Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!

Kerékpározás

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13989
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4409
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

amúgy látok itt más "hibát" is. nekem az ivenfutások nemigazán a megszokottak. nemrég volt épp bemásolva, hogy a tkmtudjaki, átfűzeti a kereket, mert a küllők kevesek a stabil kanyarodáshoz. mindenesetre nincs infóm mivel mentek, de nem olyan íveket fut be Pogi, amit egy szingós, felnifékes kerék tesz. de ez már ezotéria, amiért -egy hififórumon- minimum kétszeri akasztás jár :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13989
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4409
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

asebestyen írta:
2023.04.26., szer. 07:28
Nagyon kell utálni a tárcsaféket ahhoz, hogy ezt rá lehessen kenni. :smile29: :D
nézd és tanulj :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6145
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7594
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

Nagyon kell utálni a tárcsaféket ahhoz, hogy ezt rá lehessen kenni. :smile29: :D
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13989
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4409
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

na, ekkora mákom nem fondoltam, hogy lesz... akkor láttam a közvetítést, de ott nem nagyon időztek ezen és elég gyorsantörtént, de detektáltam, hogy ott volt Vingének egy tárcsás szopása. de ez brutál megvan ezen a videón.

ha nem sikerül megoldania (amiben a jóIsten keze is benne volt), ugrik a sárga a tárcsafék miatt...
De jön utána Pogi is... egyébként Pogacar is az utolsók között váltott tárcsára. sokáig fe!nifékkel memt, hiába a sajtóanyag már tárcsát mutogatott. Mondanám, hogy úgy nyerte a tourt feknifékkel, hogy már mindenki tárcsával ment, de pont én azoktam mondani, hogy hagyjuk a proTourt, az más állatfaj, arra ne hivatkozunk :D



youtu.be/SzizQEwL1x0
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13989
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4409
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

mechazseni írta:
2023.04.25., kedd 21:53
Hát Srácok én nemtom Ti, hogy vagytok vele….de fékhatást bicin csak ebike-on tapasztaltam ami tényleg harap is…
203-as tárcsák 4 dugattyús fékek…
Ehhez képest Virslin…csak “némi” lassulás…
Bár tényleg nem hasonlítható a kettő….
meg outin azért ésszel kell fékezni. be lehet ám nyalni, ha valaki blokkolóra húzza.
tavaky a touron az utolsó szakaszon, ahol Pogacar még próbálkozott, Vingegard majdnem elsokalt egy kanyarban a fékkel. Látszott,hogy túlhúzta és majdnem a bozótba kötött ki, úgy befogott az eleje, de korrigált. Aztán Pogi meg nem húzta rá, na, Ő le is ment a padkára.
ha ott felnifékek vannak, Vinge nem húzza túl, Pogi merte volna az íven csúsztatni, de tárcsával kockázatos volt: ha ráhúz és sokat, eldobja a seggét.de a sárga nem itt ment el...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13989
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4409
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2023.04.25., kedd 22:12
pärt írta:
2023.04.25., kedd 21:57
Peremes karbonkerekek tesztjében mindig kiemelt pont a fékhatás, és elég nagy a szórás. Reviét próbáltam, az például harap, mint állat (csak a speckó felület miatt a hangja is elég állat).
Ezt alá tudom támasztani. Revi kis fekete reactoja ha nem vigyáz az ember,könnyen fejreállhat. Én még egy felnifékes bicónál sem tapasztaltam ilyen fékhatást. :smile32:
lehet a piros Campa betét, passz. bmx-hez van egy brutál tapadású szilikonos betét. a mag felnikhez kb jó. már azok a műanyahpgok, mint nekem is van. bár azt is egy ideig úgy kellene használni, hogy rengeteg erőset fékezni, égjen rá a felnire, mert azokon a felniken még ez se fog rednesen, de az úgy megfogná a karbont, mint a sicc. azok nagyon brutál betétek,de valsz nagyon felmekegítené a felnit durva lejtőn.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13989
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4409
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2023.04.25., kedd 21:57
Peremes karbonkerekek tesztjében mindig kiemelt pont a fékhatás, és elég nagy a szórás. Reviét próbáltam, az például harap, mint állat (csak a speckó felület miatt a hangja is elég állat).
akkor az a 8. gen Bora lehetett. annak az ac3 fantázianevű felülete elég zajos tud lenni. amikor új volt, féltem is tőle, úgy hápogott :D
Atesz a vision metronnal gurult. az talán csendesebb, de meg nem tudnám mondani... lehet az is hápog, nem emlékszem. felénk tényleg keveset kell húzni.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13989
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4409
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Vinkler írta:
2023.04.25., kedd 21:50
revox írta:
2023.04.25., kedd 21:34

el ne hidd. olyat satuzik a karbon is, mint a sicc :D egyébként a Triban kerókra vettem spéci betétet, alu fulcrum van benük. a decathlonis fékrendszerrel jóesetben csak lassít, míg az Ultegra fékek a karbonkerékkel, ha nem adagolsz, azonal blokkolóra fogja elsőt,hátsót. gondolom 105 is....
nem azt mondom, hogy ne vegyen tárcsát,aki akar, de amit felhoznak oknak, az nemigazán ok. a kis erő, amivel működtethető, már az. ugyanez igaz a villanyváltóra. az axxony is mindig bénázott az első váltóval, azt jobban meg kell húzni, de kicsi hozzá a keze. a villanyon egy mikrokapcsolót kel nyomogatni, nem ugyanaz :smile53:
Én soha nem éreztem egyetlen felni féket sem jónak karbon kerékkel, sz@rnak meg kb. Mindegyiket. Csak a fém peremes volt jó, de az meg olyan, amilyen…
Kérdezd meg asebit is, mennyire jó ultegra fékkel. Nekem úgy rémlik, h semennyire.
OK, megkérdezem... de várj! most jut eszembe, lehet van karbonkerekem, majd kipróbálom ;peace;
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5734
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3557

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

pärt írta:
2023.04.25., kedd 21:57
Peremes karbonkerekek tesztjében mindig kiemelt pont a fékhatás, és elég nagy a szórás. Reviét próbáltam, az például harap, mint állat (csak a speckó felület miatt a hangja is elég állat).
Ezt alá tudom támasztani. Revi kis fekete reactoja ha nem vigyáz az ember,könnyen fejreállhat. Én még egy felnifékes bicónál sem tapasztaltam ilyen fékhatást. :smile32:

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3937
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5031
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Peremes karbonkerekek tesztjében mindig kiemelt pont a fékhatás, és elég nagy a szórás. Reviét próbáltam, az például harap, mint állat (csak a speckó felület miatt a hangja is elég állat).

Avatar
mechazseni
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 589
Csatlakozott: 2015.02.28., szomb. 14:03
Értékelés: 365

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: mechazseni »

Hát Srácok én nemtom Ti, hogy vagytok vele….de fékhatást bicin csak ebike-on tapasztaltam ami tényleg harap is…
203-as tárcsák 4 dugattyús fékek…
Ehhez képest Virslin…csak “némi” lassulás…
Bár tényleg nem hasonlítható a kettő….
már..."mind1"
SONY
- TA-N1
- TA-E1
- CDP-R1
- DAS-R1
- HAP-Z1
- M.I.T. Oracle V 1.1
- PS Audio P10
Klipsch- REF 7

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14038
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8986
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

revox írta:
2023.04.25., kedd 21:34

el ne hidd. olyat satuzik a karbon is, mint a sicc :D egyébként a Triban kerókra vettem spéci betétet, alu fulcrum van benük. a decathlonis fékrendszerrel jóesetben csak lassít, míg az Ultegra fékek a karbonkerékkel, ha nem adagolsz, azonal blokkolóra fogja elsőt,hátsót. gondolom 105 is....
nem azt mondom, hogy ne vegyen tárcsát,aki akar, de amit felhoznak oknak, az nemigazán ok. a kis erő, amivel működtethető, már az. ugyanez igaz a villanyváltóra. az axxony is mindig bénázott az első váltóval, azt jobban meg kell húzni, de kicsi hozzá a keze. a villanyon egy mikrokapcsolót kel nyomogatni, nem ugyanaz :smile53:
Én soha nem éreztem egyetlen felni féket sem jónak karbon kerékkel, sz@rnak meg kb. Mindegyiket. Csak a fém peremes volt jó, de az meg olyan, amilyen…
Kérdezd meg asebit is, mennyire jó ultegra fékkel. Nekem úgy rémlik, h semennyire.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13989
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4409
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Vinkler írta:
2023.04.25., kedd 21:08
revox írta:
2023.04.25., kedd 21:02
Vinkler írta:
2023.04.25., kedd 17:39


Azt nem hinném, de azt, hogy pénzért már személyre konfigurálható váltóműködést, gyorsabb váltási sebességet esetleg precízebb beállitásokat kapsz, na azt simán. Szép új világ! :tutiok:

Ui. Revi! A tárcsafékkel nekem nincs fenntartásom továbbra sem, sőt! ;peace;
nekem sincs, csak nem kérem. de itt arról is egész okos gondolatok vannak. pl én arra sose gondoltam, hogy van, aki egyszerűen nem bírje behúzni a féket. többen írnak ilyet. vagy reumás, fáj a keze, vagy gyönge nő, nekik a tárcsa lényegesen. kisebb erővel működtethető. Persze szépen leírják az adagolhatóság finomságát a felnifék esetén. De aztis kifejtik egész inteligencsen, hogy a kerék lesatuzása mindkét esetben adott, a gumi tapadása fogja meghatározni a fékhatást.
azért ezek a főként brittek kicsit racionálisabban érvelnek (mint pl egy hazai kereskedő, vagy kufár) és vannak számomra is teljesen elfogadható dolgok a tárcsa mellett. De ezek nagyon nem azok, amit ránktolnak. én azt gondolom, nekem nincs rá azükségem. alföldön akkor fékezek, ha piros a lámpa és jön is autó :kapdelm: . Hegyen, lefele néha kanyarok előtt óvatosan rácsúsztatok, ha nem belátható, de nem cserélek sűrűn fékbetétet.
A kerekek fűzése egy másik sztori, de tableten azt nem vállalom :D de látok néhány dolgot, aminek köszönhetően ugyanaz a tárcsás kerék,hogy tartsa a merevséget és a tömeget, élettartamban fog csorbát szenvedni. a felnin tudják megspórolni a plusz küllók súlyát, de a sok helyen alkalmazott körszelvényű küllőket ugyanahoz a feszességhez (merevséghez,hajtáshatékonysághoz) sokkal erősebben kell meghúzni, ami abnormális terheléskor a felnit jobban megrángatja, azt a felnit, amiből az anyagot kezdik kispórolni, hogy a súlyt tudja tartani. belefut egy ördögi körbe a kerék és úgy fog törni, mint a ropi, vagy a Campa Bora ;peace; Ne így legyen, de vannak aggályaim. De ez inkább csak elméleti aggály, de a Borákat látom,hogy törnek, még felniféks verzióban is, míg a vaskosabb Vision Metronok, vagy DuraAcek nem jellemző.... Mindegy, amúgy, szerintem hobbista alatt nem fog összcsuklani, aki meg racsingol, majd kiderül...
Felni fék szerintem csak alu kerékkel jó. Karbonhoz meg a tárcsa kell. Pont.
el ne hidd. olyat satuzik a karbon is, mint a sicc :D egyébként a Triban kerókra vettem spéci betétet, alu fulcrum van benük. a decathlonis fékrendszerrel jóesetben csak lassít, míg az Ultegra fékek a karbonkerékkel, ha nem adagolsz, azonal blokkolóra fogja elsőt,hátsót. gondolom 105 is....
nem azt mondom, hogy ne vegyen tárcsát,aki akar, de amit felhoznak oknak, az nemigazán ok. a kis erő, amivel működtethető, már az. ugyanez igaz a villanyváltóra. az axxony is mindig bénázott az első váltóval, azt jobban meg kell húzni, de kicsi hozzá a keze. a villanyon egy mikrokapcsolót kel nyomogatni, nem ugyanaz :smile53:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3937
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5031
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Angliában állandó a takony idő, ott nem is kérdés, tárcsát használnék.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13989
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4409
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2023.04.25., kedd 20:55
revox írta:
2023.04.25., kedd 20:33

a balenoban még nem :fekverohog:

bár a sport swift vége 250LE volt, 1,9piston kit + supercharger + ecu

de gondolom, Te másra gondolsz, szerencsére még azzal nem találkoztam...
Autóügyben nem vagyok tájékozott - mivel a bringához hasonlóan azt is évtizeden túl használom, mielőtt cserélném - de valamikor belefutottam a hírbe, hogy a BMW valami extrát - tán űlésfűtés - alapból belerak a gépbe, de csak külön díjért aktiválhatod. Sőt, úgy rémlik, hogy havidíjas "szolgáltatás". 36_1_5.gif Nem tudnék úgy belebuzulni egy márkába, hogy ilyen tahóság ne legyen kizáró ok.
elopva a kifejezést, ez a tahóság mászott be a bringás világba. emgem az nem zavar, hogy van tárcsafék, vagy villanyváltó, de az, hogy rádkényszerítik (nyilván az érte elkérhető sokkal magasabb ár miatt, de mindenki pénzből él) már igen. és ebből jön, hogy eme tahóság miatt megvan a kizáró ok :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14038
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8986
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

revox írta:
2023.04.25., kedd 21:02
Vinkler írta:
2023.04.25., kedd 17:39
pärt írta:
2023.04.25., kedd 17:30
Némi puhítás után minden elképzelhető. :D
Én így csinálnám: alapból ingyen tudná a 4-9 lánckerekeket, perkálás után 1-12-ig mind váltható. Fék: ingyen 75% teljesítmény, fizetés után 100%. Alapból lockolt teló fizetés után már mozogna is...
Azt nem hinném, de azt, hogy pénzért már személyre konfigurálható váltóműködést, gyorsabb váltási sebességet esetleg precízebb beállitásokat kapsz, na azt simán. Szép új világ! :tutiok:

Ui. Revi! A tárcsafékkel nekem nincs fenntartásom továbbra sem, sőt! ;peace;
nekem sincs, csak nem kérem. de itt arról is egész okos gondolatok vannak. pl én arra sose gondoltam, hogy van, aki egyszerűen nem bírje behúzni a féket. többen írnak ilyet. vagy reumás, fáj a keze, vagy gyönge nő, nekik a tárcsa lényegesen. kisebb erővel működtethető. Persze szépen leírják az adagolhatóság finomságát a felnifék esetén. De aztis kifejtik egész inteligencsen, hogy a kerék lesatuzása mindkét esetben adott, a gumi tapadása fogja meghatározni a fékhatást.
azért ezek a főként brittek kicsit racionálisabban érvelnek (mint pl egy hazai kereskedő, vagy kufár) és vannak számomra is teljesen elfogadható dolgok a tárcsa mellett. De ezek nagyon nem azok, amit ránktolnak. én azt gondolom, nekem nincs rá azükségem. alföldön akkor fékezek, ha piros a lámpa és jön is autó :kapdelm: . Hegyen, lefele néha kanyarok előtt óvatosan rácsúsztatok, ha nem belátható, de nem cserélek sűrűn fékbetétet.
A kerekek fűzése egy másik sztori, de tableten azt nem vállalom :D de látok néhány dolgot, aminek köszönhetően ugyanaz a tárcsás kerék,hogy tartsa a merevséget és a tömeget, élettartamban fog csorbát szenvedni. a felnin tudják megspórolni a plusz küllók súlyát, de a sok helyen alkalmazott körszelvényű küllőket ugyanahoz a feszességhez (merevséghez,hajtáshatékonysághoz) sokkal erősebben kell meghúzni, ami abnormális terheléskor a felnit jobban megrángatja, azt a felnit, amiből az anyagot kezdik kispórolni, hogy a súlyt tudja tartani. belefut egy ördögi körbe a kerék és úgy fog törni, mint a ropi, vagy a Campa Bora ;peace; Ne így legyen, de vannak aggályaim. De ez inkább csak elméleti aggály, de a Borákat látom,hogy törnek, még felniféks verzióban is, míg a vaskosabb Vision Metronok, vagy DuraAcek nem jellemző.... Mindegy, amúgy, szerintem hobbista alatt nem fog összcsuklani, aki meg racsingol, majd kiderül...
Felni fék szerintem csak alu kerékkel jó. Karbonhoz meg a tárcsa kell. Pont.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13989
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4409
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2023.04.25., kedd 19:17
Vinkler írta:
2023.04.25., kedd 17:39
pärt írta:
2023.04.25., kedd 17:30
Némi puhítás után minden elképzelhető. :D
Én így csinálnám: alapból ingyen tudná a 4-9 lánckerekeket, perkálás után 1-12-ig mind váltható. Fék: ingyen 75% teljesítmény, fizetés után 100%. Alapból lockolt teló fizetés után már mozogna is...
Azt nem hinném, de azt, hogy pénzért már személyre konfigurálható váltóműködést, gyorsabb váltási sebességet esetleg precízebb beállitásokat kapsz, na azt simán. Szép új világ! :tutiok:

Ui. Revi! A tárcsafékkel nekem nincs fenntartásom továbbra sem, sőt! ;peace;
Szándékosan túlrajzoltam. ;) A sok újítás közül igazán csak az e-váltás van a bögyömben, de az is csak azért, mert a hobbista masszának az tényleg csak felesleges pénzégetés. A mechanikus opció mindenesetre maradni fog, csak a póroknak való alsóbb kategóriákban, hogy meglegyen a késztetés majd "fejleszteni, feljebb lépni".
ott lesz a sunrace... nekem van sorom, tökéletes...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13989
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4409
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Vinkler írta:
2023.04.25., kedd 17:39
pärt írta:
2023.04.25., kedd 17:30
Némi puhítás után minden elképzelhető. :D
Én így csinálnám: alapból ingyen tudná a 4-9 lánckerekeket, perkálás után 1-12-ig mind váltható. Fék: ingyen 75% teljesítmény, fizetés után 100%. Alapból lockolt teló fizetés után már mozogna is...
Azt nem hinném, de azt, hogy pénzért már személyre konfigurálható váltóműködést, gyorsabb váltási sebességet esetleg precízebb beállitásokat kapsz, na azt simán. Szép új világ! :tutiok:

Ui. Revi! A tárcsafékkel nekem nincs fenntartásom továbbra sem, sőt! ;peace;
nekem sincs, csak nem kérem. de itt arról is egész okos gondolatok vannak. pl én arra sose gondoltam, hogy van, aki egyszerűen nem bírje behúzni a féket. többen írnak ilyet. vagy reumás, fáj a keze, vagy gyönge nő, nekik a tárcsa lényegesen. kisebb erővel működtethető. Persze szépen leírják az adagolhatóság finomságát a felnifék esetén. De aztis kifejtik egész inteligencsen, hogy a kerék lesatuzása mindkét esetben adott, a gumi tapadása fogja meghatározni a fékhatást.
azért ezek a főként brittek kicsit racionálisabban érvelnek (mint pl egy hazai kereskedő, vagy kufár) és vannak számomra is teljesen elfogadható dolgok a tárcsa mellett. De ezek nagyon nem azok, amit ránktolnak. én azt gondolom, nekem nincs rá azükségem. alföldön akkor fékezek, ha piros a lámpa és jön is autó :kapdelm: . Hegyen, lefele néha kanyarok előtt óvatosan rácsúsztatok, ha nem belátható, de nem cserélek sűrűn fékbetétet.
A kerekek fűzése egy másik sztori, de tableten azt nem vállalom :D de látok néhány dolgot, aminek köszönhetően ugyanaz a tárcsás kerék,hogy tartsa a merevséget és a tömeget, élettartamban fog csorbát szenvedni. a felnin tudják megspórolni a plusz küllók súlyát, de a sok helyen alkalmazott körszelvényű küllőket ugyanahoz a feszességhez (merevséghez,hajtáshatékonysághoz) sokkal erősebben kell meghúzni, ami abnormális terheléskor a felnit jobban megrángatja, azt a felnit, amiből az anyagot kezdik kispórolni, hogy a súlyt tudja tartani. belefut egy ördögi körbe a kerék és úgy fog törni, mint a ropi, vagy a Campa Bora ;peace; Ne így legyen, de vannak aggályaim. De ez inkább csak elméleti aggály, de a Borákat látom,hogy törnek, még felniféks verzióban is, míg a vaskosabb Vision Metronok, vagy DuraAcek nem jellemző.... Mindegy, amúgy, szerintem hobbista alatt nem fog összcsuklani, aki meg racsingol, majd kiderül...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3937
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5031
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

revox írta:
2023.04.25., kedd 20:33

a balenoban még nem :fekverohog:

bár a sport swift vége 250LE volt, 1,9piston kit + supercharger + ecu

de gondolom, Te másra gondolsz, szerencsére még azzal nem találkoztam...
Autóügyben nem vagyok tájékozott - mivel a bringához hasonlóan azt is évtizeden túl használom, mielőtt cserélném - de valamikor belefutottam a hírbe, hogy a BMW valami extrát - tán űlésfűtés - alapból belerak a gépbe, de csak külön díjért aktiválhatod. Sőt, úgy rémlik, hogy havidíjas "szolgáltatás". 36_1_5.gif Nem tudnék úgy belebuzulni egy márkába, hogy ilyen tahóság ne legyen kizáró ok.

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14038
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8986
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Ezen besírtam! :fekverohog:
.
.
IMG_5111.jpeg
IMG_5111.jpeg (302.89 KiB) Megtekintve 706 alkalommal
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14038
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8986
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

pärt írta:
2023.04.25., kedd 19:17
Vinkler írta:
2023.04.25., kedd 17:39
pärt írta:
2023.04.25., kedd 17:30
Némi puhítás után minden elképzelhető. :D
Én így csinálnám: alapból ingyen tudná a 4-9 lánckerekeket, perkálás után 1-12-ig mind váltható. Fék: ingyen 75% teljesítmény, fizetés után 100%. Alapból lockolt teló fizetés után már mozogna is...
Azt nem hinném, de azt, hogy pénzért már személyre konfigurálható váltóműködést, gyorsabb váltási sebességet esetleg precízebb beállitásokat kapsz, na azt simán. Szép új világ! :tutiok:

Ui. Revi! A tárcsafékkel nekem nincs fenntartásom továbbra sem, sőt! ;peace;
Szándékosan túlrajzoltam. ;) A sok újítás közül igazán csak az e-váltás van a bögyömben, de az is csak azért, mert a hobbista masszának az tényleg csak felesleges pénzégetés. A mechanikus opció mindenesetre maradni fog, csak a póroknak való alsóbb kategóriákban, hogy meglegyen a késztetés majd "fejleszteni, feljebb lépni".
Éreztem az iróniát, de ma komolyabb hangulatom van. Sorry. :kiss:
Az elektromos váltást én sem éreztem, aztán láttam olyan gyönyörű bringat, ahol full rejtett a “bowdenezés”. Na! Oda kell! ;peace; És nekem is kéne! :D
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13989
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4409
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Vinkler írta:
2023.04.25., kedd 17:33
revox írta:
2023.04.25., kedd 16:48
ez jó.... :D bár ne röhögjünk, mit lehet tudni...

Pin Ky
9 nappal ezelőtt
@David it won't be long to they move to a subscription model and you have to pay them ten pounds a month or your gears won't work
Egyébként igen. Az autógyártásban ez már “bevett szokás” sajnos. :nonononono:
a balenoban még nem :fekverohog:

bár a sport swift vége 250LE volt, 1,9piston kit + supercharger + ecu

de gondolom, Te másra gondolsz, szerencsére még azzal nem találkoztam.

egyébként nem sok kel már. az újabbak bluettot mennek. innen már csak egy ugrás, hogy telóval kell szinkronizálni, az meg mászik is a netre, aztán if van befizetve then tárulj szezám else kabbe kcsg... :rolleyes:

de nem tudom, azt láttàtok e, aki azt nehezményezi, hogy a gyerekeket totál elzárják a bicajozástól. mióta kapitalisták lettünk és önerőből kell eljutni addig a szintig, hogy kapj bicajt egyesülettől, rengeteg gyerek kiszállt, mert a technika nem volt biztosított és a szülők már a régebbi, sokkal kedvezőbb árat se tudták kifizetni sok esetben. ez mai árak mellett hatványozódik.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6145
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7594
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

Én azért szívesen elhagynám a bowdenezést, ha lenne rá módom, de nincs. :) Mondjuk 1 pillanatig se hiányozna. Ugyanakkor nem halok bele a mechanikus váltásba sem, természetesen.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3937
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5031
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Vinkler írta:
2023.04.25., kedd 17:39
pärt írta:
2023.04.25., kedd 17:30
Némi puhítás után minden elképzelhető. :D
Én így csinálnám: alapból ingyen tudná a 4-9 lánckerekeket, perkálás után 1-12-ig mind váltható. Fék: ingyen 75% teljesítmény, fizetés után 100%. Alapból lockolt teló fizetés után már mozogna is...
Azt nem hinném, de azt, hogy pénzért már személyre konfigurálható váltóműködést, gyorsabb váltási sebességet esetleg precízebb beállitásokat kapsz, na azt simán. Szép új világ! :tutiok:

Ui. Revi! A tárcsafékkel nekem nincs fenntartásom továbbra sem, sőt! ;peace;
Szándékosan túlrajzoltam. ;) A sok újítás közül igazán csak az e-váltás van a bögyömben, de az is csak azért, mert a hobbista masszának az tényleg csak felesleges pénzégetés. A mechanikus opció mindenesetre maradni fog, csak a póroknak való alsóbb kategóriákban, hogy meglegyen a késztetés majd "fejleszteni, feljebb lépni".

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14038
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8986
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

pärt írta:
2023.04.25., kedd 17:30
Némi puhítás után minden elképzelhető. :D
Én így csinálnám: alapból ingyen tudná a 4-9 lánckerekeket, perkálás után 1-12-ig mind váltható. Fék: ingyen 75% teljesítmény, fizetés után 100%. Alapból lockolt teló fizetés után már mozogna is...
Azt nem hinném, de azt, hogy pénzért már személyre konfigurálható váltóműködést, gyorsabb váltási sebességet esetleg precízebb beállitásokat kapsz, na azt simán. Szép új világ! :tutiok:

Ui. Revi! A tárcsafékkel nekem nincs fenntartásom továbbra sem, sőt! ;peace;
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”