Egyre nagyobb lehuzás lesz az autózásstx írta: ↑2022.11.24., csüt. 01:52Újabb német autógyártó hülyült meg > https://pcforum.hu/hirek/25334/elofizet ... a-mercedes

Egyre nagyobb lehuzás lesz az autózásstx írta: ↑2022.11.24., csüt. 01:52Újabb német autógyártó hülyült meg > https://pcforum.hu/hirek/25334/elofizet ... a-mercedes
"Sajnos nekem sincs jó tapasztalatom a márkaszervizekkel van kivétel de lesújtó a véleményemAszpirin írta: ↑2022.11.20., vas. 21:24A Rack Autó is benne van abban egy kicsit, hogy "elhagytam" a BMW-t, mint márkát. Nem túl durva a sztorim, de én is kaptam vissza tőlük úgy autót, hogy nem csinálták meg, amit elvileg megcsináltak.
Sajnos úgy tűnik, csöbörből vödörbe. Most a Porsche xy nevű cégek szívatnak egy fos autóval, amibe sikerült "belelépnem".
Valószínűleg előbb-utóbb felveszem én is az "undorító ügyfél" címkét, még pólót is csináltatok ezzel a felirattal.
Mert a birka ügyfél az nem undorító, de ha valaki leleplezi a hatalmas szaktudást és a folyamatos hazudozást, hát az bizony undorító ügyfél lesz...
Ez elszomorító...
Semmi. Ígéretet kaptam már, de tettet még nem. A f.. kivan, én tuti mégegyszer sem ezzel a dilettáns cégcsoporttal, sem az autóikkal sem nem akarok semmiféle viszonyba kerülni. Ennyit már elértek. Csak valahogy bírjam ki a hátralévő 2,5 évet ezzel a fossal...
A Rack Autó is benne van abban egy kicsit, hogy "elhagytam" a BMW-t, mint márkát. Nem túl durva a sztorim, de én is kaptam vissza tőlük úgy autót, hogy nem csinálták meg, amit elvileg megcsináltak.
A jó szándék rendben, de kérdés kihez, és hogyan jut el.
De igenis le kell írni,hogy a másikat ne húzzák le…
Azzal együtt, hogy nekem is sok a negatív tapasztalatom, sajnos a történeteket is hosszan sorolhatnám, de inkább hagyjuk. Ne panaszkodjunk, az nem vezet sehova.nemtomm írta: ↑2022.11.20., vas. 18:18Sajnos nekem sincs jó tapasztalatom a márkaszervizekkel van kivétel de lesújtó a véleményemtwinastir írta: ↑2022.11.20., vas. 17:21Porsche Buda Hazugságok (márkaszervizes élmény)
Nem gondolom hogy ez egy lerágott csont inkább a "mundér becsülete" mondatja veled...
"undorító hozzáállás az ügyfél részéről" minősítés gáz![]()
Azt az időt amit a hazugság kivitelezésére fordítottak inkább a szolgáltatás minőségére fordították volna. Vajon a tovább képzésnél oktatják hogy ne hazudj ?
Saját példám igazolja hogy sajnos nem elszigetelt jelenségről van szó
Pár éve vásároltam egy idős barátomtól egy16 éves BMW E46 autót /évi 3000-4000 km = 76000 km/
A tulaj a Rack Autó Budaörstől vásárolta az autót 2001 ben, minden évben ott szervizelték. Gondos emberként minden számla műszaki vizsga dokumentum stb lefűzve .
A gk. átvétele után az egyik legjobb csak BMW javítással foglakozó ismerősömmel átnéztük az autót mert csak úgy vállalta a további gondozását hogy csinál egy revíziót. Státuszból fakadóan minden BMW adatbázis áttekintéséhez jogosultsága van .
Rögtön kiderült hogy a pollen szűrót és a benzinszűrőt soha nem cserélték ki a 16 év alatt de minden évben a számlán szerepelt. A benzin szűrő az autó alján egy termosz méretű patron amin látszott hogy soha nem bontották meg. a pollen szűrő is azonosítható volt a gyártás időpontja...
Mikor kiderült hogy az autó eladásra kerül és nem a szervíz vezető és a tömött sorokban sorakozó szerelők vehetik meg az
autót akkor még egy BMW akkura is lehúztál az ídős tulajt kb 50 eFt értékben
Elmentem a szintén a Rack Autónál tárolt nyári gumikért és a fotókkal dokumentált lopásokkal szembesítettem őket természetesen mindent tagadtak és megkaptam az undorító hozzáállás minősítést-.... idős barátomra tekintettel nem folytattam a történetet
De mit hoz az élet....pár hónappal késöb egy munka kapcsán találkoztam a szalon névadó tulajdonosával akinek elmeséltem és meg mutattam a képeket ...kaptam egy új BMW akkumlátort és egy értékes italt persze a felajánlott szervíz lehetőséggel nem éltem![]()
![]()
Ezt biztos, hogy tőlem akartad kérdezni?Shimano írta: ↑2022.11.20., vas. 17:42Ennyire béna lenne a szervízhálózat a gyárral együtt,?fura de úgy tűnik.zoli73 írta: ↑2022.11.20., vas. 15:56Van/volt folytatás?Aszpirin írta: ↑2022.10.13., csüt. 20:38
Naná, hogy lesz folytatása, végülis ez még egy garanciális autó… Hadd kínlódjanak vele, cserélgessenek még amit akarnak, tőlem az egész autót is kicserélhetik.,.
Hogy mi? Fogalmam sincs, lassan nem lesz már “rendes” autóformájú autó, amiben gondolkodni. Amiben eredetileg gondolkodtam: 3-as BMW, de azt elvetettem, mert haragudtam a BMW-re. Mondeo kombi plugin-hibrid: igen soká szemeztem vele, végül a CVT miatt vetettem el, és már sajnálom, mert Mondeo nincs már többé, a Focus is csak alulmotorizált izé lett. Volvo V60 volt a következő, de azt végül túlárazottnak ítéltem. Végül döntöttem egy fullextrás Kia Optima mellet, rendelés ment, válasz jött: lecsúsztam róla, nem lehet már rendelni, kivonják az európai piacról. Ekkor már körmömre égett a gyertya, és sebtiben két dologra kértem ajánlatot: erre a Skodára, és egy hasonló felszereltségű Passatra (csak a ledmátrix helyett volt normál led, 2.0 CRD helyett az új 150 lovas 1.5-ös TSI, illetve alap fehér fényezés, a többiben mindenben ugyanazt tudta, illetve a csomagtartója SOKKAL jobban felszerelt volt). A Passatra kicsivel jobb ajánlatokat kaptam, de tartottam az 1.5-ös motortól, na meg esztétikailag sokkal jobban bejött a Skoda… és a Skodát választottam. Nagy hiba volt. Az idén Albertában (Kanada) egy bérelt 2021-es Passat-tal jártam, ami ugyan másként nézett ki, mint az itthoni, mert amerikai modell, de ugyanaz az 1.5 TSI motor volt benne. Nagyon meglepődtem, mennyire tisztességesen mozgatja az a motor a Passatot hétköznapi használatban, ráadásul nagyátlagban 5.9 l/100 km jött ki (az ottani 90-es benzinnel), amitől ledöbbentem. Persze még mindig kérdés, hogy mennyire megbízható az 1.5 TSI hosszútávon egy Passatban, az ugye az ott megtett ezeregynéhányszáz kilométeren nem derül ki.Kivi leszek mi a baja ha kiderül.
Az az 1.5-ös vw tsi egyébként amit említettél elég jó motornak tűnik nekem is eddig.Csendes,viszonylag keveset fogyaszt,és elég jól tolja az autót is.Érdekes még hogy kb 2200 csak a fordulata autopálya tempónál.
Tényleg,autópálya,ezt már akartam is kérdezni.Na szóval,közel vagyok hozzá,túlságosan is,kb 1.5-2 perc és már rajta is vagyok.Szerintetek mennyi idő még a vas annyira felmelegszik,hogy nyugodtan lehet már tolni neki?A vízhőfok a kijelző szerint gyorsan beáll,meglepően gyorsan,de szerintem a motor még nem díjazná ha két perc után kéne felvennie az autópálya tempót.Most azt csinálom hogy adok neki + 7-8km-t 90-100-al,aztán fel ameddig jól esik.Ok,tudom hogy attól is függ milyen az idő,de vegyünk pl egy mostani időszakot.
Sajnos nekem sincs jó tapasztalatom a márkaszervizekkel van kivétel de lesújtó a véleményemtwinastir írta: ↑2022.11.20., vas. 17:21Porsche Buda Hazugságok (márkaszervizes élmény)
Nem gondolom hogy ez egy lerágott csont inkább a "mundér becsülete" mondatja veled...
"undorító hozzáállás az ügyfél részéről" minősítés gáz![]()
Azt az időt amit a hazugság kivitelezésére fordítottak inkább a szolgáltatás minőségére fordították volna. Vajon a tovább képzésnél oktatják hogy ne hazudj ?
Saját példám igazolja hogy sajnos nem elszigetelt jelenségről van szó
Pár éve vásároltam egy idős barátomtól egy16 éves BMW E46 autót /évi 3000-4000 km = 76000 km/
A tulaj a Rack Autó Budaörstől vásárolta az autót 2001 ben, minden évben ott szervizelték. Gondos emberként minden számla műszaki vizsga dokumentum stb lefűzve .
A gk. átvétele után az egyik legjobb csak BMW javítással foglakozó ismerősömmel átnéztük az autót mert csak úgy vállalta a további gondozását hogy csinál egy revíziót. Státuszból fakadóan minden BMW adatbázis áttekintéséhez jogosultsága van .
Rögtön kiderült hogy a pollen szűrót és a benzinszűrőt soha nem cserélték ki a 16 év alatt de minden évben a számlán szerepelt. A benzin szűrő az autó alján egy termosz méretű patron amin látszott hogy soha nem bontották meg. a pollen szűrő is azonosítható volt a gyártás időpontja...
Mikor kiderült hogy az autó eladásra kerül és nem a szervíz vezető és a tömött sorokban sorakozó szerelők vehetik meg az
autót akkor még egy BMW akkura is lehúztál az ídős tulajt kb 50 eFt értékben
Elmentem a szintén a Rack Autónál tárolt nyári gumikért és a fotókkal dokumentált lopásokkal szembesítettem őket természetesen mindent tagadtak és megkaptam az undorító hozzáállás minősítést-.... idős barátomra tekintettel nem folytattam a történetet
De mit hoz az élet....pár hónappal késöb egy munka kapcsán találkoztam a szalon névadó tulajdonosával akinek elmeséltem és meg mutattam a képeket ...kaptam egy új BMW akkumlátort és egy értékes italt persze a felajánlott szervíz lehetőséggel nem éltem
Az olaj hőmérsékletet nézd. A műszercsoporton be lehet állítani, hogy azt lásd. Amennyiben az olaj hőfok eléri a 90 fok körüli hőmérsékletet, tolhatod neki, ahogy akarod.Shimano írta: ↑2022.11.20., vas. 17:42Az az 1.5-ös vw tsi egyébként amit említettél elég jó motornak tűnik nekem is eddig.Csendes,viszonylag keveset fogyaszt,és elég jól tolja az autót is.Érdekes még hogy kb 2200 csak a fordulata autopálya tempónál.
Tényleg,autópálya,ezt már akartam is kérdezni.Na szóval,közel vagyok hozzá,túlságosan is,kb 1.5-2 perc és már rajta is vagyok.Szerintetek mennyi idő még a vas annyira felmelegszik,hogy nyugodtan lehet már tolni neki?A vízhőfok a kijelző szerint gyorsan beáll,meglepően gyorsan,de szerintem a motor még nem díjazná ha két perc után kéne felvennie az autópálya tempót.Most azt csinálom hogy adok neki + 7-8km-t 90-100-al,aztán fel ameddig jól esik.Ok,tudom hogy attól is függ milyen az idő,de vegyünk pl egy mostani időszakot.
Ha 130 körül csak ennyit forog a főtengely, akkor no para. 3500 fölé ne pörgés hidegen, és ne padlózd. De sosem a sebesség a lényeg, hanem a terhelés, és a fordulatszám. Szóval a hosszú áttétel előnye, hogy nyugodtan mehetsz 130-al, mert alacsony ilyenkor a terhelés.Shimano írta: ↑2022.11.20., vas. 17:42Érdekes még hogy kb 2200 csak a fordulata autopálya tempónál.
Tényleg,autópálya,ezt már akartam is kérdezni.Na szóval,közel vagyok hozzá,túlságosan is,kb 1.5-2 perc és már rajta is vagyok.Szerintetek mennyi idő még a vas annyira felmelegszik,hogy nyugodtan lehet már tolni neki?A vízhőfok a kijelző szerint gyorsan beáll,meglepően gyorsan,de szerintem a motor még nem díjazná ha két perc után kéne felvennie az autópálya tempót.Most azt csinálom hogy adok neki + 7-8km-t 90-100-al,aztán fel ameddig jól esik.Ok,tudom hogy attól is függ milyen az idő,de vegyünk pl egy mostani időszakot.
Ennyire béna lenne a szervízhálózat a gyárral együtt,?fura de úgy tűnik.zoli73 írta: ↑2022.11.20., vas. 15:56Van/volt folytatás?Aszpirin írta: ↑2022.10.13., csüt. 20:38Naná, hogy lesz folytatása, végülis ez még egy garanciális autó… Hadd kínlódjanak vele, cserélgessenek még amit akarnak, tőlem az egész autót is kicserélhetik.,.
Hogy mi? Fogalmam sincs, lassan nem lesz már “rendes” autóformájú autó, amiben gondolkodni. Amiben eredetileg gondolkodtam: 3-as BMW, de azt elvetettem, mert haragudtam a BMW-re. Mondeo kombi plugin-hibrid: igen soká szemeztem vele, végül a CVT miatt vetettem el, és már sajnálom, mert Mondeo nincs már többé, a Focus is csak alulmotorizált izé lett. Volvo V60 volt a következő, de azt végül túlárazottnak ítéltem. Végül döntöttem egy fullextrás Kia Optima mellet, rendelés ment, válasz jött: lecsúsztam róla, nem lehet már rendelni, kivonják az európai piacról. Ekkor már körmömre égett a gyertya, és sebtiben két dologra kértem ajánlatot: erre a Skodára, és egy hasonló felszereltségű Passatra (csak a ledmátrix helyett volt normál led, 2.0 CRD helyett az új 150 lovas 1.5-ös TSI, illetve alap fehér fényezés, a többiben mindenben ugyanazt tudta, illetve a csomagtartója SOKKAL jobban felszerelt volt). A Passatra kicsivel jobb ajánlatokat kaptam, de tartottam az 1.5-ös motortól, na meg esztétikailag sokkal jobban bejött a Skoda… és a Skodát választottam. Nagy hiba volt. Az idén Albertában (Kanada) egy bérelt 2021-es Passat-tal jártam, ami ugyan másként nézett ki, mint az itthoni, mert amerikai modell, de ugyanaz az 1.5 TSI motor volt benne. Nagyon meglepődtem, mennyire tisztességesen mozgatja az a motor a Passatot hétköznapi használatban, ráadásul nagyátlagban 5.9 l/100 km jött ki (az ottani 90-es benzinnel), amitől ledöbbentem. Persze még mindig kérdés, hogy mennyire megbízható az 1.5 TSI hosszútávon egy Passatban, az ugye az ott megtett ezeregynéhányszáz kilométeren nem derül ki.
Van/volt folytatás?Aszpirin írta: ↑2022.10.13., csüt. 20:38Naná, hogy lesz folytatása, végülis ez még egy garanciális autó… Hadd kínlódjanak vele, cserélgessenek még amit akarnak, tőlem az egész autót is kicserélhetik.,.
Hogy mi? Fogalmam sincs, lassan nem lesz már “rendes” autóformájú autó, amiben gondolkodni. Amiben eredetileg gondolkodtam: 3-as BMW, de azt elvetettem, mert haragudtam a BMW-re. Mondeo kombi plugin-hibrid: igen soká szemeztem vele, végül a CVT miatt vetettem el, és már sajnálom, mert Mondeo nincs már többé, a Focus is csak alulmotorizált izé lett. Volvo V60 volt a következő, de azt végül túlárazottnak ítéltem. Végül döntöttem egy fullextrás Kia Optima mellet, rendelés ment, válasz jött: lecsúsztam róla, nem lehet már rendelni, kivonják az európai piacról. Ekkor már körmömre égett a gyertya, és sebtiben két dologra kértem ajánlatot: erre a Skodára, és egy hasonló felszereltségű Passatra (csak a ledmátrix helyett volt normál led, 2.0 CRD helyett az új 150 lovas 1.5-ös TSI, illetve alap fehér fényezés, a többiben mindenben ugyanazt tudta, illetve a csomagtartója SOKKAL jobban felszerelt volt). A Passatra kicsivel jobb ajánlatokat kaptam, de tartottam az 1.5-ös motortól, na meg esztétikailag sokkal jobban bejött a Skoda… és a Skodát választottam. Nagy hiba volt. Az idén Albertában (Kanada) egy bérelt 2021-es Passat-tal jártam, ami ugyan másként nézett ki, mint az itthoni, mert amerikai modell, de ugyanaz az 1.5 TSI motor volt benne. Nagyon meglepődtem, mennyire tisztességesen mozgatja az a motor a Passatot hétköznapi használatban, ráadásul nagyátlagban 5.9 l/100 km jött ki (az ottani 90-es benzinnel), amitől ledöbbentem. Persze még mindig kérdés, hogy mennyire megbízható az 1.5 TSI hosszútávon egy Passatban, az ugye az ott megtett ezeregynéhányszáz kilométeren nem derül ki.
Ez egy régi video, már lerágott csont. Szerencsétlen hibakezelés a szerviz részéről, de szerintem undorító hozzáállás az ügyfél részéről. Ennyi. Tipikus példája 2 szerencse süti találkozásának.twinastir írta: ↑2022.11.20., vas. 14:21Porsche Buda Hazugságok (márkaszervizes élmény)
Ezt végig kell nézni. !!!!!
Szerviz után Skodámat visszakérette a Porsche Buda egy apró "informatikai malőr" kijavítására. Kiderült, mi volt a valóság, de addig három dolgozótól is kellett hallgatnom a hazugságok sorát. Közben végig sejtettem, hogy hülyének néznek. A valóság elhallgatásával veszélyes helyzetet okoztak. Bemutatom az esetet részletesen.
https://www.youtube.com/watch?v=A2aw2ce9y68