
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Kerékpározás
Re: Kerékpározás
Kerékpáros gatyát meddig szoktátok használni,nekem most amit szerettem egyszerűen khm. tört mindent,én hülye meg tegnap felvettem megint,na most viszont már kuka lesz.Olyan mintha a betétet átszabták volna benne….a fene egye meg a múltkor a Decába fel is próbáltam egyet de nem vettem meg,úgy sajnálom rá a forintot….. 

Re: Kerékpározás
6500 GBP volt ez a váz... itt valami nem kóser, vagy lopott és bazi olcsón hozzájutottak (persze,nem tudják,hogy lopott), de ez az ár nem normális, főleg egy limitált darabért...lacee írta: ↑2023.06.21., szer. 10:51Az a baj ha így számolsz akkor 2 guriga a canga,valószínű,hogy szétszedve bármelyik keróból több pénzt ki tudsz hozni.Hirdethetnéd a kereket 400-ért azt nem tudnád eladni,még olcsóbban is sokáig vannak fent.Mikor gondolkodtam,hogy az enyémet mennyiért hirdetném ,számolgattam aztán rájöttem,hogy annyit úgy sem adnának érte…..megbontva többet érne,külföldön hiába ér többet maga a komplett bringa ez itt magyaris…revox írta: ↑2023.06.21., szer. 09:47este emrengetem ezen az F12-n, hogy űáll ez össze.
Ezek a fiúk ezzel seftelnek, nem hülyék. Ismerik az ebay árakat is, nyugodtan ott is hírdethetnek...
de tételesen:
kerék: min 400ezer és általában a legjobb jóindulattal is amit már használtak és nem volt normálisan szervizelve, minimum egy napi meló van rajta és jóesetben megúszod egy-két eltört küllővel (az alu küllőayna berohad). ha be kell áraznom, ez a művelet kb 50-60ezer lenne, ha pénzt kérnék érte. De a szingó is a legtrógerebb van rajta, ilyen gumit én még nem láttam keréken, de biztos van,ha gyártják. de ami még viccesebb, két egyforma hosszú szelephosszabbító se tudott rákerülni. Xal még jön egy szingüóvakarás, ragasztás amiért mondjuk nagyvonalúan kérnék 20ezret, de nem szívesen ragacsolom másét, elég a sajátomat... kenceficézve nem álom móka, a tufó szalag meg nem megoldás. xal ott járunk,hogy 80ezer melódíj és két új értelmes gumi majd 100e... és még nem tudjuk, a csapágyak mit rejtenek, de mai árfolyamon kb 120-040ezer a szett, a cseréje legyen 10ezer... nem számolom tovább...
de elqdni el lehet 400-ért, úgyse ért hozzá senki, csak azt nézi,mi van ráírva. Persze, lehet semmi baja és patika teljesen, de ez az eladónak kb mindegy, mert így-is, úgy-is kap érte 400at...
a hajtókar érzésem szerint wattmérős. egy ilyen group itthon nem kér sokat, nehezen eladható,de pl angolok imádják és elég rettentes árakat kérnek érte. Ha le van harcolva, akkor viszont zsebbenyúlós lesz fejítani. a tányérszett tuti van 100ezer + normál áron és sor,lánc,váltógörgők
apróságokra nem térek ki, de egy nyeregcső is 250-300 újonnan, használtan biztos van aki ad érte egy 100ast. kormány új ára kb 350ezer, használtan feléért eladható.
és még nem beszéltünk a vázról, ami önmagában piacképes szerintem az említett 1 milkóért...
akkor kérdem én, miért nem robbantja szét az eladó és adja el, bő 2szer ennyiért, vagy eleve miért nem írja ki 2 miskára?
de lehet csak elírás az irányár, vagy megszállta a szentlélek és adakozhatnéka van, de ez nekem 999-ért érdekes![]()
![]()
Itt bringát covid idején lehetett jó áron eladni, mikor a kereskedők nem tudtak kimenni…..
https://road.cc/content/tech-news/26804 ... 12-x-light
de egyébként se normális, hogy ilyen bicajhoz adnak egy 2800eurós kerékszettet ennyi pénzért. A Bora Ultra annyiba kerül. Az,hogy nálunk keringenek 5-600-ért ilyen kerkek, csak annak köszönhetpő,hogy romániában gyártják és kilopkodják a gyárból, de már a sokadik járt nálam és azok beálíltása köszönőviszonyban nincs a gyárival. 500-ért lehet venni egy campa kereket,ami valójában nem campa,csak annak látszik. most is jön két szett fulcrum zero carbon, amivel nem tudnak mit kezdeni, nem hozza,amit kellene hoznia.
valsz egy vázat szereztek és ami volt a fiókban, ráaggatták. ez a groupszett 2013-as vagy 2014-es. 19-ben nem ilyennel dobják piacra. de az 1 miska így is kevés... egyébként a magyarok nem riadnak meg az ebay-től. 2millióért árulnak egy még nem használt Campa Bora Ultra Two anniversaryt. csak kint nem ennyire lámák a népek, oda olyat lehet eladni,ami tényleg azt tudja,ami rá van írva.
azt gondolom, ezek az árak többet ártanak, mint használnak a használtpiac mozgásának, meg úgy mindennek. Egy Gan utód F5 2,5 milla... (ez a legputtóbb) egy limitált F12 meg 1 misi... értékálló befektetés
persze,tévedés ne essék, a bicajok túl vannak árazva. A pinarello főleg, de lassan minden gyártó csúcsgépéről elmondható. de ezek után akkor mennyibe fog kerülni bármi,ha egy ilyan csúcsgépnek ez lesz a a hivatkozási alapja? De egy értelmesen rendbetett és tartott kerekt nem lehet eladn ireális áron, mert az ilyen seftesek fillérekért árulják a kukábavaló vackokat és nálunk még nagyban megy a márkajelzés megvásárlása a tényleges állapot helyett. Persze,ez majd annak a gondja lesz, aki megveszi, ha észreveszi...

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Az a baj ha így számolsz akkor 2 guriga a canga,valószínű,hogy szétszedve bármelyik keróból több pénzt ki tudsz hozni.Hirdethetnéd a kereket 400-ért azt nem tudnád eladni,még olcsóbban is sokáig vannak fent.Mikor gondolkodtam,hogy az enyémet mennyiért hirdetném ,számolgattam aztán rájöttem,hogy annyit úgy sem adnának érte…..megbontva többet érne,külföldön hiába ér többet maga a komplett bringa ez itt magyaris…revox írta: ↑2023.06.21., szer. 09:47este emrengetem ezen az F12-n, hogy űáll ez össze.
Ezek a fiúk ezzel seftelnek, nem hülyék. Ismerik az ebay árakat is, nyugodtan ott is hírdethetnek...
de tételesen:
kerék: min 400ezer és általában a legjobb jóindulattal is amit már használtak és nem volt normálisan szervizelve, minimum egy napi meló van rajta és jóesetben megúszod egy-két eltört küllővel (az alu küllőayna berohad). ha be kell áraznom, ez a művelet kb 50-60ezer lenne, ha pénzt kérnék érte. De a szingó is a legtrógerebb van rajta, ilyen gumit én még nem láttam keréken, de biztos van,ha gyártják. de ami még viccesebb, két egyforma hosszú szelephosszabbító se tudott rákerülni. Xal még jön egy szingüóvakarás, ragasztás amiért mondjuk nagyvonalúan kérnék 20ezret, de nem szívesen ragacsolom másét, elég a sajátomat... kenceficézve nem álom móka, a tufó szalag meg nem megoldás. xal ott járunk,hogy 80ezer melódíj és két új értelmes gumi majd 100e... és még nem tudjuk, a csapágyak mit rejtenek, de mai árfolyamon kb 120-040ezer a szett, a cseréje legyen 10ezer... nem számolom tovább...
de elqdni el lehet 400-ért, úgyse ért hozzá senki, csak azt nézi,mi van ráírva. Persze, lehet semmi baja és patika teljesen, de ez az eladónak kb mindegy, mert így-is, úgy-is kap érte 400at...
a hajtókar érzésem szerint wattmérős. egy ilyen group itthon nem kér sokat, nehezen eladható,de pl angolok imádják és elég rettentes árakat kérnek érte. Ha le van harcolva, akkor viszont zsebbenyúlós lesz fejítani. a tányérszett tuti van 100ezer + normál áron és sor,lánc,váltógörgők
apróságokra nem térek ki, de egy nyeregcső is 250-300 újonnan, használtan biztos van aki ad érte egy 100ast. kormány új ára kb 350ezer, használtan feléért eladható.
és még nem beszéltünk a vázról, ami önmagában piacképes szerintem az említett 1 milkóért...
akkor kérdem én, miért nem robbantja szét az eladó és adja el, bő 2szer ennyiért, vagy eleve miért nem írja ki 2 miskára?
de lehet csak elírás az irányár, vagy megszállta a szentlélek és adakozhatnéka van, de ez nekem 999-ért érdekes![]()

Itt bringát covid idején lehetett jó áron eladni, mikor a kereskedők nem tudtak kimenni…..
Re: Kerékpározás
nade,más... kiderült, a pinarellom nem is annyira tehén... én nem tudom, ez hogy megy, de mint a hifinél: összekerültek amiknek kell és egyszercsak megszóllat a zene. csak betettem a Fulcrum Speed XLR 50 kereket és elkezdett menni a bicaj. még rázósabb, mint a reacto,de megbocsáthatóan. reactot nem éri el, de megközelíti,legalábbis síkon, bár tegnap kicsit megrúgtam az autópálya felüljáróra felfele és meglepően jól felmászott. valsz sose lesz reacto, de jobban néz ki 

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
este emrengetem ezen az F12-n, hogy űáll ez össze.
Ezek a fiúk ezzel seftelnek, nem hülyék. Ismerik az ebay árakat is, nyugodtan ott is hírdethetnek...
de tételesen:
kerék: min 400ezer és általában a legjobb jóindulattal is amit már használtak és nem volt normálisan szervizelve, minimum egy napi meló van rajta és jóesetben megúszod egy-két eltört küllővel (az alu küllőayna berohad). ha be kell áraznom, ez a művelet kb 50-60ezer lenne, ha pénzt kérnék érte. De a szingó is a legtrógerebb van rajta, ilyen gumit én még nem láttam keréken, de biztos van,ha gyártják. de ami még viccesebb, két egyforma hosszú szelephosszabbító se tudott rákerülni. Xal még jön egy szingüóvakarás, ragasztás amiért mondjuk nagyvonalúan kérnék 20ezret, de nem szívesen ragacsolom másét, elég a sajátomat... kenceficézve nem álom móka, a tufó szalag meg nem megoldás. xal ott járunk,hogy 80ezer melódíj és két új értelmes gumi majd 100e... és még nem tudjuk, a csapágyak mit rejtenek, de mai árfolyamon kb 120-040ezer a szett, a cseréje legyen 10ezer... nem számolom tovább...
de elqdni el lehet 400-ért, úgyse ért hozzá senki, csak azt nézi,mi van ráírva. Persze, lehet semmi baja és patika teljesen, de ez az eladónak kb mindegy, mert így-is, úgy-is kap érte 400at...
a hajtókar érzésem szerint wattmérős. egy ilyen group itthon nem kér sokat, nehezen eladható,de pl angolok imádják és elég rettentes árakat kérnek érte. Ha le van harcolva, akkor viszont zsebbenyúlós lesz fejítani. a tányérszett tuti van 100ezer + normál áron és sor,lánc,váltógörgők
apróságokra nem térek ki, de egy nyeregcső is 250-300 újonnan, használtan biztos van aki ad érte egy 100ast. kormány új ára kb 350ezer, használtan feléért eladható.
és még nem beszéltünk a vázról, ami önmagában piacképes szerintem az említett 1 milkóért...
akkor kérdem én, miért nem robbantja szét az eladó és adja el, bő 2szer ennyiért, vagy eleve miért nem írja ki 2 miskára?
de lehet csak elírás az irányár, vagy megszállta a szentlélek és adakozhatnéka van, de ez nekem 999-ért érdekes
Ezek a fiúk ezzel seftelnek, nem hülyék. Ismerik az ebay árakat is, nyugodtan ott is hírdethetnek...
de tételesen:
kerék: min 400ezer és általában a legjobb jóindulattal is amit már használtak és nem volt normálisan szervizelve, minimum egy napi meló van rajta és jóesetben megúszod egy-két eltört küllővel (az alu küllőayna berohad). ha be kell áraznom, ez a művelet kb 50-60ezer lenne, ha pénzt kérnék érte. De a szingó is a legtrógerebb van rajta, ilyen gumit én még nem láttam keréken, de biztos van,ha gyártják. de ami még viccesebb, két egyforma hosszú szelephosszabbító se tudott rákerülni. Xal még jön egy szingüóvakarás, ragasztás amiért mondjuk nagyvonalúan kérnék 20ezret, de nem szívesen ragacsolom másét, elég a sajátomat... kenceficézve nem álom móka, a tufó szalag meg nem megoldás. xal ott járunk,hogy 80ezer melódíj és két új értelmes gumi majd 100e... és még nem tudjuk, a csapágyak mit rejtenek, de mai árfolyamon kb 120-040ezer a szett, a cseréje legyen 10ezer... nem számolom tovább...
de elqdni el lehet 400-ért, úgyse ért hozzá senki, csak azt nézi,mi van ráírva. Persze, lehet semmi baja és patika teljesen, de ez az eladónak kb mindegy, mert így-is, úgy-is kap érte 400at...
a hajtókar érzésem szerint wattmérős. egy ilyen group itthon nem kér sokat, nehezen eladható,de pl angolok imádják és elég rettentes árakat kérnek érte. Ha le van harcolva, akkor viszont zsebbenyúlós lesz fejítani. a tányérszett tuti van 100ezer + normál áron és sor,lánc,váltógörgők
apróságokra nem térek ki, de egy nyeregcső is 250-300 újonnan, használtan biztos van aki ad érte egy 100ast. kormány új ára kb 350ezer, használtan feléért eladható.
és még nem beszéltünk a vázról, ami önmagában piacképes szerintem az említett 1 milkóért...
akkor kérdem én, miért nem robbantja szét az eladó és adja el, bő 2szer ennyiért, vagy eleve miért nem írja ki 2 miskára?
de lehet csak elírás az irányár, vagy megszállta a szentlélek és adakozhatnéka van, de ez nekem 999-ért érdekes

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
bármikor felülök ráasebestyen írta: ↑2023.06.20., kedd 21:33Csak a vázméret ajánlása picit félrevezető. 54-es váz az 190cm felett, igaz Revi?![]()


avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
ebben van balami bukó... csak egy ilyen kerék min 400 használtan. az F12 még igen friss darab, attól, hogy pillanatok alatt ráhúzták az F-et. Pont az a Marci, akinek nemrég belinkeltem a btwin bicaját. akart ott venni egy cangát. semmi nem látszott, csak furán gyorsult. aztán a végén meglett a repedés a támvillán. nem mondom, hogy tudta. aki árulta, de azért óvatosan az 1millás f12-vel... persze, szerintem

A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára revox 2023.06.20., kedd 22:30-kor.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Lehet említettem már. Haver nála vette a Gan-t. Odament reggel, Tamásék lemértek rajta mindent, tulajdonképpen egy bikefitting készült és délután 2-re össze volt rakva a vadiúj, haverra állított bicó. 

Online
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6193
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7672
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Csak a vázméret ajánlása picit félrevezető. 54-es váz az 190cm felett, igaz Revi?

Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok
Re: Kerékpározás
999e Tamás teljesen megbízható, a Yankosbike-ból ismerhetitek.
Re: Kerékpározás
Na emberek,hátha valakinek:
Re: Kerékpározás
In memoriam Gino Mader.
Nyugodjék békében.
Nyugodjék békében.
Re: Kerékpározás
Persze, köszi. Igyekszem valamelyest tudatosan mozogni. A pihenés része, az pont elég jól megy.

Csak arra reflektáltam, hogy nem fáj a hátsóm, és nem lett volna visszatartó erő, ha nyeregbe kellett volna pattannom (de meg sem fordult a fejemben).
Lindemann Musicbook Source; Anthem P2; Elac FS 409, HiDiamond
Online
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6193
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7672
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Zoli csinálta a kiírt edzését én meg csak megtűrt személy voltam.

Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok
Re: Kerékpározás
azér jobban tetted,hogy ma nem mentél

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
szenvedjen aki hülyeAAttila írta: ↑2023.06.18., vas. 20:50Erről az jut eszembe, amikor mentünk fel a Kékestetőre. Revi nagyon el volt készülve a betegségtől,láztól,mindentől. Kicsit tolni akartam,de ahogy hozzáértem,arrébb rántotta magát és úgy rám ordított,hogy te meg mi a f...szt csinálsz,nem csalunk, hogy majdnem leestem a bicajról. De komolyan. Nem számítottam ilyen reakcióra és hirtelen megijedtem.![]()

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Köszi!
Az a vicc, hogy semmi baja a hátsómnak (sem). Szerintem csak jó nyereg (meg beállítás) és érzéketlen hátsó kérdése.

Holnap már megint megyek tekerni, de ma is tudtam volna.
Lindemann Musicbook Source; Anthem P2; Elac FS 409, HiDiamond
Re: Kerékpározás
a gpx egy xml kód... bármit le lehet generálnilacee írta: ↑2023.06.18., vas. 20:43Főni,voltam a másikkal is,kb.+12 km.+1,5 km. gyaloglás?asebestyen írta: ↑2023.06.18., vas. 20:23Revinek a 80km elfogadva, de Laceenak a 37km határeset.![]()
Lacee, mit tud felhozni mentségére?![]()
![]()
Na meg én kismenő vagyok…..![]()
Revi csal,valahogy bemókolta a 80 km. tekerést,lehet csak 8 volt.![]()


avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Igen, és a fiam volt a legfiatabb induló, és így teljesítő is.

Lindemann Musicbook Source; Anthem P2; Elac FS 409, HiDiamond
Re: Kerékpározás
85!!!asebestyen írta: ↑2023.06.18., vas. 20:23Revinek a 80km elfogadva, de Laceenak a 37km határeset.![]()
Lacee, mit tud felhozni mentségére?![]()




de Te is menték megint rendesen. valami 120 rémlik, de volt benne erősebb is... volt meló

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Erről az jut eszembe, amikor mentünk fel a Kékestetőre. Revi nagyon el volt készülve a betegségtől,láztól,mindentől. Kicsit tolni akartam,de ahogy hozzáértem,arrébb rántotta magát és úgy rám ordított,hogy te meg mi a f...szt csinálsz,nem csalunk, hogy majdnem leestem a bicajról. De komolyan. Nem számítottam ilyen reakcióra és hirtelen megijedtem.

Re: Kerékpározás
Láttam,az durva,gratulálok,nem lennék a hátsód helyébengeza123 írta: ↑2023.06.18., vas. 20:36Én ma nem voltam, de tegnap volt 310km, az még belefér?asebestyen írta: ↑2023.06.18., vas. 20:23Revinek a 80km elfogadva, de Laceenak a 37km határeset.![]()
Lacee, mit tud felhozni mentségére?![]()
![]()

Re: Kerékpározás
Tour de Alföld? Nagyon "elvetemült" lányok-fiúk indultak ottgeza123 írta: ↑2023.06.18., vas. 20:36Én ma nem voltam, de tegnap volt 310km, az még belefér?asebestyen írta: ↑2023.06.18., vas. 20:23Revinek a 80km elfogadva, de Laceenak a 37km határeset.![]()
Lacee, mit tud felhozni mentségére?![]()
![]()

Re: Kerékpározás
Főni,voltam a másikkal is,kb.+12 km.+1,5 km. gyaloglás?asebestyen írta: ↑2023.06.18., vas. 20:23Revinek a 80km elfogadva, de Laceenak a 37km határeset.![]()
Lacee, mit tud felhozni mentségére?![]()

Na meg én kismenő vagyok…..

Revi csal,valahogy bemókolta a 80 km. tekerést,lehet csak 8 volt.

Re: Kerékpározás
Én ma nem voltam, de tegnap volt 310km, az még belefér?asebestyen írta: ↑2023.06.18., vas. 20:23Revinek a 80km elfogadva, de Laceenak a 37km határeset.![]()
Lacee, mit tud felhozni mentségére?![]()

Lindemann Musicbook Source; Anthem P2; Elac FS 409, HiDiamond