
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Kerékpározás
Re: Kerékpározás
amúgy látok itt más "hibát" is. nekem az ivenfutások nemigazán a megszokottak. nemrég volt épp bemásolva, hogy a tkmtudjaki, átfűzeti a kereket, mert a küllők kevesek a stabil kanyarodáshoz. mindenesetre nincs infóm mivel mentek, de nem olyan íveket fut be Pogi, amit egy szingós, felnifékes kerék tesz. de ez már ezotéria, amiért -egy hififórumon- minimum kétszeri akasztás jár 

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
nézd és tanuljasebestyen írta: ↑2023.04.26., szer. 07:28Nagyon kell utálni a tárcsaféket ahhoz, hogy ezt rá lehessen kenni.![]()
![]()

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6145
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7594
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Nagyon kell utálni a tárcsaféket ahhoz, hogy ezt rá lehessen kenni.



Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Kerékpározás
na, ekkora mákom nem fondoltam, hogy lesz... akkor láttam a közvetítést, de ott nem nagyon időztek ezen és elég gyorsantörtént, de detektáltam, hogy ott volt Vingének egy tárcsás szopása. de ez brutál megvan ezen a videón.
ha nem sikerül megoldania (amiben a jóIsten keze is benne volt), ugrik a sárga a tárcsafék miatt...
De jön utána Pogi is... egyébként Pogacar is az utolsók között váltott tárcsára. sokáig fe!nifékkel memt, hiába a sajtóanyag már tárcsát mutogatott. Mondanám, hogy úgy nyerte a tourt feknifékkel, hogy már mindenki tárcsával ment, de pont én azoktam mondani, hogy hagyjuk a proTourt, az más állatfaj, arra ne hivatkozunk
youtu.be/SzizQEwL1x0
ha nem sikerül megoldania (amiben a jóIsten keze is benne volt), ugrik a sárga a tárcsafék miatt...
De jön utána Pogi is... egyébként Pogacar is az utolsók között váltott tárcsára. sokáig fe!nifékkel memt, hiába a sajtóanyag már tárcsát mutogatott. Mondanám, hogy úgy nyerte a tourt feknifékkel, hogy már mindenki tárcsával ment, de pont én azoktam mondani, hogy hagyjuk a proTourt, az más állatfaj, arra ne hivatkozunk

youtu.be/SzizQEwL1x0
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
meg outin azért ésszel kell fékezni. be lehet ám nyalni, ha valaki blokkolóra húzza.mechazseni írta: ↑2023.04.25., kedd 21:53Hát Srácok én nemtom Ti, hogy vagytok vele….de fékhatást bicin csak ebike-on tapasztaltam ami tényleg harap is…
203-as tárcsák 4 dugattyús fékek…
Ehhez képest Virslin…csak “némi” lassulás…
Bár tényleg nem hasonlítható a kettő….
tavaky a touron az utolsó szakaszon, ahol Pogacar még próbálkozott, Vingegard majdnem elsokalt egy kanyarban a fékkel. Látszott,hogy túlhúzta és majdnem a bozótba kötött ki, úgy befogott az eleje, de korrigált. Aztán Pogi meg nem húzta rá, na, Ő le is ment a padkára.
ha ott felnifékek vannak, Vinge nem húzza túl, Pogi merte volna az íven csúsztatni, de tárcsával kockázatos volt: ha ráhúz és sokat, eldobja a seggét.de a sárga nem itt ment el...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
lehet a piros Campa betét, passz. bmx-hez van egy brutál tapadású szilikonos betét. a mag felnikhez kb jó. már azok a műanyahpgok, mint nekem is van. bár azt is egy ideig úgy kellene használni, hogy rengeteg erőset fékezni, égjen rá a felnire, mert azokon a felniken még ez se fog rednesen, de az úgy megfogná a karbont, mint a sicc. azok nagyon brutál betétek,de valsz nagyon felmekegítené a felnit durva lejtőn.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
akkor az a 8. gen Bora lehetett. annak az ac3 fantázianevű felülete elég zajos tud lenni. amikor új volt, féltem is tőle, úgy hápogott

Atesz a vision metronnal gurult. az talán csendesebb, de meg nem tudnám mondani... lehet az is hápog, nem emlékszem. felénk tényleg keveset kell húzni.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
OK, megkérdezem... de várj! most jut eszembe, lehet van karbonkerekem, majd kipróbálomVinkler írta: ↑2023.04.25., kedd 21:50Én soha nem éreztem egyetlen felni féket sem jónak karbon kerékkel, sz@rnak meg kb. Mindegyiket. Csak a fém peremes volt jó, de az meg olyan, amilyen…revox írta: ↑2023.04.25., kedd 21:34
el ne hidd. olyat satuzik a karbon is, mint a siccegyébként a Triban kerókra vettem spéci betétet, alu fulcrum van benük. a decathlonis fékrendszerrel jóesetben csak lassít, míg az Ultegra fékek a karbonkerékkel, ha nem adagolsz, azonal blokkolóra fogja elsőt,hátsót. gondolom 105 is....
nem azt mondom, hogy ne vegyen tárcsát,aki akar, de amit felhoznak oknak, az nemigazán ok. a kis erő, amivel működtethető, már az. ugyanez igaz a villanyváltóra. az axxony is mindig bénázott az első váltóval, azt jobban meg kell húzni, de kicsi hozzá a keze. a villanyon egy mikrokapcsolót kel nyomogatni, nem ugyanaz![]()
Kérdezd meg asebit is, mennyire jó ultegra fékkel. Nekem úgy rémlik, h semennyire.

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Ezt alá tudom támasztani. Revi kis fekete reactoja ha nem vigyáz az ember,könnyen fejreállhat. Én még egy felnifékes bicónál sem tapasztaltam ilyen fékhatást.

- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3937
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5031
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Peremes karbonkerekek tesztjében mindig kiemelt pont a fékhatás, és elég nagy a szórás. Reviét próbáltam, az például harap, mint állat (csak a speckó felület miatt a hangja is elég állat).
- mechazseni
- Fórumlakó
- Hozzászólások: 589
- Csatlakozott: 2015.02.28., szomb. 14:03
- Értékelés: 365
Re: Kerékpározás
Hát Srácok én nemtom Ti, hogy vagytok vele….de fékhatást bicin csak ebike-on tapasztaltam ami tényleg harap is…
203-as tárcsák 4 dugattyús fékek…
Ehhez képest Virslin…csak “némi” lassulás…
Bár tényleg nem hasonlítható a kettő….
203-as tárcsák 4 dugattyús fékek…
Ehhez képest Virslin…csak “némi” lassulás…
Bár tényleg nem hasonlítható a kettő….
már..."mind1"
SONY
- TA-N1
- TA-E1
- CDP-R1
- DAS-R1
- HAP-Z1
- M.I.T. Oracle V 1.1
- PS Audio P10
Klipsch- REF 7
SONY
- TA-N1
- TA-E1
- CDP-R1
- DAS-R1
- HAP-Z1
- M.I.T. Oracle V 1.1
- PS Audio P10
Klipsch- REF 7
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14038
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8986
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Én soha nem éreztem egyetlen felni féket sem jónak karbon kerékkel, sz@rnak meg kb. Mindegyiket. Csak a fém peremes volt jó, de az meg olyan, amilyen…revox írta: ↑2023.04.25., kedd 21:34
el ne hidd. olyat satuzik a karbon is, mint a siccegyébként a Triban kerókra vettem spéci betétet, alu fulcrum van benük. a decathlonis fékrendszerrel jóesetben csak lassít, míg az Ultegra fékek a karbonkerékkel, ha nem adagolsz, azonal blokkolóra fogja elsőt,hátsót. gondolom 105 is....
nem azt mondom, hogy ne vegyen tárcsát,aki akar, de amit felhoznak oknak, az nemigazán ok. a kis erő, amivel működtethető, már az. ugyanez igaz a villanyváltóra. az axxony is mindig bénázott az első váltóval, azt jobban meg kell húzni, de kicsi hozzá a keze. a villanyon egy mikrokapcsolót kel nyomogatni, nem ugyanaz![]()
Kérdezd meg asebit is, mennyire jó ultegra fékkel. Nekem úgy rémlik, h semennyire.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás
el ne hidd. olyat satuzik a karbon is, mint a siccVinkler írta: ↑2023.04.25., kedd 21:08Felni fék szerintem csak alu kerékkel jó. Karbonhoz meg a tárcsa kell. Pont.revox írta: ↑2023.04.25., kedd 21:02nekem sincs, csak nem kérem. de itt arról is egész okos gondolatok vannak. pl én arra sose gondoltam, hogy van, aki egyszerűen nem bírje behúzni a féket. többen írnak ilyet. vagy reumás, fáj a keze, vagy gyönge nő, nekik a tárcsa lényegesen. kisebb erővel működtethető. Persze szépen leírják az adagolhatóság finomságát a felnifék esetén. De aztis kifejtik egész inteligencsen, hogy a kerék lesatuzása mindkét esetben adott, a gumi tapadása fogja meghatározni a fékhatást.
azért ezek a főként brittek kicsit racionálisabban érvelnek (mint pl egy hazai kereskedő, vagy kufár) és vannak számomra is teljesen elfogadható dolgok a tárcsa mellett. De ezek nagyon nem azok, amit ránktolnak. én azt gondolom, nekem nincs rá azükségem. alföldön akkor fékezek, ha piros a lámpa és jön is autó. Hegyen, lefele néha kanyarok előtt óvatosan rácsúsztatok, ha nem belátható, de nem cserélek sűrűn fékbetétet.
A kerekek fűzése egy másik sztori, de tableten azt nem vállalomde látok néhány dolgot, aminek köszönhetően ugyanaz a tárcsás kerék,hogy tartsa a merevséget és a tömeget, élettartamban fog csorbát szenvedni. a felnin tudják megspórolni a plusz küllók súlyát, de a sok helyen alkalmazott körszelvényű küllőket ugyanahoz a feszességhez (merevséghez,hajtáshatékonysághoz) sokkal erősebben kell meghúzni, ami abnormális terheléskor a felnit jobban megrángatja, azt a felnit, amiből az anyagot kezdik kispórolni, hogy a súlyt tudja tartani. belefut egy ördögi körbe a kerék és úgy fog törni, mint a ropi, vagy a Campa Bora
Ne így legyen, de vannak aggályaim. De ez inkább csak elméleti aggály, de a Borákat látom,hogy törnek, még felniféks verzióban is, míg a vaskosabb Vision Metronok, vagy DuraAcek nem jellemző.... Mindegy, amúgy, szerintem hobbista alatt nem fog összcsuklani, aki meg racsingol, majd kiderül...

nem azt mondom, hogy ne vegyen tárcsát,aki akar, de amit felhoznak oknak, az nemigazán ok. a kis erő, amivel működtethető, már az. ugyanez igaz a villanyváltóra. az axxony is mindig bénázott az első váltóval, azt jobban meg kell húzni, de kicsi hozzá a keze. a villanyon egy mikrokapcsolót kel nyomogatni, nem ugyanaz

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3937
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5031
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Angliában állandó a takony idő, ott nem is kérdés, tárcsát használnék.
Re: Kerékpározás
elopva a kifejezést, ez a tahóság mászott be a bringás világba. emgem az nem zavar, hogy van tárcsafék, vagy villanyváltó, de az, hogy rádkényszerítik (nyilván az érte elkérhető sokkal magasabb ár miatt, de mindenki pénzből él) már igen. és ebből jön, hogy eme tahóság miatt megvan a kizáró okpärt írta: ↑2023.04.25., kedd 20:55Autóügyben nem vagyok tájékozott - mivel a bringához hasonlóan azt is évtizeden túl használom, mielőtt cserélném - de valamikor belefutottam a hírbe, hogy a BMW valami extrát - tán űlésfűtés - alapból belerak a gépbe, de csak külön díjért aktiválhatod. Sőt, úgy rémlik, hogy havidíjas "szolgáltatás".Nem tudnék úgy belebuzulni egy márkába, hogy ilyen tahóság ne legyen kizáró ok.

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14038
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8986
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Felni fék szerintem csak alu kerékkel jó. Karbonhoz meg a tárcsa kell. Pont.revox írta: ↑2023.04.25., kedd 21:02nekem sincs, csak nem kérem. de itt arról is egész okos gondolatok vannak. pl én arra sose gondoltam, hogy van, aki egyszerűen nem bírje behúzni a féket. többen írnak ilyet. vagy reumás, fáj a keze, vagy gyönge nő, nekik a tárcsa lényegesen. kisebb erővel működtethető. Persze szépen leírják az adagolhatóság finomságát a felnifék esetén. De aztis kifejtik egész inteligencsen, hogy a kerék lesatuzása mindkét esetben adott, a gumi tapadása fogja meghatározni a fékhatást.
azért ezek a főként brittek kicsit racionálisabban érvelnek (mint pl egy hazai kereskedő, vagy kufár) és vannak számomra is teljesen elfogadható dolgok a tárcsa mellett. De ezek nagyon nem azok, amit ránktolnak. én azt gondolom, nekem nincs rá azükségem. alföldön akkor fékezek, ha piros a lámpa és jön is autó. Hegyen, lefele néha kanyarok előtt óvatosan rácsúsztatok, ha nem belátható, de nem cserélek sűrűn fékbetétet.
A kerekek fűzése egy másik sztori, de tableten azt nem vállalomde látok néhány dolgot, aminek köszönhetően ugyanaz a tárcsás kerék,hogy tartsa a merevséget és a tömeget, élettartamban fog csorbát szenvedni. a felnin tudják megspórolni a plusz küllók súlyát, de a sok helyen alkalmazott körszelvényű küllőket ugyanahoz a feszességhez (merevséghez,hajtáshatékonysághoz) sokkal erősebben kell meghúzni, ami abnormális terheléskor a felnit jobban megrángatja, azt a felnit, amiből az anyagot kezdik kispórolni, hogy a súlyt tudja tartani. belefut egy ördögi körbe a kerék és úgy fog törni, mint a ropi, vagy a Campa Bora
Ne így legyen, de vannak aggályaim. De ez inkább csak elméleti aggály, de a Borákat látom,hogy törnek, még felniféks verzióban is, míg a vaskosabb Vision Metronok, vagy DuraAcek nem jellemző.... Mindegy, amúgy, szerintem hobbista alatt nem fog összcsuklani, aki meg racsingol, majd kiderül...
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás
ott lesz a sunrace... nekem van sorom, tökéletes...pärt írta: ↑2023.04.25., kedd 19:17Szándékosan túlrajzoltam.A sok újítás közül igazán csak az e-váltás van a bögyömben, de az is csak azért, mert a hobbista masszának az tényleg csak felesleges pénzégetés. A mechanikus opció mindenesetre maradni fog, csak a póroknak való alsóbb kategóriákban, hogy meglegyen a késztetés majd "fejleszteni, feljebb lépni".
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
nekem sincs, csak nem kérem. de itt arról is egész okos gondolatok vannak. pl én arra sose gondoltam, hogy van, aki egyszerűen nem bírje behúzni a féket. többen írnak ilyet. vagy reumás, fáj a keze, vagy gyönge nő, nekik a tárcsa lényegesen. kisebb erővel működtethető. Persze szépen leírják az adagolhatóság finomságát a felnifék esetén. De aztis kifejtik egész inteligencsen, hogy a kerék lesatuzása mindkét esetben adott, a gumi tapadása fogja meghatározni a fékhatást.
azért ezek a főként brittek kicsit racionálisabban érvelnek (mint pl egy hazai kereskedő, vagy kufár) és vannak számomra is teljesen elfogadható dolgok a tárcsa mellett. De ezek nagyon nem azok, amit ránktolnak. én azt gondolom, nekem nincs rá azükségem. alföldön akkor fékezek, ha piros a lámpa és jön is autó

A kerekek fűzése egy másik sztori, de tableten azt nem vállalom


avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3937
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5031
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Autóügyben nem vagyok tájékozott - mivel a bringához hasonlóan azt is évtizeden túl használom, mielőtt cserélném - de valamikor belefutottam a hírbe, hogy a BMW valami extrát - tán űlésfűtés - alapból belerak a gépbe, de csak külön díjért aktiválhatod. Sőt, úgy rémlik, hogy havidíjas "szolgáltatás".

- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14038
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8986
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Ezen besírtam!
.
.

.
.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14038
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8986
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Éreztem az iróniát, de ma komolyabb hangulatom van. Sorry.pärt írta: ↑2023.04.25., kedd 19:17Szándékosan túlrajzoltam.A sok újítás közül igazán csak az e-váltás van a bögyömben, de az is csak azért, mert a hobbista masszának az tényleg csak felesleges pénzégetés. A mechanikus opció mindenesetre maradni fog, csak a póroknak való alsóbb kategóriákban, hogy meglegyen a késztetés majd "fejleszteni, feljebb lépni".

Az elektromos váltást én sem éreztem, aztán láttam olyan gyönyörű bringat, ahol full rejtett a “bowdenezés”. Na! Oda kell!


Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás
a balenoban még nem

bár a sport swift vége 250LE volt, 1,9piston kit + supercharger + ecu
de gondolom, Te másra gondolsz, szerencsére még azzal nem találkoztam.
egyébként nem sok kel már. az újabbak bluettot mennek. innen már csak egy ugrás, hogy telóval kell szinkronizálni, az meg mászik is a netre, aztán if van befizetve then tárulj szezám else kabbe kcsg...

de nem tudom, azt láttàtok e, aki azt nehezményezi, hogy a gyerekeket totál elzárják a bicajozástól. mióta kapitalisták lettünk és önerőből kell eljutni addig a szintig, hogy kapj bicajt egyesülettől, rengeteg gyerek kiszállt, mert a technika nem volt biztosított és a szülők már a régebbi, sokkal kedvezőbb árat se tudták kifizetni sok esetben. ez mai árak mellett hatványozódik.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6145
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7594
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Én azért szívesen elhagynám a bowdenezést, ha lenne rá módom, de nincs. :) Mondjuk 1 pillanatig se hiányozna. Ugyanakkor nem halok bele a mechanikus váltásba sem, természetesen.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3937
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5031
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Szándékosan túlrajzoltam.

- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14038
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8986
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Azt nem hinném, de azt, hogy pénzért már személyre konfigurálható váltóműködést, gyorsabb váltási sebességet esetleg precízebb beállitásokat kapsz, na azt simán. Szép új világ!

Ui. Revi! A tárcsafékkel nekem nincs fenntartásom továbbra sem, sőt!

Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos