Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!

Kerékpározás

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14118
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9107
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

asebestyen írta:
2022.08.20., szomb. 11:06
pärt írta:
2022.08.20., szomb. 10:02
asebestyen írta:
2022.08.20., szomb. 09:11

...Most hogy megvan az összes szerszám a Hollowgram Si-hez, vegyek egy Ultegrát? :D
Sajnos azok a szürke lánctányérok cseszik a szemem. Egyszerűen optikailag nem tetszik.
Hagyd fent, míg szét nem kopik, aztán majd cseréled. Az a gép gyönyörű azokkal a szürke tányérokkal is, meg ha már kiküszöbölted a nyeszergést, élvezd az eredményt! Tekerj míg lehet. Winter is coming.
Neeeem, marad a Cannondale Si hajtómű, max kap egy OPI pókot. Jó az, ha vegytiszta Cannondale. :D
Nem kell ide tél, ma is görgőn fogok tekerni a Cube-on Shimano hajtóművet. :rolleyes: :D
Megriadsz egy kis esőtől? :smile29:
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6185
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7662
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

pärt írta:
2022.08.20., szomb. 10:02
asebestyen írta:
2022.08.20., szomb. 09:11

...Most hogy megvan az összes szerszám a Hollowgram Si-hez, vegyek egy Ultegrát? :D
Sajnos azok a szürke lánctányérok cseszik a szemem. Egyszerűen optikailag nem tetszik.
Hagyd fent, míg szét nem kopik, aztán majd cseréled. Az a gép gyönyörű azokkal a szürke tányérokkal is, meg ha már kiküszöbölted a nyeszergést, élvezd az eredményt! Tekerj míg lehet. Winter is coming.
Neeeem, marad a Cannondale Si hajtómű, max kap egy OPI pókot. Jó az, ha vegytiszta Cannondale. :D
Nem kell ide tél, ma is görgőn fogok tekerni a Cube-on Shimano hajtóművet. :rolleyes: :D
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5752
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3571

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

.

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3968
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5067
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

asebestyen írta:
2022.08.20., szomb. 09:11

...Most hogy megvan az összes szerszám a Hollowgram Si-hez, vegyek egy Ultegrát? :D
Sajnos azok a szürke lánctányérok cseszik a szemem. Egyszerűen optikailag nem tetszik.
Hagyd fent, míg szét nem kopik, aztán majd cseréled. Az a gép gyönyörű azokkal a szürke tányérokkal is, meg ha már kiküszöbölted a nyeszergést, élvezd az eredményt! Tekerj míg lehet. Winter is coming.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára pärt 2022.08.20., szomb. 10:04-kor.

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5752
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3571

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

asebestyen írta:
2022.08.20., szomb. 09:11

Most hogy megvan az összes szerszám a Hollowgram Si-hez, vegyek egy Ultegrát? :D
Shimanohoz is az összes szerszám (utána Sram, Campa) és segítünk,hogy az országból annyian Hozzád hordják a bicójukat,hogy nem is kell mással foglalkoznod. ;peace;

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14118
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9107
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

asebestyen írta:
2022.08.20., szomb. 09:11
A Cannondale csak a Di2-es verziókba szerel Ultegra hajtóművet, az összes többibe a sajátja van, amin az olcsóbb kiviteleken FSA tányérok vannak egy 5x110-es csillagon, a drágábbakon pedig a saját OPI pókjuk velemelyik verziója.
Én azt gondolom, se tömegre, se merevségre nem nagyon lehet panasz az olcsóbb megoldásokra sem, ami hátránya van az összesnek a Shimanoval szemben, az szerintem a váltás érzet, a Shimano simasága vitathatatlan. Én is nagyon szeretem.
Most hogy megvan az összes szerszám a Hollowgram Si-hez, vegyek egy Ultegrát? :D
Sajnos azok a szürke lánctányérok cseszik a szemem. Egyszerűen optikailag nem tetszik.
Csakis fekete OPI Spider ring! ;peace;
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6185
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7662
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

A Cannondale csak a Di2-es verziókba szerel Ultegra hajtóművet, az összes többibe a sajátja van, amin az olcsóbb kiviteleken FSA tányérok vannak egy 5x110-es csillagon, a drágábbakon pedig a saját OPI pókjuk velemelyik verziója.
Én azt gondolom, se tömegre, se merevségre nem nagyon lehet panasz az olcsóbb megoldásokra sem, ami hátránya van az összesnek a Shimanoval szemben, az szerintem a váltás érzet, a Shimano simasága vitathatatlan. Én is nagyon szeretem.
Most hogy megvan az összes szerszám a Hollowgram Si-hez, vegyek egy Ultegrát? :D
Sajnos azok a szürke lánctányérok cseszik a szemem. Egyszerűen optikailag nem tetszik.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14077
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4480
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Ja, a macifüles felcsavarozás nagyon ott van... :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14077
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4480
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Ja, persze. Csak dobtam egy ellenpéldát, ahol okosat akartak lépni és mániájuk a súlycsökkentés (lásd, talán utolsók voltak, akik alkalmazták a belső bowdenelvezetést, a plusz, vázban futó "fölös" bowdenház miatt. )
De, persze. Erre céloztam én is elsőkörben. A Merida is mindig dobott piacra jóárasított Ita, vagy DA Ltd verziókat, amin a váltás, fékezés DuraA volt, de a hajtány valami egyszerűbb. Az slk kiegészítőket Energyre cserélték, stb... Így lehetett olcsó DA keród, ami azért nem az volt,de majdnem :)
Azt mondjuk nemmtudom, direkt volt e, hogy egy időben nem annyira olcsó Rotor hajtást kaptak a bicajok, de leszoktak róla. Lehet a hülye 86.5-ös BB miatt...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3968
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5067
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Na ja, ez még drága is. Én azokra a megoldásokra gondoltam, ahol tapinthatóan az volt a cél, hogy egy kétszázötven dolláros hajtóművet valami olcsóbb, de használhatóval váltsanak ki. Ez esetben viszont talán valóban szerettek volna egy nagyot gurítani.

Az egy darabból faragott dupla tányéros hajtóművet egyébként a kínaiak is csinálják - cannondale-hez képest természetesen gombokért. Nekem nagyon ellenszenves megoldás, akár Pruodly Made In The USA, akár AliExpress- es mesemárkáról van szó. Lehet, hogy csak zöld jóemberkedés tőlem, de szerintem egyszerűen hülyeség egy semmivel nem igazolható előnyért elforgácsolni két kiló alumíniumot, hogy egy pár dekás, csak néhány ezer kilométert kibíró alkatrészt kapjunk.
Screenshot_20220819-232253~2.png
Screenshot_20220819-232253~2.png (581.4 KiB) Megtekintve 1042 alkalommal
De az alis legalább fájdalmasan buta is műszakilag: ha jól látom, a kart a tányérokhoz három kis bolhányi csavar rögzíti, amiknek a helyét kívűlről a karokon meredező macifülek jelzik. bocs.gif
Screenshot_20220819-233231~2.png
Screenshot_20220819-233231~2.png (813.66 KiB) Megtekintve 1039 alkalommal

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14077
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4480
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

A Cannondale tuti komolyam gondolta a pókhálós hajtóművet, sose próbáltam, akár jó is lehet, de pl egyik csóka hozzászólása nem ezt erősíti. Bár emlékeim szerint Saganék is Srammal tolták.

70 grams less than Dura-Ace; seemingly an effort to prove that yes, it can be done, but it doesn't seem like a worthwhile use of resources that will have people clamouring to buy one.

So pretty, but perhaps simply a demonstration of the possible.

PS I'm an aero engineer, so have something of an eye for weight-saving designs.

De jól néz ki, nemvitás :tutiok: (csak rrp £999 ~~ 460.000Ft :D )

Kép
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3968
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5067
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

revox írta:
2022.08.19., pén. 20:22
Röhögjetek tompák :D majd nem röhögtök, ha le kell ütni vésővel a rotorról a kompozit pókot :D

Aaaa szemtelen pofájukat ;peace;

ui: Sebi úgyis megunja a végén és beletol egy ultegra hajtányt :smile29: az fsa-t mindig költéghatékonyságból teszik a gyártók az ultegra rendszerbe :PPP
Nem én akartam írni... :rolleyes:
A Shimano hajtóművek nem tartoznak a gyenge darabok közé. Mikor valami alternatív cucc virít középen, az nem annak a jele, hogy a bringa gyártó meg akarja váltani a világot egy jobb megoldással, inkább annak, hogy szeretnék a gépet pl. 2058 helyett csak 1999 dodóért kínálni. A szetten egyedül a hajtómű meg a márkázottra matricázott no name fékek (bár a tárcsás világ eljövetelével az már nem igazán) olcsóbbra cserélése adható el jól.
Persze kategóriájukban lehetnek ezek jók, de a használtpiac úgyis igazságot tesz. Egy jó állapotú Shimano hajtómű bármikor eladható, míg a helyettesítő példányok legfeljebb a márkarajongó ínyencek fantáziáját mozgatják meg.

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14077
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4480
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

asebestyen írta:
2022.08.19., pén. 20:40
revox írta:
2022.08.19., pén. 20:28
Nna, a lényeg. Nem kell valakinek. Hirderik màr jóideje. 52-es méret, gurulni 170cm-től, racsingra inkább 175-185...
Ennyi pénzért (180e) adja a váltókat és fékeket is. Be kell drótozni(azt nemrég csináltam, segítek), stucli, kormány, hajtómű, lánc, fékvàltók... Kb enyi kell rá... Ja, egy szett kerék se árt.

Screenshot_2022-08-19-20-15-56.png
Ha jó állapotú, akkor nagyon jó az ár. :)
Miért kell racsingra annyira pici váz?
Ezt jól összevissza válaszoltam meg :D

Xal a kisebb váz uralhatóbb, jobban az történik, amit én akarok és nem az, amit a bicaj enged. Nekem pl a nagyobb váz gyors kanyarban nem adta ki jól a lábhelyzetet. Ha nagyon bedőltem, a cipő majdnem kiszakadt a pedálból. A kisebbel nincs ilyen problémám. De egy nagyobb keret jobban túlnyúl rajtunk és azt figyeltem, így a kényelem is csorbát szenved kicsit, kevésbé rugózza, mozogja ki a váz az útegyenetlenséget. Mellé a stucni, nyeregszàr rövideb, szintén kevesebbet rugózik a rendszer. Ami a vicces, nálam most a kisebb reacto kb olyan kényelmes, mimt a Dogma F8 volt, de a hajtáshatékonysága olyan, mint a régi reactoé.

A nagyobb méret a nagyobb fejcső miatt kevésbé hasaltatós, de alapvetően annyival messzebb is esik a fejcső, a kormány. Ekkor jön még 17 hézagoló és 56-os bicajon a 80-as stucni :tutiok:


Szerencsére normálméretű embereknek van kínálat, a két véglet a problémás. A Tiednek a mérete ha 120-130 stucnival jó, akkor szerintem rendben vagy.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14077
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4480
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

asebestyen írta:
2022.08.19., pén. 21:34
revox írta:
2022.08.19., pén. 21:31
asebestyen írta:
2022.08.19., pén. 20:48


Valóban költséghatákonyság miatt volt rajta FSA tányér, de nem az Ultegra helyett, hanem a Cannondale saját egy darabból kovácsolt lánckerék szettje helyett, ami magában 160 EUR a sima és 260EUR az SL2 verziója, csak a lánckerék. :D
Alapvetően nem a tányér vagy az ára a lényeg, bár az ultegra tányérja üreges. Úgy kell elképzelni, mimt a Campa hátsókerekek fűzése. Amikor meghajtod a felnit a hajtásoldali két-két külló el akarja húzni jobbra, de az ellenoldalon lévő küllő nem engedi. Az üreges lánctányérnak kb ugyanez a kényege, hajtáskor a tányér megpróbál oldalra is kitérni, de a külső fele ezt nem negedi. A sima lemeztányérok könnyebben deformálódnak, amit mint pl a Rotor különféle merevítőkkel próbálják megakadájozni, ami jobb, mint egy sima lemez kivágva,de akkor is egy egységet alkot, míg az üreges tányérok lényegében,mint a kerekek küllőzése ellentartanak. Hülye hasonalttal a lemeztányérok olyan kerekek, melyeknek nincs kétoldalról fűzve a felni, csak középről, függőlegesen.
De azért elég merevek már a sima lemeztányérok is. Azt nem tudom, jogvédelem alatt áll az üreges tányér, vagy csak büszkeségből nem gyártja más, de műszakilag egy nagyon jó elgondolás. Egyszer egy mérnökcsávó modta erre nemes egyszerűséggel, hogy alaktényező... Néztem rá, és ja, pedig ezt a szót tanították, de nekem már nem jött számra...

De nem ezen fog múlni az AVG... Ami miatt érdemes elgondolkodni rajta, baromi elterjedt, jól beszerezhető és raklapegyszerű rendszer. Mindig van valahol bazi olcsón. Bár hivatalosan nem 50 ezer, akár olcsóbban is beszerezhető, mindig van valahol lepattanó (bár most a covid miatt minden nehezebb)
Most pont van egy alig futott darab és pont 175mm 52/36. 72e. Rá ne beszélj ilyenekre, Revi. :D
Istenért nem tenném. Én csak szeretek egyszerűen élni, nem bonyolítani :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14077
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4480
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Az L2-es pókhajtány emlékeim szerint bazi drága. De annak valami lehetetlen tömege van.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6185
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7662
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

revox írta:
2022.08.19., pén. 21:31
asebestyen írta:
2022.08.19., pén. 20:48
revox írta:
2022.08.19., pén. 20:22
Röhögjetek tompák :D majd nem röhögtök, ha le kell ütni vésővel a rotorról a kompozit pókot :D

Aaaa szemtelen pofájukat ;peace;

ui: Sebi úgyis megunja a végén és beletol egy ultegra hajtányt :smile29: az fsa-t mindig költéghatékonyságból teszik a gyártók az ultegra rendszerbe :PPP
Valóban költséghatákonyság miatt volt rajta FSA tányér, de nem az Ultegra helyett, hanem a Cannondale saját egy darabból kovácsolt lánckerék szettje helyett, ami magában 160 EUR a sima és 260EUR az SL2 verziója, csak a lánckerék. :D
Alapvetően nem a tányér vagy az ára a lényeg, bár az ultegra tányérja üreges. Úgy kell elképzelni, mimt a Campa hátsókerekek fűzése. Amikor meghajtod a felnit a hajtásoldali két-két külló el akarja húzni jobbra, de az ellenoldalon lévő küllő nem engedi. Az üreges lánctányérnak kb ugyanez a kényege, hajtáskor a tányér megpróbál oldalra is kitérni, de a külső fele ezt nem negedi. A sima lemeztányérok könnyebben deformálódnak, amit mint pl a Rotor különféle merevítőkkel próbálják megakadájozni, ami jobb, mint egy sima lemez kivágva,de akkor is egy egységet alkot, míg az üreges tányérok lényegében,mint a kerekek küllőzése ellentartanak. Hülye hasonalttal a lemeztányérok olyan kerekek, melyeknek nincs kétoldalról fűzve a felni, csak középről, függőlegesen.
De azért elég merevek már a sima lemeztányérok is. Azt nem tudom, jogvédelem alatt áll az üreges tányér, vagy csak büszkeségből nem gyártja más, de műszakilag egy nagyon jó elgondolás. Egyszer egy mérnökcsávó modta erre nemes egyszerűséggel, hogy alaktényező... Néztem rá, és ja, pedig ezt a szót tanították, de nekem már nem jött számra...

De nem ezen fog múlni az AVG... Ami miatt érdemes elgondolkodni rajta, baromi elterjedt, jól beszerezhető és raklapegyszerű rendszer. Mindig van valahol bazi olcsón. Bár hivatalosan nem 50 ezer, akár olcsóbban is beszerezhető, mindig van valahol lepattanó (bár most a covid miatt minden nehezebb)
Most pont van egy alig futott darab és pont 175mm 52/36. 72e. Rá ne beszélj ilyenekre, Revi. :D
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14077
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4480
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

asebestyen írta:
2022.08.19., pén. 20:48
revox írta:
2022.08.19., pén. 20:22
Röhögjetek tompák :D majd nem röhögtök, ha le kell ütni vésővel a rotorról a kompozit pókot :D

Aaaa szemtelen pofájukat ;peace;

ui: Sebi úgyis megunja a végén és beletol egy ultegra hajtányt :smile29: az fsa-t mindig költéghatékonyságból teszik a gyártók az ultegra rendszerbe :PPP
Valóban költséghatákonyság miatt volt rajta FSA tányér, de nem az Ultegra helyett, hanem a Cannondale saját egy darabból kovácsolt lánckerék szettje helyett, ami magában 160 EUR a sima és 260EUR az SL2 verziója, csak a lánckerék. :D
Alapvetően nem a tányér vagy az ára a lényeg, bár az ultegra tányérja üreges. Úgy kell elképzelni, mimt a Campa hátsókerekek fűzése. Amikor meghajtod a felnit a hajtásoldali két-két külló el akarja húzni jobbra, de az ellenoldalon lévő küllő nem engedi. Az üreges lánctányérnak kb ugyanez a kényege, hajtáskor a tányér megpróbál oldalra is kitérni, de a külső fele ezt nem negedi. A sima lemeztányérok könnyebben deformálódnak, amit mint pl a Rotor különféle merevítőkkel próbálják megakadájozni, ami jobb, mint egy sima lemez kivágva,de akkor is egy egységet alkot, míg az üreges tányérok lényegében,mint a kerekek küllőzése ellentartanak. Hülye hasonalttal a lemeztányérok olyan kerekek, melyeknek nincs kétoldalról fűzve a felni, csak középről, függőlegesen.
De azért elég merevek már a sima lemeztányérok is. Azt nem tudom, jogvédelem alatt áll az üreges tányér, vagy csak büszkeségből nem gyártja más, de műszakilag egy nagyon jó elgondolás. Egyszer egy mérnökcsávó modta erre nemes egyszerűséggel, hogy alaktényező... Néztem rá, és ja, pedig ezt a szót tanították, de nekem már nem jött számra...

De nem ezen fog múlni az AVG... Ami miatt érdemes elgondolkodni rajta, baromi elterjedt, jól beszerezhető és raklapegyszerű rendszer. Mindig van valahol bazi olcsón. Bár hivatalosan nem 50 ezer, akár olcsóbban is beszerezhető, mindig van valahol lepattanó (bár most a covid miatt minden nehezebb)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14077
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4480
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

asebestyen írta:
2022.08.19., pén. 20:40
revox írta:
2022.08.19., pén. 20:28
Nna, a lényeg. Nem kell valakinek. Hirderik màr jóideje. 52-es méret, gurulni 170cm-től, racsingra inkább 175-185...
Ennyi pénzért (180e) adja a váltókat és fékeket is. Be kell drótozni(azt nemrég csináltam, segítek), stucli, kormány, hajtómű, lánc, fékvàltók... Kb enyi kell rá... Ja, egy szett kerék se árt.

Screenshot_2022-08-19-20-15-56.png
Ha jó állapotú, akkor nagyon jó az ár. :)
Miért kell racsingra annyira pici váz?
Uralhatóbb. Igazából nem csak oda kell, de ha valaki nahyon kényelmesen akar ülni, jóljöhet neki a nagyobb fejcső. De ez nem annyira kicsi váz, csak annak tűnik, mert 52-esnek titulálják, de 540 a felsőcsöve.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6185
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7662
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

asebestyen írta:
2022.08.19., pén. 20:48
revox írta:
2022.08.19., pén. 20:22
Röhögjetek tompák :D majd nem röhögtök, ha le kell ütni vésővel a rotorról a kompozit pókot :D

Aaaa szemtelen pofájukat ;peace;

ui: Sebi úgyis megunja a végén és beletol egy ultegra hajtányt :smile29: az fsa-t mindig költéghatékonyságból teszik a gyártók az ultegra rendszerbe :PPP
Valóban költséghatákonyság miatt volt rajta FSA tányér, de nem az Ultegra helyett, hanem a Cannondale saját egy darabból kovácsolt lánckerék szettje helyett, ami magában 160 EUR a sima és 260EUR az SL2 verziója, csak a lánckerék. :D
Most nézem, az Ultegrára se sokkal olcsóbb a nagy tányér ~50e.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6185
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7662
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

revox írta:
2022.08.19., pén. 20:22
Röhögjetek tompák :D majd nem röhögtök, ha le kell ütni vésővel a rotorról a kompozit pókot :D

Aaaa szemtelen pofájukat ;peace;

ui: Sebi úgyis megunja a végén és beletol egy ultegra hajtányt :smile29: az fsa-t mindig költéghatékonyságból teszik a gyártók az ultegra rendszerbe :PPP
Valóban költséghatákonyság miatt volt rajta FSA tányér, de nem az Ultegra helyett, hanem a Cannondale saját egy darabból kovácsolt lánckerék szettje helyett, ami magában 160 EUR a sima és 260EUR az SL2 verziója, csak a lánckerék. :D
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6185
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7662
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

revox írta:
2022.08.19., pén. 20:28
Nna, a lényeg. Nem kell valakinek. Hirderik màr jóideje. 52-es méret, gurulni 170cm-től, racsingra inkább 175-185...
Ennyi pénzért (180e) adja a váltókat és fékeket is. Be kell drótozni(azt nemrég csináltam, segítek), stucli, kormány, hajtómű, lánc, fékvàltók... Kb enyi kell rá... Ja, egy szett kerék se árt.

Screenshot_2022-08-19-20-15-56.png
Ha jó állapotú, akkor nagyon jó az ár. :)
Miért kell racsingra annyira pici váz?
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14077
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4480
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Nna, a lényeg. Nem kell valakinek. Hirderik màr jóideje. 52-es méret, gurulni 170cm-től, racsingra inkább 175-185...
Ennyi pénzért (180e) adja a váltókat és fékeket is. Be kell drótozni(azt nemrég csináltam, segítek), stucli, kormány, hajtómű, lánc, fékvàltók... Kb enyi kell rá... Ja, egy szett kerék se árt.
Screenshot_2022-08-19-20-15-56.png
Screenshot_2022-08-19-20-15-56.png (790.77 KiB) Megtekintve 880 alkalommal
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14077
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4480
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Röhögjetek tompák :D majd nem röhögtök, ha le kell ütni vésővel a rotorról a kompozit pókot :D

Aaaa szemtelen pofájukat ;peace;

ui: Sebi úgyis megunja a végén és beletol egy ultegra hajtányt :smile29: az fsa-t mindig költéghatékonyságból teszik a gyártók az ultegra rendszerbe :PPP
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6185
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7662
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

pärt írta:
2022.08.19., pén. 19:55
asebestyen írta:
2022.08.19., pén. 19:39
Megvan, miért nem találtam ilyen szürke FSA lanctanyerokat. Mert a gyári volt FSA, ez Miche Super 11 SSC. 31_1_21.gif
És milyen; nem gumizik? :D
Majd a hátsó sor fog, mert az karbon csillagos is. :D
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3968
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5067
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

asebestyen írta:
2022.08.19., pén. 19:39
Megvan, miért nem találtam ilyen szürke FSA lanctanyerokat. Mert a gyári volt FSA, ez Miche Super 11 SSC. 31_1_21.gif
És milyen; nem gumizik? :D

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”