23-as gumik...asebestyen írta: ↑2022.08.20., szomb. 20:56Lehet nem szar ez a Cannondale hajtómű.![]()
![]()
.
youtu.be/AGxP9WeSTRA
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Kerékpározás
Re: Kerékpározás
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Meg is gurult rendesenasebestyen írta: ↑2022.08.20., szomb. 11:06
Nem kell ide tél, ma is görgőn fogok tekerni a Cube-on Shimano hajtóművet.![]()
![]()

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Pedig megy hozzáasebestyen írta: ↑2022.08.20., szomb. 09:11
Sajnos azok a szürke lánctányérok cseszik a szemem. Egyszerűen optikailag nem tetszik.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6186
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7666
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3974
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5081
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Szabadtéri installáció sógoréknál. Vintage Moser, teljes Campa szett. Három műanyag kábelkötegelővel van rögzítve.
Majd egyszer nálunk is...
Majd egyszer nálunk is...
- Csatolmányok
-
- IMG_20220820_112926.jpg (5.83 MiB) Megtekintve 1176 alkalommal
Online
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6186
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7666
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Meg biza.Vinkler írta: ↑2022.08.20., szomb. 11:18Megriadsz egy kis esőtől?asebestyen írta: ↑2022.08.20., szomb. 11:06Neeeem, marad a Cannondale Si hajtómű, max kap egy OPI pókot. Jó az, ha vegytiszta Cannondale.
Nem kell ide tél, ma is görgőn fogok tekerni a Cube-on Shimano hajtóművet.![]()
![]()
![]()

Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14153
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9156
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Megriadsz egy kis esőtől?asebestyen írta: ↑2022.08.20., szomb. 11:06Neeeem, marad a Cannondale Si hajtómű, max kap egy OPI pókot. Jó az, ha vegytiszta Cannondale.pärt írta: ↑2022.08.20., szomb. 10:02Hagyd fent, míg szét nem kopik, aztán majd cseréled. Az a gép gyönyörű azokkal a szürke tányérokkal is, meg ha már kiküszöbölted a nyeszergést, élvezd az eredményt! Tekerj míg lehet. Winter is coming.asebestyen írta: ↑2022.08.20., szomb. 09:11
...Most hogy megvan az összes szerszám a Hollowgram Si-hez, vegyek egy Ultegrát?
Sajnos azok a szürke lánctányérok cseszik a szemem. Egyszerűen optikailag nem tetszik.
Nem kell ide tél, ma is görgőn fogok tekerni a Cube-on Shimano hajtóművet.![]()
![]()

Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online

Nem kell ide tél, ma is görgőn fogok tekerni a Cube-on Shimano hajtóművet.
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6186
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7666
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Neeeem, marad a Cannondale Si hajtómű, max kap egy OPI pókot. Jó az, ha vegytiszta Cannondale.pärt írta: ↑2022.08.20., szomb. 10:02Hagyd fent, míg szét nem kopik, aztán majd cseréled. Az a gép gyönyörű azokkal a szürke tányérokkal is, meg ha már kiküszöbölted a nyeszergést, élvezd az eredményt! Tekerj míg lehet. Winter is coming.asebestyen írta: ↑2022.08.20., szomb. 09:11
...Most hogy megvan az összes szerszám a Hollowgram Si-hez, vegyek egy Ultegrát?
Sajnos azok a szürke lánctányérok cseszik a szemem. Egyszerűen optikailag nem tetszik.

Nem kell ide tél, ma is görgőn fogok tekerni a Cube-on Shimano hajtóművet.


Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3974
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5081
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Hagyd fent, míg szét nem kopik, aztán majd cseréled. Az a gép gyönyörű azokkal a szürke tányérokkal is, meg ha már kiküszöbölted a nyeszergést, élvezd az eredményt! Tekerj míg lehet. Winter is coming.asebestyen írta: ↑2022.08.20., szomb. 09:11
...Most hogy megvan az összes szerszám a Hollowgram Si-hez, vegyek egy Ultegrát?
Sajnos azok a szürke lánctányérok cseszik a szemem. Egyszerűen optikailag nem tetszik.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára pärt 2022.08.20., szomb. 10:04-kor.
Re: Kerékpározás
Shimanohoz is az összes szerszám (utána Sram, Campa) és segítünk,hogy az országból annyian Hozzád hordják a bicójukat,hogy nem is kell mással foglalkoznod.asebestyen írta: ↑2022.08.20., szomb. 09:11
Most hogy megvan az összes szerszám a Hollowgram Si-hez, vegyek egy Ultegrát?

- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14153
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9156
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Csakis fekete OPI Spider ring!asebestyen írta: ↑2022.08.20., szomb. 09:11A Cannondale csak a Di2-es verziókba szerel Ultegra hajtóművet, az összes többibe a sajátja van, amin az olcsóbb kiviteleken FSA tányérok vannak egy 5x110-es csillagon, a drágábbakon pedig a saját OPI pókjuk velemelyik verziója.
Én azt gondolom, se tömegre, se merevségre nem nagyon lehet panasz az olcsóbb megoldásokra sem, ami hátránya van az összesnek a Shimanoval szemben, az szerintem a váltás érzet, a Shimano simasága vitathatatlan. Én is nagyon szeretem.
Most hogy megvan az összes szerszám a Hollowgram Si-hez, vegyek egy Ultegrát?
Sajnos azok a szürke lánctányérok cseszik a szemem. Egyszerűen optikailag nem tetszik.

Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6186
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7666
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
A Cannondale csak a Di2-es verziókba szerel Ultegra hajtóművet, az összes többibe a sajátja van, amin az olcsóbb kiviteleken FSA tányérok vannak egy 5x110-es csillagon, a drágábbakon pedig a saját OPI pókjuk velemelyik verziója.
Én azt gondolom, se tömegre, se merevségre nem nagyon lehet panasz az olcsóbb megoldásokra sem, ami hátránya van az összesnek a Shimanoval szemben, az szerintem a váltás érzet, a Shimano simasága vitathatatlan. Én is nagyon szeretem.
Most hogy megvan az összes szerszám a Hollowgram Si-hez, vegyek egy Ultegrát?
Sajnos azok a szürke lánctányérok cseszik a szemem. Egyszerűen optikailag nem tetszik.
Én azt gondolom, se tömegre, se merevségre nem nagyon lehet panasz az olcsóbb megoldásokra sem, ami hátránya van az összesnek a Shimanoval szemben, az szerintem a váltás érzet, a Shimano simasága vitathatatlan. Én is nagyon szeretem.
Most hogy megvan az összes szerszám a Hollowgram Si-hez, vegyek egy Ultegrát?

Sajnos azok a szürke lánctányérok cseszik a szemem. Egyszerűen optikailag nem tetszik.
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok
Re: Kerékpározás
Ja, a macifüles felcsavarozás nagyon ott van... 

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Ja, persze. Csak dobtam egy ellenpéldát, ahol okosat akartak lépni és mániájuk a súlycsökkentés (lásd, talán utolsók voltak, akik alkalmazták a belső bowdenelvezetést, a plusz, vázban futó "fölös" bowdenház miatt. )
De, persze. Erre céloztam én is elsőkörben. A Merida is mindig dobott piacra jóárasított Ita, vagy DA Ltd verziókat, amin a váltás, fékezés DuraA volt, de a hajtány valami egyszerűbb. Az slk kiegészítőket Energyre cserélték, stb... Így lehetett olcsó DA keród, ami azért nem az volt,de majdnem :)
Azt mondjuk nemmtudom, direkt volt e, hogy egy időben nem annyira olcsó Rotor hajtást kaptak a bicajok, de leszoktak róla. Lehet a hülye 86.5-ös BB miatt...
De, persze. Erre céloztam én is elsőkörben. A Merida is mindig dobott piacra jóárasított Ita, vagy DA Ltd verziókat, amin a váltás, fékezés DuraA volt, de a hajtány valami egyszerűbb. Az slk kiegészítőket Energyre cserélték, stb... Így lehetett olcsó DA keród, ami azért nem az volt,de majdnem :)
Azt mondjuk nemmtudom, direkt volt e, hogy egy időben nem annyira olcsó Rotor hajtást kaptak a bicajok, de leszoktak róla. Lehet a hülye 86.5-ös BB miatt...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3974
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5081
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Na ja, ez még drága is. Én azokra a megoldásokra gondoltam, ahol tapinthatóan az volt a cél, hogy egy kétszázötven dolláros hajtóművet valami olcsóbb, de használhatóval váltsanak ki. Ez esetben viszont talán valóban szerettek volna egy nagyot gurítani.
Az egy darabból faragott dupla tányéros hajtóművet egyébként a kínaiak is csinálják - cannondale-hez képest természetesen gombokért. Nekem nagyon ellenszenves megoldás, akár Pruodly Made In The USA, akár AliExpress- es mesemárkáról van szó. Lehet, hogy csak zöld jóemberkedés tőlem, de szerintem egyszerűen hülyeség egy semmivel nem igazolható előnyért elforgácsolni két kiló alumíniumot, hogy egy pár dekás, csak néhány ezer kilométert kibíró alkatrészt kapjunk. De az alis legalább fájdalmasan buta is műszakilag: ha jól látom, a kart a tányérokhoz három kis bolhányi csavar rögzíti, amiknek a helyét kívűlről a karokon meredező macifülek jelzik.
Az egy darabból faragott dupla tányéros hajtóművet egyébként a kínaiak is csinálják - cannondale-hez képest természetesen gombokért. Nekem nagyon ellenszenves megoldás, akár Pruodly Made In The USA, akár AliExpress- es mesemárkáról van szó. Lehet, hogy csak zöld jóemberkedés tőlem, de szerintem egyszerűen hülyeség egy semmivel nem igazolható előnyért elforgácsolni két kiló alumíniumot, hogy egy pár dekás, csak néhány ezer kilométert kibíró alkatrészt kapjunk. De az alis legalább fájdalmasan buta is műszakilag: ha jól látom, a kart a tányérokhoz három kis bolhányi csavar rögzíti, amiknek a helyét kívűlről a karokon meredező macifülek jelzik.

Re: Kerékpározás
A Cannondale tuti komolyam gondolta a pókhálós hajtóművet, sose próbáltam, akár jó is lehet, de pl egyik csóka hozzászólása nem ezt erősíti. Bár emlékeim szerint Saganék is Srammal tolták.
70 grams less than Dura-Ace; seemingly an effort to prove that yes, it can be done, but it doesn't seem like a worthwhile use of resources that will have people clamouring to buy one.
So pretty, but perhaps simply a demonstration of the possible.
PS I'm an aero engineer, so have something of an eye for weight-saving designs.
De jól néz ki, nemvitás
(csak rrp £999 ~~ 460.000Ft
)

70 grams less than Dura-Ace; seemingly an effort to prove that yes, it can be done, but it doesn't seem like a worthwhile use of resources that will have people clamouring to buy one.
So pretty, but perhaps simply a demonstration of the possible.
PS I'm an aero engineer, so have something of an eye for weight-saving designs.
De jól néz ki, nemvitás



avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3974
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5081
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Nem én akartam írni...

A Shimano hajtóművek nem tartoznak a gyenge darabok közé. Mikor valami alternatív cucc virít középen, az nem annak a jele, hogy a bringa gyártó meg akarja váltani a világot egy jobb megoldással, inkább annak, hogy szeretnék a gépet pl. 2058 helyett csak 1999 dodóért kínálni. A szetten egyedül a hajtómű meg a márkázottra matricázott no name fékek (bár a tárcsás világ eljövetelével az már nem igazán) olcsóbbra cserélése adható el jól.
Persze kategóriájukban lehetnek ezek jók, de a használtpiac úgyis igazságot tesz. Egy jó állapotú Shimano hajtómű bármikor eladható, míg a helyettesítő példányok legfeljebb a márkarajongó ínyencek fantáziáját mozgatják meg.
Re: Kerékpározás
Ezt jól összevissza válaszoltam megasebestyen írta: ↑2022.08.19., pén. 20:40Ha jó állapotú, akkor nagyon jó az ár. :)revox írta: ↑2022.08.19., pén. 20:28Nna, a lényeg. Nem kell valakinek. Hirderik màr jóideje. 52-es méret, gurulni 170cm-től, racsingra inkább 175-185...
Ennyi pénzért (180e) adja a váltókat és fékeket is. Be kell drótozni(azt nemrég csináltam, segítek), stucli, kormány, hajtómű, lánc, fékvàltók... Kb enyi kell rá... Ja, egy szett kerék se árt.
Screenshot_2022-08-19-20-15-56.png
Miért kell racsingra annyira pici váz?

Xal a kisebb váz uralhatóbb, jobban az történik, amit én akarok és nem az, amit a bicaj enged. Nekem pl a nagyobb váz gyors kanyarban nem adta ki jól a lábhelyzetet. Ha nagyon bedőltem, a cipő majdnem kiszakadt a pedálból. A kisebbel nincs ilyen problémám. De egy nagyobb keret jobban túlnyúl rajtunk és azt figyeltem, így a kényelem is csorbát szenved kicsit, kevésbé rugózza, mozogja ki a váz az útegyenetlenséget. Mellé a stucni, nyeregszàr rövideb, szintén kevesebbet rugózik a rendszer. Ami a vicces, nálam most a kisebb reacto kb olyan kényelmes, mimt a Dogma F8 volt, de a hajtáshatékonysága olyan, mint a régi reactoé.
A nagyobb méret a nagyobb fejcső miatt kevésbé hasaltatós, de alapvetően annyival messzebb is esik a fejcső, a kormány. Ekkor jön még 17 hézagoló és 56-os bicajon a 80-as stucni

Szerencsére normálméretű embereknek van kínálat, a két véglet a problémás. A Tiednek a mérete ha 120-130 stucnival jó, akkor szerintem rendben vagy.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Istenért nem tenném. Én csak szeretek egyszerűen élni, nem bonyolítaniasebestyen írta: ↑2022.08.19., pén. 21:34Most pont van egy alig futott darab és pont 175mm 52/36. 72e. Rá ne beszélj ilyenekre, Revi.revox írta: ↑2022.08.19., pén. 21:31Alapvetően nem a tányér vagy az ára a lényeg, bár az ultegra tányérja üreges. Úgy kell elképzelni, mimt a Campa hátsókerekek fűzése. Amikor meghajtod a felnit a hajtásoldali két-két külló el akarja húzni jobbra, de az ellenoldalon lévő küllő nem engedi. Az üreges lánctányérnak kb ugyanez a kényege, hajtáskor a tányér megpróbál oldalra is kitérni, de a külső fele ezt nem negedi. A sima lemeztányérok könnyebben deformálódnak, amit mint pl a Rotor különféle merevítőkkel próbálják megakadájozni, ami jobb, mint egy sima lemez kivágva,de akkor is egy egységet alkot, míg az üreges tányérok lényegében,mint a kerekek küllőzése ellentartanak. Hülye hasonalttal a lemeztányérok olyan kerekek, melyeknek nincs kétoldalról fűzve a felni, csak középről, függőlegesen.asebestyen írta: ↑2022.08.19., pén. 20:48
Valóban költséghatákonyság miatt volt rajta FSA tányér, de nem az Ultegra helyett, hanem a Cannondale saját egy darabból kovácsolt lánckerék szettje helyett, ami magában 160 EUR a sima és 260EUR az SL2 verziója, csak a lánckerék.![]()
De azért elég merevek már a sima lemeztányérok is. Azt nem tudom, jogvédelem alatt áll az üreges tányér, vagy csak büszkeségből nem gyártja más, de műszakilag egy nagyon jó elgondolás. Egyszer egy mérnökcsávó modta erre nemes egyszerűséggel, hogy alaktényező... Néztem rá, és ja, pedig ezt a szót tanították, de nekem már nem jött számra...
De nem ezen fog múlni az AVG... Ami miatt érdemes elgondolkodni rajta, baromi elterjedt, jól beszerezhető és raklapegyszerű rendszer. Mindig van valahol bazi olcsón. Bár hivatalosan nem 50 ezer, akár olcsóbban is beszerezhető, mindig van valahol lepattanó (bár most a covid miatt minden nehezebb)![]()

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Az L2-es pókhajtány emlékeim szerint bazi drága. De annak valami lehetetlen tömege van.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6186
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7666
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Most pont van egy alig futott darab és pont 175mm 52/36. 72e. Rá ne beszélj ilyenekre, Revi.revox írta: ↑2022.08.19., pén. 21:31Alapvetően nem a tányér vagy az ára a lényeg, bár az ultegra tányérja üreges. Úgy kell elképzelni, mimt a Campa hátsókerekek fűzése. Amikor meghajtod a felnit a hajtásoldali két-két külló el akarja húzni jobbra, de az ellenoldalon lévő küllő nem engedi. Az üreges lánctányérnak kb ugyanez a kényege, hajtáskor a tányér megpróbál oldalra is kitérni, de a külső fele ezt nem negedi. A sima lemeztányérok könnyebben deformálódnak, amit mint pl a Rotor különféle merevítőkkel próbálják megakadájozni, ami jobb, mint egy sima lemez kivágva,de akkor is egy egységet alkot, míg az üreges tányérok lényegében,mint a kerekek küllőzése ellentartanak. Hülye hasonalttal a lemeztányérok olyan kerekek, melyeknek nincs kétoldalról fűzve a felni, csak középről, függőlegesen.asebestyen írta: ↑2022.08.19., pén. 20:48Valóban költséghatákonyság miatt volt rajta FSA tányér, de nem az Ultegra helyett, hanem a Cannondale saját egy darabból kovácsolt lánckerék szettje helyett, ami magában 160 EUR a sima és 260EUR az SL2 verziója, csak a lánckerék.![]()
De azért elég merevek már a sima lemeztányérok is. Azt nem tudom, jogvédelem alatt áll az üreges tányér, vagy csak büszkeségből nem gyártja más, de műszakilag egy nagyon jó elgondolás. Egyszer egy mérnökcsávó modta erre nemes egyszerűséggel, hogy alaktényező... Néztem rá, és ja, pedig ezt a szót tanították, de nekem már nem jött számra...
De nem ezen fog múlni az AVG... Ami miatt érdemes elgondolkodni rajta, baromi elterjedt, jól beszerezhető és raklapegyszerű rendszer. Mindig van valahol bazi olcsón. Bár hivatalosan nem 50 ezer, akár olcsóbban is beszerezhető, mindig van valahol lepattanó (bár most a covid miatt minden nehezebb)

Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok
Re: Kerékpározás
Alapvetően nem a tányér vagy az ára a lényeg, bár az ultegra tányérja üreges. Úgy kell elképzelni, mimt a Campa hátsókerekek fűzése. Amikor meghajtod a felnit a hajtásoldali két-két külló el akarja húzni jobbra, de az ellenoldalon lévő küllő nem engedi. Az üreges lánctányérnak kb ugyanez a kényege, hajtáskor a tányér megpróbál oldalra is kitérni, de a külső fele ezt nem negedi. A sima lemeztányérok könnyebben deformálódnak, amit mint pl a Rotor különféle merevítőkkel próbálják megakadájozni, ami jobb, mint egy sima lemez kivágva,de akkor is egy egységet alkot, míg az üreges tányérok lényegében,mint a kerekek küllőzése ellentartanak. Hülye hasonalttal a lemeztányérok olyan kerekek, melyeknek nincs kétoldalról fűzve a felni, csak középről, függőlegesen.asebestyen írta: ↑2022.08.19., pén. 20:48Valóban költséghatákonyság miatt volt rajta FSA tányér, de nem az Ultegra helyett, hanem a Cannondale saját egy darabból kovácsolt lánckerék szettje helyett, ami magában 160 EUR a sima és 260EUR az SL2 verziója, csak a lánckerék.![]()
De azért elég merevek már a sima lemeztányérok is. Azt nem tudom, jogvédelem alatt áll az üreges tányér, vagy csak büszkeségből nem gyártja más, de műszakilag egy nagyon jó elgondolás. Egyszer egy mérnökcsávó modta erre nemes egyszerűséggel, hogy alaktényező... Néztem rá, és ja, pedig ezt a szót tanították, de nekem már nem jött számra...
De nem ezen fog múlni az AVG... Ami miatt érdemes elgondolkodni rajta, baromi elterjedt, jól beszerezhető és raklapegyszerű rendszer. Mindig van valahol bazi olcsón. Bár hivatalosan nem 50 ezer, akár olcsóbban is beszerezhető, mindig van valahol lepattanó (bár most a covid miatt minden nehezebb)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Uralhatóbb. Igazából nem csak oda kell, de ha valaki nahyon kényelmesen akar ülni, jóljöhet neki a nagyobb fejcső. De ez nem annyira kicsi váz, csak annak tűnik, mert 52-esnek titulálják, de 540 a felsőcsöve.asebestyen írta: ↑2022.08.19., pén. 20:40Ha jó állapotú, akkor nagyon jó az ár. :)revox írta: ↑2022.08.19., pén. 20:28Nna, a lényeg. Nem kell valakinek. Hirderik màr jóideje. 52-es méret, gurulni 170cm-től, racsingra inkább 175-185...
Ennyi pénzért (180e) adja a váltókat és fékeket is. Be kell drótozni(azt nemrég csináltam, segítek), stucli, kormány, hajtómű, lánc, fékvàltók... Kb enyi kell rá... Ja, egy szett kerék se árt.
Screenshot_2022-08-19-20-15-56.png
Miért kell racsingra annyira pici váz?
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6186
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7666
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Most nézem, az Ultegrára se sokkal olcsóbb a nagy tányér ~50e.asebestyen írta: ↑2022.08.19., pén. 20:48Valóban költséghatákonyság miatt volt rajta FSA tányér, de nem az Ultegra helyett, hanem a Cannondale saját egy darabból kovácsolt lánckerék szettje helyett, ami magában 160 EUR a sima és 260EUR az SL2 verziója, csak a lánckerék.![]()
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok