Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Kerékpározás
Re: Kerékpározás
továbbra is városi, boltba menös (2x5-6km, evente kb. 200szor) biciklit keresek
- idegenkedek elsö teleszkoptol
- idegenkedek "markolatváltótól" (a karosak sokkal szimpatikusabbak, mint markolatrész tekergetése ..lehet érzékeny ott a kézfejem, böröm)
nezegettem jofogason, a következök megkritizalasát szeretném, melyik a legkevésbé rossznak kinezö, melyik miert jo/legjobb:
https://www.jofogas.hu/budapest/Hasznal ... 292842.htm
https://www.jofogas.hu/budapest/Ferfi_k ... 895198.htm
https://www.jofogas.hu/pest/Hercules_Av ... 266325.htm
https://www.jofogas.hu/budapest/Wheeler ... 536188.htm
https://www.jofogas.hu/pest/Elado_Hercu ... 418413.htm
https://www.jofogas.hu/pest/Peugeot_Cou ... 554985.htm
- idegenkedek elsö teleszkoptol
- idegenkedek "markolatváltótól" (a karosak sokkal szimpatikusabbak, mint markolatrész tekergetése ..lehet érzékeny ott a kézfejem, böröm)
nezegettem jofogason, a következök megkritizalasát szeretném, melyik a legkevésbé rossznak kinezö, melyik miert jo/legjobb:
https://www.jofogas.hu/budapest/Hasznal ... 292842.htm
https://www.jofogas.hu/budapest/Ferfi_k ... 895198.htm
https://www.jofogas.hu/pest/Hercules_Av ... 266325.htm
https://www.jofogas.hu/budapest/Wheeler ... 536188.htm
https://www.jofogas.hu/pest/Elado_Hercu ... 418413.htm
https://www.jofogas.hu/pest/Peugeot_Cou ... 554985.htm
Online
- Rotox
- Beköltözött
- Hozzászólások: 2095
- Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
- Értékelés: 1270
- Tartózkodási hely: Pécs
Re: Kerékpározás
Nem hiszem, hogy bárkit is túlságosan érintene itt, de update: valószínűleg bukta a ProSeries besorolást a CRO Race (https://www.velo.hu/orszagutis-hirek-ku ... -race.html).
Re: Kerékpározás
Azért van közönség szép számmal

Re: Kerékpározás
Azért szoktunk itt menni több mindennel is (mtb, trekking,cx) minden nagyon jó, amit tekerünk.
Vas Blanka éppen lemaradt a VK Tábori futamának dobogójáról. Az első 9-ben csak Ő volt nem holland nemzetiségű. Szép eredmény, ez volt az idei első VK futama. Csak. Azon tűnődtem, hogy mennyien fognak fanyalogni, hogy az elmúlt 4 versenyből hármat behúzott, az egyiken második lett. Azt nem nézik, hogy Blanka 2. kategóriás versenyeken indult. Nagyon durván mentek a csajok. Volt könyöklés,kiszorítás,minden. Az első helyezett kb. 75-85%-ban utazott. Az utolsó kör felénél ritmust váltott és senki nem bírt vele menni. Hozzáteszem, ez volt a 3. futam és mind a hármat ő nyerte.
Vas Blanka éppen lemaradt a VK Tábori futamának dobogójáról. Az első 9-ben csak Ő volt nem holland nemzetiségű. Szép eredmény, ez volt az idei első VK futama. Csak. Azon tűnődtem, hogy mennyien fognak fanyalogni, hogy az elmúlt 4 versenyből hármat behúzott, az egyiken második lett. Azt nem nézik, hogy Blanka 2. kategóriás versenyeken indult. Nagyon durván mentek a csajok. Volt könyöklés,kiszorítás,minden. Az első helyezett kb. 75-85%-ban utazott. Az utolsó kör felénél ritmust váltott és senki nem bírt vele menni. Hozzáteszem, ez volt a 3. futam és mind a hármat ő nyerte.
Online
- Rotox
- Beköltözött
- Hozzászólások: 2095
- Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
- Értékelés: 1270
- Tartózkodási hely: Pécs
Re: Kerékpározás
Tudom, hogy itt főként az outi a "csapásirány", de azért itt hagyok három fotót (bocs az ócska mobiltelefonos minőségért), Mecsek, Kövestető térsége, ma.
Király volt (mármint nézni
; én leginkább montizok, de ez azért már bőven nem az én műfajom...
).
Király volt (mármint nézni


- Csatolmányok
-
- IMG_20221023_142831.jpg (2.72 MiB) Megtekintve 1179 alkalommal
-
- IMG_20221023_142839.jpg (2.15 MiB) Megtekintve 1179 alkalommal
-
- IMG_20221023_143703.jpg (2.38 MiB) Megtekintve 1179 alkalommal
Online
Re: Kerékpározás
A torziós rugó előfeszítése engem is elgonsolkodtatott, de akárhogy nézzük, mestermunka, szép egyenletes és egyforma. Nemhiába, a vidéki melósnak még kezében a mozdulat
Egy időben Koca haveromék ütötték el azzal az időt (miután a francia riviérán megszedték magukat a plázson rögtönzöt bmx showal), hogy átgurultak Balmazújvárosba, vettek pár sört és kiültek valami forgalmasabb kereszteződésbe az árokszélre. Sörözgettek és nézték a cangákat
(persze BalmazNewyork helyett mehettek volna bárhova, de ez könnyen elérhető Debrőből). Kontrasztos, de mindkettő punk 

Egy időben Koca haveromék ütötték el azzal az időt (miután a francia riviérán megszedték magukat a plázson rögtönzöt bmx showal), hogy átgurultak Balmazújvárosba, vettek pár sört és kiültek valami forgalmasabb kereszteződésbe az árokszélre. Sörözgettek és nézték a cangákat


avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
A csomagtartó szárainak csavarása tisztán esztétikai célzatú lehetetett, de járulékos haszon, hogy mintegy torziós rugóként funkcionálva megfeszíti a rögzítő csavart, így az nehezebben lazul ki.
A 10 fokos döntésre pedig a magyarázat (bár itt nem egy autentikus alfődi parasztbiciklivel szemléltetve):
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3937
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5031
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Könnybe lábadt a szemem a meghatottságtól! Revi, ez egy gyönyörű, az alföld igaz lelkét megéneklő, generációs tanúságtétel. Még annyival kiegészíteném, hogy valószínűleg urbánus behatásra egyesek karikába hajtott pipatisztító kefével tükrösítették az amúgy hót redvás huszonnyócas kerékagyát, de ez falun alighanem úri huncutságnak, vagy gyüttmentek gyökértelen, kivagyi hóbortjának számíthatott. Továbbá az olajozatlan láncok teljesen egyedi csivitelési mintázata alapján mama pontosan tudta hátul a kiskertben, hogy az ő ura érkezett haza a kocsmából.revox írta: ↑2022.10.21., pén. 20:43Ami gurul, gurul, ésszel költeni, aztán annyi. Falun nem egy bicón a pedálnak már csak a tengelye van meg, a lánc patinásan rozsdavörös és kb 5% nyúlasa van. Roxxab esetben a kontrás agyban már kiment a nyócvannyócas, de maga a lànc is megugrik néha. A nyeregről a lefoszlott habdzivacs alatt a nyeregváz eltört, és megelőzendő a zacsbecsípődèst, rá van húzva két svájcisapka. A gumk már kígyómintásra repedeztek, de mindkét agyon fityeg egy összetűzött bőrkarika, vagy útépítésrknél hasznàlt műanyag láncszem(piros/fehér), nehogymá az agytest koszos legyen. A dinamó 90fokban kifele áll, de mindegy is, mert a vezeték a villára van csak feltekerve,nincs bekötve. Csengő bele és teteje hiányzik,de van. Markolat vége leszakadva, fentebbcsúszva kb 2 centit. Óvatosabbak a kormànyvéget parafa, még leleményesebbek pezsgősdugóval betömik. Menőbbeknek visszapillantó is van applikálva és az acélból heftolt csomagtartót fixen rögzítették ívvel...
Elmegy a kocsmába? El. Haza lehet vele vinni 1-2-3 nagy zsák süldőtápot? Haza. De a legerősebb, a kocsma elől ezeket is ellopják néha![]()
A csomagtartó szárainak csavarása tisztán esztétikai célzatú lehetetett, de járulékos haszon, hogy mintegy torziós rugóként funkcionálva megfeszíti a rögzítő csavart, így az nehezebben lazul ki.
A 10 fokos döntésre pedig a magyarázat (bár itt nem egy autentikus alfődi parasztbiciklivel szemléltetve):
Online
Re: Kerékpározás
Úgy megkérdezném tőlük, hogy acél vagy alurotoros a gépAAttila írta: ↑2022.10.21., pén. 21:08Elképzelem ahogy Revi vasárnap reggel a piacról sétál haza a sajtos-tejfölös lángossal és közben megáll, nézi a szemközti csehóból hazainduló/indulni próbáló "bringás" delikvenst. Majszolja a lángost, kortyol a márka kólából és röhög a bicajos emberen, aki sehogy sem tud felülni a csodagépére.revox írta: ↑2022.10.21., pén. 20:43Ami gurul, gurul, ésszel költeni, aztán annyi. Falun nem egy bicón a pedálnak már csak a tengelye van meg, a lánc patinásan rozsdavörös és kb 5% nyúlasa van. Roxxab esetben a kontrás agyban már kiment a nyócvannyócas, de maga a lànc is megugrik néha. A nyeregről a lefoszlott habdzivacs alatt a nyeregváz eltört, és megelőzendő a zacsbecsípődèst, rá van húzva két svájcisapka. A gumk már kígyómintásra repedeztek, de mindkét agyon fityeg egy összetűzött bőrkarika, vagy útépítésrknél hasznàlt műanyag láncszem(piros/fehér), nehogymá az agytest koszos legyen. A dinamó 90fokban kifele áll, de mindegy is, mert a vezeték a villára van csak feltekerve,nincs bekötve. Csengő bele és teteje hiányzik,de van. Markolat vége leszakadva, fentebbcsúszva kb 2 centit. Óvatosabbak a kormànyvéget parafa, még leleményesebbek pezsgősdugóval betömik. Menőbbeknek visszapillantó is van applikálva és az acélból heftolt csomagtartót fixen rögzítették ívvel...
Elmegy a kocsmába? El. Haza lehet vele vinni 1-2-3 nagy zsák süldőtápot? Haza. De a legerősebb, a kocsma elől ezeket is ellopják néha![]()
![]()

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
Óóó, van ilyen csodaparipa mezei közlekedöknek is. Érdemes elmenni vidéki vasútállomásokra, vagy valóban a piacra... Ezeken a helyeken lehet csak igazi csodákat látni.
Két dolgot nem értek: a maszekolt csonagtartók tartórúdját miért csavarják meg 2-3szor? Lehet így díszesebb.... és ez a csomagtartó miért lejt elöre legalább 10-15°-ot
Két dolgot nem értek: a maszekolt csonagtartók tartórúdját miért csavarják meg 2-3szor? Lehet így díszesebb.... és ez a csomagtartó miért lejt elöre legalább 10-15°-ot

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Elképzelem ahogy Revi vasárnap reggel a piacról sétál haza a sajtos-tejfölös lángossal és közben megáll, nézi a szemközti csehóból hazainduló/indulni próbáló "bringás" delikvenst. Majszolja a lángost, kortyol a márka kólából és röhög a bicajos emberen, aki sehogy sem tud felülni a csodagépére.revox írta: ↑2022.10.21., pén. 20:43Ami gurul, gurul, ésszel költeni, aztán annyi. Falun nem egy bicón a pedálnak már csak a tengelye van meg, a lánc patinásan rozsdavörös és kb 5% nyúlasa van. Roxxab esetben a kontrás agyban már kiment a nyócvannyócas, de maga a lànc is megugrik néha. A nyeregről a lefoszlott habdzivacs alatt a nyeregváz eltört, és megelőzendő a zacsbecsípődèst, rá van húzva két svájcisapka. A gumk már kígyómintásra repedeztek, de mindkét agyon fityeg egy összetűzött bőrkarika, vagy útépítésrknél hasznàlt műanyag láncszem(piros/fehér), nehogymá az agytest koszos legyen. A dinamó 90fokban kifele áll, de mindegy is, mert a vezeték a villára van csak feltekerve,nincs bekötve. Csengő bele és teteje hiányzik,de van. Markolat vége leszakadva, fentebbcsúszva kb 2 centit. Óvatosabbak a kormànyvéget parafa, még leleményesebbek pezsgősdugóval betömik. Menőbbeknek visszapillantó is van applikálva és az acélból heftolt csomagtartót fixen rögzítették ívvel...
Elmegy a kocsmába? El. Haza lehet vele vinni 1-2-3 nagy zsák süldőtápot? Haza. De a legerősebb, a kocsma elől ezeket is ellopják néha![]()

Online
Re: Kerékpározás
Ami gurul, gurul, ésszel költeni, aztán annyi. Falun nem egy bicón a pedálnak már csak a tengelye van meg, a lánc patinásan rozsdavörös és kb 5% nyúlasa van. Roxxab esetben a kontrás agyban már kiment a nyócvannyócas, de maga a lànc is megugrik néha. A nyeregről a lefoszlott habdzivacs alatt a nyeregváz eltört, és megelőzendő a zacsbecsípődèst, rá van húzva két svájcisapka. A gumk már kígyómintásra repedeztek, de mindkét agyon fityeg egy összetűzött bőrkarika, vagy útépítésrknél hasznàlt műanyag láncszem(piros/fehér), nehogymá az agytest koszos legyen. A dinamó 90fokban kifele áll, de mindegy is, mert a vezeték a villára van csak feltekerve,nincs bekötve. Csengő bele és teteje hiányzik,de van. Markolat vége leszakadva, fentebbcsúszva kb 2 centit. Óvatosabbak a kormànyvéget parafa, még leleményesebbek pezsgősdugóval betömik. Menőbbeknek visszapillantó is van applikálva és az acélból heftolt csomagtartót fixen rögzítették ívvel...
Elmegy a kocsmába? El. Haza lehet vele vinni 1-2-3 nagy zsák süldőtápot? Haza. De a legerősebb, a kocsma elől ezeket is ellopják néha
Elmegy a kocsmába? El. Haza lehet vele vinni 1-2-3 nagy zsák süldőtápot? Haza. De a legerősebb, a kocsma elől ezeket is ellopják néha

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Itt is ahány ember, annyi szempont - akár a hifiben.
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3937
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5031
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Nálam a munkába járós majdnem annyiban lehet, mint az országútim. Utóbbit akkor használom, ha ráérek/van kedvem, előbbit viszont minden nap, és nem fér bele, hogy egy reggel is sztrájkoljon. Meg szeretem azt a két kilométert élményként letekerni.avl2 írta: ↑2022.10.21., pén. 20:06
itt városi strapább, nem sajnálós, occsó gépekröl volt szó (az elözömet, o.k., hogy talan 5-6 éve, de 14e Ft-ért vettem ...az orszagutimat meg az elött kb. 6 evvel 1000 €-ért full Ultegraval, akcióban 1750 €-ról)
sajnos ide is betört az alkatrésznek kinézö, de szarabb anyagminöségböl, vékonyabban, olcsóbban gyártott cucc
az kizárt, hogy a városi, boltba járós (gyanitom a többség nem biciklivel megy boltba, én legtöbbször igen) eszköznek új biciklit vegyek; feleannyiért jobb használtat lehet kapni; ...és a szánt használatra nem is akarom feljavítani sem (mondjuk bolt oda-vissza 2x6km, benne olyan emelkedö, hogy jól esik az 1:1-es áttétel; ez évente 200-250 alkalommal, lehetöleg sok éven át)
Itt is ahány ember, annyi szempont - akár a hifiben.
- tonee73
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 13215
- Csatlakozott: 2008.12.12., pén. 11:49
- Értékelés: 6215
- Tartózkodási hely: SO15 0SB
Re: Kerékpározás
Én azért nem félnék annyira a városi szaladósnak megvett használt Sram agyváltóktól...nem véletlenül vásárolta fel a Sram a Sachs-ot.A nejem trekkingjét tizen éve használtan vettük egy 7-es Sram-al (aztán persze rommá tuningoltam a gépet lehetőségekhez képest), de ahhoz a Sramhoz hozzá sem kellett nyúlni, a mai napig "Schaffhausen" - igaz 2015 óta nincs agyonhasználva, mert ide Angliába két másik épített trekking került.
Sőt, ha nem annyira "hegyes-dombos" a város ahová szaladósnak kell, ott inkább szavazok egy (akár 3-as) agyváltóra mint egy láncdobósra.
Sőt, ha nem annyira "hegyes-dombos" a város ahová szaladósnak kell, ott inkább szavazok egy (akár 3-as) agyváltóra mint egy láncdobósra.
Jó zenék --> Marantz CD16 --> Etalon Suprampli --> Chario Constellation Delphinus mkII
Ha meghalsz, te nem tudod, hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz.Ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy.
Ha meghalsz, te nem tudod, hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz.Ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy.
Re: Kerékpározás
itt városi strapább, nem sajnálós, occsó gépekröl volt szó (az elözömet, o.k., hogy talan 5-6 éve, de 14e Ft-ért vettem ...az orszagutimat meg az elött kb. 6 evvel 1000 €-ért full Ultegraval, akcióban 1750 €-ról)
sajnos ide is betört az alkatrésznek kinézö, de szarabb anyagminöségböl, vékonyabban, olcsóbban gyártott cucc
az kizárt, hogy a városi, boltba járós (gyanitom a többség nem biciklivel megy boltba, én legtöbbször igen) eszköznek új biciklit vegyek; feleannyiért jobb használtat lehet kapni; ...és a szánt használatra nem is akarom feljavítani sem (mondjuk bolt oda-vissza 2x6km, benne olyan emelkedö, hogy jól esik az 1:1-es áttétel; ez évente 200-250 alkalommal, lehetöleg sok éven át)
Online
Re: Kerékpározás
Axxony, nem most, kb 12 éve, egy alap merida montin 1 hónap alatt legyalázta a pedált, láncot, telót, hátsó váltót, hátsó bovdent és hirtelen ennyi jutott eszembe. +defekt az ócó gumival.
En felszereltebbet vettem, GT, de nekem felni is elhajlott
Alapvetően mindent cserèltünk (főleg xt, xtr és manitou telók, jobbfélék. Nekem valami R-seven remote,air,stb...), axxonynak a végén a vázat is.
Kirándultunk egyet... Nyilván azóta van még lentebb...
Ezzel nem azt mondom, egy régi,jobbkiállású bicót nem lehet karbantartani, vagy egy új bringàn a lehullókat cserélni, de tény, régen (-20 év) a "legalja" Alivio is alu volt, ma van még alatta vagy 3-4 szint
En felszereltebbet vettem, GT, de nekem felni is elhajlott

Alapvetően mindent cserèltünk (főleg xt, xtr és manitou telók, jobbfélék. Nekem valami R-seven remote,air,stb...), axxonynak a végén a vázat is.
Kirándultunk egyet... Nyilván azóta van még lentebb...
Ezzel nem azt mondom, egy régi,jobbkiállású bicót nem lehet karbantartani, vagy egy új bringàn a lehullókat cserélni, de tény, régen (-20 év) a "legalja" Alivio is alu volt, ma van még alatta vagy 3-4 szint
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Akkor elnézést
nem tudtam,hogy ennyire rossz a helyzet. Akkor végképp azt mondom,hogy a legjárhatóbb út, egy használt bicó, amit feljavítunk jó alkatrészekkel.

Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3937
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5031
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Nem hülyeség. A beszélgetés tárgyai pont azok az "alsópolcos" gépek, amiken 800-1000km-t bíró láncok, serbliacél lánckerekek, gagyi bowdenek, tömítetlen, szutyok középcsapágyak, agyak, lemezből sajtolt váltók, szimplafalú felnik, fék helyett lassítók vannak. Sajnos az áruházi ipari hulladékok felett egy-két szinttel sem sokkal jobb a helyzet, én mindenkit igyekszem lebeszélni ezekről. (Bár mintha a teszkós, praktikeres szörnyűségek már eltűntek volna, talán pont azért,. mert a gariidő vége előtt tömegesen kiszenvedtek.)
Online
Re: Kerékpározás
Kicsit fog az a ceruza 40-50ért...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Szerintem az hülyeség,hogy egy új bicaj 2-3 ezer kilómétert megy el. Még nálam is többet, pedig nem szaladgálósnak használom,hanem kapja rendesen. Igaz én nem az alsó polcról veszem az alkatrészt, ma jött meg a Sram Red22 láncom. Persze kintről. Hétfőn v kedden nyomtam le, 13e Ft. Itthon 30 körül, ha van egyáltalán.
De érdemes használtat venni és arra jobb alkatrészeket pakolni. Szépen karbantartva sokáig jó lesz az. Láncot,sort otthon is ki lehet cserélni, nem nagy mutatvány és máris meg van spórolva a lánc ára.
De érdemes használtat venni és arra jobb alkatrészeket pakolni. Szépen karbantartva sokáig jó lesz az. Láncot,sort otthon is ki lehet cserélni, nem nagy mutatvány és máris meg van spórolva a lánc ára.

Re: Kerékpározás
na, ma be is néztem a helyi kerekparszervizbeavl2 írta: ↑2022.10.20., csüt. 08:28városi szaladgalos, boltba menös biciklit en (is) vennék Szentendrén
(mert a mostanira amennyit kellene, annyit nem érdemes költeni)
olcsó érdekel (ha igen jo, akkor 120-130e a nagyon max ....legutobb 14e-ért vettem [o.k. infla is van])
idegenkedek tarcsafektöl, rugozos villatol (igenyem nincs rajuk ezen felhasznalas mellett, javitasuk problemasabb, mintha nincsenek ilyenek)
a leggyengebb attetel legalabb 1:1-es kell legyen (különben felpakolva nem birnék hazajönni, van egy rendesen meredek)
sarvedö kell, mert esöben sem akarok utcai ruhat varacskos disznosítani
bevasarlos, tehat boltban vett kajakat (4-6 kg-ig) lehessen vele jol szallitani
ha valaki tud ilyenröl, érdekel; illetve: hol lehet talalni ilyeneket ? jofogasra szoktam idönkent ranezni
ugy van, amitöl tartottam: hajtasban minden cserelendö (hatso sor, lanc,...) ez munkaval együtt 40-45e Ft ..és mai minöségü, also polcos cuccokkal -> ennyit nem szanok erre a müveletre, mert a kormanycsapagya is odavan; fékek sem az igaziak, a váza nem ér sokat, ...
ami érdekes: van uj bicikli is, de - a nem draga kategoriabol - szerinte azok 2-3e km-t ha elmennek, a mai felszerelt hatso sorok, lanc, ... nem "rendes" anyagbol vannak, sokkal hamarabb kopnak, mint a regiek
hasznalt gepeik is vannak, ott mutatkozik izgalmasabb 40-50e Ft tajan ...sajnos csak 26-osok, olyanom még sosem volt, de hajtás és (V-fék) fékek tekintetében ill. müszakilag "fényévekkel jobbak" a mostanimnál, persze nem Deore hanem "noname" shimano cuccokkal; van SRAM agyvaltos+lanckeréksoros is, ami érdekes, de SRAM agyváltó félek könnyebben pénztemetövé illetve halottá válik, mint egy hagyományos shimano lancvalto
Online
Re: Kerékpározás
Meg amúgy is ovisgumikkal (peremes) jártok

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online

(egy cikkben aposztrofálták ekként a conti competition pro ltd-t :) )
Re: Kerékpározás
Akkir azér nem küldted el

(egy cikkben aposztrofálták ekként a conti competition pro ltd-t :) )
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu