Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!

Békés, boldog karácsonyt kíván mindenkinek az AVX team!

Kerékpározás

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14172
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4542
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

aladin66 írta:
2024.01.09., kedd 08:32
Anélkül, hogy értenék hozzá; a Garmin szerint... ;)
Nekem Polar Vantage V2 méri/becsüli a VO2maxot, ott (nekem) 43 fölött már elit kategória van.
Szeptemberben még 54-56 között volt, most 50-52.
téli álom, majd felmegy :smile32:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5822
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3606

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

aladin66 írta:
2024.01.09., kedd 08:32
Anélkül, hogy értenék hozzá; a Garmin szerint... ;)
Nekem Polar Vantage V2 méri/becsüli a VO2maxot, ott (nekem) 43 fölött már elit kategória van.
Szeptemberben még 54-56 között volt, most 50-52.
[/quote]

Nekem Garmin Hrm Tri van. Most, hogy még nem olyan jellegű a munka, nekem is 49-51. Tavaly alapozás után 55-57, de már március vége,április eleje után nem tudtam edzeni. Idén töltöm be az 50-et. Kíváncsi leszek. :rolleyes:

Avatar
aladin66
Kezdő Fórumlakó
Kezdő Fórumlakó
Hozzászólások: 284
Csatlakozott: 2018.10.24., szer. 16:39
Értékelés: 46
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: aladin66 »

Anélkül, hogy értenék hozzá; a Garmin szerint... ;)
[/quote]

Nekem Polar Vantage V2 méri/becsüli a VO2maxot, ott (nekem) 43 fölött már elit kategória van.
Szeptemberben még 54-56 között volt, most 50-52.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14172
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4542
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2024.01.08., hétf. 21:22
Az X8 kicsit érzelemdúsabb, áramlóbb hangon duruzsol hajtáskor, míg a dekás tízsebességes egy precízebb, ugyanakkor kissé technicista kerregést produkál. Jobban odabax, de érzed, hogy a pedál odarúgásánál a bekattanásban nincs ott a kellő dög, a vázon végigfutó rezgés nem markolja meg és tépi ki a szíved. Melyik a jobb? Nehéz kérdés, mindenképp együtt kell élni velük. Felszínes, pár száz kilométeres benyomások könnyen bevisznek az erdőbe, aztán azon kapjuk magunkat, hogy egy nap, valahol Hajdúszoboszló alatt rémesen vágyódni kezdünk a régi nyolcsebességes analógos ízű láncunk után.
Nehéz sport ez.
azért agyalj el rajta, hogy ugyanazon kazettán egyik esetben 8, míg másik esetben 10 lánckerék van, melyiknek lesz jobb a febontása, színmélysége? naugye...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14172
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4542
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

asebestyen írta:
2024.01.08., hétf. 21:02
revox írta:
2024.01.08., hétf. 17:24
előtte X8 volt rajta, a nikkel bevonatos, nem állítom,hogy érzek eltérést.
Ez a hülye hifizés teljesen tönkretesz Téged, Revi! :rolleyes: :D
:D :fekverohog:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14172
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4542
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2024.01.08., hétf. 18:48
Szerintem a képen Revi(az alacsonyabb) és Asebi (a magasabb) látható álruhában a tanítványukkal. Revi felel a bringaprecizitásért/kezelésért, Ákos a feladatok személyre szabásáért és annak pontos végrehajtásáért. Ha valami nem stimmel, kéznél a fenyítőeszköz 31_1_21.gif
A faszinak tuti jó az anyagcseréje és a zsírszázaléka sem több 2-nél. :fekverohog:
pont a kicsit szúrtam ki, milyen matekzseni tekintete van :tutiok:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
pärt
Őslakos
Őslakos
Hozzászólások: 4096
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5221
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Az X8 kicsit érzelemdúsabb, áramlóbb hangon duruzsol hajtáskor, míg a dekás tízsebességes egy precízebb, ugyanakkor kissé technicista kerregést produkál. Jobban odabax, de érzed, hogy a pedál odarúgásánál a bekattanásban nincs ott a kellő dög, a vázon végigfutó rezgés nem markolja meg és tépi ki a szíved. Melyik a jobb? Nehéz kérdés, mindenképp együtt kell élni velük. Felszínes, pár száz kilométeres benyomások könnyen bevisznek az erdőbe, aztán azon kapjuk magunkat, hogy egy nap, valahol Hajdúszoboszló alatt rémesen vágyódni kezdünk a régi nyolcsebességes analógos ízű láncunk után.
Nehéz sport ez.

