Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Autós topik autósoknak
Autós topik autósoknak
A közelmúltban történt sajnálatos baleset a Dózsa György úton azt támasztja alá, hogy a nagyon erős autóval nagyobb kárt lehet okozni, miközben jobbak benne az esélyek a túlélésre. Nem mindegy, hogy valaki 40-nel vagy 140-el dobja el az autót.
Szerintem félreértetted.
Azt írtad, hogy egy erős autóval sokkal nagyobb a baleseti kockázat. Én erre reagáltam, hogy egy 40 le-s autó és a benne ülő sofőr lehet veszélyesebb.
Bár Avx ezt rögtön megcáfolta...
Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14021
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8965
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
Szerintem te itt felállítottál egy tudományos alapvetést, vagyis, akinek van zsé a zsebében 500LE-s verdára, az fogas (fogalom?) majom, és automatikusan Fittipaldi vér csurog az ereiben .. ugye így gondoltad? /láttál te már sznob-majmot?, az mit fog venni? susukit 40LE-vel?/
Szerintem félreértetted.
Azt írtad, hogy egy erős autóval sokkal nagyobb a baleseti kockázat. Én erre reagáltam, hogy egy 40 le-s autó és a benne ülő sofőr lehet veszélyesebb.
Bár Avx ezt rögtön megcáfolta...
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Autós topik autósoknak
Ha meg kell magyarázni, akkor mindegy...
Egyébkent meglátásom szerint balesetveszélyesebb a sok fogalmatlan majom egy bármilyen (valami suzuki, skoda, dacia, stb.) kis autóban, mint egy olyan ember, aki gyakorlottan kezeli a nagy teljesítményű autóját.
A 250 le/t egész jó arány.
Szerintem te itt felállítottál egy tudományos alapvetést, vagyis, akinek van zsé a zsebében 500LE-s verdára, az fogas (fogalom?) majom, és automatikusan Fittipaldi vér csurog az ereiben .. ugye így gondoltad? /láttál te már sznob-majmot?, az mit fog venni? susukit 40LE-vel?/
Autós topik autósoknak
Látod milysn veszélyes az erős autó?!
Na ez az.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14021
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8965
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
Sajnos be kell valljam, hogy én is balesetet okoztam 3 hónapja. Túl erőszakosan álltam a piros lámpánál és emiatt belém jött egy idősebb fószer a régi Audi 100-as autójával. Ez már a második eset. Akkor is túl erőszakosan nyomtam a féket a piros lámpánál. Akkor egy lada jött belém. Ez van. Veszélyesek az erős autók.
Tegnap lett kész a verda. Szerencsétlen biztosító most jól megszívta. 1,3-at perkáltak ki egy hátsó műanyag részért, meg a kipufogó csonkért.
Látod milyen veszélyes az erős autó?!
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Autós topik autósoknak
Ha meg kell magyarázni, akkor mindegy...
Egyébkent meglátásom szerint balesetveszélyesebb a sok fogalmatlan majom egy bármilyen (valami suzuki, skoda, dacia, stb.) kis autóban, mint egy olyan ember, aki gyakorlottan kezeli a nagy teljesítményű autóját.
A 250 le/t egész jó arány.
Ezzel kimondtad a legnagyobb igazságot.
Csak azt büntetik aki túllépi,és aki 70-80-al tököl egy főúton?
Szerintem ez veszélyesebb mint aki 120-al megy.
Autós topik autósoknak
Egyébkent meglátásom szerint balesetveszélyesebb a sok fogalmatlan majom egy bármilyen (valami suzuki, skoda, dacia, stb.) kis autóban, mint egy olyan ember, aki gyakorlottan kezeli a nagy teljesítményű autóját.
Sajnos be kell valljam, hogy én is balesetet okoztam 3 hónapja. Túl erőszakosan álltam a piros lámpánál és emiatt belém jött egy idősebb fószer a régi Audi 100-as autójával. Ez már a második eset. Akkor is túl erőszakosan nyomtam a féket a piros lámpánál. Akkor egy lada jött belém. Ez van. Veszélyesek az erős autók.
Tegnap lett kész a verda. Szerencsétlen biztosító most jól megszívta. 1,3-at perkáltak ki egy hátsó műanyag részért, meg a kipufogó csonkért.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14021
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8965
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
szükseg nincs.
hifivel parhuzam: van szükseg X W-os erösitöre, trafora ? (szerintem nincs, akinek az kell a boldogsaghoz, ott baj van)
hifivel parhuzam: igen ritkan van aki kihasznalja. az egyik az utakon veszelyesebb, plane ha nem ritkan es nem körültekintöen hasznalja.
hianyzik az önkontroll, a tudatos direkt visszavetel. megvasarolhatoval keresi az elmenyt, ahelyett hogy ...
szerintem komoly embernek egyikre sincs szüksege, söt: nem is kell neki.
Szerintem meg nem árt, ha van kraft, miért lenne az baj?
Ha valaki nem körültekintően használ egy 45 le-s autót, ott ugyanúg emberéleteket veszélyeztet. Ez nem teljesítmény kérdése.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14021
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8965
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
meg tudja valaki értelmesen magyarázni, miért van szükség egy közúti forgalomban közlekedő személyautónak 300-500LE-re? Mert ugye a vásárlói kedvet ezzel nagyon szépen lehet terelni, meg persze azt is, ha ekkora erő van a járgányban, akkor a baleseti kockázat is jóval nagyobb, millió-egy biztonsági kütyü csökkenti valamelyest a halál esélyét, de az emberi bátorsággal nem tud mit kezdeni. /egyenlőre az önvezető autók sem biztonságosabbak a józan manuális vezetőnél/. Ha meg összetörik mégis a drágaszág, akkor lehet piszok drágán javítani, vagy indulhat a spórolás a következő hasonló, vagy nagyobb autóra. Ha csupán a nyolc légzsák nyílik ki és az első lámpa törik, az átlag mibe fáj?
Összehasonlítás képen, egy T72-es tank 44 tonnájára jut 800LE, és megy max 80-al, ez 18LE/t. Az 500LE személyautónál (nem sportkocsi) ez kb 260LE/t.
Ha meg kell magyarázni, akkor mindegy...
Egyébkent meglátásom szerint balesetveszélyesebb a sok fogalmatlan majom egy bármilyen (valami suzuki, skoda, dacia, stb.) kis autóban, mint egy olyan ember, aki gyakorlottan kezeli a nagy teljesítményű autóját.
A 250 le/t egész jó arány.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
- thxfan
- Beköltözött
- Hozzászólások: 2868
- Csatlakozott: 2010.05.03., hétf. 18:58
- Értékelés: 1199
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Autós topik autósoknak
meg tudja valaki értelmesen magyarázni, miért van szükség egy közúti forgalomban közlekedő személyautónak 300-500LE-re? Mert ugye a vásárlói kedvet ezzel nagyon szépen lehet terelni, meg persze azt is, ha ekkora erő van a járgányban, akkor a baleseti kockázat is jóval nagyobb,
Inkább egy vezetni tudó vezessen egy 300-500 LE gépet, mint egy vezetni nem tudó, kormányt harapó, derékszögben ülő hozza ki ünnepnapokon az Ignist, vagy a Thaliát és induljon kalandtúrára a forgalomba .
10.1 Auro3D
Erősítő:Marantz SR7013+Crown XLS 1502,Hangfalak:HIVI Swans Allure+F2.2R+VR-8W,Sub:Behringer NX3000D+JBL 4641,PS4,Projektor:Optoma UHD 51,Vászon: Lumene Curve Acoustic,Kábelek:Taga Harmony Blue-12/Azure-14-2C, KáCsa KCE-FLW40, NorStone Classic B 250,Hálózati szűrő:Taga Harmony PF-1000
Erősítő:Marantz SR7013+Crown XLS 1502,Hangfalak:HIVI Swans Allure+F2.2R+VR-8W,Sub:Behringer NX3000D+JBL 4641,PS4,Projektor:Optoma UHD 51,Vászon: Lumene Curve Acoustic,Kábelek:Taga Harmony Blue-12/Azure-14-2C, KáCsa KCE-FLW40, NorStone Classic B 250,Hálózati szűrő:Taga Harmony PF-1000
- thxfan
- Beköltözött
- Hozzászólások: 2868
- Csatlakozott: 2010.05.03., hétf. 18:58
- Értékelés: 1199
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Autós topik autósoknak
A gyártók szép lassan kihátrálnak ebből a technológiából, nincs az a megnyugtató megoldás amivel nem a halál jön ki a kipufogón. Nézz meg egy új/ újabb dízelt egy előzés közben vagy gázadáskor, ugyanúgy pöffen egyet a nagytöbbség. Kérdem én hol a sok fejlesztés, részecskeszűrő, 8 millió baros befecskendezés stb. Elcsalni el lehet, mint a szerencsétlen fosvágen csoport. Többek közt. Érdemes megnézni a Toyota honlapján a pro-kontra érveket a hibrid vs. dízel vonalon. Hatalmas marketing, de nagy igazság is.
Amondó vagyok, és ékes szószólója ennek, hogy ha egy picit is fontos a gyermek vagy az unoka, neadjisten ez a szép bolygó, akkor igenis változtassunk a hozzáálláson és legyünk úttörők a felfogás változtatásában. Ne kopogjunk, ne bűzölögjünk, ne öljünk. Hosszú út, de lépjünk rá.
Sajnos ennek ellenére elég szép számmal fogynak pl. a 3 német prémium gyártó dízelei, szinte alig látok azokból benzineseket. Mondjuk a dízel luxusautó fogalma számomra alapból a vicc kategória . Nem hiszem el, hogyha telik ilyen autóra, akkor számít az a + 2l 100 km-ként. Kb. ugyanannyi LE esetén jóval drágább is a dízel, mint a benzines, így kb. 150-200e km futással nézve a vége ugyan ott van Ft-ban. A mai dízelek a kihegyezett motorok miatt úgy sem mennek el 400-500e km-t, az új turbósor ára meg több lesz, mint amennyit a kocsi ér használtan.
A hibrid és a full elektromos sem biztos, hogy a legjobb irány, mi lesz majd a sok akkuval, az áram előállításával is elég sok szennyező anyag kerül a környezetbe stb.
10.1 Auro3D
Erősítő:Marantz SR7013+Crown XLS 1502,Hangfalak:HIVI Swans Allure+F2.2R+VR-8W,Sub:Behringer NX3000D+JBL 4641,PS4,Projektor:Optoma UHD 51,Vászon: Lumene Curve Acoustic,Kábelek:Taga Harmony Blue-12/Azure-14-2C, KáCsa KCE-FLW40, NorStone Classic B 250,Hálózati szűrő:Taga Harmony PF-1000
Erősítő:Marantz SR7013+Crown XLS 1502,Hangfalak:HIVI Swans Allure+F2.2R+VR-8W,Sub:Behringer NX3000D+JBL 4641,PS4,Projektor:Optoma UHD 51,Vászon: Lumene Curve Acoustic,Kábelek:Taga Harmony Blue-12/Azure-14-2C, KáCsa KCE-FLW40, NorStone Classic B 250,Hálózati szűrő:Taga Harmony PF-1000
Autós topik autósoknak
meg tudja valaki értelmesen magyarázni, miért van szükség egy közúti forgalomban közlekedő személyautónak 300-500LE-re? Mert ugye a vásárlói kedvet ezzel nagyon szépen lehet terelni, meg persze azt is, ha ekkora erő van a járgányban, akkor a baleseti kockázat is jóval nagyobb, millió-egy biztonsági kütyü csökkenti valamelyest a halál esélyét, de az emberi bátorsággal nem tud mit kezdeni. /egyenlőre az önvezető autók sem biztonságosabbak a józan manuális vezetőnél/. Ha meg összetörik mégis a drágaszág, akkor lehet piszok drágán javítani, vagy indulhat a spórolás a következő hasonló, vagy nagyobb autóra. Ha csupán a nyolc légzsák nyílik ki és az első lámpa törik, az átlag mibe fáj?
Összehasonlítás képen, egy T72-es tank 44 tonnájára jut 800LE, és megy max 80-al, ez 18LE/t. Az 500LE személyautónál (nem sportkocsi) ez kb 260LE/t.
szükseg nincs.
hifivel parhuzam: van szükseg X W-os erösitöre, trafora ? (szerintem nincs, akinek az kell a boldogsaghoz, ott baj van)
hifivel parhuzam: igen ritkan van aki kihasznalja. az egyik az utakon veszelyesebb, plane ha nem ritkan es nem körültekintöen hasznalja.
hianyzik az önkontroll, a tudatos direkt visszavetel. megvasarolhatoval keresi az elmenyt, ahelyett hogy ...
szerintem komoly embernek egyikre sincs szüksege, söt: nem is kell neki.
Autós topik autósoknak
Ez nem dízel, az biztos!
IMG_0836.JPG
Ismerős valahonnan
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Autós topik autósoknak
meg tudja valaki értelmesen magyarázni, miért van szükség egy közúti forgalomban közlekedő személyautónak 300-500LE-re?
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Autós topik autósoknak
meg tudja valaki értelmesen magyarázni, miért van szükség egy közúti forgalomban közlekedő személyautónak 300-500LE-re? Mert ugye a vásárlói kedvet ezzel nagyon szépen lehet terelni, meg persze azt is, ha ekkora erő van a járgányban, akkor a baleseti kockázat is jóval nagyobb, millió-egy biztonsági kütyü csökkenti valamelyest a halál esélyét, de az emberi bátorsággal nem tud mit kezdeni. /egyenlőre az önvezető autók sem biztonságosabbak a józan manuális vezetőnél/. Ha meg összetörik mégis a drágaszág, akkor lehet piszok drágán javítani, vagy indulhat a spórolás a következő hasonló, vagy nagyobb autóra. Ha csupán a nyolc légzsák nyílik ki és az első lámpa törik, az átlag mibe fáj?
Összehasonlítás képen, egy T72-es tank 44 tonnájára jut 800LE, és megy max 80-al, ez 18LE/t. Az 500LE személyautónál (nem sportkocsi) ez kb 260LE/t.
Összehasonlítás képen, egy T72-es tank 44 tonnájára jut 800LE, és megy max 80-al, ez 18LE/t. Az 500LE személyautónál (nem sportkocsi) ez kb 260LE/t.
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14021
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8965
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
Ez nem dízel, az biztos!
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Autós topik autósoknak
Kollégám Mazda 6-osában 200.000-et sem élt meg a dízel motor. A szervizben nem csodálkoztak rajta. Én maradnék a benzinesnél.
Mai dízelt amúgy sem vennék, ha kitart a dízel ellenes hangulat eladni is rosszabb lesz őket, mint a benzineseket.
o persze, en sem/nem is terveztem dieselt, marad a regi Jazz, ha venni kellene en uj Jazz-t vagy Baleno-t vagy Yaris/Auris/Prius hybrid-et vennek (nalam megbizhatosag, kis fogyi, gazdasagossag a fö szempont, meretben eleg a Jazz, söt: nem szeretnek nagy, feltünö autot)
Autós topik autósoknak
Kollégám Mazda 6-osában 200.000-et sem élt meg a dízel motor. A szervizben nem csodálkoztak rajta. Én maradnék a benzinesnél.
Mai dízelt amúgy sem vennék, ha kitart a dízel ellenes hangulat eladni is rosszabb lesz őket, mint a benzineseket.
tenyleg, az egyszerü, regi Toyota dieseleket kifelejtettem.
pontositom a kerdest: a mai szemelyauto dizeleik, illetve melyik tutti/jo, melyik kerdesesebb.
Mazda 6: egyik kollegam egymas utan veszi öket (nem 1-2 ev utan, szoval bevaltak Neki), egy masiknak meg eleg sok gondja volt vele (fek "strapabirasokepessege" nemet autopalyahoz, DPF, EGR), hamar eladta
Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
Autós topik autósoknak
Apám Toyota Hiluxában 560 000 km van. 2.4 td minden nap terepen használja. Feleségem Versojában 200 000 van 4 évesen, semmi baja. Mazdákkal is pozitív tapasztalatom van (nem az 1.6 psa motorral) Itt is van jó, meg kevésbé jó, mint a benzineseknél.
tenyleg, az egyszerü, regi Toyota dieseleket kifelejtettem.
pontositom a kerdest: a mai szemelyauto dizeleik, illetve melyik tutti/jo, melyik kerdesesebb.
Mazda 6: egyik kollegam egymas utan veszi öket (nem 1-2 ev utan, szoval bevaltak Neki), egy masiknak meg eleg sok gondja volt vele (fek "strapabirasokepessege" nemet autopalyahoz, DPF, EGR), hamar eladta
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14021
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8965
- Tartózkodási hely: Szentendre
Autós topik autósoknak
velemenyed/tek egyeb japan dieselekröl ?
szerintem igen jok a japan benzinesek (a legtöbb), de a dieselekkel (megbizhatosag, elettartam, performance) ovatosabb lennek Japanbol is. szerintem ott nincs igazan diesel piac/kultura, igy akkora tapasztalat sem. nyilvan jo par ev ota megy a fejlesztesük, de messze nem annyi ev tapasztalata, finomasaga van bennük, mint a benzineseikben.
Apám Toyota Hiluxában 560 000 km van. 2.4 td minden nap terepen használja. Feleségem Versojában 200 000 van 4 évesen, semmi baja. Mazdákkal is pozitív tapasztalatom van (nem az 1.6 psa motorral) Itt is van jó, meg kevésbé jó, mint a benzineseknél.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Autós topik autósoknak
Még annyi, hogy az alábbi típusból dízelt senki, soha. De eleve ne, ha van egy kis jövökép a gyermeknek vagy a bolygónak.
velemenyed/tek egyeb japan dieselekröl ?
szerintem igen jok a japan benzinesek (a legtöbb), de a dieselekkel (megbizhatosag, elettartam, performance) ovatosabb lennek Japanbol is. szerintem ott nincs igazan diesel piac/kultura, igy akkora tapasztalat sem. nyilvan jo par ev ota megy a fejlesztesük, de messze nem annyi ev tapasztalata, finomasaga van bennük, mint a benzineseikben.
Autós topik autósoknak
Automatával már vigyáznék, bele lehet szaladni. A korábbi kocsimnál elég sokat küszködtem az automata váltóval, a kizárólag ilyen váltókkal foglalkozó cégnél azt mondták, hogy nem tudnak jó szívvel olyan kocsit ajánlani, ahol 170-200e km-nél nem kezdődnek bajok az automatával, talán a Toyota eCVT a legmegbízhatóbb, amit a Priusban is használnak. Mondjuk szinte minden márkájú kocsi állt is az udvarán javításra várva, köztük japán is (Honda, Lexus).
Köszi a beszámolót, jó volt olvasni Igazság szerint jó 10 évvel ezelőtti autóvásárláskor az volt a kikötésem hogy klíma mindenféleképpen legyen az új autóban. Most pedig egyre jobban a kényelemre mennék, így nem volna hátrány ha az új verda tempómattos és automata váltós is lenne. Nem kizáró ok ha manuálváltós lesz, de hiába csak öregszem és egyre jobban igénylem a kényelmet. Amúgy most már csak egy versenyző maradt (úgy mint a Hegylakóban ), és az a Accord lett. Ma megnéztem egy fullextrásat (kivéve a váltót, mert az manulális volt) gyönyörű törtfehér színben, csak egy gond volt vele hogy dízel . Dízelt semmiféleképpen nem akarok, de amúgy esztétikailag kívül-belül nekem tökéletes lett volna (kivéve talán a bőr üléseket).
JBL Synthesis -> Egy hangrendszer mind fölött, egy hang kegyetlen, egy a nyomorba dönt ( árával biztos), bilincs az Egyetlen /emoticons/default_36_3_1.gif" alt="36_3_1.gif" data-emoticon="" />
Autós topik autósoknak
Itt az enyém...Imádom. Mindenhova elvisz. Remélem az utódja is lesz ilyen jó...
Michell Engineering, SOtM sMS Neo, Devialet D200, és MartinLogan CLS+ 2db Rytmik Audio, canare cable
Autós topik autósoknak
Még annyi, hogy az alábbi típusból dízelt senki, soha. De eleve ne, ha van egy kis jövökép a gyermeknek vagy a bolygónak.
Nem a dízel személyautókon múlik a jövőnk! A teherautókon, kamionokon, buszokon, harcjárműveken, mozdonyokon, hajókon, repülőkön viszont igen!
- thxfan
- Beköltözött
- Hozzászólások: 2868
- Csatlakozott: 2010.05.03., hétf. 18:58
- Értékelés: 1199
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Autós topik autósoknak
Na beletrafáltál mert a másik versenyző pedig a Honda Accord lenne 2 literes benzines. Csak hát a SuperB elegánsabb tágas belső tere, és kényelme azért jobban bejön, ezzel szemben a Honda sportosabb kinézete és a szívó benzines motorja áll.
Nagy dilemmába vagyok most. Egyébként a Honda Accord 5 sebességes automataváltója mennyire megbízható?
Kicsit hosszú leszek, de az Accord nálam nagy szerelem volt.
Nekem volt Honda Accord 2,4 Type S-em, 30e km-el vettem 3 évesen 2006-ban, 2011-ben adtam el 170e km-el nagyon szép állapotban. Nem volt benne semmi különös extra, abban még nem volt csicsás műszerfal, fedélzeti sem volt benne, de nagyon szerettem. Semmi komolyabb baja nem volt, a tipikus Honda betegség, hogy a lökhárítók illesztése, azok felfogatása a kiváló magyar utaktól kilazult és az illesztési hézagok kicsit nőttek, illetve kuplungos kezdett lenni, amikor eladtam. Nagyon nem volt kímélve, gyakran járt a fordulatszám mérő 7000 környékén, egy élmény volt 5500-as fordulat fölött az a lórúgás szerű nyomatékcsúcs, mondjuk soha egy kocsimmal sem szedtem össze annyi trafipax büntetést, mint azzal.
Azelőtt egy 1,6-os Seat Cordobám volt, az egy ipari hulladék, ugyanennyi km. alatt háromszor volt benne kuplungszett csere, 1 hónaposan benzinpumpa megfőtt, a belső kilincs kb. évente letört, mert olyan gagyi krómozott műanyag volt és még sorolhatnám. A VW csoport és főleg a Skoda, Seat egy vicc, sajnos több is volt már a családban, messziről kerüld.
A mostani turbósok sem rosszak, de soha nem fogja azt az érzést hozni, amit egy nagyobb szívó benzines, a fogyasztása meg ugyanannyi. Az új turbósok élettartama szerintem kb. egy kicsivel a garancia utánig tart, a turbóé legalábbis biztos, egy Honda szívó benzinese meg simán elmegy 250-300e km-t különösebb gond nélkül.
Automatával már vigyáznék, bele lehet szaladni. A korábbi kocsimnál elég sokat küszködtem az automata váltóval, a kizárólag ilyen váltókkal foglalkozó cégnél azt mondták, hogy nem tudnak jó szívvel olyan kocsit ajánlani, ahol 170-200e km-nél nem kezdődnek bajok az automatával, talán a Toyota eCVT a legmegbízhatóbb, amit a Priusban is használnak. Mondjuk szinte minden márkájú kocsi állt is az udvarán javításra várva, köztük japán is (Honda, Lexus).
Mivel autós topic, így remélem nem gond, ha berakok pár képet az Accordomról, ezek az eladásra készült képek. Talán a legszebb valaha gyártott Accord kasztni, a mostani eleje szebb, de a hátulját elcseszték:
És végezetül a legdrágább kép , 112 km/h 50 km/h helyett, a semmi közepén falu kivezető útján kanyarból kifelé jövet, mert imádta a gyors kanyarvételeket , egy jó kis mozi upgrade ára úszott el, amikor befizettem a csekket :
10.1 Auro3D
Erősítő:Marantz SR7013+Crown XLS 1502,Hangfalak:HIVI Swans Allure+F2.2R+VR-8W,Sub:Behringer NX3000D+JBL 4641,PS4,Projektor:Optoma UHD 51,Vászon: Lumene Curve Acoustic,Kábelek:Taga Harmony Blue-12/Azure-14-2C, KáCsa KCE-FLW40, NorStone Classic B 250,Hálózati szűrő:Taga Harmony PF-1000
Erősítő:Marantz SR7013+Crown XLS 1502,Hangfalak:HIVI Swans Allure+F2.2R+VR-8W,Sub:Behringer NX3000D+JBL 4641,PS4,Projektor:Optoma UHD 51,Vászon: Lumene Curve Acoustic,Kábelek:Taga Harmony Blue-12/Azure-14-2C, KáCsa KCE-FLW40, NorStone Classic B 250,Hálózati szűrő:Taga Harmony PF-1000