Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!

Kerékpározás

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13986
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4406
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

180g sram red, ja... megnéztem a kmc x12-t, 268, igaz, valamivel több a láncszem. axxem 126. a sramnál 114...

de ez brutál súlyelőny... hova lettek a fölös grammok? :D a 11-es RED még KMC fölötti súlyban volt. 240g körül, a kmc 225 az SL. valamit trükköznek és nem drága, 50EUR gondolkodik.gif
11-es nicns ilyen (egyelőre)
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára revox 2023.07.06., csüt. 11:21-kor.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13986
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4406
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

asebestyen írta:
2023.07.06., csüt. 10:07
revox írta:
2023.07.06., csüt. 09:57
de a sram cuccon a lámc elég brutál. nem egyforma a két kép méretre, de nem csak a méreteltérés miatt tűnik olyannak, mintha. nemtom,ez SRam lánc e, vagy valami más, de valahogy árad belőle: az erő és a hatásfok
Jah, ez az új Sram flat top lánccsaládból - erős gyanúm szerint - a Sram Red, a csapok és a szemek belseje krómozottak, kívülről nikkelezett.
Valter bringáján láttam az ilyen láncot (minő véletlen :D ), de igen orrbavert... a mezőnykerójára nem emléxem, hogy ilyen durva lánc volt e fent.
rákeresek, mi ez :) a súlya lehet még érdekes, hogy mezőnybicajra jó e.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6145
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7593
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

revox írta:
2023.07.06., csüt. 09:57
de a sram cuccon a lámc elég brutál. nem egyforma a két kép méretre, de nem csak a méreteltérés miatt tűnik olyannak, mintha. nemtom,ez SRam lánc e, vagy valami más, de valahogy árad belőle: az erő és a hatásfok
Jah, ez az új Sram flat top lánccsaládból - erős gyanúm szerint - a Sram Red, a csapok és a szemek belseje krómozottak, kívülről nikkelezett.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13986
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4406
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

de a sram cuccon a lámc elég brutál. nem egyforma a két kép méretre, de nem csak a méreteltérés miatt tűnik olyannak, mintha. nemtom,ez SRam lánc e, vagy valami más, de valahogy árad belőle: az erő és a hatásfok
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6145
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7593
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

pärt írta:
2023.07.06., csüt. 09:40
Á, csak a kocsma előtt ijesztgetik egymást ilyenekkel.
Divatbringások. Ezek ilyen vitrinbringák. 1-2 fogról lecsiszolták finoman a festést, hogy olyan legyen, mintha használták volna már. Bohócok.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3937
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5031
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Á, csak a kocsma előtt ijesztgetik egymást ilyenekkel.

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13986
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4406
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

aladin66 írta:
2023.07.06., csüt. 08:38
Van aki 60T-t használ.
mert nokedlik, nem bírják jól beforgatni az 50-est :fekverohog:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
aladin66
Kezdő Fórumlakó
Kezdő Fórumlakó
Hozzászólások: 282
Csatlakozott: 2018.10.24., szer. 16:39
Értékelés: 46
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: aladin66 »

Van aki 60T-t használ.
Csatolmányok
Screenshot_20230507_205951_Facebook.jpg
Screenshot_20230507_205951_Facebook.jpg (423.45 KiB) Megtekintve 692 alkalommal

Avatar
aladin66
Kezdő Fórumlakó
Kezdő Fórumlakó
Hozzászólások: 282
Csatlakozott: 2018.10.24., szer. 16:39
Értékelés: 46
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: aladin66 »

Köszönöm mindenkinek, akkor 52T lesz.

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13986
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4406
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

végülis az alapvető felvetésre nincs megoldás: nincs akkora lànctányér, amivel a 11es lànckerék helyett a 19 kopjon.

Kép
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3937
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5031
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Szalon írta:
2023.07.05., szer. 19:59

Többiek valószínüleg elsiklottak a felett, hogy elektromos bicajt használsz...
Vedd nyugodtan a legnagyobbat! A 48-as tányér annyit jelent, hogy 1-el feljebbi(nagyobb) hátsó fogaskeréken éred el ugyanazt a sebességet azonos fordulattal, az 52-es tányér pedig 2 kerékkel feljebb fogja ugyanazt adni kb. azaz a mostanihoz képest lesz még 1, vagy 2 +sebességed a 44-es tányérhoz viszonyítva.
Csak nehéz befogadni, hogy a 10 sebességből csak háromra van szükség. :D Ok, hogy a bődületes nyomaték sok mindent megold, de azért pedelecnél az eszi is a hajtást rendesen. Szerintem egészségesebb a technikának, ha kicsit kímélősebb terheléseket kap, jobban végig van váltogatva.

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13986
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4406
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

De a guminak szövetszála se görbült 36_1_11.gif avagy, ilyen a sprintszakma, avagy 15ezret adtál ezért a foxtalicskáért?
img_1_1688580489982.jpg
img_1_1688580489982.jpg (168.62 KiB) Megtekintve 707 alkalommal
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
Szalon
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 968
Csatlakozott: 2011.11.14., hétf. 13:09
Értékelés: 1501
Tartózkodási hely: Basel

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Szalon »

aladin66 írta:
2023.07.05., szer. 14:33
Segítséget szeretnék kérni:
Van hátul (a pedelec trekkingen) egy SHIMANO 10 sebességes 11-36T sorom, elől most 44T tányér. 40 km/óra fölött nagyon pörög a lábam. Szoktam menni 50 fölött is, akkor nagyon-nagyon, és hátul csak az alsó 1-2 sort használom. Ha kicserélném elől 52T-re, akkor 30-40 km/óra között hol lenne a számomra ideális csapásszámnál (90 körül) a lánc. Az lenne a cél, hogy hátul nem cserélnék fogaskereket, csak feljebb kerüljön a lánc, mondjuk a 19-21-24 fogszámokra még 50 km/óra körül is. Nem tudom, hogy az 52T kellene, vagy elég lenne-e a 48T, mert 50T nincs.
Többiek valószínüleg elsiklottak a felett, hogy elektromos bicajt használsz...
Vedd nyugodtan a legnagyobbat! A 48-as tányér annyit jelent, hogy 1-el feljebbi(nagyobb) hátsó fogaskeréken éred el ugyanazt a sebességet azonos fordulattal, az 52-es tányér pedig 2 kerékkel feljebb fogja ugyanazt adni kb. azaz a mostanihoz képest lesz még 1, vagy 2 +sebességed a 44-es tányérhoz viszonyítva.
Csatolmányok
Képernyőfotó 2023-07-05 - 19.57.49.png
Képernyőfotó 2023-07-05 - 19.57.49.png (297.81 KiB) Megtekintve 704 alkalommal
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13986
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4406
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

aladin66 írta:
2023.07.05., szer. 18:38
pärt írta:
2023.07.05., szer. 15:53
Már a 48/11 is elég haladós lesz ötvenes tempóhoz - nem fog túlpörögni a lábad. 52/11-nek csak komolyabb lejtőn van értelme (átlag fizikum mellett).
Ha valamiért nem akarod használni az alsó fokozatokat - bár számomra nem világos, miért nem, valamelyik végén némi kompromisszum mindig lesz a láncvonalban - akkor a sor középső részét használva kb. ugyanott leszel, mint a mostani, 44-es lánckerékkel és a soron a legnehezebb áttételekkel.
Hajtáshatékonyság szempontjából természetesen a nagyobb/nagyobb kombó mindig jobb - persze csak ha nem áll keresztbe a lánc.
Jelenleg a 44T első lánctányérral, amiből egy van, csak a 11-13 és esetleg a 15 sort használom a nagy sebesség miatt. Az már kezd kopni emiatt. Ha cserélek láncot és első tányért, akkor nem cserélném a hátsó sort, hanem azokat a fogszámokat szeretném majd használni, amit most soha. Tehát a megfelelő első tányér megválasztásával jutnék (f)el a 19-21-24 fogakra, amin most sosincs a lánc. Ha nem érthető így, még részletesebben leírom.
Érthető,de szokat, főleg a 24et csak keresztbeálló lánccal tudot beváltani.

De egyszerű a matek Z1/Z2 az áttétel. Ha megnézed,ami írtam, hogy 39/12=3,25 és az 52/16=3.25

Így kedvedre tudod számolni.
a 44/11=4. akkor ez a 19el 4x19=76... 76os tányért nehéz lesz szerezni ;-)
4x21= 84T
4x24=96T

Ez sorcserés buli vagy nagyobb tányérral is 13-15-17-19 fog kopni
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
aladin66
Kezdő Fórumlakó
Kezdő Fórumlakó
Hozzászólások: 282
Csatlakozott: 2018.10.24., szer. 16:39
Értékelés: 46
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: aladin66 »

pärt írta:
2023.07.05., szer. 15:53
Már a 48/11 is elég haladós lesz ötvenes tempóhoz - nem fog túlpörögni a lábad. 52/11-nek csak komolyabb lejtőn van értelme (átlag fizikum mellett).
Ha valamiért nem akarod használni az alsó fokozatokat - bár számomra nem világos, miért nem, valamelyik végén némi kompromisszum mindig lesz a láncvonalban - akkor a sor középső részét használva kb. ugyanott leszel, mint a mostani, 44-es lánckerékkel és a soron a legnehezebb áttételekkel.
Hajtáshatékonyság szempontjából természetesen a nagyobb/nagyobb kombó mindig jobb - persze csak ha nem áll keresztbe a lánc.
Jelenleg a 44T első lánctányérral, amiből egy van, csak a 11-13 és esetleg a 15 sort használom a nagy sebesség miatt. Az már kezd kopni emiatt. Ha cserélek láncot és első tányért, akkor nem cserélném a hátsó sort, hanem azokat a fogszámokat szeretném majd használni, amit most soha. Tehát a megfelelő első tányér megválasztásával jutnék (f)el a 19-21-24 fogakra, amin most sosincs a lánc. Ha nem érthető így, még részletesebben leírom.

Online
Avatar
lacee
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2790
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 1154

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »

revox írta:
2023.07.05., szer. 17:21
ez vagy nagyon kemény tour lesz, vagy nem... bocs.gif
A titkos favoritom..... :D ;peace;

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13986
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4406
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

ez vagy nagyon kemény tour lesz, vagy nem... bocs.gif
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13986
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4406
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

52/11 már stéherben is ritkán kerül elő 90rpm-el...
de az alapfelvetés, miszerint 24-es hátsó lánckereket használni,az nem megoldható semmiképp.

ezen a hajtáson elől van több lánckerék,vagy csak egy? mert akkor a láncvonal úgyis csak a lentieket engedi a nagytányérnak.
de a 48 is elég bármire. nekem az 50-essel,brutál lejtőn se nagyon sikerült még 11-et tenni. ha nyílegyenes a lejtő,csak akkor jó keményet hajtani, lábat pihentetni. de ha kanyarog,ott a kanyarokból kifele tolni kell,ahhoz meg az a jó,ha be van forgatva a fokozat. 52/11 beforgatva (90rpm vagy magasabb) kb 80 km/h. nem életszerű

elég lesz a 48 szerintem is... inkább a jó sort kell kiválasztani. sokszor az problémásabb... sokváltozós
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3937
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5031
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Már a 48/11 is elég haladós lesz ötvenes tempóhoz - nem fog túlpörögni a lábad. 52/11-nek csak komolyabb lejtőn van értelme (átlag fizikum mellett).
Ha valamiért nem akarod használni az alsó fokozatokat - bár számomra nem világos, miért nem, valamelyik végén némi kompromisszum mindig lesz a láncvonalban - akkor a sor középső részét használva kb. ugyanott leszel, mint a mostani, 44-es lánckerékkel és a soron a legnehezebb áttételekkel.
Hajtáshatékonyság szempontjából természetesen a nagyobb/nagyobb kombó mindig jobb - persze csak ha nem áll keresztbe a lánc.

Avatar
aladin66
Kezdő Fórumlakó
Kezdő Fórumlakó
Hozzászólások: 282
Csatlakozott: 2018.10.24., szer. 16:39
Értékelés: 46
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: aladin66 »

revox írta:
2023.07.05., szer. 14:55
aladin66 írta:
2023.07.05., szer. 14:33
Segítséget szeretnék kérni:
Van hátul (a pedelec trekkingen) egy SHIMANO 10 sebességes 11-36T sorom, elől most 44T tányér. 40 km/óra fölött nagyon pörög a lábam. Szoktam menni 50 fölött is, akkor nagyon-nagyon, és hátul csak az alsó 1-2 sort használom. Ha kicserélném elől 52T-re, akkor 30-40 km/óra között hol lenne a számomra ideális csapásszámnál (90 körül) a lánc. Az lenne a cél, hogy hátul nem cserélnék fogaskereket, csak feljebb kerüljön a lánc, mondjuk a 19-21-24 fogszámokra még 50 km/óra körül is. Nem tudom, hogy az 52T kellene, vagy elég lenne-e a 48T, mert 50T nincs.
nekem a tehénen, (a téli, nem a Gan, visszavontam ) elől 39T van és nemrég 39/12-vel 40-el résztávoztam, de amikor nagyon befújt az oldalszél,azt is nehezen tekertem ki. ez 52-es tányérral hajszálra megfelel az 52/16-nak... épp ma számoltam,mert agyalok rajta, hogy lecserélem a 39-et üreges 52-re,csak akkor a sort honnan indítsam. de ezzel a 39/12-vel axxem 46-ot is forgattam már ki,de azt csak csúcsban. ergo, 50-hez síkon elég kell legyen az 52/15, esetleg 14. de értelmes közlekedésre az 52/19, 18. az 52/17 már a 30-35 közötti tempóra jó, pedálütemtől függően. ha 90rpm-et forgatsz, 52/17-el már elég gyorsan fogsz menni. 52/16-al garantáltan 40fölött (ha megvan az rpm 90)
Hogy néz ki az előbbi kifejtésed 48T tányérral, mert nekem az jön le, lehet elég lenne az is.

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13986
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4406
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

aladin66 írta:
2023.07.05., szer. 14:33
Segítséget szeretnék kérni:
Van hátul (a pedelec trekkingen) egy SHIMANO 10 sebességes 11-36T sorom, elől most 44T tányér. 40 km/óra fölött nagyon pörög a lábam. Szoktam menni 50 fölött is, akkor nagyon-nagyon, és hátul csak az alsó 1-2 sort használom. Ha kicserélném elől 52T-re, akkor 30-40 km/óra között hol lenne a számomra ideális csapásszámnál (90 körül) a lánc. Az lenne a cél, hogy hátul nem cserélnék fogaskereket, csak feljebb kerüljön a lánc, mondjuk a 19-21-24 fogszámokra még 50 km/óra körül is. Nem tudom, hogy az 52T kellene, vagy elég lenne-e a 48T, mert 50T nincs.
nekem a tehénen, (a téli, nem a Gan, visszavontam ) elől 39T van és nemrég 39/12-vel 40-el résztávoztam, de amikor nagyon befújt az oldalszél,azt is nehezen tekertem ki. ez 52-es tányérral hajszálra megfelel az 52/16-nak... épp ma számoltam,mert agyalok rajta, hogy lecserélem a 39-et üreges 52-re,csak akkor a sort honnan indítsam. de ezzel a 39/12-vel axxem 46-ot is forgattam már ki,de azt csak csúcsban. ergo, 50-hez síkon elég kell legyen az 52/15, esetleg 14. de értelmes közlekedésre az 52/19, 18. az 52/17 már a 30-35 közötti tempóra jó, pedálütemtől függően. ha 90rpm-et forgatsz, 52/17-el már elég gyorsan fogsz menni. 52/16-al garantáltan 40fölött (ha megvan az rpm 90)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
aladin66
Kezdő Fórumlakó
Kezdő Fórumlakó
Hozzászólások: 282
Csatlakozott: 2018.10.24., szer. 16:39
Értékelés: 46
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: aladin66 »

Segítséget szeretnék kérni:
Van hátul (a pedelec trekkingen) egy SHIMANO 10 sebességes 11-36T sorom, elől most 44T tányér. 40 km/óra fölött nagyon pörög a lábam. Szoktam menni 50 fölött is, akkor nagyon-nagyon, és hátul csak az alsó 1-2 sort használom. Ha kicserélném elől 52T-re, akkor 30-40 km/óra között hol lenne a számomra ideális csapásszámnál (90 körül) a lánc. Az lenne a cél, hogy hátul nem cserélnék fogaskereket, csak feljebb kerüljön a lánc, mondjuk a 19-21-24 fogszámokra még 50 km/óra körül is. Nem tudom, hogy az 52T kellene, vagy elég lenne-e a 48T, mert 50T nincs.

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13986
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4406
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Megvan... első frissítésre nem ezt a videót hozta a site...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13986
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4406
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Miről.maradtem le?
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3937
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5031
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Aranyos ötlet, hogy bevonták Attilát, de azért többet érdemelne annál, hogy a híres ember biodíszlet szerepére kárhoztatják. Pláne úgy, hogy a koncepció alapból az, hogy Mucsi viszi a show-t.

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”