
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Kerékpározás
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3879
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4971
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Egy crossover jellegű híradás (bringa/hifi). Revi átállt a sötét oldalra: felesküdött a gumizó hajtásra. 

Re: Kerékpározás
na, nekem se bükk, se görgő
éreztem én... hajnal 2ig lemezjátszószíjakat nézegettem (amit reggel 7től folytattam), a sajátom damilja helyett. A damil átvisz motorzajt, pontosabban ébred valami zaj, rezgés, mert a motor magában csendes). erre az axxony bement egy méterárúboltba, ahol vett kalapgumit (kb 75Ft) és bexarás, jó lett
amúgy egy ilyen csoportos izén engem az zavarna, hogy nem tudunk beszélni. telefonról nyomom, így. ha tud is a telefon közben hívni, az akksi, ha töltőn van, akkor is lemerül szerintem. az enyém elég xar teló.
amúgy nekem most alapozás van. csendesen. fáradt is vagyok, de a térdem se szerette az alpe du zwiftet nemrég. utolsó 3 kili már fájt, de már le nem szálltam) hr Z2, 140bpm körül, az síkon 32-35 tempó zwiften. kb 2w/kg.
de majd menni kellene néha, csak a kiszámíthatóság necces. még hétköznap esélyesebb, hogy összejön.


amúgy egy ilyen csoportos izén engem az zavarna, hogy nem tudunk beszélni. telefonról nyomom, így. ha tud is a telefon közben hívni, az akksi, ha töltőn van, akkor is lemerül szerintem. az enyém elég xar teló.
amúgy nekem most alapozás van. csendesen. fáradt is vagyok, de a térdem se szerette az alpe du zwiftet nemrég. utolsó 3 kili már fájt, de már le nem szálltam) hr Z2, 140bpm körül, az síkon 32-35 tempó zwiften. kb 2w/kg.
de majd menni kellene néha, csak a kiszámíthatóság necces. még hétköznap esélyesebb, hogy összejön.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Kapaszkodni kellett a kormányba, az biztos. Volt, hogy 267wattal 23-mal mentem
igaz olyan is,amikor 238wattal 47-tel. Csak sajna abból volt kevesebb.
Re: Kerékpározás
Én nem hívtam,egyszerűen rám tapadt. De legalább ha hátulról követett volna még ok, de nem. Hol mellém, hol elém került és szembefordulva pofázott. Mondtam neki,hogy most már eleget szórakoztatott és inkább mennék egyedül vagy megyek végig elől és csak kövessen, de nem sikerült.
Kapaszkodni kellett a kormányba, az biztos. Volt, hogy 267wattal 23-mal mentem

Online
Online
Amúgy sem bírnám a 3w/kg tempót.
Re: Kerékpározás
És nem is voltam egyedül: igen erős szél jött velem végig.asebestyen írta: ↑2023.12.03., vas. 16:16Attit Pärt elcsábította, inkább kint ment, mint a csodás görgőn. Na szép!![]()
![]()
![]()

Amúgy sem bírnám a 3w/kg tempót.

Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3879
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4971
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Hááát, hamarabb fogom amúgy elcsábítani, mint egy frissítő kis kinti tekerésre.
Ilyenkor csak kizárólag annyi, amennyi a munkába jutáshoz kell.


Online
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6119
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7536
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Attit Pärt elcsábította, inkább kint ment, mint a csodás görgőn. Na szép!




Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Online
Re: Kerékpározás
Ha addig hazaérek és tudok menni,akkor szólok. Csak sajnos esélyesebb a délutáni tekerés.asebestyen írta: ↑2023.12.02., szomb. 20:54Skacok!
Holnap görgőn akkor valaki(k)?
Ha nem jöttök, akkor én megint: https://www.zwift.com/eu/events/view/3971113 B group. De mehetünk ott is.
Re: Kerékpározás
mi ha nem megyünk, akkor is kb 2w/kg lazát tekerek, ha el nem baxom az időt a lemezjátszóval. van szerelnivalóm, ami valsz reggelre halaszthatatlanra érik beasebestyen írta: ↑2023.12.02., szomb. 20:54Skacok!
Holnap görgőn akkor valaki(k)?
Ha nem jöttök, akkor én megint: https://www.zwift.com/eu/events/view/3971113 B group. De mehetünk ott is.

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6119
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7536
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Skacok!
Holnap görgőn akkor valaki(k)?
Ha nem jöttök, akkor én megint: https://www.zwift.com/eu/events/view/3971113 B group. De mehetünk ott is.
Holnap görgőn akkor valaki(k)?
Ha nem jöttök, akkor én megint: https://www.zwift.com/eu/events/view/3971113 B group. De mehetünk ott is.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Online
Re: Kerékpározás
az fixpärt írta: ↑2023.12.02., szomb. 18:45Mikor beraktad a fotót róluk, szurkoltam, hogy sikerüljön valahogy egyáltalán összelőni. A kép alapján a hátsó váltó full műanyag, abból sem az űrtechnológiás kompozit. Bátor nép, azt meg kell hagyni. Mondjuk nem fenyegeti őket a veszély, hogy túl sokan visszaküldik a használhatatlan cuccaikat, mert többe kerülne a posta, mint a kifogásolt jószág. Ha reklamálsz, akkor meg hülyének tettetik magukat tetszőleges mennyiségű levélváltáson keresztül - volt benne részem.revox írta: ↑2023.12.02., szomb. 18:02a sebesség mindegy. sort azt raksz rá, ami tetszik. én is 8assal nyomtam. ma pakoltam fel a 10speedet... aki akar kihívást, vágjon bele a 30ezres kínai váltásba4 joy division lemezt nyúztam le közben, de volt amelyiket kétszer
a hátsó váltó annyira trágya, fel se tettem. szerencsére a 8as váltót is tökéletesen viszi a 10es váltókar. de mókás volt
de az első váltó láncterelője is 8ashoz van méretezve, az fix... nagyon széles. nem kevés időbe telt olyan pozíciót találni, hogy fel és le is elváltson mindent
Hab a tortán, hogy a váltókaron nincs finomállító, mint a MicroShiften, lehetett bowdennel tizedezni








avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3879
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4971
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Mikor beraktad a fotót róluk, szurkoltam, hogy sikerüljön valahogy egyáltalán összelőni. A kép alapján a hátsó váltó full műanyag, abból sem az űrtechnológiás kompozit. Bátor nép, azt meg kell hagyni. Mondjuk nem fenyegeti őket a veszély, hogy túl sokan visszaküldik a használhatatlan cuccaikat, mert többe kerülne a posta, mint a kifogásolt jószág. Ha reklamálsz, akkor meg hülyének tettetik magukat tetszőleges mennyiségű levélváltáson keresztül - volt benne részem.revox írta: ↑2023.12.02., szomb. 18:02a sebesség mindegy. sort azt raksz rá, ami tetszik. én is 8assal nyomtam. ma pakoltam fel a 10speedet... aki akar kihívást, vágjon bele a 30ezres kínai váltásba4 joy division lemezt nyúztam le közben, de volt amelyiket kétszer
a hátsó váltó annyira trágya, fel se tettem. szerencsére a 8as váltót is tökéletesen viszi a 10es váltókar. de mókás volt
de az első váltó láncterelője is 8ashoz van méretezve, az fix... nagyon széles. nem kevés időbe telt olyan pozíciót találni, hogy fel és le is elváltson mindent
Hab a tortán, hogy a váltókaron nincs finomállító, mint a MicroShiften, lehetett bowdennel tizedezni
Re: Kerékpározás
a kövi szint a 250e körüli katgória. Sebi Tacx-e is ilyen úgy emléxem. nálunk is ilyen van az egyesületnek teremedzésre, nekem sajna nwpem fért be, de ilyet vettem volna...
a decathlon lapon ezt is hozza. ha beírod. hogy görgő. de azt nézem, jönnek a combosabb Decathlon görgők is lassan. 240ért olyan van, ami 2000Watt és 20% emelkedőt tud... az már monnyuk elég ritka
de a tacx free pályán valamelyiken úgy rémlik, futottam bele 18%-ba
de nem jellemző...
a decathlon lapon ezt is hozza. ha beírod. hogy görgő. de azt nézem, jönnek a combosabb Decathlon görgők is lassan. 240ért olyan van, ami 2000Watt és 20% emelkedőt tud... az már monnyuk elég ritka


avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
a sebesség mindegy. sort azt raksz rá, ami tetszik. én is 8assal nyomtam. ma pakoltam fel a 10speedet... aki akar kihívást, vágjon bele a 30ezres kínai váltásbaRotox írta: ↑2023.12.02., szomb. 09:13Láma vagyok (ebben is...), "csak" egy butagörgőm van.
Próbáltam utánaolvasni, de maradtak kérdések: miért Zwift és nem Rouvy?
Milyen, jó ár-érték arányú okosgörgőt javasoltok? (Látom, hogy van "hátsó kerék nélküli" kütyü is, de a saját hátsókerekemet szeretnék használni, úgy látom, ezek talán nem is kompatibilisek a 2x8 váltással és van is a kerekemhez trainer külsőm.)
Örök hálám, ha okosítotok!![]()
![]()
![]()





de görgő. ez a legputtóbb, de direkt. 90ezerért nem lehet sokat várni, kb azt hozz(hatj)a, amit egy 90ezres dörzskerekes, de a lendkereke 3+ kg. ha valaki nem akar sokat beleölni. bőven jó lehet. 600watt bármire elég. 150el fogsz közlekedni. persze, ha mgkérdezed egy görgős csoportban. majd jól lesajnállak, de ez olyan, ha nincs Kondod. ne is halgass zenét = baromság
https://www.decathlon.hu/p/okosgorgo-d1 ... mc=8830224
https://www.decathlon.hu/p/okosgorgo-d1 ... mc=8830224
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
A Zwiftben van rengeteg lehetőség, komplett edzéstervek akár, lehet csapatban tekerni, többiekkel chatelni közben, versenyezni, közösen edzeni, FTP alapján besorolt csoportokban mindezt.
A direkt görgő sokkal jobb, mint a sima dörzshajtásos, pláne a hirtelen terhelésváltásos edzéseknél, VO2 max, sprintek, ilyenek. Kompatilbilis az mindennel.
Viszont ha nem okos a gorgő, akkor kell W-mérő a bicajra.
Még 1 dolog, ha Zwiften versenyezne valaki, ott a normálisabb versenyeken való indulás feltétele a W-mérő, a pulzusmérő, és megnézik, ha nyersz, hogy miket szoktál menni, mert lehet csalni.
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6119
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7536
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Tavaly próbáltam a Rouvyt is, szerintem nem jó. Kamerával felvesznek 1 útszakaszt és utána a tekerési tempódnak megfelelő sebességgel játsza le a videót. Mikor kicsit hullámosabb volt a pálya, pl városban tekerés, ahogy nézed ki lehet dobni a taccsot, nekem majdnem sikerült. Ráadásul még hülyébben hat, hogy 70-nel beveszel egy kanyart, amit élőben 20-szal tudnál csak. :)Rotox írta: ↑2023.12.02., szomb. 09:13Láma vagyok (ebben is...), "csak" egy butagörgőm van.
Próbáltam utánaolvasni, de maradtak kérdések: miért Zwift és nem Rouvy?
Milyen, jó ár-érték arányú okosgörgőt javasoltok? (Látom, hogy van "hátsó kerék nélküli" kütyü is, de a saját hátsókerekemet szeretnék használni, úgy látom, ezek talán nem is kompatibilisek a 2x8 váltással és van is a kerekemhez trainer külsőm.)
Örök hálám, ha okosítotok!![]()
![]()
![]()
A Zwiftben van rengeteg lehetőség, komplett edzéstervek akár, lehet csapatban tekerni, többiekkel chatelni közben, versenyezni, közösen edzeni, FTP alapján besorolt csoportokban mindezt.
A direkt görgő sokkal jobb, mint a sima dörzshajtásos, pláne a hirtelen terhelésváltásos edzéseknél, VO2 max, sprintek, ilyenek. Kompatilbilis az mindennel.
Viszont ha nem okos a gorgő, akkor kell W-mérő a bicajra.
Még 1 dolog, ha Zwiften versenyezne valaki, ott a normálisabb versenyeken való indulás feltétele a W-mérő, a pulzusmérő, és megnézik, ha nyersz, hogy miket szoktál menni, mert lehet csalni.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
- Rotox
- Beköltözött
- Hozzászólások: 2078
- Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
- Értékelés: 1253
- Tartózkodási hely: Pécs
Re: Kerékpározás
Láma vagyok (ebben is...

Próbáltam utánaolvasni, de maradtak kérdések: miért Zwift és nem Rouvy?
Milyen, jó ár-érték arányú okosgörgőt javasoltok? (Látom, hogy van "hátsó kerék nélküli" kütyü is, de a saját hátsókerekemet szeretnék használni, úgy látom, ezek talán nem is kompatibilisek a 2x8 váltással és van is a kerekemhez trainer külsőm.)
Örök hálám, ha okosítotok!



Online
Re: Kerékpározás
Még én sem tudom a vasárnapot. De majd meglátjuk.
Re: Kerékpározás
Nekem van, de lövésem sincs, mi lesz hétvégén. Szerintem holnap xar idő lesz, valsz vasárnap akkor Bükk. Holnap át akarom szerelni a 10speedet, elvileg minden megvan hozzá. Ha nem megyúnk vas se Bükk, valamennyit gurulhatunk. Valsz 3 órát nem akarok, de 2 elfér.asebestyen írta: ↑2023.12.01., pén. 22:04Sziasztok sporttársak!
Akiknek van görgőjük és Zwiftjük, vasárnap egy közös Zwift 100km-es gran fondo sík jellegű pályán? Aki nem akar 100km-t végig tekerni, ki lehet állni hamarabb is.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6119
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7536
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Sziasztok sporttársak!
Akiknek van görgőjük és Zwiftjük, vasárnap egy közös Zwift 100km-es gran fondo sík jellegű pályán? Aki nem akar 100km-t végig tekerni, ki lehet állni hamarabb is.
Akiknek van görgőjük és Zwiftjük, vasárnap egy közös Zwift 100km-es gran fondo sík jellegű pályán? Aki nem akar 100km-t végig tekerni, ki lehet állni hamarabb is.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Online
Ez a varacskos meg a bálozós nyári. A montizás ugye kimaradt nálam, mert ahhoz rövid az életem, hogy tekerés után piperézgessem róla a sarat, azt meg nehéz lenne megúszni. Így két gép elég mindenre. Ha nagyon rá lennék csavarodva a műfajra, akkor egy szíjhajtásos, Rohloff agyváltós (teljesen zárt szerkezet) gépem lenne, de a dagonyát azzal is kerülném. Ja, még a szobámban lakik az egyik fiamé is, amibe az utóbbi pár évben sikeresen belerakott vagy 100-200 kilométert, de azt kilakoltatom, mert porfogónak felesleges oda. Mit nem adtam volna fiatalon egy annál egy szinttel vacakabb gépért is...
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3879
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4971
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Eskü, csak kettő!


Re: Kerékpározás
Megvan a csoda :)
Ránétésre full microShift. Az fura, hogy az elsö váltókar 3at kattan. Nem tudom, hol pozícionál kettőt a 3 lánckerèk közül...
Ránétésre full microShift. Az fura, hogy az elsö váltókar 3at kattan. Nem tudom, hol pozícionál kettőt a 3 lánckerèk közül...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
pedig az ezüst mindent visz


avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Jó szemed van és a Pinarello lett volna a vesszőparipámpärt írta: ↑2023.12.01., pén. 00:28Vigyázz, off miatt meggyak a zsandár!Ja, jó, egy pici látszik a Pincsiből. Szép ajdofíl por van a kamikaze karon, még a hanátlanítástól sem kopott le.
![]()
Ez a kék felni olyan mánia-féle nálam. Már nem a szín, hanem maga a felni: Mavic cxp33. Első komoly kerekem ilyenből lett fűzve, de az piros volt. Nagyon szerettem, baromi erős felni: már a városi gépen szolgált és egyszer odakummantottam egy benézett padkához. Az acélváz alsó- és felsőcsöve enyhén kiflibe hajlott a homlokcső mögött, szóval kuka lett, de a kerekek némi egyengetés után még tovább szolgáltak. Miután dimb-dombos helyre költöztünk egy tél nyírta ki; előtte kb. tizenöt évig alig kapott a fékfelület, aztán meg kellett tanulnom, mit csinál vele a durva lejtő saras latyakkal, intenzív fékezésnél. Aztán apróból szereztem egy másik piros cxp33-as kereket, utána volt egy múzeálisnak számító, szintén piros Mavic Helium, szóval nálam elég erős volt a piros kerék fixáció. Sajnos erre a gépre csak kék cxp33-at sikerült szereznem, de ez már örök darab, mert tárcsafékesnek fűztem.
Ja, és van elrakva egy pár új, ezüst színű cxp33, hogy legyen miből építeni, ha jönne a zombi apokalipszis...![]()



Amúgy nekem a télifelni fulcrum Quattro. Kinyírhatatlan, de felénk a fék inkább tartozèk, főleg télen. Ha necces az analóg lámpa(piros), megállsz vele és amikor hazaérsz. Egyéb rendeltetése nincs

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu