De ha már vágyak, maradjunk a Porschénál. Ez az én stílusom



Igen, ez jópofa autó lett, nekem is tetszik, de a Z4-es, az roadster. Ez inkább, a 6-ossal van egy kategóriába.Aszpirin írta: ↑2018.09.04., kedd 21:49Saját fotó, ezt béreltem tavaly novemberben a tengerentúlon (a fotót valahol Utah déli részén hészítettem, a nagy semmi közepén).
Se nem GT, se nem Shelby, de még így is nagyon bejött nekem... ráadásul nagyon kényelmesen elfértem benne. A GT-változat nagyon kellene!


Nem tudom, azért a régebbiek jók voltak és szépek. Szerencsére a baráti körömben volt, van is és határeset, de éppen belefértem. Igaz én alig vagyok picit 2m felett...Aszpirin írta: ↑2018.09.04., kedd 21:27Nahát, ha nem írod le, nem jövök rá, hogy ez egy SuZ4Soha nem érdekelt a Z4, túl nagy vagyok hozzá (mármint méretre
). Nekem Mustang GT Shelby-m lesz, ha nagy leszek (mármint nem méretre
)
De most megnéztem a 2018-as Z4 modellt, és tényleg elég bénán néz ki... Cápaorrot akartak neki, vagy mi, de kicsit félrement azokkal a nagy bamba vesékkel...

Nahát, ha nem írod le, nem jövök rá, hogy ez egy SuZ4

Valaki ráphotoshop-olta az új Swift sport elejét a béna Z4-re. Esküszöm jobban néz így ki!

Azt látom, hogy mit ír az orrán, de épp azért... ezmiez?
avl2 írta: ↑2018.08.31., pén. 17:39https://www.portfolio.hu/vallalatok/ceg ... 96338.html
egyik hatasa: https://totalcar.hu/magazin/hirek/2018/ ... _a_golf_r/ "Szeptemberben életbe lép az Euro 6d-TEMP károsanyagkibocsátási norma és vele az új WLTP mérési ciklus. Ennek köszönhetően tíz lóerőt veszít"
masik hatasa: https://www.portfolio.hu/vallalatok/nin ... 96358.html "Szeptember 1-től, vagyis holnaptól egy a korábbinál sokkal szigorúbb károsanyag-kibocsátási tesztelési eljárásnak kell megfelelniük az autógyártóknak az Európai Unióban....A Volkswagennél a 14 modellből egyelőre még csak 7-nél van meg az engedély, az Up, a Polo, a T-Roc, a Passat limuzin és a kombi, az Arteon és a Tuareg már megkapta, de olyan fontos volumenmodellek, mint a Golf vagy a Tiguan, még nem, azokra a következő napokban, hetekben szerezheti meg a Volkswagen az engedélyt"

Lehet tippelni!

Na ne izélj már... ezmiez?


Enyhén szólva is árnyalja a képet Tesla-ügyben. Én is nagyon javaslom az elolvasását.Acme írta: ↑2018.08.29., szer. 15:17Teslás olvasmány.
https://kiszamolo.hu/a-telsa-vilaguralo ... ore-108559


Nagyon szépek. Ezek tényleg komoly épített gépek, efölött már csak a RUF van. Napi járósnak a sima léghűtéses is elég menő azértSzalon írta: ↑2018.08.27., hétf. 23:35Kapcsolódva kicsit az eredeti/modifikált témához, meg a 911-hez is, én is inkább eredeti, gyári állapot megörzésére törekednék, de ha tehetném akkor viszont egy teljesen átépített/újragondolt 911 lenne az egyetlen autóm.
Nem tudom volt-e már szó a Singer Porschékról, de számomra ez jelenti az álmot. Az a mérnöki precizitás, az a brutális mennyiségű finom részlet, egyszerűen hihetetlen... Ez amúgy minek számít? Átépítés - tuing - vagy egy teljesen új autó?
2:50-től
Kicsit hosszabban
Totális mérnöki pornográfia
Elektromos verzió remélem soha nem lesz ezekből!![]()

Azért nem mindegy. Hallgasd meg őket

Ezt kvázi elsőkézből ismerem. A Kanadában élő unokanővérem férjének egy 1984-es fekete Toyota MR2-ese van. Nem egy Speedster-kategória, de ma már egy érdekesség. A fickó totál megszállottja, ami abban merül ki, hogy babusgatja a garázsban, meg mindenkinek megmutogatja... az autóban összesen nincs még 10.000 km, csak nagyon spéci alkalmakkor viszi ki, és hímestojásként kezeli. Minden eredeti gyári rajta. Engem megtisztelt azzal, hogy vezethettem kb 5 km-nyitAcme írta: ↑2018.08.27., hétf. 20:59A restaurálást is túlzásba lehet vinni :) Ha a kocsi eljut a szobor-státuszba (vagyis csak napos időben lehet elővenni, és emberi kéz nem érintheti) azzal is elvész valahol az autó lényege. Ráadásul amióta elindultak felfelé az árak, sok egykor elérhető klasszikus kezd brutálisan drága lenni, így a rendes autóbuzi már nem juthat hozzá - vagy ha van neki, nem meri használni

Ha a motor nem eredeti, akkor nem mindegy, hogy milyen? Akár lehetne elektromos is!Aszpirin írta: ↑2018.08.27., hétf. 20:59Pedig azon a benne lévő motor kivételével a gazdája szerint minden az eredetinek megfelelő... egy 1957-es modell.
A forrás: http://imagemotorsports.com/1957-porsch ... the-works/All to it’s true original form, except with an added beefed up engine. Of coarse!

Pedig azon a benne lévő motor kivételével a gazdája szerint minden az eredetinek megfelelő... egy 1957-es modell.
All to it’s true original form, except with an added beefed up engine. Of coarse!
