itt a geo...
legkisebb méretet nézem, azokkal jobban van tapasztalatom.
a nyeregcső és felsőcső hossza és a fejcső méreta mutatja, hogy a felsőcső meredeksége nem veszedelmesen zuhan, így a teteje merevnek mondható. Barom jó felsőcsőhosszal rendelkezik, aráynaiban jó rövid és a tengelytáv is példásan rövidnek mondható. legnagyobb méretben se éri el a métert(!!!). Ez egy nagyon jól irányítható bicaj, pl hegyi szerpentinen lefele. A BB esése 68mm, ami kellően lent van súlypont szempontból,de nem is veri a földet a BB, hogy kaynarban leérjen a peál (ha már mindenáron hajtani akarsz ott is). A fejcső viszonylag magas, de 0-5mm-es fejcsapágykupakkal elérhető vele a racsing beállítás, de leglább jó feszesen fogja a nagyobb csapgytáv miatt (alsó-felső fejcsapágy) a villanyakat. Aki meg kempingbicajozni akar, az is megússza néhány hézagolóval és még ha 100as stucnit etsz bele, se néz ki bénán, racsereknek mehet bele 120 is simán.
Aláncvillája a megszokott tárcsás, nagygumis 408mm, ami általánosnak mondható. Van akinek rövidebb, ez mászásnál előny, de a 408 mai világban egy teljesen elfogadott láncvillahossz, mondhatni ez az új 405mm. Villa rake adata 45mm,ami tökéletesen jó (rake <= 50mm a jó).
szeintem az egyik legjobb méretekkel bíró geometria, példás wheelbase-el
ja,... a súlya... 1100g a váz, de festve(!!!) a vázak tömegét nyerseny szokták megadni. a festés még kb 150-200g. ha azt lekapom, a váz 900-950g, az nem rossz. nem túl nehéz és nem szalvéta.
