Meg is gurult rendesenasebestyen írta: ↑2022.08.20., szomb. 11:06
Nem kell ide tél, ma is görgőn fogok tekerni a Cube-on Shimano hajtóművet.![]()
![]()

Meg is gurult rendesenasebestyen írta: ↑2022.08.20., szomb. 11:06
Nem kell ide tél, ma is görgőn fogok tekerni a Cube-on Shimano hajtóművet.![]()
![]()
Pedig megy hozzáasebestyen írta: ↑2022.08.20., szomb. 09:11
Sajnos azok a szürke lánctányérok cseszik a szemem. Egyszerűen optikailag nem tetszik.
Meg biza.Vinkler írta: ↑2022.08.20., szomb. 11:18Megriadsz egy kis esőtől?asebestyen írta: ↑2022.08.20., szomb. 11:06Neeeem, marad a Cannondale Si hajtómű, max kap egy OPI pókot. Jó az, ha vegytiszta Cannondale.
Nem kell ide tél, ma is görgőn fogok tekerni a Cube-on Shimano hajtóművet.![]()
![]()
![]()
Megriadsz egy kis esőtől?asebestyen írta: ↑2022.08.20., szomb. 11:06Neeeem, marad a Cannondale Si hajtómű, max kap egy OPI pókot. Jó az, ha vegytiszta Cannondale.pärt írta: ↑2022.08.20., szomb. 10:02Hagyd fent, míg szét nem kopik, aztán majd cseréled. Az a gép gyönyörű azokkal a szürke tányérokkal is, meg ha már kiküszöbölted a nyeszergést, élvezd az eredményt! Tekerj míg lehet. Winter is coming.asebestyen írta: ↑2022.08.20., szomb. 09:11
...Most hogy megvan az összes szerszám a Hollowgram Si-hez, vegyek egy Ultegrát?
Sajnos azok a szürke lánctányérok cseszik a szemem. Egyszerűen optikailag nem tetszik.
Nem kell ide tél, ma is görgőn fogok tekerni a Cube-on Shimano hajtóművet.![]()
![]()
Neeeem, marad a Cannondale Si hajtómű, max kap egy OPI pókot. Jó az, ha vegytiszta Cannondale.pärt írta: ↑2022.08.20., szomb. 10:02Hagyd fent, míg szét nem kopik, aztán majd cseréled. Az a gép gyönyörű azokkal a szürke tányérokkal is, meg ha már kiküszöbölted a nyeszergést, élvezd az eredményt! Tekerj míg lehet. Winter is coming.asebestyen írta: ↑2022.08.20., szomb. 09:11
...Most hogy megvan az összes szerszám a Hollowgram Si-hez, vegyek egy Ultegrát?
Sajnos azok a szürke lánctányérok cseszik a szemem. Egyszerűen optikailag nem tetszik.
Hagyd fent, míg szét nem kopik, aztán majd cseréled. Az a gép gyönyörű azokkal a szürke tányérokkal is, meg ha már kiküszöbölted a nyeszergést, élvezd az eredményt! Tekerj míg lehet. Winter is coming.asebestyen írta: ↑2022.08.20., szomb. 09:11
...Most hogy megvan az összes szerszám a Hollowgram Si-hez, vegyek egy Ultegrát?
Sajnos azok a szürke lánctányérok cseszik a szemem. Egyszerűen optikailag nem tetszik.
Shimanohoz is az összes szerszám (utána Sram, Campa) és segítünk,hogy az országból annyian Hozzád hordják a bicójukat,hogy nem is kell mással foglalkoznod.asebestyen írta: ↑2022.08.20., szomb. 09:11
Most hogy megvan az összes szerszám a Hollowgram Si-hez, vegyek egy Ultegrát?
Csakis fekete OPI Spider ring!asebestyen írta: ↑2022.08.20., szomb. 09:11A Cannondale csak a Di2-es verziókba szerel Ultegra hajtóművet, az összes többibe a sajátja van, amin az olcsóbb kiviteleken FSA tányérok vannak egy 5x110-es csillagon, a drágábbakon pedig a saját OPI pókjuk velemelyik verziója.
Én azt gondolom, se tömegre, se merevségre nem nagyon lehet panasz az olcsóbb megoldásokra sem, ami hátránya van az összesnek a Shimanoval szemben, az szerintem a váltás érzet, a Shimano simasága vitathatatlan. Én is nagyon szeretem.
Most hogy megvan az összes szerszám a Hollowgram Si-hez, vegyek egy Ultegrát?
Sajnos azok a szürke lánctányérok cseszik a szemem. Egyszerűen optikailag nem tetszik.
Nem én akartam írni...
Ezt jól összevissza válaszoltam megasebestyen írta: ↑2022.08.19., pén. 20:40Ha jó állapotú, akkor nagyon jó az ár. :)revox írta: ↑2022.08.19., pén. 20:28Nna, a lényeg. Nem kell valakinek. Hirderik màr jóideje. 52-es méret, gurulni 170cm-től, racsingra inkább 175-185...
Ennyi pénzért (180e) adja a váltókat és fékeket is. Be kell drótozni(azt nemrég csináltam, segítek), stucli, kormány, hajtómű, lánc, fékvàltók... Kb enyi kell rá... Ja, egy szett kerék se árt.
Screenshot_2022-08-19-20-15-56.png
Miért kell racsingra annyira pici váz?
Istenért nem tenném. Én csak szeretek egyszerűen élni, nem bonyolítaniasebestyen írta: ↑2022.08.19., pén. 21:34Most pont van egy alig futott darab és pont 175mm 52/36. 72e. Rá ne beszélj ilyenekre, Revi.revox írta: ↑2022.08.19., pén. 21:31Alapvetően nem a tányér vagy az ára a lényeg, bár az ultegra tányérja üreges. Úgy kell elképzelni, mimt a Campa hátsókerekek fűzése. Amikor meghajtod a felnit a hajtásoldali két-két külló el akarja húzni jobbra, de az ellenoldalon lévő küllő nem engedi. Az üreges lánctányérnak kb ugyanez a kényege, hajtáskor a tányér megpróbál oldalra is kitérni, de a külső fele ezt nem negedi. A sima lemeztányérok könnyebben deformálódnak, amit mint pl a Rotor különféle merevítőkkel próbálják megakadájozni, ami jobb, mint egy sima lemez kivágva,de akkor is egy egységet alkot, míg az üreges tányérok lényegében,mint a kerekek küllőzése ellentartanak. Hülye hasonalttal a lemeztányérok olyan kerekek, melyeknek nincs kétoldalról fűzve a felni, csak középről, függőlegesen.asebestyen írta: ↑2022.08.19., pén. 20:48
Valóban költséghatákonyság miatt volt rajta FSA tányér, de nem az Ultegra helyett, hanem a Cannondale saját egy darabból kovácsolt lánckerék szettje helyett, ami magában 160 EUR a sima és 260EUR az SL2 verziója, csak a lánckerék.![]()
De azért elég merevek már a sima lemeztányérok is. Azt nem tudom, jogvédelem alatt áll az üreges tányér, vagy csak büszkeségből nem gyártja más, de műszakilag egy nagyon jó elgondolás. Egyszer egy mérnökcsávó modta erre nemes egyszerűséggel, hogy alaktényező... Néztem rá, és ja, pedig ezt a szót tanították, de nekem már nem jött számra...
De nem ezen fog múlni az AVG... Ami miatt érdemes elgondolkodni rajta, baromi elterjedt, jól beszerezhető és raklapegyszerű rendszer. Mindig van valahol bazi olcsón. Bár hivatalosan nem 50 ezer, akár olcsóbban is beszerezhető, mindig van valahol lepattanó (bár most a covid miatt minden nehezebb)![]()
Most pont van egy alig futott darab és pont 175mm 52/36. 72e. Rá ne beszélj ilyenekre, Revi.revox írta: ↑2022.08.19., pén. 21:31Alapvetően nem a tányér vagy az ára a lényeg, bár az ultegra tányérja üreges. Úgy kell elképzelni, mimt a Campa hátsókerekek fűzése. Amikor meghajtod a felnit a hajtásoldali két-két külló el akarja húzni jobbra, de az ellenoldalon lévő küllő nem engedi. Az üreges lánctányérnak kb ugyanez a kényege, hajtáskor a tányér megpróbál oldalra is kitérni, de a külső fele ezt nem negedi. A sima lemeztányérok könnyebben deformálódnak, amit mint pl a Rotor különféle merevítőkkel próbálják megakadájozni, ami jobb, mint egy sima lemez kivágva,de akkor is egy egységet alkot, míg az üreges tányérok lényegében,mint a kerekek küllőzése ellentartanak. Hülye hasonalttal a lemeztányérok olyan kerekek, melyeknek nincs kétoldalról fűzve a felni, csak középről, függőlegesen.asebestyen írta: ↑2022.08.19., pén. 20:48Valóban költséghatákonyság miatt volt rajta FSA tányér, de nem az Ultegra helyett, hanem a Cannondale saját egy darabból kovácsolt lánckerék szettje helyett, ami magában 160 EUR a sima és 260EUR az SL2 verziója, csak a lánckerék.![]()
De azért elég merevek már a sima lemeztányérok is. Azt nem tudom, jogvédelem alatt áll az üreges tányér, vagy csak büszkeségből nem gyártja más, de műszakilag egy nagyon jó elgondolás. Egyszer egy mérnökcsávó modta erre nemes egyszerűséggel, hogy alaktényező... Néztem rá, és ja, pedig ezt a szót tanították, de nekem már nem jött számra...
De nem ezen fog múlni az AVG... Ami miatt érdemes elgondolkodni rajta, baromi elterjedt, jól beszerezhető és raklapegyszerű rendszer. Mindig van valahol bazi olcsón. Bár hivatalosan nem 50 ezer, akár olcsóbban is beszerezhető, mindig van valahol lepattanó (bár most a covid miatt minden nehezebb)
Alapvetően nem a tányér vagy az ára a lényeg, bár az ultegra tányérja üreges. Úgy kell elképzelni, mimt a Campa hátsókerekek fűzése. Amikor meghajtod a felnit a hajtásoldali két-két külló el akarja húzni jobbra, de az ellenoldalon lévő küllő nem engedi. Az üreges lánctányérnak kb ugyanez a kényege, hajtáskor a tányér megpróbál oldalra is kitérni, de a külső fele ezt nem negedi. A sima lemeztányérok könnyebben deformálódnak, amit mint pl a Rotor különféle merevítőkkel próbálják megakadájozni, ami jobb, mint egy sima lemez kivágva,de akkor is egy egységet alkot, míg az üreges tányérok lényegében,mint a kerekek küllőzése ellentartanak. Hülye hasonalttal a lemeztányérok olyan kerekek, melyeknek nincs kétoldalról fűzve a felni, csak középről, függőlegesen.asebestyen írta: ↑2022.08.19., pén. 20:48Valóban költséghatákonyság miatt volt rajta FSA tányér, de nem az Ultegra helyett, hanem a Cannondale saját egy darabból kovácsolt lánckerék szettje helyett, ami magában 160 EUR a sima és 260EUR az SL2 verziója, csak a lánckerék.![]()
Uralhatóbb. Igazából nem csak oda kell, de ha valaki nahyon kényelmesen akar ülni, jóljöhet neki a nagyobb fejcső. De ez nem annyira kicsi váz, csak annak tűnik, mert 52-esnek titulálják, de 540 a felsőcsöve.asebestyen írta: ↑2022.08.19., pén. 20:40Ha jó állapotú, akkor nagyon jó az ár. :)revox írta: ↑2022.08.19., pén. 20:28Nna, a lényeg. Nem kell valakinek. Hirderik màr jóideje. 52-es méret, gurulni 170cm-től, racsingra inkább 175-185...
Ennyi pénzért (180e) adja a váltókat és fékeket is. Be kell drótozni(azt nemrég csináltam, segítek), stucli, kormány, hajtómű, lánc, fékvàltók... Kb enyi kell rá... Ja, egy szett kerék se árt.
Screenshot_2022-08-19-20-15-56.png
Miért kell racsingra annyira pici váz?
Most nézem, az Ultegrára se sokkal olcsóbb a nagy tányér ~50e.asebestyen írta: ↑2022.08.19., pén. 20:48Valóban költséghatákonyság miatt volt rajta FSA tányér, de nem az Ultegra helyett, hanem a Cannondale saját egy darabból kovácsolt lánckerék szettje helyett, ami magában 160 EUR a sima és 260EUR az SL2 verziója, csak a lánckerék.![]()
Valóban költséghatákonyság miatt volt rajta FSA tányér, de nem az Ultegra helyett, hanem a Cannondale saját egy darabból kovácsolt lánckerék szettje helyett, ami magában 160 EUR a sima és 260EUR az SL2 verziója, csak a lánckerék.