
jó kis hifiBZK lehetne, de eléggé keletre esik bár Lacee nicns messze, esetleg TRane se). csak manapság ezt kiszámolni nehéz,az időjárás, hogy adja ki... nálunk is reggel dől el,merre dőlünk,annyira szeszélyes
itt is ez volt,csak itt éppen eső nem lett belőle... talán szombat este... de nem is merészkedtem ki, úgy becsokiztatott a meteoblue, csak a pár kilire lévő szováti út irányába a felüljárókra. kb 8 kilis kör,közben 5 ször kell felüljárót másznipärt írta: ↑2023.06.26., hétf. 11:56Az időjárás alkalmazások mostanában semmit sem érnek. Pénteken délután is azt jelezte, hogy egy csepp eső sem várható, közben alkonyi homály volt, lilás éggel és nyomott, párás levegővel. Le is szakadt az ég húsz percen belül, még jó, hogy a szememnek hittem, nem az appnak.
Pénteken is, szombaton is brrrutális eső volt.
na, közben találtam Neked valamit... ezt Ati nyilatkozzta: "...Nagyon nehéz volt az egész napot szökésben tölteni, de még mindig jobb volt így, mint a mezőnyben folyamatosan átvenni a tempóváltásokat...."Rotox írta: ↑2023.06.26., hétf. 07:43Szvsz. ilyen erőkülönbséggel egyrészt még felváltva is csak magukat csinálták volna ki (itt azér' nem Roglic és Vingegaard rángatta volna Pogacart, mint tavaly a Tour-on...revox írta: ↑2023.06.25., vas. 23:18...
igen... elmondják, hogy nem tudták elfárasztani elől a statikus menésel. ezt észre kellett volna venni, visszavinni a mezőnybe és sűrű lószokkal megrángatni. azért az beszédes, amikor 3 epronexes is kihullott mellőle. nem azt mutatja,hogy nincs erő és fárad. ...), másrészt Attila okos fiú, kb. max. a második lósznál már tudta volna, hogy neki nem kell mindenre ugrania.
szombaton volt felétek eső (szerintem nem)? egész héten riogatott,így nem mentünk arra. de most is riogat szombatra... kezd a tkm kilenni az időjátrással... de a meteoblue-val is...
a zene ott kezdődik, ahol a szó hatalma véget ér... itt már zene is befejezte... csak csend honol
Győzike miben indult? U(IQ)60asebestyen írta: ↑2023.06.26., hétf. 09:35Lehet ezt még fokozni. Volt már ebben az országban sok jó verseny. Győzikének saját kategóriája testépítő versenyen felöltözve egyedül és tudott nyerni. Aztán vannak, akik versenyt rendeznek maguknak, az a lényeg, hogy olyan szabályok kellenek, hogy ők nyerjenek vagy ha még ez is túl rizikós, akkor meghívásos verseny kell legyen. És ha még mindig nem elég, ki kell zárni utólag , aki jobb volt. Ez mind megtörtént. :)
Szerintem összedugjuk a fejünket itt, foci, de akát Forma1-es csapatot is ki tudunk állítani.![]()
Lehet ezt még fokozni. Volt már ebben az országban sok jó verseny. Győzikének saját kategóriája testépítő versenyen felöltözve egyedül és tudott nyerni. Aztán vannak, akik versenyt rendeznek maguknak, az a lényeg, hogy olyan szabályok kellenek, hogy ők nyerjenek vagy ha még ez is túl rizikós, akkor meghívásos verseny kell legyen. És ha még mindig nem elég, ki kell zárni utólag , aki jobb volt. Ez mind megtörtént. :)
látom ez az absz második hely, mint az élet igazságtalansága igen beragadtasebestyen írta: ↑2023.06.26., hétf. 08:15Szerencséjük, hogy még nem jegyeztettük be a HiFibzk masters cycling team-et. Igaz tekerni nem tudunk, de mind rohadtul értünk hozzá.![]()
Mennyi időt hagyjunk még nekik, hogy kiélvezhessék a versenyzést folyamatos kudarcélmények nélkül? Aztán jövünk, az öregek
és megcsináljuk az egész magyar kerékpársportot.Revit valahogy elsütjük u23-ba, ott is legyen emberünk, meg figyelünk majd, hogy a másodikak is mi legyünk, hogy a magyar bajnok mindenképp hifibz legyen.
![]()
Szvsz. ilyen erőkülönbséggel egyrészt még felváltva is csak magukat csinálták volna ki (itt azér' nem Roglic és Vingegaard rángatta volna Pogacart, mint tavaly a Tour-on...revox írta: ↑2023.06.25., vas. 23:18...
igen... elmondják, hogy nem tudták elfárasztani elől a statikus menésel. ezt észre kellett volna venni, visszavinni a mezőnybe és sűrű lószokkal megrángatni. azért az beszédes, amikor 3 epronexes is kihullott mellőle. nem azt mutatja,hogy nincs erő és fárad. ...
Igen, ez is igaz. A közvetítés alatt a kommentátor folyamatosan bizonygatta, hogy a bringaversenyek iránt egyre nagyobb az érdeklődés, a közvetítéseknek is egyre nagyobb a nézettsége, de ezt szerintem nem a hazai profi hozzáállás generálja, hanem az az 1-2 nemzetközi szinten is jól teljesítő versenyzőnk, akik nagy népszerűségnek örvendenek. Mögöttük sajnos elég amatőr szerveződés folyik, az okokat nagyjából látjuk. Örvendetes volna, ha komoly szponzorokat tudnának megnyerni a bringa versenysportba, akik támogatására lehetne alapítani csapatot, csapatokat. Felteszem a versenyzők részéről volna rá igény.Rotox írta: ↑2023.06.25., vas. 22:44Nekem egy kicsit más "áspektus"ugrott be az imént. Nyilván nem sírom vissza azokat az időket, de sajnos elég öreg vagyok ahhoz, hogy - kis puskázással
- emlékezzek arra, hogy a '70-90-es években hány csapat volt egy OB-n (országúti hosszútávú, országúti rövidtávú, időfutam, hegyi), vagy - hogy hazabeszéljek
- egy Mecsek Kupán, vagy Gemenc Nagydíjon. A teljesség igénye nélkül: Fradi, Tipográfia, Szolnoki Cukorgyár, PMSC, Szekszárd, KSI, Győri MÁV DAC, Postás, Debreceni VSC, Budapesti VSC, Videoton, Csepel, Szegedi Építők Spartacus, BKV Előre, stb..
2-3, külföldi csapatban versenyző pro-val + 1-2 hazai egyesülettel ez ilyen...![]()
mindkettő igaz... ez tényleg mindenkit orrbavert. és sokan bedőlnek majd a kardjukba...Rotox írta: ↑2023.06.25., vas. 22:44Nekem egy kicsit más "áspektus"ugrott be az imént. Nyilván nem sírom vissza azokat az időket, de sajnos elég öreg vagyok ahhoz, hogy - kis puskázással
- emlékezzek arra, hogy a '70-90-es években hány csapat volt egy OB-n (országúti hosszútávú, országúti rövidtávú, időfutam, hegyi), vagy - hogy hazabeszéljek
- egy Mecsek Kupán, vagy Gemenc Nagydíjon. A teljesség igénye nélkül: Fradi, Tipográfia, Szolnoki Cukorgyár, PMSC, Szekszárd, KSI, Győri MÁV DAC, Postás, Debreceni VSC, Budapesti VSC, Videoton, Csepel, Szegedi Építők Spartacus, BKV Előre, stb..
2-3, külföldi csapatban versenyző pro-val + 1-2 hazai egyesülettel ez ilyen...![]()
igen... elmondják, hogy nem tudták elfárasztani elől a statikus menésel. ezt észre kellett volna venni, visszavinni a mezőnybe és sűrű lószokkal megrángatni. azért az beszédes, amikor 3 epronexes is kihullott mellőle. nem azt mutatja,hogy nincs erő és fárad. Hallgatva a nyilatkozatokat, olyan érzésem van, mintha nem az ország legjobbjai lettek volna ott, hanem full amatőr kezdők.Rotox írta: ↑2023.06.25., vas. 21:51Hááát, érdemes meghallgatni a fiúk interjúit (legörgetve a linken, itt: https://m4sport.hu/kerekpar/cikk/2023/0 ... eben-video)...
Nekem egy kicsit más "áspektus"
Neked van igazad
Na igen, ez egy demoralizáló győzelem volt, szinte megsemmisítő a többiekre nézve. Mindenkinek rá volt írva az arcára a csalódottság a befutónál, szinte le voltak forrázva. Ati nagyon profin végignyomta, senki, és semmi nem tudta befolyásolni, kizökkenteni. A befutó után, mikor aláirásokat osztogatott, és hozzá mosolygott, szinte az jött le, hogy meg sem eröltette magát. Persze azért kemény volt, de szerintem mindent nem kellett kiadnia magából a győzelemért.
Hááát, érdemes meghallgatni a fiúk interjúit (legörgetve a linken, itt: https://m4sport.hu/kerekpar/cikk/2023/0 ... eben-video)...
erő, meg tudás. majd nézd meg hogy ül a bicón. járnak szélcsatornába és ott belövik a testhelyzetüket, hogy lesz a legjobb. akármilyen kitekert módon kell fogni a kormányt, ha úgy a legjobb, úgy kell gyakrolniuk meni a bicajjal. majd bárki próbálja ki,milyen úgy fogni a kormányt,ahogy Ati is fogja. mióta tilos könyökölni, új aero fogást kellett keresni. én próbáltam ... inkább megfogom lent. nem tudom a karomat úgy tartani hoszútávon (felső, fékkarfogásban, derékszögben álló karokkal). A technika is nagyon kihegyezett, de azt minap meséltem foszlányokban. nem vagyok egy nagy tubeless-rajongó, de a jumbos kerék elég brutálisan meg van csinálva. a gumi tökéletes, szinte átmenet nélküli fokytatása a felninek és enyhe lapított tojásforma, de mondhatom cseppformának is a keresztmetszetet. a felni és a gumi között lényegében nulla átmenet van, semmi, mintha egybe lenne kiöntve.. a karbon merev, mint a fene, a gumi tömlőhangja olyan, mint a szingóé és nem kell fosni, hogy csak 5bar mehet bele, bőven túlnyomják. ha ránézek, elsőre azt mondanám, szingó van rajta. úgy beül. a mai "defekt" után elmerengtem, lehet egyszer ez lesz a sorsom, de ahhoz az kell, közemberek számára is legyen ilyen kerék és a súlya azt tudja, amit a szingók.AAttila írta: ↑2023.06.25., vas. 20:50Pont ezt mondtam én is.revox írta: ↑2023.06.25., vas. 20:39csendben mondom, Ádi igen sportszerűen, nem blokolta a haladásban, amíg tudott, ment vele és az a párszáz méter is jól jöt Atinak, hogy annyit is lazíthat és "friss" erővel állhat vissza előre. az epronex érdekeit képviselve, nekik régen blokolni kellett volna Atit és visszahozni a mezőnybe, de nem tették meg. nem hinném, hogy ezt wlhitték, hogy nekik sikerülni fog végigmenni, de Ádi, ha más nem is, már fixen tudta, de kihajtotta a lelkét és nem hátráltata. Bár elnézve az egészet, ha elkezdi lassítani Valtert, lekerüli és megy magának. De azt látni kell, saját csapata ellen dolgozott...AAttila írta: ↑2023.06.25., vas. 20:19Nagyon durva volt ezt látni. Ati szinte csak pihent a szökésben, úgy,hogy ő vezette a legtöbbet. Karl Ádi úgy kiszakadt,hogy fel is adta. Mondjuk én az Epronextől többet vártam. Taktikailag mindenképpen . De az biztos, hogy csak összefogással lehetett volna megszorongatni. Kicsit olyan,mintha eleve úgy lettek volna,hogy csak a 2. helyért megyünk.
Nálunk Borissza Johanna elit 2. lett, Tamara u23 4.
A fiúknak (u23)nem sikerült.![]()
teljesen olyan volt,mintha Ádi, Ati csapattársa lett volna és nem ellenfél. Megbeszélték,hogy kb mit menjenek,csak Ádi még azt sem tudta végig. Amikor felugrott a másik kettő, gondoltam majd most blokkolnak,de nem. Ha akartak is, Ati annyival erősebb volt,hogy előre állt és meghúzta.