pärt
- Őslakos

- Hozzászólások: 4096
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5221
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Naponta 60 kilométer kellemes, ráérős, van idő barátkozni a helyi tevékkel. Figyelemre méltó a hajtókar feletti árnyékoló, gondolom a szandálos tekerésnél védi a lábat a szénné égéstől.
- Rotox
- Beköltözött

- Hozzászólások: 2155
- Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
- Értékelés: 1363
- Tartózkodási hely: Pécs
Re: Kerékpározás
Ilyen esetleg? Nekem egyre jobban birizgálják a fantáziámat az ilyen és hasonló sztorik (Bicycle Travellers FB csoportból lopva, önkényes rövidítések és kiemelés tőlem):
Period: from 02/09/2022 to 26/12/2023
...
480 days, 29,350 km. Countries visited, even several times: Italy, San Marino, Slovenia, Croatia, Bosnia, Serbia, Kosovo, Macedonia, Bulgaria, Turkey, Kurdistan, Iraq, Kuwait, Saudi Arabia, Emirates, Oman, Emirates, Saudi Arabia, Qatar, Saudi Arabia , Kuwait, Iraq, Iran, Afghanistan, Tajikistan, Uzbekistan, Kazakhstan, Russia, Georgia, Turkey, Bulgaria, Romania, Hungary, Slovenia, Italy.
...
Tires changed only once.
Chain never cleaned and changed only once.
Rear chassis, in aluminium, broken 3 times, once in Iran and twice in Afghanistan. Welded."
Re: Kerékpározás
szobában tartott, nemdohányzó
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Én ilyen kihívást legfeljebb a napsütötte délen vállalnék.
Nem olvastam részletesen, hogy is néz ki pontosan ez az egész: azt hittem négy fal közti kilométerekkel is érvényes.
- pärt
- Őslakos

- Hozzászólások: 4096
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5221
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Felmentelek.
Nem olvastam részletesen, hogy is néz ki pontosan ez az egész: azt hittem négy fal közti kilométerekkel is érvényes.
- Szalon
- Fórumlakó

- Hozzászólások: 974
- Csatlakozott: 2011.11.14., hétf. 13:09
- Értékelés: 1532
- Tartózkodási hely: Basel
Re: Kerékpározás
Jaja, 1 kis szépséghibával, 66km bent történt... a többi kint, kb fele esőben... Hezitáltam, hogy még azt a 66km-t letekerem kint, de inkább snowboardozni mentem helyette...
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Online
- asebestyen
- V.I.P.

- Hozzászólások: 6271
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7828
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Hátha érdekel valakit, hogy melyik zónában mennyi időt érdemes tölteni és az mit fejleszt, Andy Coggan zónázás. A 6. zóna, anaerobic capacity nincs benne valamiért, de könnyen kikövetkeztethető az előtte-utána zónákból. :)
- Csatolmányok
-
- Andy Cogan zones.png (229.62 KiB) Megtekintve 952 alkalommal
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok
Online
- pärt
- Őslakos

- Hozzászólások: 4096
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5221
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Valószínűleg egy nem lerúgott darabot keresett, és ilyen korú acélváznál nem egyszerű pont ideális méretben olyat találni. Azért acélvázat ma már inkább szerelemből használnak, az meg köztudottan vak, de legalábbis a külcsín vezérli.
De mint írtam, a gond inkább a rugalmassággal lehet. A Columbus SLX, pláne a sima SL csövek kb. eddig a méretig alkalmasak, nagyobb bringásoknak már vagy vegyesen vagy kizárólag a nagyobb vázméretekhez kifejlesztett, azonos alapanyagú, de robosztusabb SPX csövekből készült váz való.
(Azért a zombi apokalipszisra felkészülve nekem is van még két acélvázam a férfibarlang tetőgerendáira feldobva.
)
De mint írtam, a gond inkább a rugalmassággal lehet. A Columbus SLX, pláne a sima SL csövek kb. eddig a méretig alkalmasak, nagyobb bringásoknak már vagy vegyesen vagy kizárólag a nagyobb vázméretekhez kifejlesztett, azonos alapanyagú, de robosztusabb SPX csövekből készült váz való.
(Azért a zombi apokalipszisra felkészülve nekem is van még két acélvázam a férfibarlang tetőgerendáira feldobva.
Re: Kerékpározás
azért mert az arányok jók neki. így néz ki egy méretes brenga. de lehet,már nincs ebből nagyobb
ja, a pinarellon én használok 120as stucnit... ha ez 130...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- Rotox
- Beköltözött

- Hozzászólások: 2155
- Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
- Értékelés: 1363
- Tartózkodási hely: Pécs
Re: Kerékpározás
Nyilván nem magamra gondoltam, pusztán az arányok (stucni, nyeregcső) tűntek furcsának nekem (is).
Az ilyen miért nem jár mondjuk 61-es vázzal?
Online
- pärt
- Őslakos

- Hozzászólások: 4096
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5221
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Szemre 57cm körüli váz, 130-140 körüli stucnival, gazdi a két métert karcolhatja alulról vagy kicsit tán magasabb is, de a dereka még nagyon jól hajlik. Szerintem ha nem rúgja ki térddel a fogait, akkor simán jó lehet. Más kérdés, hogy ekkora benga fickó alatt egy ilyen csirke acélváz+stucni+alapméretes kormány úgy hajladozik, mint liliomszál a nyári szellőtől.
(Ja, a kérdésből nem derült ki, hogy kinek találtatott kicsinek; ha nem a mostani gazdiról, hanem rólad van szó, akkor egyértelműen nagy.)
(Ja, a kérdésből nem derült ki, hogy kinek találtatott kicsinek; ha nem a mostani gazdiról, hanem rólad van szó, akkor egyértelműen nagy.)
- Rotox
- Beköltözött

- Hozzászólások: 2155
- Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
- Értékelés: 1363
- Tartózkodási hely: Pécs
Re: Kerékpározás
Az okkult tudományoktól vissza a földhözragadt matériumhoz: a Steel is real FB csoport hozzászólói szerint túl kicsi ez a váz. Revi? 
(Amúgy tényleg komolyan érdekel a véleményetek - és nem-nem, továbbra sem vásárolni akarok.
)
(Amúgy tényleg komolyan érdekel a véleményetek - és nem-nem, továbbra sem vásárolni akarok.
- Csatolmányok
-
- Eddy Merckx.jpg (121.6 KiB) Megtekintve 927 alkalommal