Igen, látszik, hogy egyre többen vállalják az újautó kockázatát a 8-10 millás szegmensben.
Nem kocsmáznak, nem éttermeznek, nem vesznek hóvégén 2000 Ft-os külföldi autós magazint és nem hifiznek. Komoly erőforrásokat csoportosítanak át az autó projektre. Mondván, hogy nem kell állandóan szerelőhőz rohangálni a 10 éves használtautóval. De könyörgöm a vételárnál és a törlesztővel már a többszörösét kifizette! Nem szerelőhöz rohangál, hanem a bankba. A kocsi persze, hogy jó, mivel új. Ez egy egyirányú utca és ne legyen a futamidő alatt semmilyen bukkanó.
Szerintem a magyar átlagember egységnyi idő alatt elvégzett munkaértéke egyszerüen nem fedi az újautó vásárlási lehetőségét.
Ahogy szoktam mondani, majd ha a mi gyártósorunkról jön le egy E klasse vagy egy 530d saját kútfőböl az utolsó csavarig hazai gyártásban, akkor lesz majd nekünk is újautónk - addig is Suzuki Ignis és a szülői ház megosztva. Kicsit nagy lett nekünk ez a kabát, tekergetjük magunkon körbe-körbe.
Egyébként a 2019-ben vett 4400 Eurós Ford-ommal teljesen meg vagyok elégedve. Patika állapotban volt. Kicsit szégyenlem magam, hogy amortizáljuk le így 3 év alatt nem tudom hogy pedig vigyázunk rá. Egyszer lezúzta az oldalát Timike Sződről (nem ismerte a macisajtot), harci sérülések Pesten, mi is adunk neki belül itt-ott. 10 év alatt kint olyan állapotban maradt, mintha új lenne. Szóval van mit tanulnunk. Képzeljük el ugyanezt egy hiteles újautóval.