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6271
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7828
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

revox írta:
2024.01.08., hétf. 17:24
előtte X8 volt rajta, a nikkel bevonatos, nem állítom,hogy érzek eltérést.
Ez a hülye hifizés teljesen tönkretesz Téged, Revi! :rolleyes: :D
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok



 

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5822
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3606

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Szerintem a képen Revi(az alacsonyabb) és Asebi (a magasabb) látható álruhában a tanítványukkal. Revi felel a bringaprecizitásért/kezelésért, Ákos a feladatok személyre szabásáért és annak pontos végrehajtásáért. Ha valami nem stimmel, kéznél a fenyítőeszköz 31_1_21.gif
A faszinak tuti jó az anyagcseréje és a zsírszázaléka sem több 2-nél. :fekverohog:

Online
Avatar
pärt
Őslakos
Őslakos
Hozzászólások: 4096
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5221
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

revox írta:
2024.01.08., hétf. 17:15
Rotox írta:
2024.01.07., vas. 14:14

29,350 km.
Chain never cleaned and changed only once.
nesze neked KMC :D
Ahol a kerékpárműszerész cimbik kalasnyikovval állnak be veled egy közös fotóhoz, ott bőven 1% feletti nyúlás is megengedett. :D
Túl azon, hogy durva hangja lehetett a láncnak, annyi tudomány azért lehet mögötte, hogy ha nincs lehetőség a rendszeres mosásra, akkor a dzsuvára ráolajozás többet árt, mint a kenés hiánya. Az olajos, homokos, saras zagy ideális csiszolóanyag.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14172
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4542
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

apropó kmc...
nemrég vettem a görgős keróra deathlonból láncot. gyanús volt a lánszemek kialakítása, aztán ráolvasva kiderült, a kmc gyártja nekik, csak töredékáron, igaz, semmi csillivilli bevonat. nem emlékszem,de valami 8 ezer körül volt a 10-es lánc. nyúzom egy ideje (na jó,barokkos túlzás, de ment már eleget), de nemigazán találok rá panaszt. a gyári zsírja nagyon büdös volt. Kicsit hígítottam olajjal (lusta voltam kimosni). Még bűzlött vagy 2-3 alkalommal, de szerintem elmúlt. ez kint nem annyira érdekes, de szobában volt szaga :D ami a lényeg, ez ennyiért azért elég jó láncnak tűnik. előtte X8 volt rajta, a nikkel bevonatos, nem állítom,hogy érzek eltérést. váltó is szépen fut vele, best buy

bocs, 7ezer
https://www.decathlon.hu/p/10-sebessege ... mc=8555637
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14172
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4542
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Rotox írta:
2024.01.07., vas. 14:14

29,350 km.
Chain never cleaned and changed only once.
nesze neked KMC :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
Rotox
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2155
Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
Értékelés: 1363
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Rotox »

pärt írta:
2024.01.07., vas. 14:23
Naponta 60 kilométer kellemes, ráérős, van idő barátkozni a helyi tevékkel. Figyelemre méltó a hajtókar feletti árnyékoló, gondolom a szandálos tekerésnél védi a lábat a szénné égéstől.
Ahogy elnézem, nem csak a tevékkel barátkozott. És a szandál is stimmel. Amúgy olasz a srác, Nápoly mellől (a középső).
Csatolmányok
Nicola.jpg

Online
Avatar
pärt
Őslakos
Őslakos
Hozzászólások: 4096
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5221
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Naponta 60 kilométer kellemes, ráérős, van idő barátkozni a helyi tevékkel. Figyelemre méltó a hajtókar feletti árnyékoló, gondolom a szandálos tekerésnél védi a lábat a szénné égéstől.

Avatar
Rotox
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2155
Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
Értékelés: 1363
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Rotox »

pärt írta:
2024.01.04., csüt. 10:01
... Én ilyen kihívást legfeljebb a napsütötte délen vállalnék. ...
Ilyen esetleg? Nekem egyre jobban birizgálják a fantáziámat az ilyen és hasonló sztorik (Bicycle Travellers FB csoportból lopva, önkényes rövidítések és kiemelés tőlem):
Period: from 02/09/2022 to 26/12/2023
...
480 days, 29,350 km. Countries visited, even several times: Italy, San Marino, Slovenia, Croatia, Bosnia, Serbia, Kosovo, Macedonia, Bulgaria, Turkey, Kurdistan, Iraq, Kuwait, Saudi Arabia, Emirates, Oman, Emirates, Saudi Arabia, Qatar, Saudi Arabia , Kuwait, Iraq, Iran, Afghanistan, Tajikistan, Uzbekistan, Kazakhstan, Russia, Georgia, Turkey, Bulgaria, Romania, Hungary, Slovenia, Italy.
...
Tires changed only once.
Chain never cleaned and changed only once.
Rear chassis, in aluminium, broken 3 times, once in Iran and twice in Afghanistan. Welded."
Csatolmányok
Afganisztán.jpg

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14172
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4542
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Szalon írta:
2024.01.04., csüt. 09:49
pärt írta:
2023.12.31., vas. 21:26
Összejött az 500?
Jaja, 1 kis szépséghibával, 66km bent történt... a többi kint, kb fele esőben... Hezitáltam, hogy még azt a 66km-t letekerem kint, de inkább snowboardozni mentem helyette... :rolleyes: Kell vmit hagyni jövőre is... :D
szobában tartott, nemdohányzó :D ;peace;
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
pärt
Őslakos
Őslakos
Hozzászólások: 4096
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5221
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Szalon írta:
2024.01.04., csüt. 09:49

Jaja, 1 kis szépséghibával, 66km bent történt... a többi kint, kb fele esőben... Hezitáltam, hogy még azt a 66km-t letekerem kint, de inkább snowboardozni mentem helyette... :rolleyes: Kell vmit hagyni jövőre is... :D
Felmentelek. :D Én ilyen kihívást legfeljebb a napsütötte délen vállalnék.
Nem olvastam részletesen, hogy is néz ki pontosan ez az egész: azt hittem négy fal közti kilométerekkel is érvényes. :rolleyes:

Avatar
Szalon
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 974
Csatlakozott: 2011.11.14., hétf. 13:09
Értékelés: 1532
Tartózkodási hely: Basel

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Szalon »

pärt írta:
2023.12.31., vas. 21:26
Összejött az 500?
Jaja, 1 kis szépséghibával, 66km bent történt... a többi kint, kb fele esőben... Hezitáltam, hogy még azt a 66km-t letekerem kint, de inkább snowboardozni mentem helyette... :rolleyes: Kell vmit hagyni jövőre is... :D
Csatolmányok
dirty2.jpg
dirty.jpg
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6271
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7828
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

Hátha érdekel valakit, hogy melyik zónában mennyi időt érdemes tölteni és az mit fejleszt, Andy Coggan zónázás. A 6. zóna, anaerobic capacity nincs benne valamiért, de könnyen kikövetkeztethető az előtte-utána zónákból. :)
Csatolmányok
Andy Cogan zones.png
Andy Cogan zones.png (229.62 KiB) Megtekintve 952 alkalommal
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok



 

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5822
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3606

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

pärt írta:
2024.01.02., kedd 17:25

(Azért a zombi apokalipszisra felkészülve nekem is van még két acélvázam a férfibarlang tetőgerendáira feldobva. :D )IMG20231231091152.jpg
A szoba másik felét mutasd meg, ahol a 2 tartalék titánváz van 31_1_21.gif

Online
Avatar
pärt
Őslakos
Őslakos
Hozzászólások: 4096
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5221
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Valószínűleg egy nem lerúgott darabot keresett, és ilyen korú acélváznál nem egyszerű pont ideális méretben olyat találni. Azért acélvázat ma már inkább szerelemből használnak, az meg köztudottan vak, de legalábbis a külcsín vezérli. :D
De mint írtam, a gond inkább a rugalmassággal lehet. A Columbus SLX, pláne a sima SL csövek kb. eddig a méretig alkalmasak, nagyobb bringásoknak már vagy vegyesen vagy kizárólag a nagyobb vázméretekhez kifejlesztett, azonos alapanyagú, de robosztusabb SPX csövekből készült váz való.
(Azért a zombi apokalipszisra felkészülve nekem is van még két acélvázam a férfibarlang tetőgerendáira feldobva. :D )
IMG20231231091152.jpg

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14172
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4542
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Rotox írta:
2024.01.02., kedd 16:56
pärt írta:
2024.01.02., kedd 16:21
...
(Ja, a kérdésből nem derült ki, hogy kinek találtatott kicsinek; ha nem a mostani gazdiról, hanem rólad van szó, akkor egyértelműen nagy.)
Nyilván nem magamra gondoltam, pusztán az arányok (stucni, nyeregcső) tűntek furcsának nekem (is).

Az ilyen miért nem jár mondjuk 61-es vázzal? :D gondolkodik.gif
azért mert az arányok jók neki. így néz ki egy méretes brenga. de lehet,már nincs ebből nagyobb :D
ja, a pinarellon én használok 120as stucnit... ha ez 130...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
Rotox
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2155
Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
Értékelés: 1363
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Rotox »

pärt írta:
2024.01.02., kedd 16:21
...
(Ja, a kérdésből nem derült ki, hogy kinek találtatott kicsinek; ha nem a mostani gazdiról, hanem rólad van szó, akkor egyértelműen nagy.)
Nyilván nem magamra gondoltam, pusztán az arányok (stucni, nyeregcső) tűntek furcsának nekem (is).

Az ilyen miért nem jár mondjuk 61-es vázzal? :D gondolkodik.gif

Online
Avatar
pärt
Őslakos
Őslakos
Hozzászólások: 4096
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5221
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Szemre 57cm körüli váz, 130-140 körüli stucnival, gazdi a két métert karcolhatja alulról vagy kicsit tán magasabb is, de a dereka még nagyon jól hajlik. Szerintem ha nem rúgja ki térddel a fogait, akkor simán jó lehet. Más kérdés, hogy ekkora benga fickó alatt egy ilyen csirke acélváz+stucni+alapméretes kormány úgy hajladozik, mint liliomszál a nyári szellőtől.

(Ja, a kérdésből nem derült ki, hogy kinek találtatott kicsinek; ha nem a mostani gazdiról, hanem rólad van szó, akkor egyértelműen nagy.)

Avatar
Rotox
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2155
Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
Értékelés: 1363
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Rotox »

Az okkult tudományoktól vissza a földhözragadt matériumhoz: a Steel is real FB csoport hozzászólói szerint túl kicsi ez a váz. Revi? :D
(Amúgy tényleg komolyan érdekel a véleményetek - és nem-nem, továbbra sem vásárolni akarok. :smile53:)
Csatolmányok
Eddy Merckx.jpg
Eddy Merckx.jpg (121.6 KiB) Megtekintve 927 alkalommal

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”