A Fórum működési költségeihez járulsz hozzá azzal, ha hirdetéseket jeleníthetünk meg. Kérjük, hogy fontold meg ezen az oldalon az „Adblock” rendszered kikapcsolását.
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
És ez lesz az a szint, ahol nem rohansz ki sikítva a szobából..
Nagyrészt egyetértek azzal, amit írtál, de a fenti kijelentés nagyon erős, és hitelteleníti az üzenetet. Ez alatt sem fog senki sikítozva kiszaladni a szobából.
Én inkább úgy mondanám, hogy talán ez az a minimum szint, ahol az LP-zés hangbéli előnyei mar esetleg megmutatkozhatnak. És még ebben sem vagyok biztos.
(Ráadásul még egy ennyit rá kell szánni a lemezekre is... minimum, mai árakon, és akkor mondjuk -ügyesen vásárolva - összejönhet egy 150-200 darabos, közepes minőségű gyűjtemény, csupa olyan darabbal, amit Te szeretsz, nem a hagyaték volt tulajdonosa... :) )
Fő rendszer: Mac (Roon Server) | Thorens 206 + Goldring 2200 | NAD M55 → NAD M33 → Audio Physic Classic 20
Biztosan sokaknak a könyökén jön ki, de kezdő hifistáknak nem lehet elégszer hangsúlyozni: az elfogadható hangot pénzért adják. A jó hangot még több pénzért. Nincs shortcut, nincs best buy, nincs óriásölő, már a hallgatható szint eléréséhez is költeni kell. A hallgatható szint persze nem objektív, de azt mondanám, hogy aki nem szán új áron a phono-val bezárólag értelmezett lemezes frontendre legalább 500-600 ezer forintot, az inkább ne kezdjen bele. Nyűglődés lesz. Ezt az összeget valahol el kell költeni. Értsd: jó lehet egy nagyon jó phono egy nem “rendes” lemezjàtszóval, egy olcsóbb phono egy jó futóművel+ karral, az előbbiekből normális egy jó hangszedővel. És ez lesz az a szint, ahol nem rohansz ki sikítva a szobából. Audiophilíáról még nem beszélünk.
Én ezt nem tudtam tizenpár éve, így amikor az élet más területén felhalmozott tapasztalatokból kiindulva ráböktem az árskála azon szegmensére, ahol arányaiban más dolgokból már olyat kapsz, ami értelmesen ellátja a funkcióját, hatalmasat csalódtam. Hallgathatatlan volt, bármiféle hifis tapasztalat nélkül is. Kiborultam a dologtól, el is engedtem az egészet.
Aztán pár éve valahogy újra előkerült a dolog, azóta jópár komponenst lecseréltem. Van rendes erősítőm jó phonoval (ultrafontos). A Pro-Jectnél (valójában Cambridge TT 50) nagyot rántott a hangon a kvarcvezérelt külső táp, ez elengedhetetlen, ha valakinek ilyen gépe van. Egy jó hangszedő szintén sokat javított az élményen. Láb, csapágyolaj, szíj, ellensúly cserék, tompítás a shell és a hangszedő közé, lemezleszorító egyenként nem hoztak igazolható változást, de ha egyszerre csináltam volna, a teljes hatás talán már hallható lett volna. A kar/karkábel cseréjéhez nem értek, így az nem lesz, még a fém szíjtárcsa kipróbálása az, ami a szokásos javaslatok közül vissza van. De úgy tűnik, ha csak le nem gyártatom egy szakival, erre nem lesz lehetőség. És persze tessék ügyelni a teljes vízszintre!
Mindez elég volt arra, hogy elhagyjam a hallgathatatlan szintet. A mostani hanggal már lehet együtt élni (hirtelen fejben utánaszámolva, új áron, inflációval korrigálva már az említett ársáv felett járok, a phonot is beleértve - természetesen el lehetett volna ezt az összeget okosabban is költeni, de jelen esetben inkább azt tartom fontosnak, hogy hol következik be a hallgathatatlan szint elhagyása. Hát nagyjából itt).
Még nem hallottam “rendes” lemezjátszót, és meglepő módon pusztán az internetről lehetetlen kideríteni, hogy hol járok a “rendes” lemezjátszókhoz képest. (Pedig mindent ki lehet deríteni, ha szánsz rá időt. Ezt nem.) Kicsit jobban specifikálva a kérdést, kíváncsi vagyok, hogy egy 0-50-es skálán, legyen lineáris, ahol a nulla az 50 ezer forintos all-in-one gép, a 47 (hogy maradjon hely az általam nem ismert csúcsgépeknek) mondjuk egy TechDAS Airforce III egy Reed 3p-vel, egy Top Wing Blue Dragonnal és egy Accuphase C-47-tel, vajon milyen értékű lehet a mostani setup. Továbbá melyik értéknél érkezik el a minden helyzetben élvezetes zenehallgatás lehetősége, és ott vajon milyen lemezjátszók vannak.
Ha valakinek van véleménye ezzel kapcsolatban, szívesen veszem.
Üdv,
dgab
Azt írod, hogy neked ezt az 5-600e/új ár kategóriát kellett elérni, hogy ki tudj lépni, a hallgathatatlan kategóriából. Erre csak két dolgot mondok(írok).
1. Az nagyon szubjektív, hogy kinek, meddig tart a hallgathatatlan szint.
2. Használt, vagy részben használt készülékekből építkezve, sokkal kevesebb pénzből el lehet érni.
Tudtok ajánlani valamilyen megoldást Pro-Ject szíjtárcsa fémre való kiváltására? Akárhogy nézem, míg Regák esetében bőséges a választék, Pro-Ject tuningra csak egyetlen lehetőséget találok, az Acoustand tavasz óta out-of-stock delrin tányérját. A típus III xpression.
Biztosan sokaknak a könyökén jön ki, de kezdő hifistáknak nem lehet elégszer hangsúlyozni: az elfogadható hangot pénzért adják. A jó hangot még több pénzért. Nincs shortcut, nincs best buy, nincs óriásölő, már a hallgatható szint eléréséhez is költeni kell. A hallgatható szint persze nem objektív, de azt mondanám, hogy aki nem szán új áron a phono-val bezárólag értelmezett lemezes frontendre legalább 500-600 ezer forintot, az inkább ne kezdjen bele. Nyűglődés lesz. Ezt az összeget valahol el kell költeni. Értsd: jó lehet egy nagyon jó phono egy nem “rendes” lemezjàtszóval, egy olcsóbb phono egy jó futóművel+ karral, az előbbiekből normális egy jó hangszedővel. És ez lesz az a szint, ahol nem rohansz ki sikítva a szobából. Audiophilíáról még nem beszélünk.
Én ezt nem tudtam tizenpár éve, így amikor az élet más területén felhalmozott tapasztalatokból kiindulva ráböktem az árskála azon szegmensére, ahol arányaiban más dolgokból már olyat kapsz, ami értelmesen ellátja a funkcióját, hatalmasat csalódtam. Hallgathatatlan volt, bármiféle hifis tapasztalat nélkül is. Kiborultam a dologtól, el is engedtem az egészet.
Aztán pár éve valahogy újra előkerült a dolog, azóta jópár komponenst lecseréltem. Van rendes erősítőm jó phonoval (ultrafontos). A Pro-Jectnél (valójában Cambridge TT 50) nagyot rántott a hangon a kvarcvezérelt külső táp, ez elengedhetetlen, ha valakinek ilyen gépe van. Egy jó hangszedő szintén sokat javított az élményen. Láb, csapágyolaj, szíj, ellensúly cserék, tompítás a shell és a hangszedő közé, lemezleszorító egyenként nem hoztak igazolható változást, de ha egyszerre csináltam volna, a teljes hatás talán már hallható lett volna. A kar/karkábel cseréjéhez nem értek, így az nem lesz, még a fém szíjtárcsa kipróbálása az, ami a szokásos javaslatok közül vissza van. De úgy tűnik, ha csak le nem gyártatom egy szakival, erre nem lesz lehetőség. És persze tessék ügyelni a teljes vízszintre!
Mindez elég volt arra, hogy elhagyjam a hallgathatatlan szintet. A mostani hanggal már lehet együtt élni (hirtelen fejben utánaszámolva, új áron, inflációval korrigálva már az említett ársáv felett járok, a phonot is beleértve - természetesen el lehetett volna ezt az összeget okosabban is költeni, de jelen esetben inkább azt tartom fontosnak, hogy hol következik be a hallgathatatlan szint elhagyása. Hát nagyjából itt).
Még nem hallottam “rendes” lemezjátszót, és meglepő módon pusztán az internetről lehetetlen kideríteni, hogy hol járok a “rendes” lemezjátszókhoz képest. (Pedig mindent ki lehet deríteni, ha szánsz rá időt. Ezt nem.) Kicsit jobban specifikálva a kérdést, kíváncsi vagyok, hogy egy 0-50-es skálán, legyen lineáris, ahol a nulla az 50 ezer forintos all-in-one gép, a 47 (hogy maradjon hely az általam nem ismert csúcsgépeknek) mondjuk egy TechDAS Airforce III egy Reed 3p-vel, egy Top Wing Blue Dragonnal és egy Accuphase C-47-tel, vajon milyen értékű lehet a mostani setup. Továbbá melyik értéknél érkezik el a minden helyzetben élvezetes zenehallgatás lehetősége, és ott vajon milyen lemezjátszók vannak.
Ha valakinek van véleménye ezzel kapcsolatban, szívesen veszem.
Az szeretném kérdezni, hogy esetleg vállal-e valaki lemezjátszóban pickup cserét, beállítást?
Egy Thorens TD2001-es lejátszóról volna szó (TP90-es karral) és egy Benz Micro Ace SL MR hangszedőről.
Egyszerűen túl értékes ez a hangszedő ahhoz, hogy az én tapasztalatommal csak úgy nekiessek. :)
Az szeretném kérdezni, hogy esetleg vállal-e valaki lemezjátszóban pickup cserét, beállítást?
Egy Thorens TD2001-es lejátszóról volna szó (TP90-es karral) és egy Benz Micro Ace SL MR hangszedőről.
Egyszerűen túl értékes ez a hangszedő ahhoz, hogy az én tapasztalatommal csak úgy nekiessek. :)
Mai Pro-jecteket nem ismerem, az enyém már negyedszázados. És tényleg volt apró hibája, amit viszonylag egyszerűen helyreraktam, de maximálisan megértem azt, akinek ez nem fér bele. Az viszont kissé furcsa, mennyire negatív az általános vélekedés a márkáról nálunk, míg külföldi oldalakon nem ez a jellemző. Talán az lehet a háttérben, hogy felénk inkább a belépő kategória fogy belőle, aminél gyakoribbak a műszaki gondok.
Mindenesetre a kusza termékpalettájuk számomra agyrém, régen több logika volt benne. Most mintha sokkolni akarnának a modellbőséggel, hogy aztán úgyis tőlük válassz valamit.
Tudtok ajánlani valamilyen megoldást Pro-Ject szíjtárcsa fémre való kiváltására? Akárhogy nézem, míg Regák esetében bőséges a választék, Pro-Ject tuningra csak egyetlen lehetőséget találok, az Acoustand tavasz óta out-of-stock delrin tányérját. A típus III xpression.
Köszönöm szépen!
Mit vársz egy ilyen tuningtól?
Úgy, hogy volt ilyen lemezjátszóm, azt mondom, hagyd a fenébe!
Sajnos, csinálhatsz vele akármit, soha nem lesz belőle " rendes" lemezjátszó.
Szerintem.
,,Szerinted". Nekem semmi bajom ezzel a márkával, pedig lassan 4 éve meg van. A sok agyon dícsért gépekhez képest ebben a kategóriában nincs jobb. Tervezem lecserélni, de csak azért, mert ,,régóta" meg van
Tudtok ajánlani valamilyen megoldást Pro-Ject szíjtárcsa fémre való kiváltására? Akárhogy nézem, míg Regák esetében bőséges a választék, Pro-Ject tuningra csak egyetlen lehetőséget találok, az Acoustand tavasz óta out-of-stock delrin tányérját. A típus III xpression.
Köszönöm szépen!
Mit vársz egy ilyen tuningtól?
Úgy, hogy volt ilyen lemezjátszóm, azt mondom, hagyd a fenébe!
Sajnos, csinálhatsz vele akármit, soha nem lesz belőle " rendes" lemezjátszó.
Szerintem.
,,Szerinted". Nekem semmi bajom ezzel a márkával, pedig lassan 4 éve meg van. A sok agyon dícsért gépekhez képest ebben a kategóriában nincs jobb. Tervezem lecserélni, de csak azért, mert ,,régóta" meg van
Tudtok ajánlani valamilyen megoldást Pro-Ject szíjtárcsa fémre való kiváltására? Akárhogy nézem, míg Regák esetében bőséges a választék, Pro-Ject tuningra csak egyetlen lehetőséget találok, az Acoustand tavasz óta out-of-stock delrin tányérját. A típus III xpression.
Köszönöm szépen!
Mit vársz egy ilyen tuningtól?
Úgy, hogy volt ilyen lemezjátszóm, azt mondom, hagyd a fenébe!
Sajnos, csinálhatsz vele akármit, soha nem lesz belőle " rendes" lemezjátszó.
Szerintem.
Várok? Kíváncsi vagyok, hogy mi és hogyan változik. Ha semmi és sehogyan, az is válasz. Azt nem várom, hogy néhány okosan kivitelezett, költséghatékony módosítást követően zárójelbe teszi majd a lemezjátszó-fejlesztés elmúlt évtizedeit.
Tudtok ajánlani valamilyen megoldást Pro-Ject szíjtárcsa fémre való kiváltására? Akárhogy nézem, míg Regák esetében bőséges a választék, Pro-Ject tuningra csak egyetlen lehetőséget találok, az Acoustand tavasz óta out-of-stock delrin tányérját. A típus III xpression.
Köszönöm szépen!
Mit vársz egy ilyen tuningtól?
Úgy, hogy volt ilyen lemezjátszóm, azt mondom, hagyd a fenébe!
Sajnos, csinálhatsz vele akármit, soha nem lesz belőle " rendes" lemezjátszó.
Szerintem.
Tudtok ajánlani valamilyen megoldást Pro-Ject szíjtárcsa fémre való kiváltására? Akárhogy nézem, míg Regák esetében bőséges a választék, Pro-Ject tuningra csak egyetlen lehetőséget találok, az Acoustand tavasz óta out-of-stock delrin tányérját. A típus III xpression.
Segítsézet szeretnék kérni.
Lemezjátszó motorra lenne szükségem, az álltalánosan elterjedt Philips(Premotec) típus, 110V, 50Hz, 250rpm.
Kapható-e idehaza ez a motor, ha igen hol?
A kódszáma alapjan keresgéltem, de csak külföldi oldalakon találok.
Elsősorban újat szeretnék, ha még kapható újonnan.
Köszönöm!
Jelentem, a mai nappal ezt a problámát sikerült orvosolni!
Körüljártam a hibát, ahogy tanácsolták is, kimértem a kondenzátort, és az ellenállast is, de minden rendben találtatott, a motor volt a beteg.
Egy barátom segítségével, cégen keresztűl, sikerült a Farnell-től megrendelni.
Végre fellélegeztem, és pöröghet a lemez!
Ez a jó ha megoldódik.
És a itt is a Philips az általános (m)érték, mint CD esetében...?
Mennyi egy ilyen cucc amúgy?
"Cucc"? Mármint a motor? 28e Ft, és ezzel nagyon jól jártam, mert ez a netto ár, és ennyiért az enyém lett.
Philips, Premotec, stb. Néven fut ez a motorcsalád, jónéhány lemezjátszó gyártó cég, de leginkább az Angolok előszeretettel alkalmazzák már évtizedek óta.
Segítsézet szeretnék kérni.
Lemezjátszó motorra lenne szükségem, az álltalánosan elterjedt Philips(Premotec) típus, 110V, 50Hz, 250rpm.
Kapható-e idehaza ez a motor, ha igen hol?
A kódszáma alapjan keresgéltem, de csak külföldi oldalakon találok.
Elsősorban újat szeretnék, ha még kapható újonnan.
Köszönöm!
Jelentem, a mai nappal ezt a problámát sikerült orvosolni!
Körüljártam a hibát, ahogy tanácsolták is, kimértem a kondenzátort, és az ellenállast is, de minden rendben találtatott, a motor volt a beteg.
Egy barátom segítségével, cégen keresztűl, sikerült a Farnell-től megrendelni.
Végre fellélegeztem, és pöröghet a lemez!
Ez a jó ha megoldódik.
És a itt is a Philips az általános (m)érték, mint CD esetében...?
Segítsézet szeretnék kérni.
Lemezjátszó motorra lenne szükségem, az álltalánosan elterjedt Philips(Premotec) típus, 110V, 50Hz, 250rpm.
Kapható-e idehaza ez a motor, ha igen hol?
A kódszáma alapjan keresgéltem, de csak külföldi oldalakon találok.
Elsősorban újat szeretnék, ha még kapható újonnan.
Köszönöm!
Jelentem, a mai nappal ezt a problámát sikerült orvosolni!
Körüljártam a hibát, ahogy tanácsolták is, kimértem a kondenzátort, és az ellenállast is, de minden rendben találtatott, a motor volt a beteg.
Egy barátom segítségével, cégen keresztűl, sikerült a Farnell-től megrendelni.
Végre fellélegeztem, és pöröghet a lemez!
Csatolmányok
20210115_145924.jpg (2.35 MiB) Megtekintve 2081 alkalommal
20210115_145953.jpg (2.19 MiB) Megtekintve 2081 alkalommal
Sziasztok,
Debrecenben ismer valaki olyan szakit aki hangszedő beszerelést, profi beállítást csinál?
Szaküzletben nincs ilyen szolgáltatás a városban.
Egy Denon DL110-el nem akarom kezdeni a gyakorlást
Csak úgy, csak neked készítettem egy kb. 10mm excentrikusan felhelyezett LP-ről egy kis videót.
45-ös régi magyar kislemez. Ezt tudom excentrikusan felrakni.
A kar leeresztésétől látható pár másodpercben, hogy semmi sem történik, csak elindul a lejátszás. Mondjuk nyávog rendesen, de attól eltekintve semmi különös. Nem ugrik se ki se be, nem csúszik a tű, a kar...semmi.
De hát én csak egy profit orientált kereskedő vagyok. (szokásosan: extraprofit hajhász kereskedő)
Nem céloztam arra, hogy ne lennél jó kereskedő, de biztos akkor az én gépemmel van a baj. 2,5mm differencia a középponton, az 5mm eltérés lesz a szélén, ha megforgatod. Ez még a varrónőnél is fél centi! Mi fog engedni, ha benne marad a barázdában és elforog? A tű és annak a pici gumiágyazása. Te kislemezzel próbáltad én meg nagylemezzel. Itt 300mm az átmérő,nem mindegy és még hullámosabb is. A közepén ez is lejátszható.
Lehet reszelgetni egy nem sajnált nagylemez közepét, a próba erejéig. 33-as fordulat, 1,5gr tűnyomás, nem több. Nem ér megdönteni 45 fokban a lemezjátszót. Max azt bizonyítaná, hogy túl éli e a tű, ezt az extrém csavargatást.
Csak úgy, csak neked készítettem egy kb. 10mm excentrikusan felhelyezett LP-ről egy kis videót.
45-ös régi magyar kislemez. Ezt tudom excentrikusan felrakni.
A kar leeresztésétől látható pár másodpercben, hogy semmi sem történik, csak elindul a lejátszás. Mondjuk nyávog rendesen, de attól eltekintve semmi különös. Nem ugrik se ki se be, nem csúszik a tű, a kar...semmi.
De hát én csak egy profit orientált kereskedő vagyok. (szokásosan: extraprofit hajhász kereskedő)
Nem céloztam arra, hogy ne lennél jó kereskedő, de biztos akkor az én gépemmel van a baj. 2,5mm differencia a középponton, az 5mm eltérés lesz a szélén, ha megforgatod. Ez még a varrónőnél is fél centi! Mi fog engedni, ha benne marad a barázdában és elforog? A tű és annak a pici gumiágyazása. Te kislemezzel próbáltad én meg nagylemezzel. Itt 300mm az átmérő,nem mindegy és még hullámosabb is. A közepén ez is lejátszható.
Lehet reszelgetni egy nem sajnált nagylemez közepét is, a próba erejéig. 33-as fordulat, 1,5gr tűnyomás, nem több. Nem ér megdönteni 45 fokban a lemezjátszót. Max azt bizonyítaná, hogy túl éli e a tű, ezt az extrém csavargatást.
.
Másrészt, lehet "összeesküvés elmélet" , de szerintem a karcos lemezek lehetnek az áruházi eladók által újra csomagoltak. Legalább is azok, amik hőre zsugorodó fóliában vannak. Régebben a győri MM-ben (lehet akkor még Saturn volt?) megbontották a CD-ket belehallgatás céljából (még nem volt a mostani rendszer, CD játszók voltak a pultnál), majd utána visszafóliázták, újra címkézték.
Így viszont nem a kiadók minőség ellenőrzése a hibás... Sajnos ez is egy valószínűsíthető magyarázat.
Nem összeesküvés-elmélet, ez simán megtörténik, tudom jól. Nem csak a MM-ban. Viszont ebben az esetben nem ez a helyzet. Amikor írtam, hogy “tuti eredeti csomagolás”, azt nem véletlenül tettem, különben én a bolt alkalmazottaira gyanakodtam volna ilyen durva karcolásnál. Viszont az van ugye, hogy a gyári csomagolásra manapság (de régen is) mindenféle matricákat fel szoktak mégvragasztani, és ezeket kívülről, a zsugorfóliára. Ezen a konkrét, durván megkarcot
Blue Note kiadványon (a zsugorfólian) is van egy ilyen matrica “Blue Note Collection / Pure Virgin Vinyl / 180 Gram Audiophile Grade / Limited Edition” (ha akarod, teszek be róla képet). És a fóliát én magam bontottam ki, tehát eléggé kizártnak tartom, hogy egy MM-alkalmazott által újracsomagolt lemez legyen.
Viszont emlekeztem, hogy belefutottam már MOV-selejtbe is, és itt írtam is róla korábban. Mivel a MOV is meg volt említve, mint tuti minőségi lemezeket kiadó label, amikkel nem lehet befürödni, kikerestem azt a linket is, szerencsére anno fotót is tettem be róla, szóval elég jól dokumentált az eset, íme: viewtopic.php?p=2396975#p2396975
A bolti alkalmazottnál a gyári csomagoló alkalmazott se biztos, hogy ügyesebb, vagy jobban odafigyel...
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok
.
Másrészt, lehet "összeesküvés elmélet" , de szerintem a karcos lemezek lehetnek az áruházi eladók által újra csomagoltak. Legalább is azok, amik hőre zsugorodó fóliában vannak. Régebben a győri MM-ben (lehet akkor még Saturn volt?) megbontották a CD-ket belehallgatás céljából (még nem volt a mostani rendszer, CD játszók voltak a pultnál), majd utána visszafóliázták, újra címkézték.
Így viszont nem a kiadók minőség ellenőrzése a hibás... Sajnos ez is egy valószínűsíthető magyarázat.
Nem összeesküvés-elmélet, ez simán megtörténik, tudom jól. Nem csak a MM-ban. Viszont ebben az esetben nem ez a helyzet. Amikor írtam, hogy “tuti eredeti csomagolás”, azt nem véletlenül tettem, különben én a bolt alkalmazottaira gyanakodtam volna ilyen durva karcolásnál. Viszont az van ugye, hogy a gyári csomagolásra manapság (de régen is) mindenféle matricákat fel szoktak mégvragasztani, és ezeket kívülről, a zsugorfóliára. Ezen a konkrét, durván megkarcot
Blue Note kiadványon (a zsugorfólian) is van egy ilyen matrica “Blue Note Collection / Pure Virgin Vinyl / 180 Gram Audiophile Grade / Limited Edition” (ha akarod, teszek be róla képet). És a fóliát én magam bontottam ki, tehát eléggé kizártnak tartom, hogy egy MM-alkalmazott által újracsomagolt lemez legyen.
Viszont emlekeztem, hogy belefutottam már MOV-selejtbe is, és itt írtam is róla korábban. Mivel a MOV is meg volt említve, mint tuti minőségi lemezeket kiadó label, amikkel nem lehet befürödni, kikerestem azt a linket is, szerencsére anno fotót is tettem be róla, szóval elég jól dokumentált az eset, íme: viewtopic.php?p=2396975#p2396975
Marad, sajnos, a “peches vagyok” változat...
Csatolmányok
5EFF235E-DBB4-4431-9498-0308AD72822E.jpeg (3.25 MiB) Megtekintve 2518 alkalommal
Fő rendszer: Mac (Roon Server) | Thorens 206 + Goldring 2200 | NAD M55 → NAD M33 → Audio Physic Classic 20