pärt írta: ↑2023.04.11., kedd 15:47Sosincs jó vége, ha kölcsönadod a gépet kipróbálásra. Attila a nyeregcsövet préselte beljebb, alattam a Mátrában a kormány szomorodott le. Mer' mink veretjük, mint állat, Te meg vigyázol rá.revox írta: ↑2023.04.11., kedd 11:50![]()
magadra ne húzd, már alattam is lement, tudod, mondtam is, hogy valami nem kóser, emelni kell majd, de ennyi szeritnem nem volt benne...
A kormányról, amit csináltál fotót,azon nem látszik, alattam hol állt? de lehet,már alattam is itt. az biztos,ahogy mentem,abban kb félcentit éreztem, de lehet már abban is több volt, csak más a cipő,más a nadrág, nyáron lett belőve más szerkóban és +15 kilával...Mikor legutóbb mertnem vele egyedül, már akkor is rámértem, mert tetszeni tetszett,csak éreztem,hogy a comb és a térd máshogy kapja, de úgy voltam vele, biztos csak szokatlan, mert tavaly óta csak görgőzök,az meg megint más bicaj.
![]()
De ez a meghúzási nyomaték alapvetően karbonos gond lehet. Még nem jó, már nem jó - nehéz belőni. Meg úgy tudom, nem mindenhol elég a gyárilag specifikált, van, hogy túl kell húzni.

a kormány már alattam is elment, Te csak feltetted az i-re a pontot


A nyereg szárazon jó volt, nem mozdult,ahogy a régi se 8 évig, csak valsz a wd40 pont elég volt ahhoz,hogy utánhúzás nélkül már csússzon. amúgy nem használok nyomatékulcsot. az első karbon nyeregcsövet el is repesztettem


de a megadott nyomaték is adidg igazt,míg először húzzuk meg. vegyünk egy stucnit. ha már fellazítottuk vagy 2szer, harmadjára fixen erősebben meg kell tépni, hogy a kopott (felcsiszolódott) meneteknél fellépjen az önzárás normálisan. de sokszor nem is bírnak sokat. a pinarellon pl a nyeregbilincs csavarján megúszott a menet. szerencsére a dióban hosszú menet van és az szerintem acél,de egy alucsavar volt hozzá. párszor állítottam és ment a levesbe. vettem oda egy titáncsavart (1000Ft) (gyári alu egyébként akkor12ezer + delivery), oxt mehet a kumite, ki nyer, dió vagy csavar
