A Fórum működési költségeihez járulsz hozzá azzal, ha hirdetéseket jeleníthetünk meg. Kérjük, hogy fontold meg ezen az oldalon az „Adblock” rendszered kikapcsolását.
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
valamelyik nap szóba hoztam a 911 összkerekét
igaz rezonancia nem nagyon volt rá, de tovább keresgélve összeszedtem egy kis 4x4 bibliát a hideg csúszós aszfalthoz
szerintem műszakilag továbbra is a Quattro a legjobb, a sor végét nálam a Haldex zárja a bonyolult karbantartásigényes megoldásával
Ha valamelyikünk beül egy összkerekes járgányba nézzen utána pontosan, hogy milyen rendszer és melyik generációs kialakítás, mert jelentős eltérések lehetnek ugyanazon fedőnév alatt
Belsős infó, h elég sok Renault patner munkatárs veszett oda ezekben az autókban, amikor piacra dobták. Sosem vezettem, de állítólag nagyon nem barátságos.
Hogy-hogy? Francia hanyagság? Verseny szempontból nem rossz ötlet szerintem
Úgy, hogy rosszindulatúan viselkedik, ha egyszer megindul, akkor nem tudod megfogni.
Ja, hogy féket meg összkereket nem csináltak neki. Elég lenne egy egyszerü viszkós hajtás előre. Több nagy teljesítményű autó alkalmazza. Lambó és Porke pl. A Porkénak nem tudom pontosan milyen az összkereke a 911 turbo S-eknél
... asszony kérdezte a konvojnál fel a Grimselre, hogy melyik Porsche a legjobb.
Mondtam neki, hogy amelyiknek elöl legnagyobb a féktárcsája és nem csillog
Ennék azért bonyolultabb a dolog.
Lehet, hogy az egész Clio projekt nem ért annyit
Biztos. Sokkal jobb projektek is voltak a Renaultnál.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Úgy, hogy rosszindulatúan viselkedik, ha egyszer megindul, akkor nem tudod megfogni.
Ja, hogy féket meg összkereket nem csináltak neki. Elég lenne egy egyszerü viszkós hajtás előre. Több nagy teljesítményű autó alkalmazza. Lambó és Porke pl. A Porkénak nem tudom pontosan milyen az összkereke a 911 turbo S-eknél
... asszony kérdezte a konvojnál fel a Grimselre, hogy melyik Porsche a legjobb.
Mondtam neki, hogy amelyiknek elöl legnagyobb a féktárcsája és nem csillog
Ennék azért bonyolultabb a dolog.
Lehet, hogy az egész Clio projekt nem ért annyit
... Mire jó a kerekes kút? Oda lehet tolni, ahol víz van - Hofi Géza ...
Hogy-hogy? Francia hanyagság? Verseny szempontból nem rossz ötlet szerintem
Úgy, hogy rosszindulatúan viselkedik, ha egyszer megindul, akkor nem tudod megfogni.
Ja, hogy féket meg összkereket nem csináltak neki. Elég lenne egy egyszerü viszkós hajtás előre. Több nagy teljesítményű autó alkalmazza. Lambó és Porke pl. A Porkénak nem tudom pontosan milyen az összkereke a 911 turbo S-eknél
... asszony kérdezte a konvojnál fel a Grimselre, hogy melyik Porsche a legjobb.
Mondtam neki, hogy amelyiknek elöl legnagyobb a féktárcsája és nem csillog
Ennék azért bonyolultabb a dolog.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Belsős infó, h elég sok Renault patner munkatárs veszett oda ezekben az autókban, amikor piacra dobták. Sosem vezettem, de állítólag nagyon nem barátságos.
Hogy-hogy? Francia hanyagság? Verseny szempontból nem rossz ötlet szerintem
Úgy, hogy rosszindulatúan viselkedik, ha egyszer megindul, akkor nem tudod megfogni.
Ja, hogy féket meg összkereket nem csináltak neki. Elég lenne egy egyszerü viszkós hajtás előre. Több nagy teljesítményű autó alkalmazza. Lambó és Porke pl. A Porkénak nem tudom pontosan milyen az összkereke a 911 turbo S-eknél
... asszony kérdezte a konvojnál fel a Grimselre, hogy melyik Porsche a legjobb.
Mondtam neki, hogy amelyiknek elöl legnagyobb a féktárcsája és nem csillog
... Mire jó a kerekes kút? Oda lehet tolni, ahol víz van - Hofi Géza ...
Egyébként lehet, hogy nincs semmi tudatmódosítás. Mert ahova be tudták rakni szépen nyomja le a közepét és javítja a súlyelosztást, a semleges kanyarviselkedést (hű de megaszontam)
Gondolhatták, hogy ez így eladhatatlan, de amikor kész lett és kipróbálták mosolyogva visíthattak a tesztkörök alkalmával, milyen jól megy - gondolom én
Belsős infó, h elég sok Renault patner munkatárs veszett oda ezekben az autókban, amikor piacra dobták. Sosem vezettem, de állítólag nagyon nem barátságos.
Hogy-hogy? Francia hanyagság? Verseny szempontból nem rossz ötlet szerintem
Úgy, hogy rosszindulatúan viselkedik, ha egyszer megindul, akkor nem tudod megfogni.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Én is úgy tudom. A legtöbb helyen középmotorosként hivatkoznak rá.
De azért még lehet szeretni
Egyébként lehet, hogy nincs semmi tudatmódosítás. Mert ahova be tudták rakni szépen nyomja le a közepét és javítja a súlyelosztást, a semleges kanyarviselkedést (hű de megaszontam)
Gondolhatták, hogy ez így eladhatatlan, de amikor kész lett és kipróbálták mosolyogva visíthattak a tesztkörök alkalmával, milyen jól megy - gondolom én
Belsős infó, h elég sok Renault patner munkatárs veszett oda ezekben az autókban, amikor piacra dobták. Sosem vezettem, de állítólag nagyon nem barátságos.
Hogy-hogy? Francia hanyagság? Verseny szempontból nem rossz ötlet szerintem
... Mire jó a kerekes kút? Oda lehet tolni, ahol víz van - Hofi Géza ...
Én is úgy tudom. A legtöbb helyen középmotorosként hivatkoznak rá.
De azért még lehet szeretni
Egyébként lehet, hogy nincs semmi tudatmódosítás. Mert ahova be tudták rakni szépen nyomja le a közepét és javítja a súlyelosztást, a semleges kanyarviselkedést (hű de megaszontam)
Gondolhatták, hogy ez így eladhatatlan, de amikor kész lett és kipróbálták mosolyogva visíthattak a tesztkörök alkalmával, milyen jól megy - gondolom én
Belsős infó, h elég sok Renault patner munkatárs veszett oda ezekben az autókban, amikor piacra dobták. Sosem vezettem, de állítólag nagyon nem barátságos.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Én is úgy tudom. A legtöbb helyen középmotorosként hivatkoznak rá.
De azért még lehet szeretni
Egyébként lehet, hogy nincs semmi tudatmódosítás. Mert ahova be tudták rakni szépen nyomja le a közepét és javítja a súlyelosztást, a semleges kanyarviselkedést (hű de megaszontam)
Gondolhatták, hogy ez így eladhatatlan, de amikor kész lett és kipróbálták mosolyogva visíthattak a tesztkörök alkalmával, milyen jól megy - gondolom én
... Mire jó a kerekes kút? Oda lehet tolni, ahol víz van - Hofi Géza ...
Na jó...akkor én is ugyanonnan....
DSC_2939.JPG
DSC_2943.JPGDSC_2902.JPG
Neba… Te is San Marinóban vagy? Mi egy éjszakát töltöttünk ott, ma késő délelőtt továbbáltunk, és úttalan utakon közelítjük Rómát… Már csak kevesebb mint 100 km van hátra…
Már nem... pár hete voltam...
AVM - osztrák Tesla - svájci lemezvakaró - HT Pro 9+ - háelté 3.....zene és bona.
Na jó...akkor én is ugyanonnan....
DSC_2939.JPG
DSC_2943.JPGDSC_2902.JPG
Neba… Te is San Marinóban vagy? Mi egy éjszakát töltöttünk ott, ma késő délelőtt továbbáltunk, és úttalan utakon közelítjük Rómát… Már csak kevesebb mint 100 km van hátra…
Fő rendszer: Mac (Roon Server) | Thorens 206 + Goldring 2200 | NAD M55 → NAD M33 → Audio Physic Classic 20