A Fórum működési költségeihez járulsz hozzá azzal, ha hirdetéseket jeleníthetünk meg. Kérjük, hogy fontold meg ezen az oldalon az „Adblock” rendszered kikapcsolását.
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Azt látom, hogy mit ír az orrán, de épp azért... ezmiez?
Valaki ráphotoshop-olta az új Swift sport elejét a béna Z4-re. Esküszöm jobban néz így ki!
Nahát, ha nem írod le, nem jövök rá, hogy ez egy SuZ4 Soha nem érdekelt a Z4, túl nagy vagyok hozzá (mármint méretre ). Nekem Mustang GT Shelby-m lesz, ha nagy leszek (mármint nem méretre )
De most megnéztem a 2018-as Z4 modellt, és tényleg elég bénán néz ki... Cápaorrot akartak neki, vagy mi, de kicsit félrement azokkal a nagy bamba vesékkel...
Nem tudom, azért a régebbiek jók voltak és szépek. Szerencsére a baráti körömben volt, van is és határeset, de éppen belefértem. Igaz én alig vagyok picit 2m felett...
Ez a mostani viszont sehogyan sem néz ki...
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Azt látom, hogy mit ír az orrán, de épp azért... ezmiez?
Valaki ráphotoshop-olta az új Swift sport elejét a béna Z4-re. Esküszöm jobban néz így ki!
Nahát, ha nem írod le, nem jövök rá, hogy ez egy SuZ4 Soha nem érdekelt a Z4, túl nagy vagyok hozzá (mármint méretre ). Nekem Mustang GT Shelby-m lesz, ha nagy leszek (mármint nem méretre )
De most megnéztem a 2018-as Z4 modellt, és tényleg elég bénán néz ki... Cápaorrot akartak neki, vagy mi, de kicsit félrement azokkal a nagy bamba vesékkel...
Fő rendszer: Mac (Roon Server) | Thorens 206 + Goldring 2200 | NAD M55 → NAD M33 → Audio Physic Classic 20
masik hatasa: https://www.portfolio.hu/vallalatok/nin ... 96358.html "Szeptember 1-től, vagyis holnaptól egy a korábbinál sokkal szigorúbb károsanyag-kibocsátási tesztelési eljárásnak kell megfelelniük az autógyártóknak az Európai Unióban....A Volkswagennél a 14 modellből egyelőre még csak 7-nél van meg az engedély, az Up, a Polo, a T-Roc, a Passat limuzin és a kombi, az Arteon és a Tuareg már megkapta, de olyan fontos volumenmodellek, mint a Golf vagy a Tiguan, még nem, azokra a következő napokban, hetekben szerezheti meg a Volkswagen az engedélyt"
Sebaj majd írnak hozzá egy jó programot és máris megvan az
engedély ....
masik hatasa: https://www.portfolio.hu/vallalatok/nin ... 96358.html "Szeptember 1-től, vagyis holnaptól egy a korábbinál sokkal szigorúbb károsanyag-kibocsátási tesztelési eljárásnak kell megfelelniük az autógyártóknak az Európai Unióban....A Volkswagennél a 14 modellből egyelőre még csak 7-nél van meg az engedély, az Up, a Polo, a T-Roc, a Passat limuzin és a kombi, az Arteon és a Tuareg már megkapta, de olyan fontos volumenmodellek, mint a Golf vagy a Tiguan, még nem, azokra a következő napokban, hetekben szerezheti meg a Volkswagen az engedélyt"
a piaci helyzete kapcsan mar irtunk pl. Re: Autós topik autósoknak Hozzászólás Szerző: avl2 » 03 aug. 2018 16:09
Model 3-bol mar többet adtak el 2018 juliusban, mint BMW 3 + Audi 4 + Merci C + Lexus IS + Jaguer XE-böl összesen
illetve: "A vállalat az új modell, a Model 3 versenytársainak a Toyota Priust, a 3-as BMW-t, a Honda Accordot, a Honda Civicet és a Nissan Leafet nevezte, elemzők szerint ezzel bővítette a játékteret, a Model 3 piaca ezzel sokkal nagyobb lehet annál, mint amire a piaci szereplők többsége eddig fókuszált"
kiszamolo sok temaban hozzaszol, sokmindenhez ert, de nem mindenhez - pl. szerintem autoiparhoz sem - igen mélyen.
itt a forumon is vannak "Tesla hivök" meg szkeptikusok is (spec a tablet-szerüseggel minden iranyitast en is kritizaltam itt: biztonsag szempontjabol az oda se nezek es tekerem a szabalyozot- hoz kepest halalos - persze ha nem mi vezetünk, akkor nem :-)
Musk nem buta, ezt szerintem kevesen gondolhatjak. De a többi autos cegnel sem azok vannak.
igen komoly erdekek es manöverek vannak es lehetnek, amiket kivülallo szinten nem is lehet sejteni (esetleg "összeesküveselmeleteket gyartanak össze-vissza", amik szinten nem ugy vannak) autoiparban dolgozva egyik peldam: kerdezzük a megrendelö, ügyfel, autogyarto ceget a szerzödes alakitasakor: mikorra kell ezt az emisszios szintet elerni, hogyan szol valojaban a szabalyozas - mert sok helyen ez sem trivialis, na nem az EU-ban; a valasz: ne izguljunk, mivel ök egy fö gyarto, ugy lesz a szabalyozas abban az orszagban es akkortol, amikortol a ceg akarja
legyen csak verseny, haladjunk elöre, es kiderül mi lesz.
