

Ha addig hazaérek és tudok menni,akkor szólok. Csak sajnos esélyesebb a délutáni tekerés.asebestyen írta: ↑2023.12.02., szomb. 20:54Skacok!
Holnap görgőn akkor valaki(k)?
Ha nem jöttök, akkor én megint: https://www.zwift.com/eu/events/view/3971113 B group. De mehetünk ott is.
mi ha nem megyünk, akkor is kb 2w/kg lazát tekerek, ha el nem baxom az időt a lemezjátszóval. van szerelnivalóm, ami valsz reggelre halaszthatatlanra érik beasebestyen írta: ↑2023.12.02., szomb. 20:54Skacok!
Holnap görgőn akkor valaki(k)?
Ha nem jöttök, akkor én megint: https://www.zwift.com/eu/events/view/3971113 B group. De mehetünk ott is.
az fixpärt írta: ↑2023.12.02., szomb. 18:45Mikor beraktad a fotót róluk, szurkoltam, hogy sikerüljön valahogy egyáltalán összelőni. A kép alapján a hátsó váltó full műanyag, abból sem az űrtechnológiás kompozit. Bátor nép, azt meg kell hagyni. Mondjuk nem fenyegeti őket a veszély, hogy túl sokan visszaküldik a használhatatlan cuccaikat, mert többe kerülne a posta, mint a kifogásolt jószág. Ha reklamálsz, akkor meg hülyének tettetik magukat tetszőleges mennyiségű levélváltáson keresztül - volt benne részem.revox írta: ↑2023.12.02., szomb. 18:02a sebesség mindegy. sort azt raksz rá, ami tetszik. én is 8assal nyomtam. ma pakoltam fel a 10speedet... aki akar kihívást, vágjon bele a 30ezres kínai váltásba4 joy division lemezt nyúztam le közben, de volt amelyiket kétszer
a hátsó váltó annyira trágya, fel se tettem. szerencsére a 8as váltót is tökéletesen viszi a 10es váltókar. de mókás volt
de az első váltó láncterelője is 8ashoz van méretezve, az fix... nagyon széles. nem kevés időbe telt olyan pozíciót találni, hogy fel és le is elváltson mindent
Hab a tortán, hogy a váltókaron nincs finomállító, mint a MicroShiften, lehetett bowdennel tizedezni
Mikor beraktad a fotót róluk, szurkoltam, hogy sikerüljön valahogy egyáltalán összelőni. A kép alapján a hátsó váltó full műanyag, abból sem az űrtechnológiás kompozit. Bátor nép, azt meg kell hagyni. Mondjuk nem fenyegeti őket a veszély, hogy túl sokan visszaküldik a használhatatlan cuccaikat, mert többe kerülne a posta, mint a kifogásolt jószág. Ha reklamálsz, akkor meg hülyének tettetik magukat tetszőleges mennyiségű levélváltáson keresztül - volt benne részem.revox írta: ↑2023.12.02., szomb. 18:02a sebesség mindegy. sort azt raksz rá, ami tetszik. én is 8assal nyomtam. ma pakoltam fel a 10speedet... aki akar kihívást, vágjon bele a 30ezres kínai váltásba4 joy division lemezt nyúztam le közben, de volt amelyiket kétszer
a hátsó váltó annyira trágya, fel se tettem. szerencsére a 8as váltót is tökéletesen viszi a 10es váltókar. de mókás volt
de az első váltó láncterelője is 8ashoz van méretezve, az fix... nagyon széles. nem kevés időbe telt olyan pozíciót találni, hogy fel és le is elváltson mindent
Hab a tortán, hogy a váltókaron nincs finomállító, mint a MicroShiften, lehetett bowdennel tizedezni
a sebesség mindegy. sort azt raksz rá, ami tetszik. én is 8assal nyomtam. ma pakoltam fel a 10speedet... aki akar kihívást, vágjon bele a 30ezres kínai váltásbaRotox írta: ↑2023.12.02., szomb. 09:13Láma vagyok (ebben is...), "csak" egy butagörgőm van.
Próbáltam utánaolvasni, de maradtak kérdések: miért Zwift és nem Rouvy?
Milyen, jó ár-érték arányú okosgörgőt javasoltok? (Látom, hogy van "hátsó kerék nélküli" kütyü is, de a saját hátsókerekemet szeretnék használni, úgy látom, ezek talán nem is kompatibilisek a 2x8 váltással és van is a kerekemhez trainer külsőm.)
Örök hálám, ha okosítotok!![]()
![]()
![]()
Tavaly próbáltam a Rouvyt is, szerintem nem jó. Kamerával felvesznek 1 útszakaszt és utána a tekerési tempódnak megfelelő sebességgel játsza le a videót. Mikor kicsit hullámosabb volt a pálya, pl városban tekerés, ahogy nézed ki lehet dobni a taccsot, nekem majdnem sikerült. Ráadásul még hülyébben hat, hogy 70-nel beveszel egy kanyart, amit élőben 20-szal tudnál csak. :)Rotox írta: ↑2023.12.02., szomb. 09:13Láma vagyok (ebben is...), "csak" egy butagörgőm van.
Próbáltam utánaolvasni, de maradtak kérdések: miért Zwift és nem Rouvy?
Milyen, jó ár-érték arányú okosgörgőt javasoltok? (Látom, hogy van "hátsó kerék nélküli" kütyü is, de a saját hátsókerekemet szeretnék használni, úgy látom, ezek talán nem is kompatibilisek a 2x8 váltással és van is a kerekemhez trainer külsőm.)
Örök hálám, ha okosítotok!![]()
![]()
![]()
Láma vagyok (ebben is...
Nekem van, de lövésem sincs, mi lesz hétvégén. Szerintem holnap xar idő lesz, valsz vasárnap akkor Bükk. Holnap át akarom szerelni a 10speedet, elvileg minden megvan hozzá. Ha nem megyúnk vas se Bükk, valamennyit gurulhatunk. Valsz 3 órát nem akarok, de 2 elfér.asebestyen írta: ↑2023.12.01., pén. 22:04Sziasztok sporttársak!
Akiknek van görgőjük és Zwiftjük, vasárnap egy közös Zwift 100km-es gran fondo sík jellegű pályán? Aki nem akar 100km-t végig tekerni, ki lehet állni hamarabb is.
Eskü, csak kettő!
pedig az ezüst mindent visz
Jó szemed van és a Pinarello lett volna a vesszőparipámpärt írta: ↑2023.12.01., pén. 00:28Vigyázz, off miatt meggyak a zsandár!Ja, jó, egy pici látszik a Pincsiből. Szép ajdofíl por van a kamikaze karon, még a hanátlanítástól sem kopott le.
![]()
Ez a kék felni olyan mánia-féle nálam. Már nem a szín, hanem maga a felni: Mavic cxp33. Első komoly kerekem ilyenből lett fűzve, de az piros volt. Nagyon szerettem, baromi erős felni: már a városi gépen szolgált és egyszer odakummantottam egy benézett padkához. Az acélváz alsó- és felsőcsöve enyhén kiflibe hajlott a homlokcső mögött, szóval kuka lett, de a kerekek némi egyengetés után még tovább szolgáltak. Miután dimb-dombos helyre költöztünk egy tél nyírta ki; előtte kb. tizenöt évig alig kapott a fékfelület, aztán meg kellett tanulnom, mit csinál vele a durva lejtő saras latyakkal, intenzív fékezésnél. Aztán apróból szereztem egy másik piros cxp33-as kereket, utána volt egy múzeálisnak számító, szintén piros Mavic Helium, szóval nálam elég erős volt a piros kerék fixáció. Sajnos erre a gépre csak kék cxp33-at sikerült szereznem, de ez már örök darab, mert tárcsafékesnek fűztem.
Ja, és van elrakva egy pár új, ezüst színű cxp33, hogy legyen miből építeni, ha jönne a zombi apokalipszis...![]()
Ez elég analógos akkor?pärt írta: ↑2023.11.30., csüt. 15:44Lehet, hogy nincs hó és metsző szél, de nő, bor és valós táj sem. Maradok a valóságnál.asebestyen írta: ↑2023.11.30., csüt. 14:49Watopiában nincs hó és metsző szél.![]()
Amúgy a kék felni az oka, a kék felnik túl gyorsak.![]()
Ja, a kék gyorsító hatását, kompenzálja a rájder lassító hatása. De majd veszek az ideges, kapkodó, digitális kékek helyett nyugodt, lágy, analógos pirosakat.![]()
Pärt az az idétlen taposó pedál az oka,azért nem hatékony a hajtásod!!! Így csak tekered,taposod,de semmi. Tessék rátenni valami faxa, mondjuk speedplay pedált, de minimum klipszet
a magasabb hegyekben van, de az utat jól takarítják és érdekes módon,nem fázol rövid mezbenasebestyen írta: ↑2023.11.30., csüt. 14:49Watopiában nincs hó és metsző szél.![]()
Amúgy a kék felni az oka, a kék felnik túl gyorsak.
Lehet, hogy nincs hó és metsző szél, de nő, bor és valós táj sem. Maradok a valóságnál.asebestyen írta: ↑2023.11.30., csüt. 14:49Watopiában nincs hó és metsző szél.![]()
Amúgy a kék felni az oka, a kék felnik túl gyorsak.