Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Autós topik autósoknak
Online
Egyszerűen nem tudom megunni! Gyermekkorom óta csorgatom rá a nyálam, annó hónapokig gyűjtöttem egy Burago modellre, megrendeltem ( még levélben) és amikor kibontottam láttam, hogy citromsárgát küldtek, nem pirosat. Első csalódottságom hamar elszállt, de pirosban most is jobban tetszik.
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14024
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8971
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
Egyszerűen nem tudom megunni! Gyermekkorom óta csorgatom rá a nyálam, annó hónapokig gyűjtöttem egy Burago modellre, megrendeltem ( még levélben) és amikor kibontottam láttam, hogy citromsárgát küldtek, nem pirosat. Első csalódottságom hamar elszállt, de pirosban most is jobban tetszik.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
Utód egy 3as Prius lett.
Az is mindenhova el fog vinni, ebben biztos lehetsz, max nem olyan gyorsan.
Viszont, ha hazajössz vele, akkor nagyon vigyázz rá, mert kis hazánkban viszik, mint a cukrot.
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14024
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8971
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
Utód egy 3as Prius lett.
Az is mindenhova el fog vinni, ebben biztos lehetsz, max nem olyan gyorsan.
Viszont, ha hazajössz vele, akkor nagyon vigyázz rá, mert kis hazánkban viszik, mint a cukrot.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Autós topik autósoknak
Itt az enyém...Imádom. Mindenhova elvisz. Remélem az utódja is lesz ilyen jó...
P1170006.jpg
Utód egy 3as Prius lett.
Michell Engineering, SOtM sMS Neo, Devialet D200, és MartinLogan CLS+ 2db Rytmik Audio, canare cable
Autós topik autósoknak
Valóban pöttyet a széria Rolls fölé lőtték az árat: 3,5 milliárd forintot emlegetnek a TC-n.
http://totalcar.hu/magazin/hirek/2017/0 ... j_autoert/
Ez sem lehetett 2 fillér
http://www.autoblog.hu/hirek/rolls-royc ... etovabbja/
Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
Autós topik autósoknak
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Online
Oh my God!
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14024
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8971
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
Oh my God!
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
Ismét a leggyorsabb rendszámos autó a Nürburgringen a McLaren P1 LM
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14024
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8971
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
Ismét a leggyorsabb rendszámos autó a Nürburgringen a McLaren P1 LM
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
Nem semmi dög. Carlex design Mercedes G550.
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14024
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8971
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
Nem semmi dög. Carlex design Mercedes G550.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Autós topik autósoknak
Hivatalos: 600 lóerős lesz az új BMW M5
...
felhaborito !!! nem olvastak vagy nem fogadtak meg, pedig vilagosan radasul en magam beirtam: felesleges :-))))))
mas:
http://www.portfolio.hu/vallalatok/a_bm ... 51479.html
Autós topik autósoknak
Ez baromi szép: Kiszivárgott képeken a 8-as BMW holnap érkező előfutára
2017. MÁJUS 25. CSÜTÖRTÖK, 10:15 KENÉZ TIBOR
A BMW holnap mutatja be vadonatúj nagykupéjának előfutárát, melyről korábban már láthattunk egy ízelítő rajzot. A formatanulmány leleplezése ugyan nagyon közel van már, de úgy tűnik ezt az egy napot sem tudták már kihúzni a bajorok, és idő előtt kikerült három kép az internetre. Ezek alapján azonban hatalmas potenciál lesz a gyáriak új modelljében. Az 5-ös és 7-es sorozattal azonos, CLAR névre keresztelt platformra épülő kupét igazán kecses formákkal áldották meg a gyáriak, és a robosztusság helyett látszólag sokkal inkább a sportosság és az elegancia harmóniájára helyezték a hangsúlyt. Ez persze nem véletlen, hiszen a 8-asnak amellet, hogy szembeszáll olyan konkurensekkel, mint a Mercedes S-osztály Coupé, a korábbi 6-os sorozat szerepét is át kell majd vennie. A méretes veséknek köszönhetően persze így is igazán férfias a kiállás, míg az elöl és hátul egyaránt élesre húzott fényszórók valamint a méretes légbeömlők megadják a kellő agresszivitást.
Sajnos a képminőség nem a legjobb, de a lényeg látszik
Arányait tekintve egy klasszikus kupéformát kaptunk, ráadásul a finoman lejtő tetőív az autó faránál egy légterelőben végződik, ami igazán sportos összhatást kölcsönöz. Összességében egy kifejezetten látványos és impozáns négykerekűt alkottak meg a BMW formatervezői, ráadásul a kiszivárgott képek alapján úgy tűnik, hogy a tanulmány egyáltalán nem áll messze a végleges változattól. Azon azért nem csodálkoznánk, ha a vesék méretéből visszavennének kissé, és abban sem vagyunk biztosak, hogy a széria fényszórókat bele tudják-e építeni – emészthető áron – egy ennyire vékony házba.
Holnap jövünk a részletes bemutatóval
Az új kupé lemezei alatt minden bizonnyal ismerős technikát találunk majd, és mivel a 6-os szerepét is át kell majd vennie, „olcsóbb” változatokra is számíthatunk. Erre utalhatnak a BMW által korábban levédetett típusjelek is, mint a 825, a 830, a 835 és a 845, de nem kell aggódni, ugyanis a felsorolásban szerepel a 850, a 860, az M850 és az M8 is. Ezek alapján a gyáriak soros hathengeres és V8-as benzinesei biztosan helyet kapnak majd a kínálatban, de akár egy négyhengeres és a hamarosan szerkesztőségünk garázsába érkező M760Li xDrive lemezei alatt ketyegő 6,6 literes, 610 lóerős V12-es is beépítésre kerülhet. Legkésőbb jövőre azonban mindenre fény derül, de már a tanulmány holnapi bemutatóján is érdekes információkat tudhatunk meg – természetesen érkezünk majd a beszámolóval.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Autós topik autósoknak
Hivatalos: 600 lóerős lesz az új BMW M5
2017. MÁJUS 25. CSÜTÖRTÖK, 16:03 SZABÓ PÉTER
A BMW M GmbH mérnökei és tesztelői gőzerővel dolgoznak az új, G30 kódjelű 5-ös BMW legizmosabb és leggyorsabb változatán, az áhított M5-ön, amely teljes valójában várhatóan szeptemberben mutatkozik majd be. Ezt a várakozást azonban a gyáriak sem bírják: hivatalos információkkal és álcázott képek tömegével jelentkeztek az új modellről, amely első ízben áll rajthoz összkerékhajtással. Most már hivatalos: a BMW kis túlzással elkészíti a saját Alpina B5-jét, vagyis olyan autót dob piacra, amely a radikalitás megőrzése mellett igyekszik a sokoldalúságról szólni. Ehhez az összkerékhajtás megjelenése lesz a legnagyobb adalék. Eddig még soha nem volt összkerekes M5-ös, azonban egyrészt a piac (a vásárlók) nyomására, valamint az óriási, pusztán hátsókerékhajtással már-már ‘menedzselhetetlen’ teljesítmény révén szükség van a négy hajtott kerékre. Ez viszont elvileg csökkentené az autó mókafaktorát, amit persze az M GmbH nagyon nem szeretne, így állítólag egy igazán érdekes megoldásra számíthatunk: néhány gombnyomásra, kikapcsolt menetstabilizáló mellett az autó 100%-ban hátsókerékhajtású lehet, vagyis az erre alkalmas helyen nem kell eltekintenünk a drifteléstől, miközben a hétköznapokban a túlnyomórészt hátul hajtó összkerékhajtással még tempósabban parittyázhatunk ki a kanyarokból.
A lemezek alatt különben vélhetően az M5-ben jelenleg is dolgozó 4,4 literes, kétturbós V8-as motor továbbfejlesztett változatát találjuk majd, amely a várakozásokkal ellentétben beéri kereken 600 lóerős teljesítménnyel, melyhez 700 Nm nyomaték társul. Ez persze bőven elég, többet csak a lóerőháború indokolhatna: míg a Mercedes-AMG E 63 S 612 lóerőt szorít ki, addig az Alpina B5 hasonló erőforrásból 608 lóerőt sajtol ki. Aki ebből presztízskérdést csinál, annak jó hír, hogy később várható egy fokozott teljesítményű változat is.
A jelenlegi 7-sebességes M DCT nevű duplakuplungos automata pedig szintén távozik, és helyét az imádott 8-fokozatú, ZF-féle váltó vesziát, az M GmbH mérnökei által alaposan átdolgozva. Az új egység nem lesz nehezebb, nem vált lassabban (felfelé legalábbis), viszont sokkal kényelmesebben dolgozik majd. A részletek és a végső adatok még váratnak magukra, azonban úgy hírlik, hogy a 0-100 km/h-s sprintet körülbelül 3,4 másodperc (!) alatt teljesítheti a nagy sportszedán, ami szuperautós értéknek felel meg. Ehhez az is hozzásegíti, hogy elődjénél 65 kilóval lesz könnyebb az új generáció. A tapadást 20 colos kerekekre húzott Michelin Pilot Sport 4S abroncsok segítik majd, a lassulásról pedig opcionálisan karbon-kerámia fékrendszer gondoskodhat.
Csak egy kis bökkenő van: ilyen autó már található a piacon, igaz, az Alpina B5-öt nálunk nem forgalmazzák. A 608 lóerős modell egyébként sokkal inkább helyezi a luxusra és a kényelemre a hangsúlyt, mint a radikálisabb M5 (utóbbi például jobban személyre szabható összkerékhajtást kap, ugye), de tény, hogy az új M5 generáció sokkal inkább civilizáltabb, kevésbé szélsőséges lesz, ami az ízéből elvehet, de összességében egyértelműen jobb végeredményt ígér. Ha hozzávesszük a külföldi sajtók egyöntetűen pozitív prototípus-értékeléseit, akkor aggódni nem kell, újabb nagy előrelépésre számíthatunk.
Kiszivárgott képeken a 8-as BMW holnap érkező előfutára
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Online
Ezen sírtam.
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14024
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8971
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
Ezen sírtam.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
Nem gyenge, de tudom, tudom, semmi szükség sincs rá.
Mint, ahog semmi szükség 300 Wattos erősítőre sem...
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14024
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8971
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
Nem gyenge, de tudom, tudom, semmi szükség sincs rá.
Mint, ahog semmi szükség 300 Wattos erősítőre sem...
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Autós topik autósoknak
Avx!
Itt az eleje:
IMG_0837.JPG
Nem gyenge, de tudom, tudom, semmi szükség sincs rá.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14024
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8971
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
Mondjuk az, hogy lenyúlták a Volvotól Thor kalapácsát az full gáz, de jól néz ki...
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
Avx!
Itt az eleje:
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14024
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8971
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
Avx!
Itt az eleje:
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Autós topik autósoknak
Nagyon jó Reklámnak se utolsó!
Az enyém a szekrényben várja hogy összerakjam, de nem sietem el a dolgot. Kíváncsi vagyok hogy egy ilyen "törés" után hány Lego elem megy benne tönkre...
Itt egy jó kis törésteszt.
http://player.hu/auto-motor-2/nezd-meg- ... stesztjet/
Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
Autós topik autósoknak
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Autós topik autósoknak
nekem ilyen szavak ugranak be:
- felelös "élvezés", felelös fogyasztas, felelös vezetes
- kivülröl eröltetett igenyek
- motor teljesitmenylehetösegenek a valosagban a kihasznalasi aranya
raforditottam kb. 35 percet, hogy megtalaljam a keresett abrat (hogy a fordulat-terheles jellegmezö melyik reszen az idö hany %-aban mennek), sajnos nem talaltam meg.
a "szükseges"-hez:
szokasos haladashoz nem kell komoly teljesitmeny, pl. A8 120 km/h-hoz kb. 23kW, Golf 210 km/h-hoz kb. 102 kW, ...
a neveleges teljesitmenyhez a nagy fordulat es teljes gaz tartozik, RS6-nal (ha V8TFSI) mondjuk kb. 5800-6000 rpm. 3000rpm teljes gaznal kb. 220kW-ot tudna adni, 2000rpm-nel meg kb. 150kW-ot.
...kivancsi lennek, mikor mennyi ideig, mekkora fordulaton megy barki teljes gazon, lehet kevesebb ideig/arányban, mint erösitö leadott csúcsteljesitmenye egy nem agyonkomprimalt zenenel - hogy hifihez terjünk :-)
Autós topik autósoknak
Az emberiség 5000évig elközlekedett 2db lóval, 30éve a Kárpát-medencében majd mindenki boldog volt ha a négy kereket 40ló tolta. 30év múlva ez a boldogság szint félek, 1000LE-nél fog kezdődni. Na ez a tendencia baj, mint a féktelen fogyasztó társadalmi kényszer is hosszútávon baj.
Csak egy példa, az én 70kW-os szívóbenzines 1,3t autókámmal haladok sík terepen 90-100km/h országúti tempóban, akkor soha nem megy feljebb a teljesítmény mérő 10kW-nál, (OBDII kütyüvel kijelezve), ha előzök, akkor előfordult már 25kW. Persze ha 130-el utazok akkor ez fel megy 18kW és 40kW-ra. Lejtőn felfele nem csépelem lovakat előzés erőltetéssel.
Hú bakker ne vedd már el a kedvem az autós témától.
Ezek után nem merek majd berakni egy normális autóról sem infót.
Szerintem hagyd meg nekünk ezt a topikot. Én már csak ezt és a kávésat olvasom.
Az utóbbi két alkalommal piros lámpánál jöttek belém, mikor közben én álltam. Na erről ennyit.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Online
a "szükseg" szot maskepp hasznaljuk valoszinüleg. (O2-re van szükseg, de hifire sincs, csak jol esik a zenehallgatas, meg az autozas is)
Az emberiség 5000évig elközlekedett 2db lóval, 30éve a Kárpát-medencében majd mindenki boldog volt ha a négy kereket 40ló tolta. 30év múlva ez a boldogság szint félek, 1000LE-nél fog kezdődni. Na ez a tendencia baj, mint a féktelen fogyasztó társadalmi kényszer is hosszútávon baj.
Csak egy példa, az én 70kW-os szívóbenzines 1,3t autókámmal haladok sík terepen 90-100km/h országúti tempóban, akkor soha nem megy feljebb a teljesítmény mérő 10kW-nál, (OBDII kütyüvel kijelezve), ha előzök, akkor előfordult már 25kW. Persze ha 130-el utazok akkor ez fel megy 18kW és 40kW-ra. Lejtőn felfele nem csépelem lovakat előzés erőltetéssel.
Autós topik autósoknak
a "szükseg" szot maskepp hasznaljuk valoszinüleg. (O2-re van szükseg, de hifire sincs, csak jol esik a zenehallgatas, meg az autozas is)
Az emberiség 5000évig elközlekedett 2db lóval, 30éve a Kárpát-medencében majd mindenki boldog volt ha a négy kereket 40ló tolta. 30év múlva ez a boldogság szint félek, 1000LE-nél fog kezdődni. Na ez a tendencia baj, mint a féktelen fogyasztó társadalmi kényszer is hosszútávon baj.
Csak egy példa, az én 70kW-os szívóbenzines 1,3t autókámmal haladok sík terepen 90-100km/h országúti tempóban, akkor soha nem megy feljebb a teljesítmény mérő 10kW-nál, (OBDII kütyüvel kijelezve), ha előzök, akkor előfordult már 25kW. Persze ha 130-el utazok akkor ez fel megy 18kW és 40kW-ra. Lejtőn felfele nem csépelem lovakat előzés erőltetéssel.
Autós topik autósoknak
Mondok egy lóhiányos példát amiből sok baj van és mindenkinek ismerős.
A megengedett sebesség alatt döcörög egy teherautó,mögötte feltorlódik a kocsisor két három lóhiány miatt előzni nem merő autó miatt.Az előzni tudó mögöttük haladó rágja már a kormányt,ideges lesz és nekiindul.Időnként ez a mutatvány nem jön össze.
Autós topik autósoknak
Annyi ló mindenkinek kellene maga alatt hogy biztonságos és rugalmas legyen pl egy előzés.Sok az olyan vas amibe ez nincs meg,és ebből is vannak problémák.A másik a sok időzített bomba az utakon két véglettel.Az egyik a lassan döcörgő meredten előre néző,a másik meg a lakott területen is száguldozó nyomoronc,aki mert megtehetem alapon nyomja ész nélkül.Ezektől kellene megszabadítani az utakat,csak hát hogyan?
Szóval jó az ha van erő alattunk,csak ésszel kell használni.
Online
a "szükseg" szot maskepp hasznaljuk valoszinüleg. (O2-re van szükseg, de hifire sincs, csak jol esik a zenehallgatas, meg az autozas is)
a 2. bekezdesed is "kulcs": az X loerös motorbol az X loeröt igen ritkan veszik ki utcai felhasznalók (ezt ugy is lehet interpretalni, hogy akkor nincs is ra szükseg). ha anyu viszi iskolaba a gyereket a Cayenne-nel, vagy megy "dumcsizni", akkor hany loeröt hasznal ?
valahol egy szakmai anyagban van egy "sportosnak mondott" gyartotol LAstkollektiv abram (hogy a fordulat-terheles jellegmezö melyik reszen az idö hany %-aban mennek), csak nem talalom
en igy szoktam fogalmazni: en a Jazz 78 loerejeböl 50-re sem szorulok rá (ugye a nevleges teljesitmenyt csak az annak megfelelö fordulaton es teljes terhelesnel adja le a motor, ott azert az idö igen kis %-aban megy barki is Mo.-on)
Ebben IS van igazság, mindenesetre az asszonyt napok óta nem tudom kirobbantani az autómból, én meg az övével járok...
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14024
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8971
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
a "szükseg" szot maskepp hasznaljuk valoszinüleg. (O2-re van szükseg, de hifire sincs, csak jol esik a zenehallgatas, meg az autozas is)
a 2. bekezdesed is "kulcs": az X loerös motorbol az X loeröt igen ritkan veszik ki utcai felhasznalók (ezt ugy is lehet interpretalni, hogy akkor nincs is ra szükseg). ha anyu viszi iskolaba a gyereket a Cayenne-nel, vagy megy "dumcsizni", akkor hany loeröt hasznal ?
valahol egy szakmai anyagban van egy "sportosnak mondott" gyartotol LAstkollektiv abram (hogy a fordulat-terheles jellegmezö melyik reszen az idö hany %-aban mennek), csak nem talalom
en igy szoktam fogalmazni: en a Jazz 78 loerejeböl 50-re sem szorulok rá (ugye a nevleges teljesitmenyt csak az annak megfelelö fordulaton es teljes terhelesnel adja le a motor, ott azert az idö igen kis %-aban megy barki is Mo.-on)
Ebben IS van igazság, mindenesetre az asszonyt napok óta nem tudom kirobbantani az autómból, én meg az övével járok...
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos