Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!

Kerékpározás

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13968
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4392
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2023.04.11., kedd 15:47
revox írta:
2023.04.11., kedd 11:50
AAttila írta:
2023.04.11., kedd 11:36
Következő körre a P-val gyere,hátha utána azt is állítgatni kell 31_1_21.gif
31_1_21.gif

magadra ne húzd, már alattam is lement, tudod, mondtam is, hogy valami nem kóser, emelni kell majd, de ennyi szeritnem nem volt benne...
A kormányról, amit csináltál fotót,azon nem látszik, alattam hol állt? de lehet,már alattam is itt. az biztos,ahogy mentem,abban kb félcentit éreztem, de lehet már abban is több volt, csak más a cipő,más a nadrág, nyáron lett belőve más szerkóban és +15 kilával... :D Mikor legutóbb mertnem vele egyedül, már akkor is rámértem, mert tetszeni tetszett,csak éreztem,hogy a comb és a térd máshogy kapja, de úgy voltam vele, biztos csak szokatlan, mert tavaly óta csak görgőzök,az meg megint más bicaj.
Sosincs jó vége, ha kölcsönadod a gépet kipróbálásra. Attila a nyeregcsövet préselte beljebb, alattam a Mátrában a kormány szomorodott le. Mer' mink veretjük, mint állat, Te meg vigyázol rá. :D
De ez a meghúzási nyomaték alapvetően karbonos gond lehet. Még nem jó, már nem jó - nehéz belőni. Meg úgy tudom, nem mindenhol elég a gyárilag specifikált, van, hogy túl kell húzni.
31_1_21.gif

a kormány már alattam is elment, Te csak feltetted az i-re a pontot :D az egy xar konstrukció volt (karbnstucni). akkor kipróbáltam, nagyon merev volt, féltem,hogy el is törhet, de xar is, mert nem fogta jól a kormányt, lelazult a csavar :rolleyes:
A nyereg szárazon jó volt, nem mozdult,ahogy a régi se 8 évig, csak valsz a wd40 pont elég volt ahhoz,hogy utánhúzás nélkül már csússzon. amúgy nem használok nyomatékulcsot. az első karbon nyeregcsövet el is repesztettem :kapdelm: mentségemre,hogy a titán, ami nálam mindig lecsúszott az alu vázban, bárhogy megtéptem a bajonettes monti zárral, volt előtte, aztán a karbont is jól meghúztam :D érzésre húzok meg mindent, nem szeretném elkiabálni.
de a megadott nyomaték is adidg igazt,míg először húzzuk meg. vegyünk egy stucnit. ha már fellazítottuk vagy 2szer, harmadjára fixen erősebben meg kell tépni, hogy a kopott (felcsiszolódott) meneteknél fellépjen az önzárás normálisan. de sokszor nem is bírnak sokat. a pinarellon pl a nyeregbilincs csavarján megúszott a menet. szerencsére a dióban hosszú menet van és az szerintem acél,de egy alucsavar volt hozzá. párszor állítottam és ment a levesbe. vettem oda egy titáncsavart (1000Ft) (gyári alu egyébként akkor12ezer + delivery), oxt mehet a kumite, ki nyer, dió vagy csavar :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13968
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4392
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Rotox írta:
2023.04.11., kedd 15:15
asebestyen írta:
2023.04.07., pén. 16:00
31_1_21.gif
.
IMG-f06a53e77275f0b81a31fe39a6a765a8-V.jpg
A fenti képről a lent linkelt hirdetés jutott eszembe. Vagyis inkább fordítva. :rolleyes:

Nekem tetszik ez is (főleg a komplett GRX810 szett), bár tudom-tudom ;), alu...: https://bolha.testbike.hu/apro/2020-cub ... 6R6CIDfRdo
plusz ez ordít, hogy nagy a gazdájának, főleg CX-nek. xal ha 178 a tulaj, felejtős :D

innen jut eszembe, csináltunk azért más tesztet is Atesszal... a nyergét nem piszkáltuk el, de így felültem a bringájára és a seggem nyilván hintázott, legalább 5-6 centivel magasabban ül, de még így is elértem enyhén rogyasztott kézzel a kormányt, bár én lehet kicsit bátrabban hajolok előre, de a seggem 6 centivel fentebb volt, mint kellene, így hátrébb is. ha leengedem, még előre is jön 1,5-2centit. síkon elmennék vele bárhova. hegyen is,legfeljebb lefele óvatosabban. de azért nagy... azt kár,hogy nem fotóztuk :D majom a köszörűkövön :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3936
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5030
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

revox írta:
2023.04.11., kedd 11:50
AAttila írta:
2023.04.11., kedd 11:36
Következő körre a P-val gyere,hátha utána azt is állítgatni kell 31_1_21.gif
31_1_21.gif

magadra ne húzd, már alattam is lement, tudod, mondtam is, hogy valami nem kóser, emelni kell majd, de ennyi szeritnem nem volt benne...
A kormányról, amit csináltál fotót,azon nem látszik, alattam hol állt? de lehet,már alattam is itt. az biztos,ahogy mentem,abban kb félcentit éreztem, de lehet már abban is több volt, csak más a cipő,más a nadrág, nyáron lett belőve más szerkóban és +15 kilával... :D Mikor legutóbb mertnem vele egyedül, már akkor is rámértem, mert tetszeni tetszett,csak éreztem,hogy a comb és a térd máshogy kapja, de úgy voltam vele, biztos csak szokatlan, mert tavaly óta csak görgőzök,az meg megint más bicaj.
Sosincs jó vége, ha kölcsönadod a gépet kipróbálásra. Attila a nyeregcsövet préselte beljebb, alattam a Mátrában a kormány szomorodott le. Mer' mink veretjük, mint állat, Te meg vigyázol rá. :D
De ez a meghúzási nyomaték alapvetően karbonos gond lehet. Még nem jó, már nem jó - nehéz belőni. Meg úgy tudom, nem mindenhol elég a gyárilag specifikált, van, hogy túl kell húzni.

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6144
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7592
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

Rotox írta:
2023.04.11., kedd 15:15
asebestyen írta:
2023.04.07., pén. 16:00
31_1_21.gif
.
IMG-f06a53e77275f0b81a31fe39a6a765a8-V.jpg
A fenti képről a lent linkelt hirdetés jutott eszembe. Vagyis inkább fordítva. :rolleyes:

Nekem tetszik ez is (főleg a komplett GRX810 szett), bár tudom-tudom ;), alu...: https://bolha.testbike.hu/apro/2020-cub ... 6R6CIDfRdo
Van egy ilyenem is, csak a fekete-narancs verzióban 105-ös szettel. Sajnos sokkal-sokkal kényelmetlenebb, mint a karbon.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Avatar
Rotox
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2092
Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
Értékelés: 1269
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Rotox »

asebestyen írta:
2023.04.07., pén. 16:00
31_1_21.gif
.
IMG-f06a53e77275f0b81a31fe39a6a765a8-V.jpg
A fenti képről a lent linkelt hirdetés jutott eszembe. Vagyis inkább fordítva. :rolleyes:

Nekem tetszik ez is (főleg a komplett GRX810 szett), bár tudom-tudom ;), alu...: https://bolha.testbike.hu/apro/2020-cub ... 6R6CIDfRdo
Csatolmányok
Cube cross-race-sl.jpg
Cube cross-race-sl.jpg (110.81 KiB) Megtekintve 730 alkalommal

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6144
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7592
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

Remélem nem jön be a szombati előrejelzés, ami az időjárást illeti... gondolkodik.gif
Kellemes, napos, szélcsendes időt szeretné(n)k. ;peace;
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13968
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4392
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2023.04.11., kedd 11:56
asebestyen írta:
2023.04.11., kedd 11:42
Hajtókar nem görbült el? Atti eléggé megynyomta némelyik szakaszon. :smile32: :D
Revi úgy le van fogyva,hogy 100 wattal 25km/h-val megy fel a Kékestetőre 31_1_21.gif
:fekverohog:

revi örül,ha felvánszorog a kékesre :D erő nem sok van :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5732
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3556

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

asebestyen írta:
2023.04.11., kedd 11:42
Hajtókar nem görbült el? Atti eléggé megynyomta némelyik szakaszon. :smile32: :D
Revi úgy le van fogyva,hogy 100 wattal 25km/h-val megy fel a Kékestetőre 31_1_21.gif

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13968
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4392
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

asebestyen írta:
2023.04.11., kedd 11:42
Hajtókar nem görbült el? Atti eléggé megynyomta némelyik szakaszon. :smile32: :D
ott a sajáttal ment. az enyémet az etap után nyomta,kistányéron :) csak a gumit füstölte el, így elég nagy a nyomaték :D :fekverohog:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13968
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4392
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2023.04.11., kedd 11:36
Következő körre a P-val gyere,hátha utána azt is állítgatni kell 31_1_21.gif
31_1_21.gif

magadra ne húzd, már alattam is lement, tudod, mondtam is, hogy valami nem kóser, emelni kell majd, de ennyi szeritnem nem volt benne...
A kormányról, amit csináltál fotót,azon nem látszik, alattam hol állt? de lehet,már alattam is itt. az biztos,ahogy mentem,abban kb félcentit éreztem, de lehet már abban is több volt, csak más a cipő,más a nadrág, nyáron lett belőve más szerkóban és +15 kilával... :D Mikor legutóbb mertnem vele egyedül, már akkor is rámértem, mert tetszeni tetszett,csak éreztem,hogy a comb és a térd máshogy kapja, de úgy voltam vele, biztos csak szokatlan, mert tavaly óta csak görgőzök,az meg megint más bicaj.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6144
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7592
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

Hajtókar nem görbült el? Atti eléggé megynyomta némelyik szakaszon. :smile32: :D
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5732
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3556

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Következő körre a P-val gyere,hátha utána azt is állítgatni kell 31_1_21.gif

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13968
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4392
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2023.04.11., kedd 10:14
Nem rossz a WD40 nyeregcső fixáláshoz, de próbáld ki jól lesütött kacsazsírral is! :D
Mondjuk azzal lehet, hogy nem nyiszog, hanem hápog? gondolkodik.gif
csak le fogom törölni ronggyal, de nem mosom szárazra. annyi elég lesz neki kenésnek, a régit nem is kentem, de itt nem tudtam,mi nyiszog,így mindehova fújtam, az a biztos :D de a réginél a pálcát kentem előtte zsírral, az sose nyiszorgott...
Sajnálom,mert elég jól el volt találva valamikor, csak nem tűnt fel,hogy megy lefele szép lassan. A többi bicajt meg hiába mérem,mind más kicsit, főleg a téli és a görgős,mert azokon a nyereg azért ruganyosabb és borításos is. de talán a görgős bicajom most a legjobban eltalált, azon nem szokott a térdem nagyon elpukkanni. (térdfájás az egyik jele az alacsony üléspozíciónak, nekem, meg valsz hatványozottan kijön,hogy beteg)
Nyilván nincs itt a világvége,csak utálom az állítgatós köröket, főleg,amikor alig van időm menni és ilyenre megy el :smile51: :smile51: :smile51:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3936
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5030
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Nem rossz a WD40 nyeregcső fixáláshoz, de próbáld ki jól lesütött kacsazsírral is! :D
Mondjuk azzal lehet, hogy nem nyiszog, hanem hápog? gondolkodik.gif

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13968
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4392
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

asebestyen írta:
2023.04.11., kedd 09:54
revox írta:
2023.04.11., kedd 09:46
fenét csavar... nyaraláskor mentem vele első értelmesebbet és valami nyiszorgott, így hazaérve a nyeregpálcát és a csövet mefújtam wd40-el, lusta voltam kiszedni és megkenni... ami szárazon fogta,szép lassan a wd40-el lecsúszott... gyanús volt nekem, még mondtam is Atinak, hogy ezen majd lehet emelni kellene, csak annyira ritkán megyek vele, még nem volt idő ráébredni,hogy csalás van :D
tanulság: higgy a lábadnak, ha azt mondja, valami nem OK :D
Meg ne fújkodd wd40-nel soha. :D
:D
sima zsírral szoktam megkenni véknyan. ennek eleve szemcsés a nyeregcsöve, könnyen fogja a bilincs. axxem a wd40 nem volt olyan jó ötlet :D már-csak azt nem tudom, mennyire volt lent (mert majdnem jó volt,de érezhetően kicsit alacsony) és Atesz 80kilója mennyit tolt rajta lefele. de így legalább tuti kiszedem. már egyébként is terveztem újraállítani, csak a lustaság... émeg azt hittem,úgy lefgogytam, hogy a kormány már megint magas :D már azon töprengtem,hogy engedem lentebb, mert a Deda stucni minimumon van :D de nem ott lesz a gond :D az a vicces, mértem centivel is, de elég hullámos a nyereg teteje és kb majdnem annyi volt,mint amire emlékeztem, de ott is rezgett a léc. mindettől függetlenül lett volna egy új beállítás, mert sok gyanús jel volt, de így már fixen lesz :D :D :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6144
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7592
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

revox írta:
2023.04.11., kedd 09:46
fenét csavar... nyaraláskor mentem vele első értelmesebbet és valami nyiszorgott, így hazaérve a nyeregpálcát és a csövet mefújtam wd40-el, lusta voltam kiszedni és megkenni... ami szárazon fogta,szép lassan a wd40-el lecsúszott... gyanús volt nekem, még mondtam is Atinak, hogy ezen majd lehet emelni kellene, csak annyira ritkán megyek vele, még nem volt idő ráébredni,hogy csalás van :D
tanulság: higgy a lábadnak, ha azt mondja, valami nem OK :D
Meg ne fújkodd wd40-nel soha. :D
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13968
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4392
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

fenét csavar... nyaraláskor mentem vele első értelmesebbet és valami nyiszorgott, így hazaérve a nyeregpálcát és a csövet mefújtam wd40-el, lusta voltam kiszedni és megkenni... ami szárazon fogta,szép lassan a wd40-el lecsúszott... gyanús volt nekem, még mondtam is Atinak, hogy ezen majd lehet emelni kellene, csak annyira ritkán megyek vele, még nem volt idő ráébredni,hogy csalás van :D
tanulság: higgy a lábadnak, ha azt mondja, valami nem OK :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13968
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4392
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

revox írta:
2023.04.09., vas. 16:15
Na jó, ez már kicsi neki :rolleyes:
20230409_160047.jpg

20230409_143607.jpg
na,még jó,hogy csináltuk ezt a fotót... néztem,hogy aránytalannak hat,ahogy a nyeregcső kilóg a vázból, túl alacsony... de gondoltam,biztos valami perpektív torzítás... lllófaxt... megkerestem régebbi képeket, a fleX X-e itt szinte belelóg a vázba, egyébként meg bőven kint van 12-15mm-t :D

ez a csavar axxem fellazult :D
stucni_expert.jpg
stucni_expert.jpg (844.47 KiB) Megtekintve 745 alkalommal
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6144
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7592
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

AAttila írta:
2023.04.10., hétf. 19:46
asebestyen írta:
2023.04.10., hétf. 19:37
Srácok! Akkor szombaton pontosan mikor és honnan indulunk? Illetve Attinál jó lenne, ha összefutnának a szálak, gondolok itt telefonszámra, ilyenekre, ha valaki késik 10p-et, nehogy ne várjuk meg, stb.
Szerintem indulhatunk onnan,amit betettem. Bia széle, ahol elágazik az út Sóskút és Etyek felé. Ott elfér pár autó és nem is kell rögtön egy nagy emelkedővel kezdeni ( csak majdnem :rolleyes: )
Az időpont legyen úgy,hogy 11-11,15 körül tudjunk indulni. Ahhoz lője be mindenki az érkezést.
Ha van más javaslat,nem vagyok ellene.
Engem itt tudtok elérni : 06húsz50négy2827
Szerintem tök jó! Köszi!
Még 1x felidézném, hogy ez egy ~ 3000+ kalóriás tekerésnek ígérkezik. Tudom, sokaknak ez semmi, de ha valaki nem szokott esetleg hosszúakat menni, neki(k) mindenképp felhívnám a figyelmét, hogy hozzon kaját, amit közben bevesz a gyomra! :smile53: Én is fogok vinni "mentőcsomagot", ha valaki elszámolná, nem hagyjuk eléhezni, ami jobb a semminél, de nem olyan jó, mint ami már bevált az adott embernek.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5732
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3556

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

asebestyen írta:
2023.04.10., hétf. 19:37
Srácok! Akkor szombaton pontosan mikor és honnan indulunk? Illetve Attinál jó lenne, ha összefutnának a szálak, gondolok itt telefonszámra, ilyenekre, ha valaki késik 10p-et, nehogy ne várjuk meg, stb.
Szerintem indulhatunk onnan,amit betettem. Bia széle, ahol elágazik az út Sóskút és Etyek felé. Ott elfér pár autó és nem is kell rögtön egy nagy emelkedővel kezdeni ( csak majdnem :rolleyes: )
Az időpont legyen úgy,hogy 11-11,15 körül tudjunk indulni. Ahhoz lője be mindenki az érkezést.
Ha van más javaslat,nem vagyok ellene.
Engem itt tudtok elérni : 06húsz50négy2827

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6144
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7592
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

Srácok! Akkor szombaton pontosan mikor és honnan indulunk? Illetve Attinál jó lenne, ha összefutnának a szálak, gondolok itt telefonszámra, ilyenekre, ha valaki késik 10p-et, nehogy ne várjuk meg, stb.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13968
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4392
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Vinkler írta:
2023.04.10., hétf. 10:02
revox írta:
2023.04.09., vas. 23:04
ennyit arról, amikor azt hiszed, azt vetted a boltban, amit a nagyok is használnak :rolleyes:

At Milan-San Remo, the new tyres were mounted on Shimano Dura-Ace C60 deep-section tubeless wheels. Shimano makes the C60s stiffer than the C50s that van der Poel was riding at E3 Saxo Classic, using 1.8mm spokes in place of 1.5mm. It says that this makes them better for manoeuvring at high speeds - useful for a race-winning descent of the Poggio then.
Az van, hogy ezeken a versenyeken tesztelik is a fejlesztéseket, aztán, ami jónak ígérkezik azt a földi halandó is meg tudja venni 1-2 év múlva.
A másik, ahogy azt Valter Attila műszaki igazgatója is lenyilatkozta ezen a szinten már közösen történnek a fejlesztések. Ezért is kukázták a Bianchit (teljesen passzívak voltak) és állapodtak meg a Cervélo-val. Partnerek mindenben és egyedi igényeket is kielégítenek. Valószínűleg pont ezért nem is fogsz olyan vázat venni, mint amivel mennek, de annak egy általánosított un. Origo vázát igen.
ez nyilván így van, de pl a nagyobb külőkkel szerelt kerék valsz nem fog változni, mert nőne a tömege és az átlagjuzernek többet jelent a grammháború. de alapvetően csak azért dobtam be, mert Atival pont ezt okoskodtuk, hogy semmi garancia nincs arra, hogy a proTour azzal megy, amit megvehetsz a boltban :rolleyes:
a másik, tetszik ez a megközelítés, főleg, hogy kerékbuzi vagyok :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14034
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8984
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

revox írta:
2023.04.09., vas. 23:04
ennyit arról, amikor azt hiszed, azt vetted a boltban, amit a nagyok is használnak :rolleyes:

At Milan-San Remo, the new tyres were mounted on Shimano Dura-Ace C60 deep-section tubeless wheels. Shimano makes the C60s stiffer than the C50s that van der Poel was riding at E3 Saxo Classic, using 1.8mm spokes in place of 1.5mm. It says that this makes them better for manoeuvring at high speeds - useful for a race-winning descent of the Poggio then.
Az van, hogy ezeken a versenyeken tesztelik is a fejlesztéseket, aztán, ami jónak ígérkezik azt a földi halandó is meg tudja venni 1-2 év múlva.
A másik, ahogy azt Valter Attila műszaki igazgatója is lenyilatkozta ezen a szinten már közösen történnek a fejlesztések. Ezért is kukázták a Bianchit (teljesen passzívak voltak) és állapodtak meg a Cervélo-val. Partnerek mindenben és egyedi igényeket is kielégítenek. Valószínűleg pont ezért nem is fogsz olyan vázat venni, mint amivel mennek, de annak egy általánosított un. Origo vázát igen.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13968
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4392
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2023.04.09., vas. 23:39
revox írta:
2023.04.09., vas. 23:04
ennyit arról, amikor azt hiszed, azt vetted a boltban, amit a nagyok is használnak :rolleyes:

At Milan-San Remo, the new tyres were mounted on Shimano Dura-Ace C60 deep-section tubeless wheels. Shimano makes the C60s stiffer than the C50s that van der Poel was riding at E3 Saxo Classic, using 1.8mm spokes in place of 1.5mm. It says that this makes them better for manoeuvring at high speeds - useful for a race-winning descent of the Poggio then.
Emlékszel? Pont ma mondtam, csak a P vázakkal kapcsolatban. Azt hiszed vettél egy bicót,mint amivel az Ineos megy, de azt nem tudod,hogy nekik személyre szabottan gyártják és sosem vehetsz olyan vázat.
Ezért is kacagtam fel némán magamban, amikor ezt dobta a gugli. Régebben Sagannak is átméretezett Cannondale volt, de így illúzió a Conti Competition szingó is, ami csak névben azonos az ltd verzióval amivel a pro megy.
Egyébként azt kerestem, milyen gumival mentek rubén, tbls vagy tblr. Az a defekt elég cumi volt, de nem derült ki.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5732
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3556

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

revox írta:
2023.04.09., vas. 23:04
ennyit arról, amikor azt hiszed, azt vetted a boltban, amit a nagyok is használnak :rolleyes:

At Milan-San Remo, the new tyres were mounted on Shimano Dura-Ace C60 deep-section tubeless wheels. Shimano makes the C60s stiffer than the C50s that van der Poel was riding at E3 Saxo Classic, using 1.8mm spokes in place of 1.5mm. It says that this makes them better for manoeuvring at high speeds - useful for a race-winning descent of the Poggio then.
Emlékszel? Pont ma mondtam, csak a P vázakkal kapcsolatban. Azt hiszed vettél egy bicót,mint amivel az Ineos megy, de azt nem tudod,hogy nekik személyre szabottan gyártják és sosem vehetsz olyan vázat.

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”