Kapcsolódva kicsit az eredeti/modifikált témához, meg a 911-hez is, én is inkább eredeti, gyári állapot megörzésére törekednék, de ha tehetném akkor viszont egy teljesen átépített/újragondolt 911 lenne az egyetlen autóm.
Nem tudom volt-e már szó a Singer Porschékról, de számomra ez jelenti az álmot. Az a mérnöki precizitás, az a brutális mennyiségű finom részlet, egyszerűen hihetetlen... Ez amúgy minek számít? Átépítés - tuing - vagy egy teljesen új autó?
Kapcsolódva kicsit az eredeti/modifikált témához, meg a 911-hez is, én is inkább eredeti, gyári állapot megörzésére törekednék, de ha tehetném akkor viszont egy teljesen átépített/újragondolt 911 lenne az egyetlen autóm.
Nem tudom volt-e már szó a Singer Porschékról, de számomra ez jelenti az álmot. Az a mérnöki precizitás, az a brutális mennyiségű finom részlet, egyszerűen hihetetlen... Ez amúgy minek számít? Átépítés - tuing - vagy egy teljesen új autó?
A restaurálást is túlzásba lehet vinni :) Ha a kocsi eljut a szobor-státuszba (vagyis csak napos időben lehet elővenni, és emberi kéz nem érintheti) azzal is elvész valahol az autó lényege. Ráadásul amióta elindultak felfelé az árak, sok egykor elérhető klasszikus kezd brutálisan drága lenni, így a rendes autóbuzi már nem juthat hozzá - vagy ha van neki, nem meri használni
Ezt kvázi elsőkézből ismerem. A Kanadában élő unokanővérem férjének egy 1984-es fekete Toyota MR2-ese van. Nem egy Speedster-kategória, de ma már egy érdekesség. A fickó totál megszállottja, ami abban merül ki, hogy babusgatja a garázsban, meg mindenkinek megmutogatja... az autóban összesen nincs még 10.000 km, csak nagyon spéci alkalmakkor viszi ki, és hímestojásként kezeli. Minden eredeti gyári rajta. Engem megtisztelt azzal, hogy vezethettem kb 5 km-nyit Élveznem kellett, hogy jól érezze magát
Fő rendszer: Mac (Roon Server) | Thorens 206 + Goldring 2200 | NAD M55 → NAD M33 → Audio Physic Classic 20
A restaurálást is túlzásba lehet vinni :) Ha a kocsi eljut a szobor-státuszba (vagyis csak napos időben lehet elővenni, és emberi kéz nem érintheti) azzal is elvész valahol az autó lényege. Ráadásul amióta elindultak felfelé az árak, sok egykor elérhető klasszikus kezd brutálisan drága lenni, így a rendes autóbuzi már nem juthat hozzá - vagy ha van neki, nem meri használni.
Tudom, hisz nem ez az első eset, hogy ilyen “nyomokban Speedsterre emlékeztető” förmedvényt mutatsz nekünk... de hát ezen nem fogunk összeveszni. Egyszerűen más az elképzelésünk az oldtimerekről és az ízlésünk a tuningolásuk terén.
Jah, igen. Egy BMW-s színvonlát sosem érhetem el...
(Ne haragudj, ezt nem tudtam kihagyni!
(16 évesen vettem az elő BMW-m, 29 évesen az utolsót.)
Volt oldtimerem, youngtimerem, nem is egy. Lehet kiábrándultam belőlük és mivel nem lehet sok autó eredeti állapotát megőrizni (nem kehet, hidd el, mert nem tudod beszerezni hozzá az alkatrészt) ezért lehet akkor megépítem a magam agymenését egyedileg.
Ha ez eretnekség?! Lehet, vállalom.
Mindezt úgy mondom, hogy annyi pénzt költöttem autók gyári állapotának megőrzésére, hogy meg sem merem nézni az excelt...
(A ráfordított idő és energiáról már nem is beszélek)
Nem tudsz megsérteni, mert most épp a “soha többé BMW” korszakomat élem, a nem egészen egyéves BMW-m miatt (tavaly szeptember 4-én vettem át), ami már 3 hónaposan nyikorgott-nyöszörgött, durrogott - és ezeket a mai napig nem tudta megoldani a prémium márka prémium márkaszervize... és nem sorolom a több nyavalyáját, mert mindegy, itt most oldtimerekről beszélünk.
Respekt az oldtimerek eredeti állapotáért tett anyagi és munka-jellegű erőfeszítéseidért, én viszont a külcsínről beszéltem elsősorban... pl a kiszélesített kerékívek, totál idegennek ható huszon-colos modern felnik és kva széles peres gumik - többek között - szerintem már nem az eredeti alkatrészek beszerezhetetlenségéről szólnak, inkább a tulaj ízléséről.
Így van. Kinek a pap, kinek a papné...
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos