Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Hálózati audio lejátszók
Re: Hálózati audio lejátszók
Szisztok!
Tegnap megrendeltem egy akciós Tidal HIFI szolgáltatást, de nem CD hanem valami AAC 44.1 96.006 Khz felbontást ír ki a telefon. Nem tudom átállítani, a lejátszónál Lossless van bejelölve, a Tidal felületen pedig a Master. Régebben is használtam, Tidalt,de akkor CD-t írt ki és nem kellett semmit sem allítgatnom. Esetleg tipp valakinek?
Erról van szó: https://offer.tidal.com/campaigns/5fb30 ... 00188953cf most 299 Ft, később 2.990.
Köszi
Tegnap megrendeltem egy akciós Tidal HIFI szolgáltatást, de nem CD hanem valami AAC 44.1 96.006 Khz felbontást ír ki a telefon. Nem tudom átállítani, a lejátszónál Lossless van bejelölve, a Tidal felületen pedig a Master. Régebben is használtam, Tidalt,de akkor CD-t írt ki és nem kellett semmit sem allítgatnom. Esetleg tipp valakinek?
Erról van szó: https://offer.tidal.com/campaigns/5fb30 ... 00188953cf most 299 Ft, később 2.990.
Köszi
- tomrider
- Kezdő Fórumlakó
- Hozzászólások: 398
- Csatlakozott: 2017.11.12., vas. 23:06
- Értékelés: 110
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Hálózati audio lejátszók
Mint ahogy írtam, a hivatalos szervíz postázást ajánlott, saját becslése szerint 3-500 Eurós összköltséggel...egyszerűen nem éri meg. Ők nem nyúlnak bele, nem javítják, csak postáznak.LIMAR írta: ↑2020.11.18., szer. 23:25Mivel kínai, így nagyon nehéz a személyes ügyintézés, szállítás a gyártóhoz és vissza. A gyártók magánszemélyekkel nem is kommunikálnak általában. Ha kereskedőtől vetted külföldön, akkor meg kell kérdezni tőle, hogy vállalja-e a javítást. Kéne neki. Esetleg meg kell keresni környező országokban a kereskedőket, hogy vállalják-e. Nem fognak tolongani.
Az lenne a legjobb, ha a hazai disztributor vállalná az ügyintézést, javítást. A gyár biztosan küldene csere panelt bele. Bár azt is meg tudom érteni, hogy nem lelkesednek az ilyen ügyekért. Nem náluk hagytad a pénzedet. Általában jó ötletnek tűnik kint venni dolgokat mindaddig, amíg probléma mentes a helyzet.
A kínai support nagyon készséges volt, de a javításnál elakadtam, a magyar szervizt ajánlották.
Auralic Aries LE - Beresford TC7510 - Nuforce IA7 V3 - Magneplanar MG12
-
- Törzsvendég
- Hozzászólások: 1392
- Csatlakozott: 2017.04.27., csüt. 18:06
- Értékelés: 3333
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Hálózati audio lejátszók
Mivel kínai, így nagyon nehéz a személyes ügyintézés, szállítás a gyártóhoz és vissza. A gyártók magánszemélyekkel nem is kommunikálnak általában. Ha kereskedőtől vetted külföldön, akkor meg kell kérdezni tőle, hogy vállalja-e a javítást. Kéne neki. Esetleg meg kell keresni környező országokban a kereskedőket, hogy vállalják-e. Nem fognak tolongani.
Az lenne a legjobb, ha a hazai disztributor vállalná az ügyintézést, javítást. A gyár biztosan küldene csere panelt bele. Bár azt is meg tudom érteni, hogy nem lelkesednek az ilyen ügyekért. Nem náluk hagytad a pénzedet. Általában jó ötletnek tűnik kint venni dolgokat mindaddig, amíg probléma mentes a helyzet.
Itthon jogszabályok kötelezik a forgalmazókat a berendezések garancián túli javítására is egy ideig. A gyártók termék támogatást, szerviz alkatrész biztosítását végzik jó ideig. A Linnél általában a gyártás befejezésétől 10 évig biztosították a szerviz hátteret. A Martin Logan ennél sokkal nagyobb ideig biztosít szerviz anyagot, ha netán szükség lenne rá.
- tomrider
- Kezdő Fórumlakó
- Hozzászólások: 398
- Csatlakozott: 2017.11.12., vas. 23:06
- Értékelés: 110
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Hálózati audio lejátszók
Nem itthoni, német.
Aries LE, ha van ötleted a javításra, szívesen veszem...
Már nem garanciális, 5 éves
Auralic Aries LE - Beresford TC7510 - Nuforce IA7 V3 - Magneplanar MG12
-
- Törzsvendég
- Hozzászólások: 1392
- Csatlakozott: 2017.04.27., csüt. 18:06
- Értékelés: 3333
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Hálózati audio lejátszók
Bocs, de miért kellene kiküldeni egy alaplap cseréhez bármit is?
Ez melyik típus? A Mini? Vagy valamelyik nagyobb Auralic Aries?
Itthon vetted?
Az előzőekhez: a futárral való szállítás ilyen elektronikai berendezéseknél teljesen biztonságos.
A mi termékeink legnagyobb része a tengeren túlról érkezik. Soha semmi gond nem volt a szállítással.
Mondjuk vissza sosem kellett küldeni egyet sem.
Eddig 8 év alatt összesen 2 db Lumin A1 digital boardot kellett cserélni, mivel mindkettő villámcsapás áldozata lett.
A Luminok meghibásodási aránya 0%. A csomagolásuk atombiztos. A készülék formájára szabott belső ágyban gyakorlatilag sérthetetlen az eszköz, elszeparálva szintén formára szabott helyen a tápegység, külön rekeszben a tartozékok. A belső tökéletesen felveszi a készülék alakját, rugalmas és mégis stabilan tart. Több cm rugalmas és csillapító ágyban van az egész készülék. Kívülről dupla kemény karton doboz még ehhez. Nagyon sok G-t elvisel így a csomagolás.
Amúgy az eszközök legsérülékenyebb eleme maga a ház. Az elektronika, főleg a felület szerelt áramkörök minden gyorsulást elviselnek. A trafók rögzítése lehet kényes, de általában az egy vastag csavar, ami szintén nem tud sérülni.
Én nem paráznék futárral küldeni semmit sem. Hangfalat csak gyári csomagolásban. Azzal lehetnek gondok, ha leejtik és nincs meg a gyári csomagolása.
A képeken a saját Lumin-om (akkor még csak ez volt, ma ez az A1-es néven fut változatlan kivitelben), ami lassan 8 éves lesz és ez volt az első Lumin az országban. Azóta is csodásan működik. Nincs sok késztetésem, hogy lecseréljem, annyira meg vagyok elégedve vele.
- Csatolmányok
-
- DSC_4463.JPG (2.14 MiB) Megtekintve 2487 alkalommal
-
- DSC_4460.JPG (2.56 MiB) Megtekintve 2487 alkalommal
-
- DSC_4457.JPG (2.33 MiB) Megtekintve 2487 alkalommal
-
- DSC_4456.JPG (2.87 MiB) Megtekintve 2487 alkalommal
- tomrider
- Kezdő Fórumlakó
- Hozzászólások: 398
- Csatlakozott: 2017.11.12., vas. 23:06
- Értékelés: 110
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Hálózati audio lejátszók
Hát szerintem sem ennyire egyszerű.diagnet írta: ↑2020.11.18., szer. 20:51Kicsit túlgondolod a dolgot. Bonyolultság és fejlettségi szinten az alsó közép kategóriába tartoznak az audio streamerek.Kishaver írta: ↑2020.11.18., szer. 01:20De mivel ezek az új eszközök is nyilván képesek elromlani (mint a mellékelt ábra mutatja), miért nem áll rá senki a prémium kategóriás eszközök javításáraNem kell mindre. Jön Józsi csinálja a kedvenceit 4-5 nagyobb név. Aztán Béla másik 4-5 komolyabb cég, stb. stb.... Úgy is nehéz követni a változásokat. Talán nem is kell minden titkot tudni. Én úgy képzelném el, hogy a gyárral szoros kontaktot ápolna, a komoly alap tudással rendelkező delikvens. Kiszűrné egy teszttel a problémás területet. Nyilván komolyabb egységek cseréjét kell majd végrehajtani, mert abban biztos voltam, hogy ez már nem az a szint, amikor valaki maga elé kapja a döglött cumót és a kis lengyel piacos, kombinált fogóval megtekert forrasztó páka hegyével bögyözi a nyákot. Vagy a technológia már annyira szerteágazó, hogy az alapszerelések is különböznek? Nem hiszem. (Nem tudom.)
Kereskedelmi forgalomban kapható filléres alkatrészekből épülnek fel. Elnagyolt, könnyen átlátható PCB-ken.
A fogyasztói ár ne tévesszen meg. Nincs arányban a beltartalommal. A laptopok, vagy mobiltelefonok nagyságrendekkel nehezebben és nagyobb eszköz igénnyel javíthatók és azokat is csinálják.
Minden valamire való üzletnek van egy független szerviz kontaktja aki(k) kisegítik őket probléma esetén.
Nincsenek már lengyelpiacos "szakik". SMD,BGA képes automata forrasztóállomásokkal dolgoznak. Nem veszed észre hol volt javítva.
Van egy kis hibás Aries-em. Működik hibátlanul, de némely funkció nem megy.
A hivatalos szerviz kiküldi Amerikába, onnan meg továbbmegy Kínába. A posta 50e, a javítás ismeretlen...
Felhívtam pár másik szervizt is, egyikük sem javított még ilyet. Egy mondta, hogy megnézi, de ha nem tud semmit kezdeni vele, akkor is kb 25e a semmi.
Irtam a német képviseletnek is, de a második levél után nem is válaszoltak.
A kínai support készséges, de miután megállapították, hogy valószínűleg hardver hiba, a magyar szervizhez irányítottak, a kör bezárult...
A hivatalos szerviz tájékoztatása szerint nem kapnak hozzá semmi javítási segédletet. Az eszköz egy mini számítógáp, zárt rendszerben, a kínai gyári oldalra jelentkezik be. Semmiféle szofveres tesztelési lehetőség nincs, semmi támogatás.
A javítás módja itt is alaplap csere lenne, de az csak a gyárban megoldható.
Ha egy ilyen készülék elromlik, könnyen kukába kerülhet, gyakorlatilag javíthatatlan.
Én feladtam, főleg azért, mert az eszköz használható.
Auralic Aries LE - Beresford TC7510 - Nuforce IA7 V3 - Magneplanar MG12
Re: Hálózati audio lejátszók
Kicsit túlgondolod a dolgot. Bonyolultság és fejlettségi szinten az alsó közép kategóriába tartoznak az audio streamerek.Kishaver írta: ↑2020.11.18., szer. 01:20De mivel ezek az új eszközök is nyilván képesek elromlani (mint a mellékelt ábra mutatja), miért nem áll rá senki a prémium kategóriás eszközök javítására :quetionmark: Nem kell mindre. Jön Józsi csinálja a kedvenceit 4-5 nagyobb név. Aztán Béla másik 4-5 komolyabb cég, stb. stb.... Úgy is nehéz követni a változásokat. Talán nem is kell minden titkot tudni. Én úgy képzelném el, hogy a gyárral szoros kontaktot ápolna, a komoly alap tudással rendelkező delikvens. Kiszűrné egy teszttel a problémás területet. Nyilván komolyabb egységek cseréjét kell majd végrehajtani, mert abban biztos voltam, hogy ez már nem az a szint, amikor valaki maga elé kapja a döglött cumót és a kis lengyel piacos, kombinált fogóval megtekert forrasztó páka hegyével bögyözi a nyákot. Vagy a technológia már annyira szerteágazó, hogy az alapszerelések is különböznek? Nem hiszem. (Nem tudom.)
Kereskedelmi forgalomban kapható filléres alkatrészekből épülnek fel. Elnagyolt, könnyen átlátható PCB-ken.
A fogyasztói ár ne tévesszen meg. Nincs arányban a beltartalommal. A laptopok, vagy mobiltelefonok nagyságrendekkel nehezebben és nagyobb eszköz igénnyel javíthatók és azokat is csinálják.
Minden valamire való üzletnek van egy független szerviz kontaktja aki(k) kisegítik őket probléma esetén.
Nincsenek már lengyelpiacos "szakik". SMD,BGA képes automata forrasztóállomásokkal dolgoznak. Nem veszed észre hol volt javítva.
Re: Hálózati audio lejátszók
Szerintem még a gyárban sem "javítanak", ha a javítás alatt azt érted, hogy valaki megkeresi a hibát és kicseréli a hibás alkatrészt. A hibakeresés nagyon költséges, ráadásul ez a költség nehezen tervezhető. Fődarabot cserélnek, mert tudják az anyagárat , meg a meghibásodási statisztikájukat és beletervezték az árba.Kishaver írta: ↑2020.11.18., szer. 01:20Próbálok laikusként jól kérdezni:
Azzal azért tisztába vagyok (a neten található készülék belső fotókból kiindulva), hogy a mai streamerek, legyen bármelyik friss gyártású, 30 dekás, vagy 4 kilós eszköz, ez már nagyon nem úgy néz ki, mint régen (tegyük fel egy 20 éves erősítő). Ezeket már nem fogják csak úgy ripsz ropsz lemásolni a szakik és garázs műhelyekben tákolgatni a másolatokat. Amúgy simán el tudom képzelni, hogy sikerült néha jobb kivitelt gyártani egy-egy garázsban egy zseni keze közt, mint a gyári. De mivel ezek az új eszközök is nyilván képesek elromlani (mint a mellékelt ábra mutatja), miért nem áll rá senki a prémium kategóriás eszközök javításáraNem kell mindre. Jön Józsi csinálja a kedvenceit 4-5 nagyobb név. Aztán Béla másik 4-5 komolyabb cég, stb. stb.... Úgy is nehéz követni a változásokat. Talán nem is kell minden titkot tudni. Én úgy képzelném el, hogy a gyárral szoros kontaktot ápolna, a komoly alap tudással rendelkező delikvens. Kiszűrné egy teszttel a problémás területet. Nyilván komolyabb egységek cseréjét kell majd végrehajtani, mert abban biztos voltam, hogy ez már nem az a szint, amikor valaki maga elé kapja a döglött cumót és a kis lengyel piacos, kombinált fogóval megtekert forrasztó páka hegyével bögyözi a nyákot. Vagy a technológia már annyira szerteágazó, hogy az alapszerelések is különböznek? Nem hiszem. (Nem tudom.)
Értem, hogy a gyárakban eleve ott van a tudás, az alkatrész, a szaki. Azt is levágom, hogy annyi a nemzetközi futár, mint égen a csillag. De közben én sokkal egyszerűbbnek és biztonságosabbnak tartom a csere alkatrész utaztatást, mint a fő eszközét. Gondolom a kisebb érték, kiterjedés és súly miatt olcsóbb is lenne jóval. Arról nem beszélve, hogy egy ilyen alkatrészt meglovasítani sincs értelme, mert haszontalan önmagában.
Értem, hogy a kész terméket új korában is kell valahogy szállítani országokon, kontinenseken keresztül. Na de mikor mindenki pakol a készülék alá mindent, csak kiszűrjön minden rezgést. Értem, hogy ez nem a fizikai védelem érdekében történik. De csak tele van apró érzékeny technológiával, akkor nem lenne okosabb kizárni a bizonytalansági tényezőt, amit egy fuvarozó cég központi raktára jelenthet? Vagy az abban működő szortírozót, vagy az ott dolgozókat, ahol elég egy fáradt tizenkettedik óráját taposó Szancsó Panza, aki pont leejti a kincset tartalmazó dobozt 50 centiről az asztalra. Tegye fel a kezét, aki lemeri ejteni az 1-2 milliós készülékét gyári csomagolásban 50 centiről akár lapjára a dobozt! De az is aranyos, amikor jön egy futár hozzám az alig használt belterű Peugeot Boxerral és nyilván 1,5 méter magasan áll benne az áru. Az alsó doboznak biztos "jó dolga" van, rajta 100-200 kilóval. Illetve a Boxer beltere mitől néz úgy ki, ahogy???
Tudom sokan írták, hogy németbe küld a cégük 10-20 éve ezt azt és soha nem volt baj. Értem. Most én is erre kényszerülök.
Amúgy mindentől függetlenül nagyon kíváncsi vagyok mi okoz egy olyan bajt egy elektronika eszközben, hogy tegnap még jó, ma meg az egyik oldal nem szól? Mindeközben fizikai kontakt nem érte az eszközt (mert távvezérelt) és stabil áramot kap.... Kiverte a biztosítékot az zenei ízlésem![]()
Re: Hálózati audio lejátszók
szerintem a kulcs: a javithatosag es annak tervezes soran betöltött szerepe (cegenkent, termekenkent, idö függvenyeben: 50 eve vs. 30 eve vs. ma).Kishaver írta: ↑2020.11.18., szer. 01:20Próbálok laikusként jól kérdezni:
....már nagyon nem úgy néz ki, mint régen
...Amúgy simán el tudom képzelni, hogy sikerült néha jobb kivitelt gyártani egy-egy garázsban egy zseni keze közt, mint a gyári
....miért nem áll rá senki a prémium kategóriás eszközök javítására....Nyilván komolyabb egységek cseréjét kell majd végrehajtani....
tele van apró érzékeny technológiával...
regi keszülekek között is nagysagrendi különbseg van (pl. ReVox "modularis" vs....; szerelhetö auto vs. elkepesztöen szet kell bombazni egy egyszerü müvelethez) ezen a téren
...ma esetleg szandekosan arra nincs figyelem forditva illetve: a technologiába a gyártástechnologia is beleértendö; ma (majdnem) mindenki kis "sexy" eszközt szeretne, abba sokszor nem fer bele a sok funkcio, a modularis felepites (többlethelyigenye is; pl. funkcio szerinti kihuzhato "NYAK"-lapok stb.), hanem kicsiben, egyben.
szerintem ezek igen-igen nagy része csak cserével javítható, es mivel szinte egyben van minden, az gyakorlatilag teljes keszülekbelsöcserét jelent (szerencses esetben csak valami kapcsolat egy "periferiaval")
..erre garazsban nem lehet ráállni, illetve kicsi a piaci igeny (darabszam per típus * meghibasodasi gyakoriság + diagnosztizalhatosag + ...)
erdeklödve varom ebben jartasabb szakemberek velemenyet !
nekem a fentiek, "aftersales support" es lehetösegei is lenyegesek egy keszülek / egy keszülék ertekelese / keszülekvasarlas kapcsan
Re: Hálózati audio lejátszók
Próbálok laikusként jól kérdezni:
Azzal azért tisztába vagyok (a neten található készülék belső fotókból kiindulva), hogy a mai streamerek, legyen bármelyik friss gyártású, 30 dekás, vagy 4 kilós eszköz, ez már nagyon nem úgy néz ki, mint régen (tegyük fel egy 20 éves erősítő). Ezeket már nem fogják csak úgy ripsz ropsz lemásolni a szakik és garázs műhelyekben tákolgatni a másolatokat. Amúgy simán el tudom képzelni, hogy sikerült néha jobb kivitelt gyártani egy-egy garázsban egy zseni keze közt, mint a gyári. De mivel ezek az új eszközök is nyilván képesek elromlani (mint a mellékelt ábra mutatja), miért nem áll rá senki a prémium kategóriás eszközök javítására

Értem, hogy a gyárakban eleve ott van a tudás, az alkatrész, a szaki. Azt is levágom, hogy annyi a nemzetközi futár, mint égen a csillag. De közben én sokkal egyszerűbbnek és biztonságosabbnak tartom a csere alkatrész utaztatást, mint a fő eszközét. Gondolom a kisebb érték, kiterjedés és súly miatt olcsóbb is lenne jóval. Arról nem beszélve, hogy egy ilyen alkatrészt meglovasítani sincs értelme, mert haszontalan önmagában.
Értem, hogy a kész terméket új korában is kell valahogy szállítani országokon, kontinenseken keresztül. Na de mikor mindenki pakol a készülék alá mindent, csak kiszűrjön minden rezgést. Értem, hogy ez nem a fizikai védelem érdekében történik. De csak tele van apró érzékeny technológiával, akkor nem lenne okosabb kizárni a bizonytalansági tényezőt, amit egy fuvarozó cég központi raktára jelenthet? Vagy az abban működő szortírozót, vagy az ott dolgozókat, ahol elég egy fáradt tizenkettedik óráját taposó Szancsó Panza, aki pont leejti a kincset tartalmazó dobozt 50 centiről az asztalra. Tegye fel a kezét, aki lemeri ejteni az 1-2 milliós készülékét gyári csomagolásban 50 centiről akár lapjára a dobozt! De az is aranyos, amikor jön egy futár hozzám az alig használt belterű Peugeot Boxerral és nyilván 1,5 méter magasan áll benne az áru. Az alsó doboznak biztos "jó dolga" van, rajta 100-200 kilóval. Illetve a Boxer beltere mitől néz úgy ki, ahogy???
Tudom sokan írták, hogy németbe küld a cégük 10-20 éve ezt azt és soha nem volt baj. Értem. Most én is erre kényszerülök.
Amúgy mindentől függetlenül nagyon kíváncsi vagyok mi okoz egy olyan bajt egy elektronika eszközben, hogy tegnap még jó, ma meg az egyik oldal nem szól? Mindeközben fizikai kontakt nem érte az eszközt (mert távvezérelt) és stabil áramot kap.... Kiverte a biztosítékot az zenei ízlésem

Re: Hálózati audio lejátszók
Szia Ákos!Streamaudio írta: ↑2020.11.17., kedd 09:02Amennyiben még nem rendeződött a készülék javítása, még mindig áll, hogy segítek, de ehhez be kell hozni hozzánk a készüléket.
Ez azért most teljesen máshogy hangzott. Valljuk be, lehet, hogy nekem sem volt a legjobb pillanatom, amikor hívtalak titeket a problémámmal. (Nem ingerült voltam, ezt biztos érezted. Sokkal inkább szomorú és kétségek közt vívódó, mert próbáltam felvázolni magamban a lehetséges megoldásokat és sehogy nem akart egyszerűsödni a Gordiuszi csomó, amit a beszélgetésünk sem igazán a jó irányba terelt...) Hiszen a telefonbeszélgetésünk előtt 1 órával kínlódtam végig a paraszt logikával megtehető összes kötési és tesztelési lehetőséget, hátha én szúrok el valamit.... Sajnos azóta sem úgy tűnik. Még végső elcsomagolás előtt teszek egy próbát.... hátha. Ez az 5 perc már belefér....

Az eszköz ki lett kötve a rendszerből. Mai napig nem történt vele semmi. Bár nagyon nem is értem rá. Bp. felé sem volt utam. Azonban a következő 6-8 munkanapban többbször is szinte biztos, hogy kell utaznom a fővárosba (ha Covid és Viktor királyunk ezt engedi). Úgy érzem élni fogok a szerviz adta lehetőséggel, amit ajánlottál és tisztáztuk a fő vonalakat. Kereslek az utam előtti napon titeket telefonon, hogy bent lesztek-e. Többi privátban. Köszönöm.
...és egy kicsit az AVX fórum társaságról is: Többen írtak nekem privát üzenetet, hogy esetleg mit nézzek meg az eszközön, vagy hogyan tesztelhetem, mit állítottak el ők maguknak egyszer és okozott később fejtörést..... Páran tolmácsolásban ajánlották magukat. Nagyon jól esett. Mindenkinek Köszönöm!
Online
Re: Hálózati audio lejátszók
Még egy kis adalék ahhoz, hogy az egyes készülék típusok között szervizelési szempontból milyen szignifikáns különbségek vannak.
Egy klasszikus puritán építési elvű (kijelző, távvezérlő és mikroprocesszoros vezérlés nélkül) csöves erősítőben kb. 30-40 db alkatrész található. Egy félvezetős erősítőben ez a szám többszázas nagyságrend, egy streamer esetében meg többezres. Nyilván belátható, hogy a beépített alkatrészek számosságával exponenciálisan csökken hagyományos hibakeresés és javítás lehetősége.
Ha egy streamert valaki megpróbálna hagyományos nyákon, hagyományos méretű alkatrészekkel, kézi forrasztással összeszerelni, akkor egy kisebb éjjeliszekrény méretű eszköz lenne a végeredmény, tekintélyes fogyasztással és állandóan elromlana.
Egy klasszikus puritán építési elvű (kijelző, távvezérlő és mikroprocesszoros vezérlés nélkül) csöves erősítőben kb. 30-40 db alkatrész található. Egy félvezetős erősítőben ez a szám többszázas nagyságrend, egy streamer esetében meg többezres. Nyilván belátható, hogy a beépített alkatrészek számosságával exponenciálisan csökken hagyományos hibakeresés és javítás lehetősége.
Ha egy streamert valaki megpróbálna hagyományos nyákon, hagyományos méretű alkatrészekkel, kézi forrasztással összeszerelni, akkor egy kisebb éjjeliszekrény méretű eszköz lenne a végeredmény, tekintélyes fogyasztással és állandóan elromlana.
BARTIMEX AUDIO Honlap
Főrendszer Forrás: SynologyDS713+ -Linn Majik DS DAC-fejhallgató erősítő: Antelope Audio Zodiac+ Előerősítő: Music First Audio Classic Copper Erősítő: Trafomatic Audio Experience Two Hangfal: WLM Lyra MKII Signature IC kábelek: Audioquest Columbia Hangfal kábel: Furutech u-2T Tápellátás: Trafomatic Audio Classic Power Fejhallgató: Beyerdynamic T 1
Kisrendszer Forrás: XTZ CD-100 Erősítő: XTZ Class A100-D3 Hangfal: XTZ 99.38 IC kábel: XTZ interkonnektHangfalkábel: Neotech KS-11275
Főrendszer Forrás: SynologyDS713+ -Linn Majik DS DAC-fejhallgató erősítő: Antelope Audio Zodiac+ Előerősítő: Music First Audio Classic Copper Erősítő: Trafomatic Audio Experience Two Hangfal: WLM Lyra MKII Signature IC kábelek: Audioquest Columbia Hangfal kábel: Furutech u-2T Tápellátás: Trafomatic Audio Classic Power Fejhallgató: Beyerdynamic T 1
Kisrendszer Forrás: XTZ CD-100 Erősítő: XTZ Class A100-D3 Hangfal: XTZ 99.38 IC kábel: XTZ interkonnektHangfalkábel: Neotech KS-11275
- Streamaudio
- V.I.P.
- Hozzászólások: 299
- Csatlakozott: 2007.09.25., kedd 20:09
- Értékelés: 47
Re: Hálózati audio lejátszók
Szia.Kishaver írta: ↑2020.11.17., kedd 01:12Lehet, hogy kis hal vagyok (nem cserélgetem az eszközeimet évente (vagy sűrűbben). Nem vagyok nálatok napi/heti vendég. Denevér fülű sem vagyok, csak szeretem a jó zenét. Lehet, hogy nem én vagyok az első gazdája ennek a terméknek (sem). Lehet, hogy a jelen piaci értéke számotokra már smafu (tegyük fel működő képesen ér vagy 5-600e Ft-ot). ... és, hogy őszinte legyek, kicsit úgy érzem, ennek megfelelően lettem kezelve. Pedig azt gondolom, emlékezhettek rám, mert nem régen vásároltam nálatok még ezt azt, természetesen second hand közel millióért (ami nekem rohadt sok).
Ugyan hangfelvétel nem készült a beszélgetésről, mert ennyire nem vagyok gyanakvó senkivel szemben. A beszélgetés sem úgy (gyanakvóan) zajlott. Az én emlékeimben az él, hogy azt mondtad, biztos van privát megoldásom a termék anyacéghez való kijuttatására. Itt némi élt (bízom benne még gúny nem volt) éreztem, mert nyilván nem mindennapos, hogy a munkával keresett pénzemből veszek egy számomra nagy értékű, érzékeny, elektronikai eszközt és postára adom csak úgy a Világba.... De kezdjük az elején. Kéne kontakt. Talán ez könnyű, van netem. Oda kéne írnom, hogy mi a baja a masinának. Gondolom google fordítóval ezt nehéz összehozni megfelelő minőségben. Kapok majd egy választ, amit vagy értek, vagy nem. Most jön a futáros rész, ha a javítás mellett döntök. Akkor megbontják az eszközt és gondolom írnak egy levelet a lehetőségeimről. Értenem kéne és válaszolnom kéne...
DE! Ha nem tudom megoldani privát, akkor járok Pesten, beviszem hozzátok és kikülditek 50e-ért (NEM ODA - VISSZA). Ennyi, és köszönés illedelmesen, letetted. Szándékosan nem idézek, nem tudnék már pontosan. Nem is akarok már ezen lovagolni. De semmi egyéb info. Nem érdekelt a hiba jelenség. Nem kezdtük boncolgatni, hogy mivel teszteljem, hátha máshol van baj. Nyilván Ti vagytok valamilyen kapcsolatban a gyárral. Talán volt is már hasonló eset, hiszen minden hiba jelenséget produkáló Lindemannal így jártok el, ezek szerint. Jól jött volna egy mondat, hogy figyi, ilyenkor a gyár azt csinálja, hogy pl.: ad egy ajánlatot, vagy mivel nagy név, presztízs vesztés ellenében sok esetben javít térítésmentesen vagy alkatrész áron (és nem kell befosni). De persze az is infó, hogy nézd, keményen számolnak, de próbáljunk ajánlatot kérni, ki tudja mi a baj.... Vagy nézzük a jó oldalát, lehet, hogy kapsz egy frissítést, vagy ha már ott van, akkor javasoljuk a frissítést és ennyibe kerül.... Bármi jó szó, ami a magam fajta kis pénzűt megnyugtat, hogy a számára álommá váló forrás ne a kukába landoljon.... Azt éreztem, hogy Te mindent megtettél azzal, hogy 1 perc alatt felmondtad a Lindemann szerviz teendő leckét, kész. De pont lesz@rod a nyűgöm 250 km-ről és nem igazán a segítő jobb nyújtása volt a cél.
Lehet, hogy rossz napod volt? Nem tudom. Minden esetre én úgy gondolom legyen ez számotokra egy jelzés, hogy az érzékenyebb lelkűeknek ez a szolgáltatás szint már lehet, hogy kevés. Tudom vállalkozni nehéz szolgáltatói szegmensben (én is ezt csinálom). Szándékosan nem kereskedőztelek le. Azért ez többről kell szóljon. De nálatok is ahány vevő, annyi féle. Nem elég érteni a szakmához, amit csinálsz, hanem könyvelőnek, jogásznak, közgazdásznak és jelen esetben pszichiáternek is kellett volna lenni.... Én most úgy érzem ez nem sikerült.
De a hozzáállásról csak annyit, hogy most se kérdezted, hogy halló, szar napom volt akkor, de most érdeklődnék, hogy áll a géped? Kiküldted már? Jött már válasz? Mi volt a baj? Vagy: látom picit macerás vagy, tudok segíteni?
Nem akarok megváltoztatni senkit. Nem is lehet. Biztos jó az, amit csináltok, mert különben nem élne a cég. Hogy ezzel az egy hülyével most mi legyen??? (Mondjuk azon érdemes elgondolkodni, hogy van-e még ilyen, csak azok magukban pufognak, és csak ennek volt nagy a pofája?)
Üdv: Peti
Ne haragudj, de egy telefonhívásból és egy névből nem tudok mindenkire emlékezni. Több ezer emberrel talakozom egy évben, és a név memóriám is szar. Képtelenség mindenkire emlékezni. De ez mindegy is. Rossz napom volt? Lehet, nem tudom, sokszor van és sokszor vagyunk durván túlterhelve. Ha te érzékeny vagy és ezt így érzed, hogy nem kaptál elég figyelmet, akkor elnézést kérek. Nem arról vagyunk híresek, hogy nem vagyunk segítőkészek. Viszont most sem tudok mást mondani. Van egy hibajelenség, írok a gyártónak, majd jön vissza a válasz, hogy küldjem ki. Nem tudok én se mit mondani neked, mert kevés készülékkel volt baj, és nem egyforma hibákkal. Látatlanban nem adnak javítási ajánlatot ők sem. A szállítási költséget viszont félreértetted, mert az oda-vissza. Van olyan ügyfél akinek van lehetősége munkájából vagy bármi másból adódóan csomagot küldeni, ezért mondtam, ha neked is van, akkor küld ki nyugodtan. Volt rá példa, hogy valaki ezt választotta. Nem mondtad, hogy nem beszélsz idegen nyelven, nincs opciód a csomagküldésre és hogy intézzük. Már rég visszajött volna valószínüleg. Amennyiben még nem rendeződött a készülék javítása, még mindig áll, hogy segítek, de ehhez be kell hozni hozzánk a készüléket.
Nem akarok pszichiáter lenni.
Üdv.
Ákos
Re: Hálózati audio lejátszók
Lehet, hogy kis hal vagyok (nem cserélgetem az eszközeimet évente (vagy sűrűbben). Nem vagyok nálatok napi/heti vendég. Denevér fülű sem vagyok, csak szeretem a jó zenét. Lehet, hogy nem én vagyok az első gazdája ennek a terméknek (sem). Lehet, hogy a jelen piaci értéke számotokra már smafu (tegyük fel működő képesen ér vagy 5-600e Ft-ot). ... és, hogy őszinte legyek, kicsit úgy érzem, ennek megfelelően lettem kezelve. Pedig azt gondolom, emlékezhettek rám, mert nem régen vásároltam nálatok még ezt azt, természetesen second hand közel millióért (ami nekem rohadt sok).
Ugyan hangfelvétel nem készült a beszélgetésről, mert ennyire nem vagyok gyanakvó senkivel szemben. A beszélgetés sem úgy (gyanakvóan) zajlott. Az én emlékeimben az él, hogy azt mondtad, biztos van privát megoldásom a termék anyacéghez való kijuttatására. Itt némi élt (bízom benne még gúny nem volt) éreztem, mert nyilván nem mindennapos, hogy a munkával keresett pénzemből veszek egy számomra nagy értékű, érzékeny, elektronikai eszközt és postára adom csak úgy a Világba.... De kezdjük az elején. Kéne kontakt. Talán ez könnyű, van netem. Oda kéne írnom, hogy mi a baja a masinának. Gondolom google fordítóval ezt nehéz összehozni megfelelő minőségben. Kapok majd egy választ, amit vagy értek, vagy nem. Most jön a futáros rész, ha a javítás mellett döntök. Akkor megbontják az eszközt és gondolom írnak egy levelet a lehetőségeimről. Értenem kéne és válaszolnom kéne...
DE! Ha nem tudom megoldani privát, akkor járok Pesten, beviszem hozzátok és kikülditek 50e-ért (NEM ODA - VISSZA). Ennyi, és köszönés illedelmesen, letetted. Szándékosan nem idézek, nem tudnék már pontosan. Nem is akarok már ezen lovagolni. De semmi egyéb info. Nem érdekelt a hiba jelenség. Nem kezdtük boncolgatni, hogy mivel teszteljem, hátha máshol van baj. Nyilván Ti vagytok valamilyen kapcsolatban a gyárral. Talán volt is már hasonló eset, hiszen minden hiba jelenséget produkáló Lindemannal így jártok el, ezek szerint. Jól jött volna egy mondat, hogy figyi, ilyenkor a gyár azt csinálja, hogy pl.: ad egy ajánlatot, vagy mivel nagy név, presztízs vesztés ellenében sok esetben javít térítésmentesen vagy alkatrész áron (és nem kell befosni). De persze az is infó, hogy nézd, keményen számolnak, de próbáljunk ajánlatot kérni, ki tudja mi a baj.... Vagy nézzük a jó oldalát, lehet, hogy kapsz egy frissítést, vagy ha már ott van, akkor javasoljuk a frissítést és ennyibe kerül.... Bármi jó szó, ami a magam fajta kis pénzűt megnyugtat, hogy a számára álommá váló forrás ne a kukába landoljon.... Azt éreztem, hogy Te mindent megtettél azzal, hogy 1 perc alatt felmondtad a Lindemann szerviz teendő leckét, kész. De pont lesz@rod a nyűgöm 250 km-ről és nem igazán a segítő jobb nyújtása volt a cél.
Lehet, hogy rossz napod volt? Nem tudom. Minden esetre én úgy gondolom legyen ez számotokra egy jelzés, hogy az érzékenyebb lelkűeknek ez a szolgáltatás szint már lehet, hogy kevés. Tudom vállalkozni nehéz szolgáltatói szegmensben (én is ezt csinálom). Szándékosan nem kereskedőztelek le. Azért ez többről kell szóljon. De nálatok is ahány vevő, annyi féle. Nem elég érteni a szakmához, amit csinálsz, hanem könyvelőnek, jogásznak, közgazdásznak és jelen esetben pszichiáternek is kellett volna lenni.... Én most úgy érzem ez nem sikerült.
De a hozzáállásról csak annyit, hogy most se kérdezted, hogy halló, szar napom volt akkor, de most érdeklődnék, hogy áll a géped? Kiküldted már? Jött már válasz? Mi volt a baj? Vagy: látom picit macerás vagy, tudok segíteni?
Nem akarok megváltoztatni senkit. Nem is lehet. Biztos jó az, amit csináltok, mert különben nem élne a cég. Hogy ezzel az egy hülyével most mi legyen??? (Mondjuk azon érdemes elgondolkodni, hogy van-e még ilyen, csak azok magukban pufognak, és csak ennek volt nagy a pofája?)
Üdv: Peti
Online
Re: Hálózati audio lejátszók
Az a gond, hogy egy nem szakmabeli nem nagyon érti, hogy milyen fejlődésen esett át az elektronikai gyártás az utóbbi 20-30 évben. Egy mai SMD (felületszerelt) nyomtatott áramköri lap a miniatűr méretű és robotok által beültetett alkatrészeivel eleve nagyon nehezen javítható akkor is, ha csak hagyományos egyrétegű nyákon van, többrétegű nyák esetén meg szó szerint lehetetlen. Ehhez jön még hozzá a szakemberhiány, a klasszikus , hibakereséshez és javításhoz még értő elektroműszerész technikusok már nyugdíjasok vagy meghaltak, a fiatalabb generációt már erre meg sem tanították, a mérnökök meg nemigen fognak nekiállni szervizelni. Ebből fakad az, hogy az ilyen jellegű készülékek esetén nem marad más, mint a gyári szervíz. Egy csöves erősítőt, ahol még a hagyományos lábtól-lábig szerelést alkalmazták, még én is nekiállok megjavítani ha muszáj, de egy ilyen gépet ki sem érdemes nyitni.Johnny5 írta: ↑2020.11.16., hétf. 17:11Szia,Kishaver írta: ↑2020.11.04., szer. 10:12Nagyon köszönöm a reakciókat. A Streamről nem is nagyon akarok vitát indítani. Lehet, hogy rossz napjuk volt, de könnyen lehet, hogy tényleg pont lesz@rják mi van a fosommal. (...mert azóta sem hívtak vissza, hogy helló, na mivan mire jutottál?) Mondjuk az már biztos, hogy nem tőlük kell vennem legközelebb a Lindemann Source-t, ha úgy adja a sors. Pedig van Audiám, HiDiamondom is tőlük..... Egy vevő most ugrott.
Minden megpróbáltam már, csak a gyári resetet nem. Igazából veszteni valóm már úgy néz ki nincs.
A gyárnak olyan könnyen nem írok, mert ugyan járogatok dolgozni néha külföldre, és szakmámon belül kézzel lábbal elmondom mit szeretnék. Ugye a vevő érdeke is, hogy értse mit hadoválok. Viszont egy ilyen szintű készüléket konyha nyelven odadobni a Lindemannak, valahogy nyersnek érzem. Google fordítót (mint "DVD játékos" szintű segítséget) meg inkább hagynám... Próbálok baráti körben találni valakit, aki tud nekem majd segíteni. Nem sürgős, mert Covidban nem szívesen utaznék most Németo.-ba. Mondjuk a gyári doboz meg van, meg egyedi fa dobozt is tudok neki csinálni pluszba ha nagyon akarok. De majd még átgondolom, a Lindemann válaszától is függ.... Meg ideiglenesen átköltöztem a házi-mozi erősítőmre, nem maradtam zene nélkül.![]()
Még a magyar vonalat sem zárnám ki teljesen, bár diagnet által javasolt referenciával rendelkező híradástechnikai műszerészt nem tudom hol találok, ha itt nem tudtok nekem adni kontaktot.... Mert ugye ha kiderítené valaki, hogy valamilyen panel csere, akkor az tényleg könnyen rendelhető és azt berakni talán nem ördöngösség egy szakmában dolgozónak. Egy láb megforrasztása sem tűnne vészesnek. De ez mind mind csak elmélet amíg valaki nem szedi le a fedelet....
Na majd "mondom" ha van fejlemény.
Nem teljesen értem a kiakadásodat, hiszen telefonon elmondtam, hogy ezeket a készülékeket nem lehet itthon szervizelnünk, és ki kell küldeni. Ezt megteheted te is, ha van rá lehetőséged, és elmondtam azt is, ha nincs akkor szívesen segítünk, és kiküldjük mi. A kb. 40-50000.- Ft-os oda vissza szállítási költség expressz fuvarral és értékbiztosítva van. Mi ennyiből tudjuk megoldani, ezt én is kifizetem a szállítónak. Ezért mondtam, hogy ha van olcsóbb megoldásod, akkor küldd ki te magad. Egyáltalán nem voltál lepattintva, csak elmondtam a lehetőségeket. Most is küldök ki egy régebbi ezközt Upgrade-re más ügyfélnek. Nem írtál, vagy hívtál, hogy oldjuk meg a tied...
Üdv,
Ákos
BARTIMEX AUDIO Honlap
Főrendszer Forrás: SynologyDS713+ -Linn Majik DS DAC-fejhallgató erősítő: Antelope Audio Zodiac+ Előerősítő: Music First Audio Classic Copper Erősítő: Trafomatic Audio Experience Two Hangfal: WLM Lyra MKII Signature IC kábelek: Audioquest Columbia Hangfal kábel: Furutech u-2T Tápellátás: Trafomatic Audio Classic Power Fejhallgató: Beyerdynamic T 1
Kisrendszer Forrás: XTZ CD-100 Erősítő: XTZ Class A100-D3 Hangfal: XTZ 99.38 IC kábel: XTZ interkonnektHangfalkábel: Neotech KS-11275
Főrendszer Forrás: SynologyDS713+ -Linn Majik DS DAC-fejhallgató erősítő: Antelope Audio Zodiac+ Előerősítő: Music First Audio Classic Copper Erősítő: Trafomatic Audio Experience Two Hangfal: WLM Lyra MKII Signature IC kábelek: Audioquest Columbia Hangfal kábel: Furutech u-2T Tápellátás: Trafomatic Audio Classic Power Fejhallgató: Beyerdynamic T 1
Kisrendszer Forrás: XTZ CD-100 Erősítő: XTZ Class A100-D3 Hangfal: XTZ 99.38 IC kábel: XTZ interkonnektHangfalkábel: Neotech KS-11275
Re: Hálózati audio lejátszók
Szia,Kishaver írta: ↑2020.11.04., szer. 10:12Nagyon köszönöm a reakciókat. A Streamről nem is nagyon akarok vitát indítani. Lehet, hogy rossz napjuk volt, de könnyen lehet, hogy tényleg pont lesz@rják mi van a fosommal. (...mert azóta sem hívtak vissza, hogy helló, na mivan mire jutottál?) Mondjuk az már biztos, hogy nem tőlük kell vennem legközelebb a Lindemann Source-t, ha úgy adja a sors. Pedig van Audiám, HiDiamondom is tőlük..... Egy vevő most ugrott.
Minden megpróbáltam már, csak a gyári resetet nem. Igazából veszteni valóm már úgy néz ki nincs.
A gyárnak olyan könnyen nem írok, mert ugyan járogatok dolgozni néha külföldre, és szakmámon belül kézzel lábbal elmondom mit szeretnék. Ugye a vevő érdeke is, hogy értse mit hadoválok. Viszont egy ilyen szintű készüléket konyha nyelven odadobni a Lindemannak, valahogy nyersnek érzem. Google fordítót (mint "DVD játékos" szintű segítséget) meg inkább hagynám... Próbálok baráti körben találni valakit, aki tud nekem majd segíteni. Nem sürgős, mert Covidban nem szívesen utaznék most Németo.-ba. Mondjuk a gyári doboz meg van, meg egyedi fa dobozt is tudok neki csinálni pluszba ha nagyon akarok. De majd még átgondolom, a Lindemann válaszától is függ.... Meg ideiglenesen átköltöztem a házi-mozi erősítőmre, nem maradtam zene nélkül.![]()
Még a magyar vonalat sem zárnám ki teljesen, bár diagnet által javasolt referenciával rendelkező híradástechnikai műszerészt nem tudom hol találok, ha itt nem tudtok nekem adni kontaktot.... Mert ugye ha kiderítené valaki, hogy valamilyen panel csere, akkor az tényleg könnyen rendelhető és azt berakni talán nem ördöngösség egy szakmában dolgozónak. Egy láb megforrasztása sem tűnne vészesnek. De ez mind mind csak elmélet amíg valaki nem szedi le a fedelet....
Na majd "mondom" ha van fejlemény.
Nem teljesen értem a kiakadásodat, hiszen telefonon elmondtam, hogy ezeket a készülékeket nem lehet itthon szervizelnünk, és ki kell küldeni. Ezt megteheted te is, ha van rá lehetőséged, és elmondtam azt is, ha nincs akkor szívesen segítünk, és kiküldjük mi. A kb. 40-50000.- Ft-os oda vissza szállítási költség expressz fuvarral és értékbiztosítva van. Mi ennyiből tudjuk megoldani, ezt én is kifizetem a szállítónak. Ezért mondtam, hogy ha van olcsóbb megoldásod, akkor küldd ki te magad. Egyáltalán nem voltál lepattintva, csak elmondtam a lehetőségeket. Most is küldök ki egy régebbi ezközt Upgrade-re más ügyfélnek. Nem írtál, vagy hívtál, hogy oldjuk meg a tied...
Üdv,
Ákos
Online
Re: Hálózati audio lejátszók
Annyiért semmit. Kb. kétszer ennyiért a Bluesound Node 2i az ami nagyjából rendben van, és hangja is elfogadható, de persze messze nem high-end.miguel17 írta: ↑2020.11.16., hétf. 13:42Szia! És tudnál ajánlani 100 ezer környékén ilyen hálózati lejátszót?alto írta: ↑2020.10.22., csüt. 07:45Én arra szoktam felhívni a vevőim figyelmét, hogy egy hálózati lejátszó kiválasztásakor három különböző szempontrendszert érdemes figyelembe venni:
1. A lejátszó analóg kimenetén (ha nem külső DAC-al tervezi használni) elérhető hangminőség. Nyilván ez a legfontosabb paraméter, de önmagában kevés a jó választáshoz.
2. Funkcionalitás: támogatott formátumok, felbontások (pl. DSD, MQA), beépített streaming kliensek megléte (Tidal, Spotify, stb.), vezetéknélküli protokolok támogatása (bluetooth, airplay, chromecast), analóg és digitális be és kimenetek fajtája, Roon kompatibilitás, stb.
3. A gyári vezérlő app minősége, stabilitása, gyorsasága, használhatósága. Roon kompatibilitás esetén az app kiváltható a Roon-al, aminél jobb megoldás jelenleg nincsen szerintem.
4. A gyártó szoftverfrissítési gyakorlata, azaz meddig hajlandó a korábbi modellek tudását szoftver frissítésekkel szinten tartani. Például a Lumin kb. 10 éve megjelent legelső A1 modellje mind a napig megkapja ugyanazokat a szoftveres frissítéseket, mint a legújabb gépei. Sajnos nem minden gyártó gondolkodik így.
Üdv:Tibi
BARTIMEX AUDIO Honlap
Főrendszer Forrás: SynologyDS713+ -Linn Majik DS DAC-fejhallgató erősítő: Antelope Audio Zodiac+ Előerősítő: Music First Audio Classic Copper Erősítő: Trafomatic Audio Experience Two Hangfal: WLM Lyra MKII Signature IC kábelek: Audioquest Columbia Hangfal kábel: Furutech u-2T Tápellátás: Trafomatic Audio Classic Power Fejhallgató: Beyerdynamic T 1
Kisrendszer Forrás: XTZ CD-100 Erősítő: XTZ Class A100-D3 Hangfal: XTZ 99.38 IC kábel: XTZ interkonnektHangfalkábel: Neotech KS-11275
Főrendszer Forrás: SynologyDS713+ -Linn Majik DS DAC-fejhallgató erősítő: Antelope Audio Zodiac+ Előerősítő: Music First Audio Classic Copper Erősítő: Trafomatic Audio Experience Two Hangfal: WLM Lyra MKII Signature IC kábelek: Audioquest Columbia Hangfal kábel: Furutech u-2T Tápellátás: Trafomatic Audio Classic Power Fejhallgató: Beyerdynamic T 1
Kisrendszer Forrás: XTZ CD-100 Erősítő: XTZ Class A100-D3 Hangfal: XTZ 99.38 IC kábel: XTZ interkonnektHangfalkábel: Neotech KS-11275
Re: Hálózati audio lejátszók
Szia! És tudnál ajánlani 100 ezer környékén ilyen hálózati lejátszót?alto írta: ↑2020.10.22., csüt. 07:45Én arra szoktam felhívni a vevőim figyelmét, hogy egy hálózati lejátszó kiválasztásakor három különböző szempontrendszert érdemes figyelembe venni:
1. A lejátszó analóg kimenetén (ha nem külső DAC-al tervezi használni) elérhető hangminőség. Nyilván ez a legfontosabb paraméter, de önmagában kevés a jó választáshoz.
2. Funkcionalitás: támogatott formátumok, felbontások (pl. DSD, MQA), beépített streaming kliensek megléte (Tidal, Spotify, stb.), vezetéknélküli protokolok támogatása (bluetooth, airplay, chromecast), analóg és digitális be és kimenetek fajtája, Roon kompatibilitás, stb.
3. A gyári vezérlő app minősége, stabilitása, gyorsasága, használhatósága. Roon kompatibilitás esetén az app kiváltható a Roon-al, aminél jobb megoldás jelenleg nincsen szerintem.
4. A gyártó szoftverfrissítési gyakorlata, azaz meddig hajlandó a korábbi modellek tudását szoftver frissítésekkel szinten tartani. Például a Lumin kb. 10 éve megjelent legelső A1 modellje mind a napig megkapja ugyanazokat a szoftveres frissítéseket, mint a legújabb gépei. Sajnos nem minden gyártó gondolkodik így.
Üdv:Tibi
Re: Hálózati audio lejátszók
Általában az szokott lenni, hogy "gyári" áron (értsd: a piacihoz képest töredék értéken) felajánlanak egy komplett főegységet (pl. a hibának megfelelően beazonosított nyomtatott áramköri lapot - vagy ha az egész egy panelon van, akkor azt), vagy azt kérik, hogy küldd el és ők bevizsgálás után javítanak, legtöbbször ingyen, vagy szintén anyagáron - ez persze függ a hibától és a vélhető keletkezésétől is. Lindemannal nem volt még ilyen tapasztalatom, de Chord (egy barátomnál), DJI és Nikon esetében ez volt az eljárás. Illetve Dell garanciadiőn túl cserélt alaplapot, mivel már gari időben is jeleztem a problémát és az akkori orvoslás csak átmenetileg bizonyult megoldásnak. Tényleg érdemes próbálkozni, ha komolyabb értékű és presztizsű termékről van szó.
Kishaver írta: ↑2020.11.04., szer. 10:12Még a magyar vonalat sem zárnám ki teljesen, bár diagnet által javasolt referenciával rendelkező híradástechnikai műszerészt nem tudom hol találok, ha itt nem tudtok nekem adni kontaktot.... Mert ugye ha kiderítené valaki, hogy valamilyen panel csere, akkor az tényleg könnyen rendelhető és azt berakni talán nem ördöngösség egy szakmában dolgozónak. Egy láb megforrasztása sem tűnne vészesnek. De ez mind mind csak elmélet amíg valaki nem szedi le a fedelet....
Na majd "mondom" ha van fejlemény.
Re: Hálózati audio lejátszók
Nagyon köszönöm a reakciókat. A Streamről nem is nagyon akarok vitát indítani. Lehet, hogy rossz napjuk volt, de könnyen lehet, hogy tényleg pont lesz@rják mi van a fosommal. (...mert azóta sem hívtak vissza, hogy helló, na mivan mire jutottál?) Mondjuk az már biztos, hogy nem tőlük kell vennem legközelebb a Lindemann Source-t, ha úgy adja a sors. Pedig van Audiám, HiDiamondom is tőlük..... Egy vevő most ugrott.
Minden megpróbáltam már, csak a gyári resetet nem. Igazából veszteni valóm már úgy néz ki nincs.
A gyárnak olyan könnyen nem írok, mert ugyan járogatok dolgozni néha külföldre, és szakmámon belül kézzel lábbal elmondom mit szeretnék. Ugye a vevő érdeke is, hogy értse mit hadoválok. Viszont egy ilyen szintű készüléket konyha nyelven odadobni a Lindemannak, valahogy nyersnek érzem. Google fordítót (mint "DVD játékos" szintű segítséget) meg inkább hagynám... Próbálok baráti körben találni valakit, aki tud nekem majd segíteni. Nem sürgős, mert Covidban nem szívesen utaznék most Németo.-ba. Mondjuk a gyári doboz meg van, meg egyedi fa dobozt is tudok neki csinálni pluszba ha nagyon akarok. De majd még átgondolom, a Lindemann válaszától is függ.... Meg ideiglenesen átköltöztem a házi-mozi erősítőmre, nem maradtam zene nélkül.
Még a magyar vonalat sem zárnám ki teljesen, bár diagnet által javasolt referenciával rendelkező híradástechnikai műszerészt nem tudom hol találok, ha itt nem tudtok nekem adni kontaktot.... Mert ugye ha kiderítené valaki, hogy valamilyen panel csere, akkor az tényleg könnyen rendelhető és azt berakni talán nem ördöngösség egy szakmában dolgozónak. Egy láb megforrasztása sem tűnne vészesnek. De ez mind mind csak elmélet amíg valaki nem szedi le a fedelet....
Na majd "mondom" ha van fejlemény.
Minden megpróbáltam már, csak a gyári resetet nem. Igazából veszteni valóm már úgy néz ki nincs.
A gyárnak olyan könnyen nem írok, mert ugyan járogatok dolgozni néha külföldre, és szakmámon belül kézzel lábbal elmondom mit szeretnék. Ugye a vevő érdeke is, hogy értse mit hadoválok. Viszont egy ilyen szintű készüléket konyha nyelven odadobni a Lindemannak, valahogy nyersnek érzem. Google fordítót (mint "DVD játékos" szintű segítséget) meg inkább hagynám... Próbálok baráti körben találni valakit, aki tud nekem majd segíteni. Nem sürgős, mert Covidban nem szívesen utaznék most Németo.-ba. Mondjuk a gyári doboz meg van, meg egyedi fa dobozt is tudok neki csinálni pluszba ha nagyon akarok. De majd még átgondolom, a Lindemann válaszától is függ.... Meg ideiglenesen átköltöztem a házi-mozi erősítőmre, nem maradtam zene nélkül.

Még a magyar vonalat sem zárnám ki teljesen, bár diagnet által javasolt referenciával rendelkező híradástechnikai műszerészt nem tudom hol találok, ha itt nem tudtok nekem adni kontaktot.... Mert ugye ha kiderítené valaki, hogy valamilyen panel csere, akkor az tényleg könnyen rendelhető és azt berakni talán nem ördöngösség egy szakmában dolgozónak. Egy láb megforrasztása sem tűnne vészesnek. De ez mind mind csak elmélet amíg valaki nem szedi le a fedelet....
Na majd "mondom" ha van fejlemény.
Re: Hálózati audio lejátszók
Egyetértek Bodnapet javaslatával, nekem eddig gyakorlatilag kivétel nélkül pozitívan zárult minden gyártói megkeresésem. Feltétlenül írnék nekik, megemlítve azt is, hogy a magyar forgalmazó olyan hozzáállást mutatott, amilyet.. (Csak kontraszt képpen, az Audiophile Szalonban azonnal felajánlották a bevizsgálást és itthon nem javítható hiba esetén az ügyintézést a Cambridge Audioval - 4 éves készülék esetében.)
Ha fogadhatnék, a gyártó nem fog lerázni
Ha fogadhatnék, a gyártó nem fog lerázni

- nagyatt
- Kezdő Fórumlakó
- Hozzászólások: 488
- Csatlakozott: 2013.02.05., kedd 13:50
- Értékelés: 55
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Hálózati audio lejátszók
Sajnalom, hogy igy jartal, sajnos a magyar kereskedok egy reszenek csak valoban addig fontos az ember, amig megveszi a meregdraga holmit. Azert egy premium termeket forgalmazo ceg azt hittem maskeppen all az ilyen dolgokhoz.
Termeszetesen tisztelet a kivetelnek!
Termeszetesen tisztelet a kivetelnek!
Audia Flight FL3S
Dynaudio Contour 20i + Stand 20
Lindemann Musicbook:Source
Hid D5 Speaker, D6 IC, D3,D2 Power
Dynaudio Contour 20i + Stand 20
Lindemann Musicbook:Source
Hid D5 Speaker, D6 IC, D3,D2 Power
- Bodnapet
- Kezdő Fórumlakó
- Hozzászólások: 481
- Csatlakozott: 2006.05.15., hétf. 20:50
- Értékelés: 110
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Hálózati audio lejátszók
Gondolom nem újdonság neked az IT-s alap fogás, vagyis kikapcsol-kihúz mindenből teljesen legalább 1 percig. Ha az nem elég, akkor van reset gomb is, illetve látok mellette update lehetőséget is. Lehet egy újra telepítés is segíthet.Kishaver írta: ↑2020.11.03., kedd 16:11Van egy hőn szeretett streamerem. Neve Lindemann Musicbook DSD20. Második tulaj vagyok (kicsivel több, mint fél évet tudtam örülni neki). Meg van az eredeti számla, Streamaudios beszerzés. Lejárt már a garancia idő.
Szerintetek mit csináljak? Van valakinek a kereső motoroktól okosabb tippje?
Ha ezek sem segítenek, akkor én biztosan írnék a gyártónak, akár leírva a magyar forgalmazó hozzáállását is. Nekem az a tapasztalatom, hogy tőlünk nyugatabbra sokkal fontosabb a vevő.
Online
Re: Hálózati audio lejátszók
Én 20 kilós, motoralkatrészekkel teli csomagot küldtem ki Németországba 10 ezer forintért, track számmal követhetően.... ezt a 3,5 kilós szerkezetet ha betekered buborékfóliába, azt beleteszed egy XPS lapokkal kibélelt kartondobozba, akkor 98%, hogy semmi baja sem lesz, és a postaköltség még lehet 10 ezer Ft sem lesz a fürgefutár által szervezett DPD futárnál és 2-3 nap múlva a gyár is megkapja. Még jobb, ha meglenne az eredeti doboz és csomagolóanyag, az meg atombiztos.Kishaver írta: ↑2020.11.03., kedd 16:11Uraim, kicsit más téma.
Van egy hőn szeretett streamerem. Neve Lindemann Musicbook DSD20. Második tulaj vagyok (kicsivel több, mint fél évet tudtam örülni neki). Meg van az eredeti számla, Streamaudios beszerzés. Lejárt már a garancia idő. A minap bekapcsoltam és nem szól a jobb oldal. Egy Audia Flight van mögötte, ellenőriztem, azzal nincs baj. XLR kábelt külön nem tudtam ellenőrizni, mert nincs ezt meghajtó másik készülékem. No meg vajmi kicsi az esélye, hogy egy normális helyen lévő szekrényben "hip-hop" elszakadt volna a vezeték. Sima RCA kábellel kinyerve a jelet szintén hozza a hiba jelenséget (süket a jobb oldal). Füles kimenet okés, de az nyilván egy másik kör. Hangdobozokkal sincs baj, mert azokat tudtam ellenőrizni egy másik erősítővel.
Hogyan tovább???
A "Lindemann szervizre" a gúúgli kereső a Streamaudiot dobja fel, de az első telefonom során úgy pattantam le róluk, "ahogy kell"("Ki kell küldeni a Lindemannhoz, majd ők megcsinálják. Mi is így szoktuk. Biztos van erre megoldásod. Ha nem megy, akkor mi érték biztosítva 50e-ért kiküldjük...") Nincs itthon szerviz, aki egy ilyen szintű masinát ki merne nyitni? De okés, ne legyen. A forgalmazó összes segítsége ennyi? "Biztos van erre megoldásod..."???
Valaki nyissa már fel a szemem, mert hifi újrakezdőként itt most egy csúnya bukfenchez éppen leguggoltam. Merre vetődjek? Ez tényleg így megy? Egy 5-600.000 Ft-os masinát tegyek be itthon egy futár autójába aztán jónapot? Ez át lesz pakolva 4x, mire odaér. Na neeee. Kíváncsi voltam, Zalaegerszegről a Lindemann gyár 620 km-re van. Ez nincs egy tank gázolaj az én autómmal oda. Konkrétan 50e-ből megfordulok. Van még valakinek problémás Lindemann cumója? Kiviszem. (Párnák közt utazhat a cucc, állatszőr mentes, nem dohányos kocsiban....)
Szerintetek mit csináljak? Van valakinek a kereső motoroktól okosabb tippje?
RPI4B-Allo BOSS V1.2, TPA3255, Canton CT1000/JBL 250 TI Jubilee épülőfélben