Még most sem minden lemezgyárban csinálják így. És a lemezeim 90-95 %- a szerintem még régebbi, hogy ilyen legyen.Balage84 írta: ↑2023.02.19., vas. 19:32De azért azt tudjátok, hogy az LP gyárban a stúdióból kapott file-ból készül a mesterlemez egy mechanikus átalakítóval, majd avval fröccsöntik a sorozatgyártás során a lemezeket.SoundMania írta: ↑2023.02.19., vas. 19:23Hallottuk itt-ott.... Az Otari gyengeségét a TFK meg a Nagra mellett, meg hogy egy Ptp Lenco jobb volt mint a számteklejáccó a dakjával. És került vagy 2mil-be... Szerintem a Lenco olcsóbbra kijön, még Supex-el is. :) Még a saját cd játszóm is kb partiba volt a hangjával és az is olcsóbb volt. Míg a Lencónál meg drágább (és még mindig rosszabb hangú)wittao írta: ↑2023.02.19., vas. 16:23
Van, aki mashogy gondolkodik errol :) ettol szep ez a hobbi.
Ha meg 15IPS-30IPS analog mesterszalagot irtal volna mondjuk egy nagy Ampexen/Otarin/Studer A80-on, arra azt mondom ok, van benne racio… de az LP, ezekhez kepest 1000 sebbol verzik. Ha meg a masik oldalrol nezzuk meg a kerdeskort, egy jo analog forras sem ket forint, es azert azt digitalisra koltve ott is kellemes eredmenyt lehet elerni.
Így hiába vérzik 1000 helyen, többre értékelem a hangját egy jó lemezjátszónak.
Nem egyszerűbb azt a file-t beküldeni rögtön egy normális DAC-ba?
És egyébként úgy néz ki, hogy az új lemezeknél is hiába így készülhet ahogy írod, még mindig jobb hangot ad mint cd-ről. Időnként a digit feldolgozás előtti kiadású LP-vel összevetve az újat, valóban romlik a hang, de a cd-hez hasonlítva szinte ugyanannyival jobb még az új LP is. Nekem elég meggyőző ez így.




